Sorry Erik, ik zoek even een geil Phil nummertje voor je op.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wilde je nog een compliment maken over het gebrek aan spelfouten in jouw posts want dat viel me echt op. Maar daar kan je nu naar fluiten natuurlijk.
Contradictio in Terminis.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry Erik, ik zoek even een geil Phil nummertje voor je op.
Moet dat nou.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry Erik, ik zoek even een geil Phil nummertje voor je op.
En weer een dieptepunt in de POL geschiedenis bereikt.quote:
Dankje schat.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, ik heb de nare eigenschap mij aan te passen aan het gezelschap waar ik mij in bevind.
Kleine aanpassing.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:14 schreef De_Nuance het volgende:
tot zijn schoondochter arriveert en haar verkracht
Wat ?
Het IMF is debiel. Die wil dat we 200 miljard belastinggeld in private banken pompen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:13 schreef 3-voud het volgende:
IMF: oppassen met bezuinigen
Als het slechter dreigt te gaan met de Europese economie moeten landen die er financieel goed voorstaan overwegen minder te bezuinigen. Landen als Nederland en Duitsland moeten zich niet blindstaren op het terugdringen van overheidstekorten, stelt het Internationaal Monetair Fonds (IMF) vandaag.
Het is beter om bezuinigingen uit te stellen om de economie te stimuleren, stelt het IMF. Kapitaalkrachtige landen kunnen nu namelijk veel goedkoper lenen op de kapitaalmarkt dan bijvoorbeeld België en de zuidelijke eurolanden. De kwestie speelt ook in de Tweede Kamer waar vandaag de Algemene Financiële beschouwingen worden gehouden.
Het debat van vandaag gaat officieel over de begroting van volgend jaar. De ontwikkelingen rond de euro en de problemen in landen als Griekenland spelen echter een belangrijke rol.
Regts is tog pro bezuinichen ?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:13 schreef 3-voud het volgende:
IMF: oppassen met bezuinigen
Als het slechter dreigt te gaan met de Europese economie moeten landen die er financieel goed voorstaan overwegen minder te bezuinigen. Landen als Nederland en Duitsland moeten zich niet blindstaren op het terugdringen van overheidstekorten, stelt het Internationaal Monetair Fonds (IMF) vandaag.
Het is beter om bezuinigingen uit te stellen om de economie te stimuleren, stelt het IMF. Kapitaalkrachtige landen kunnen nu namelijk veel goedkoper lenen op de kapitaalmarkt dan bijvoorbeeld België en de zuidelijke eurolanden. De kwestie speelt ook in de Tweede Kamer waar vandaag de Algemene Financiële beschouwingen worden gehouden.
Het debat van vandaag gaat officieel over de begroting van volgend jaar. De ontwikkelingen rond de euro en de problemen in landen als Griekenland spelen echter een belangrijke rol.
Uhu uhu, IMF kan me rug op.quote:
Oorspronkelijk was de betekenis van ad hominem nauwer dan tegenwoordig, en was het wel degelijk een geldig argument, namelijk een argument waarmee men aantoont dat een bewering niet in overeenstemming is met andere beweringen van dezelfde spreker. Argumenten die de bewering op zich aanvallen werden ad rem genoemd. De betekenis van beide begrippen is echter verwaterd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:12 schreef mlg het volgende:
Ad hominem: http://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem
Ik denk dat remlof dit even goed moet doorlezen. Laten we een spelletje doen, ik zet wat quotes neer en remlof moet analyseren of het een ad hominem is.
- het gedrag van de spreker - bijvoorbeeld: "A is een dronkenlap"quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:12 schreef mlg het volgende:
Ad hominem: http://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem
Ik denk dat remlof dit even goed moet doorlezen. Laten we een spelletje doen, ik zet wat quotes neer en remlof moet analyseren of het een ad hominem is.
Maar de zin klopt niet echt taalkundig gezien volgens mijquote:
Hm je hebt gelijk, ik zag alleen schoondochter staan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:15 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar de zin klopt niet echt taalkundig gezien volgens mij
Mij ook. Maar anderzijds is geld laten rollen in slechte tijden de beste optie.quote:
Maar het had wel met een post te maken… Kijk maar eens terug.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was de betekenis van ad hominem nauwer dan tegenwoordig, en was het wel degelijk een geldig argument, namelijk een argument waarmee men aantoont dat een bewering niet in overeenstemming is met andere beweringen van dezelfde spreker. Argumenten die de bewering op zich aanvallen werden ad rem genoemd. De betekenis van beide begrippen is echter verwaterd.
En hier hebben we het over ongewenst postgedrag op een forum. Alle niet ter zake doende persoonlijke dingen die niet direct met een post te maken hebben noem ik ad hominem.
Ligt volkomen aan de sector waar je op bezuinigt of die stelling valide is of niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mij ook. Maar anderzijds is geld laten rollen in slechte tijden de beste optie.
Ja, maar niet overheidsgeld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mij ook. Maar anderzijds is geld laten rollen in slechte tijden de beste optie.
Het is leuk als in goede tijd dan ook meer op de centen gelet zou worden maar dat lukt helaas nooit zoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt volkomen aan de sector waar je op bezuinigt of die stelling valide is of niet.
Zijn kinderen hadden met die post te maken?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar het had wel met een post te maken… Kijk maar eens terug.
Dan ga ik er van uit dat hij het mooi vindt, dus dan maar draaien.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:18 schreef eriksd het volgende:
He VS, als Taylor nou voor je deur zou staan met een Phil Collins cd, wat zou je dan doen?
Als de overheid op goede momenten in bijvoorbeeld infrastructuur investeert kan dat best hele positieve effecten hebben.quote:
De hele Nederlandse economie is een behoorlijke sector.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt volkomen aan de sector waar je op bezuinigt of die stelling valide is of niet.
Oh ja, maar bezuinigingen op ontwikkelingshulp zou bijvoorbeeld onze economie niet schaden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De hele Nederlandse economie is een behoorlijke sector.
Tijd voor verandering, stem op mij!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is leuk als in goede tijd dan ook meer op de centen gelet zou worden maar dat lukt helaas nooit zo
Indirect wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, maar bezuinigingen op ontwikkelingshulp zou bijvoorbeeld onze economie niet schaden.
Ik denk ook niet dat het artikel van de IMF zo bedoeld is. Uhu...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, maar bezuinigingen op ontwikkelingshulp zou bijvoorbeeld onze economie niet schaden.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan ga ik er van uit dat hij het mooi vindt, dus dan maar draaien.
Maar dan vereis ik zwaar geheig zijner kant die de verkoudheid van Phil overstemt.
Neh, die conservatieve prietpraat trekt me niet zoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tijd voor verandering, stem op mij!
Ja dan kopen ze onze wapens niet meer om de negertjes van de nabijgelegen stam uit te roeien.quote:
Dat is heel wat anders dan 200 miljard in private banken pompen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als de overheid op goede momenten in bijvoorbeeld infrastructuur investeert kan dat best hele positieve effecten hebben.
Maakt niet uit, al komt hij in een roze tutu aanzetten, geil blijft hij toch.quote:
Ik denk dat bijvoorbeeld landen die India veel hebben geholpen in het verleden nu meer kans maken op investeringen uit dat land.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dan kopen ze onze wapens niet meer om de negertjes van de nabijgelegen stam uit te roeien.
Gekke jongenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm je hebt gelijk, ik zag alleen schoondochter staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |