Tja... Ze vond het gelukkig niet erg. Maar blijkbaar was dit dus wel een uitzondering. misschien neem ik ze de volgende keer dan ook wel meequote:Op zondag 16 oktober 2011 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat meen je nietZe zijn niet eens scherp
Nou ja, als ik het zo van Kwiwi hoor, is die kwestie met m'n vriendin echt wel een uitzondering geweest. Zij heeft het hierdoor ook maar één keer geprobeerd, en sinds die ene keer gaan de haaknaalden in de koffer. Dus echt betrouwbaar is haar ervaring ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
hmm...Dan ga ik nog even nadenken wat ik doe. Als ze in worden genomen kan ik de hele vakantie nix....Maar ik zou ook zeggen....ze zijn helemaal niet scherp, je moet toch goed bezig zijn wil je daar iemand pijn mee doen (of je moet ze in iemands oog steken....maar dat kan met een pen ook )
Hahha...oke dan...ik ga het gewoon proberen. En als ik de haaknaald eruit moet halen, zeg ik wel dat het een kwestie van leven of doodsquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, als ik het zo van Kwiwi hoor, is die kwestie met m'n vriendin echt wel een uitzondering geweest. Zij heeft het hierdoor ook maar één keer geprobeerd, en sinds die ene keer gaan de haaknaalden in de koffer. Dus echt betrouwbaar is haar ervaring ook niet.
Dat zou ik niet zeggen, straks denken ze nog dat je er iemand mee wil vermoorden onderwegquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:21 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Hahha...oke dan...ik ga het gewoon proberen. En als ik de haaknaald eruit moet halen, zeg ik wel dat het een kwestie van leven of doodsDat ding moet mee
ow, dat klinkt wel heel ernstig, beetje overdrijven mag toch
Zo hebben ze bij m'n broertje ooit een keer stroopwafels afgepakt omdat stroop vloeibaar isquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, als ik het zo van Kwiwi hoor, is die kwestie met m'n vriendin echt wel een uitzondering geweest. Zij heeft het hierdoor ook maar één keer geprobeerd, en sinds die ene keer gaan de haaknaalden in de koffer. Dus echt betrouwbaar is haar ervaring ook niet.
meisjes meisjes wat een leuke dingen weer beestjes sjaals sleutelhangers pppffftt ben blij dat mijn zigzag deken bijna af is kan ik weer gaan haken (* als de babydeken af is zal ik even foto plaatsen) maar heeft iemand voor mij in het nederlands een patroon van bij voorbeeld deze sjaal/omslagdoek??? bvd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:34 schreef mariyette het volgende:
Wat een hoop mooie projecten hier! En wat leuk dat er weer nieuwe mensen met haken zijn begonnen, veel succes!! Let op: het is wel verslavend!!
In deeltje 100 moet ik natuurlijk wel ff WIP showen!!
Vorige week in Engeland geweest, gehaakt en mooie wolletjes gescoord.
Deze was ik al mee bezig en is meegeweest maar nog niet af...
[ afbeelding ]
En deze wol heb ik gekocht en ben gelijk daar aan een sjaal begonnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjaal moet nog groter worden maar ik wil ook een muts maken misschien... of misschien ook niet dan kan ik gewoon verder met de sjaal... Ik twijfel nog ff verder.
Die slag heb je zo te pakken, daarna gaat het heel hardquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:44 schreef BrainTeaser het volgende:
Pfff...die Granny Stripe valt nog niet mee!![]()
Respect voor iedereen die daar van die mooie dekentjes van maakt, hoor!
* BrainTeaser klooit verder
Gaat wel snel vervelen vind ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die slag heb je zo te pakken, daarna gaat het heel hard
Ik heb een deken gemaakt die uiteindelijk iets van 1 bij 1.70/1.80 was (iets kleiner dan gepland). Daarvoor heb ik van de Zeeman die royal gebruikt en ik had ongeveer 13 bollen gebruikt. Wat ik zag dat als ik een rij van ongeveer 1.70 maakte, dat ik 5 rijen uit 1 bol kon halen. En zo'n rij zal 2 a 3 cm hoog geweest zijn. Het is natuurlijk geen rocket science maar ik denk dat je voor een deken van 1.30 bij 2.00 ofzo 17 a 18 bollen nodig hebt. Nu ben ik wel van het type 'liever een bol teveel dan te weinig', maar ik denk niet dat het heel veel zal schelen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:47 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Ik wil vandaag wol gaan halen voor een granny stripe (waar ik onder kan kruipen op de bank:)
Hoeveel bollen wol gaan er in een redelijk formaat deken?(100gr) stuk of 12?
Ja, steeds andere steken! Het is eigenlijk een basisketting geweest met een rij vasten erop, en dan begin je met de volgorde;'vaste, vaste, half stokje, stokje, dubbel stokje, dubbel stokje, stokje, half stokje, vaste'.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:22 schreef PM-girl het volgende:
Mooi Kirsten!En je nieuwste project, wat een klus!
Gebruik je telkens andere steken voor dat zigzag-effect? Mooi!
Dank je! Jouw formaat deken is ook een beetje de maat die ik in gedacht heb. Dus dan kan ik vanmiddag lekker shoppen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:50 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ik heb een deken gemaakt die uiteindelijk iets van 1 bij 1.70/1.80 was (iets kleiner dan gepland). Daarvoor heb ik van de Zeeman die royal gebruikt en ik had ongeveer 13 bollen gebruikt. Wat ik zag dat als ik een rij van ongeveer 1.70 maakte, dat ik 5 rijen uit 1 bol kon halen. En zo'n rij zal 2 a 3 cm hoog geweest zijn. Het is natuurlijk geen rocket science maar ik denk dat je voor een deken van 1.30 bij 2.00 ofzo 17 a 18 bollen nodig hebt. Nu ben ik wel van het type 'liever een bol teveel dan te weinig', maar ik denk niet dat het heel veel zal schelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |