Dat was ook wel even afzien inderdaad, die pluizige wol!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:21 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik zou gekker worden van die pluizige wol, maar in elkaar zetten is ook niet mijn hobby inderdaad. Ziet er schattig uit, ondanks dat ie nog uit elkaar ligt!
Cute!quote:
Oeh, die zijn ook leuk!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:27 schreef EsseEi het volgende:
Zoo eindelijk weer wat foto'tjes:
het uiltje dat ik gisteravond gemaakt heb:
[ afbeelding ]
En Rendier, die vorige week al af was, moet alleen nog wel een shawl, vind 'm toch wel bloot zo
[ afbeelding ]
Leuk garenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Topic 100![]()
![]()
Ik ben ook nog altijd bezig, post alleen niet zo actief mee. Op het moment maak ik een want
[ afbeelding ]
ah die is ook echt leuk! en de wol is rukquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:39 schreef BrainTeaser het volgende:
M'n lammetje is af!![]()
Naar eigen patroon + niet bepaald de makkelijkste wol =
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Kleuren komen niet helemaal mooi uit, maar hij is gewoon wit met grijs!)
Dank je! Het is een oude bol van Zeeman, die kleur hebben ze allang niet meer helaasquote:
Ja.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
maar ik heb even een klein vraagje.
Weten jullie of je je haaknaald mee mag nemen in je handbagage in een vliegtuig?
Ik heb ze altijd bij me en er is nog nooit wat over gezegdquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:33 schreef Guppyfriend het volgende:
Reken er maar niet op... Ze zijn scherp en puntig, houden ze in vliegtuigen niet zo van...
Als je zeker wilt zijn, even bellen naar de luchtvaartmaatschappij, maar anders in je checkin bagage stoppen
M'n vriendin heeft m eens kunnen inleveren, toen mocht ie niet mee... Maar dat is dus niet altijd zo. Goed om te weten!quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd bij me en er is nog nooit wat over gezegdZelfs op Schiphol niet en daar zijn ze vaak strenger dan op andere vliegvelden.
Dat meen je nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
M'n vriendin heeft m eens kunnen inleveren, toen mocht ie niet mee... Maar dat is dus niet altijd zo. Goed om te weten!
Tja... Ze vond het gelukkig niet erg. Maar blijkbaar was dit dus wel een uitzondering. misschien neem ik ze de volgende keer dan ook wel meequote:Op zondag 16 oktober 2011 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat meen je nietZe zijn niet eens scherp
Nou ja, als ik het zo van Kwiwi hoor, is die kwestie met m'n vriendin echt wel een uitzondering geweest. Zij heeft het hierdoor ook maar één keer geprobeerd, en sinds die ene keer gaan de haaknaalden in de koffer. Dus echt betrouwbaar is haar ervaring ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
hmm...Dan ga ik nog even nadenken wat ik doe. Als ze in worden genomen kan ik de hele vakantie nix....Maar ik zou ook zeggen....ze zijn helemaal niet scherp, je moet toch goed bezig zijn wil je daar iemand pijn mee doen (of je moet ze in iemands oog steken....maar dat kan met een pen ook )
Hahha...oke dan...ik ga het gewoon proberen. En als ik de haaknaald eruit moet halen, zeg ik wel dat het een kwestie van leven of doodsquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, als ik het zo van Kwiwi hoor, is die kwestie met m'n vriendin echt wel een uitzondering geweest. Zij heeft het hierdoor ook maar één keer geprobeerd, en sinds die ene keer gaan de haaknaalden in de koffer. Dus echt betrouwbaar is haar ervaring ook niet.
Dat zou ik niet zeggen, straks denken ze nog dat je er iemand mee wil vermoorden onderwegquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:21 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hahha...oke dan...ik ga het gewoon proberen. En als ik de haaknaald eruit moet halen, zeg ik wel dat het een kwestie van leven of doodsDat ding moet mee
ow, dat klinkt wel heel ernstig, beetje overdrijven mag toch
Zo hebben ze bij m'n broertje ooit een keer stroopwafels afgepakt omdat stroop vloeibaar isquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, als ik het zo van Kwiwi hoor, is die kwestie met m'n vriendin echt wel een uitzondering geweest. Zij heeft het hierdoor ook maar één keer geprobeerd, en sinds die ene keer gaan de haaknaalden in de koffer. Dus echt betrouwbaar is haar ervaring ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |