Ja, maar niet overheidsgeld.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mij ook. Maar anderzijds is geld laten rollen in slechte tijden de beste optie.
Het is leuk als in goede tijd dan ook meer op de centen gelet zou worden maar dat lukt helaas nooit zoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt volkomen aan de sector waar je op bezuinigt of die stelling valide is of niet.
Zijn kinderen hadden met die post te maken?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Maar het had wel met een post te maken… Kijk maar eens terug.
Dan ga ik er van uit dat hij het mooi vindt, dus dan maar draaien.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:18 schreef eriksd het volgende:
He VS, als Taylor nou voor je deur zou staan met een Phil Collins cd, wat zou je dan doen?
Als de overheid op goede momenten in bijvoorbeeld infrastructuur investeert kan dat best hele positieve effecten hebben.quote:
De hele Nederlandse economie is een behoorlijke sector.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt volkomen aan de sector waar je op bezuinigt of die stelling valide is of niet.
Oh ja, maar bezuinigingen op ontwikkelingshulp zou bijvoorbeeld onze economie niet schaden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De hele Nederlandse economie is een behoorlijke sector.
Tijd voor verandering, stem op mij!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is leuk als in goede tijd dan ook meer op de centen gelet zou worden maar dat lukt helaas nooit zo
Indirect wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, maar bezuinigingen op ontwikkelingshulp zou bijvoorbeeld onze economie niet schaden.
Ik denk ook niet dat het artikel van de IMF zo bedoeld is. Uhu...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, maar bezuinigingen op ontwikkelingshulp zou bijvoorbeeld onze economie niet schaden.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan ga ik er van uit dat hij het mooi vindt, dus dan maar draaien.
Maar dan vereis ik zwaar geheig zijner kant die de verkoudheid van Phil overstemt.
Neh, die conservatieve prietpraat trekt me niet zoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tijd voor verandering, stem op mij!
Ja dan kopen ze onze wapens niet meer om de negertjes van de nabijgelegen stam uit te roeien.quote:
Dat is heel wat anders dan 200 miljard in private banken pompen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als de overheid op goede momenten in bijvoorbeeld infrastructuur investeert kan dat best hele positieve effecten hebben.
Maakt niet uit, al komt hij in een roze tutu aanzetten, geil blijft hij toch.quote:
Ik denk dat bijvoorbeeld landen die India veel hebben geholpen in het verleden nu meer kans maken op investeringen uit dat land.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dan kopen ze onze wapens niet meer om de negertjes van de nabijgelegen stam uit te roeien.
Gekke jongenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm je hebt gelijk, ik zag alleen schoondochter staan.
Welke gekkies zullen daar nu weer achter zittenquote:
Oh jawel, vote for neoconservatism in Holland, vote me!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neh, die conservatieve prietpraat trekt me niet zo
Daar hebben we nu wel genoeg van gehadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh jawel, vote for neoconservatism in Holland, vote me!
Inderdaad, in Bhopal juichen ze nog immer om onze hulp.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat bijvoorbeeld landen die India veel hebben geholpen in het verleden nu meer kans maken op investeringen uit dat land.
Ach, laat hem toch links liggen met dat gezeur.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:27 schreef GSbrder het volgende:
Wait, whut, du_ke heeft iets tegen persoonlijk geneuzel?
Hij heeft het altijd over robins leeftijd en mijn posts van vroegah, zo persoonlijk als de neten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |