Welke gekkies zullen daar nu weer achter zittenquote:
Oh jawel, vote for neoconservatism in Holland, vote me!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neh, die conservatieve prietpraat trekt me niet zo
Daar hebben we nu wel genoeg van gehadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh jawel, vote for neoconservatism in Holland, vote me!
Inderdaad, in Bhopal juichen ze nog immer om onze hulp.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat bijvoorbeeld landen die India veel hebben geholpen in het verleden nu meer kans maken op investeringen uit dat land.
Ach, laat hem toch links liggen met dat gezeur.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:27 schreef GSbrder het volgende:
Wait, whut, du_ke heeft iets tegen persoonlijk geneuzel?
Hij heeft het altijd over robins leeftijd en mijn posts van vroegah, zo persoonlijk als de neten.
Jij wordt ereburger, gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar hebben we nu wel genoeg van gehad
In Irak en Afghanistan ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, in Bhopal juichen ze nog immer om onze hulp.
Kut, ik moest lachenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
What we think india looks like.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:28 schreef Drugshond het volgende:
En wat krijgen we terug.
[ afbeelding ]
Sinister van jou ditquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach, laat hem toch links liggen met dat gezeur.
Waaromquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
What we think india looks like.
And what they in reality look like:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
... ik voel mijn eten opkomen...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
What we think india looks like.
And what they in reality look like:
[ afbeelding ]
"The West, the perfect cure for your pest!"quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben daar geen last van insecten meer.
In de tussentijd had je al timmerman, schilder en parketlegger kunnen zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik snap niet dat ik ooit voor techniek heb gekozen
Je kunt altijd procesoperator worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:31 schreef EchtGaaf het volgende:
Mooi man. Techniek.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:31 schreef EchtGaaf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |