Gewoon doen johquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:43 schreef Asyniur het volgende:
Mijn man gaat ook mee naar alle controles. Maar wij kunnen ook 's avonds terecht voor controles dus hij hoeft nooit vrij te nemen van zijn werk.
TJ!
Ik heb nog een bak macaroni staan van gisteren en die roept me al de hele tijd!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:34 schreef Vlindur het volgende:
Zonder bij te lezen; we hebben een datum!
3 november!
Voordringerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:34 schreef Vlindur het volgende:
3 november!
Ja, want je huis is nog niet schoon genoegquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:49 schreef NotTheSame het volgende:
Zo, en nou ff eten en dan gaan we weer aan de poets!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:08 schreef Nirak het volgende:
Ik ben er nog gewoon
Had gisteren even een hele dikke vette dipen toen weer slecht geslapen enzo.. Dus het was vanmorgen laat voordat ik eruit was en ik ben meteen even naar de bouwmarkt gegaan voor lampjes in de spotjes in de keuken..
Sorry.. geen verse beeb... was dat maar waar..
En Miss J en manHet is ook allemaal niet niks, kan me voorstellen dat het er nog heel lang op de meest onaangename momenten ff uit moet.. gewoon laten gaan
En Vlindur heeft een datumIk hoop wel dat Susie en ik eerder mogen.. want 2 dagen later zijn wij pas op de uiterste uiterste uiterste datum..
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:11 schreef Susie het volgende:
[..]Eerst melden hier!
ik begon al lichtelijk jaloers te raken....
Hier hetzelfde hoor, begin het wel enigszins zat te worden. En ik wil al helemaaaaaaal niet langer doorlopen dan de 22stequote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:14 schreef Nirak het volgende:
[..]sorry...
en ik wil ook gewoon niet meer..Drom had ik ff een dip gisteren. Want ik kan niks en als ik dan nog 4,5 week zou moeten dan wordt ik echt stapelgek... En dat ben ik nu al.. gisteren werd ik boos op mijn mevrouw omdat ze een f*cking nieuwe slakom had gekocht (die we naar mijn mening niet nodig hebben).. Dus ik ben al stapelgek aan het worden..
Dus voor deze bezige bij is het gewoon ff kut die laatste loodjes omdat ik niet gewend ben om weinig tot niks te doen... bah.. veel te confronterend.. niks doen
Waarom?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:50 schreef bitterend het volgende:
Ik vind het idee van een inleiding echt eng
Wat een poespas allemaal. Als je je kind in je armen hebt zijn de glaasjes sap en beschuiten met muisjes de mooiste maal die je je maar kunt wensen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:53 schreef Argento het volgende:
Vandaag in De Pers (no pun intended)
[..]
Och, ik zie je er gewoon zitten, in dat kamertje. Wat ontzettend verdrietig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:00 schreef miss-jones25 het volgende:
@ soempie, ik ben blij weer thuis te zijn. Dacht dat het een klap zou zijn weer thuis te komen, maar dat viel best mee, tijdje op dr kamertje gezeten, wat zwaar was ook wel fijn. We laten haar kamer gewoon zo voorlopig. Mijn vriend had het gister zwaarder met thuis komen, en heeft nu echt zn dipje
Wat fijn! Spannend!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:34 schreef Vlindur het volgende:
3 november!
Dat hebben ze hier dus gedaan, veel meer 1-persoonskamers met ook koelkast (en slaapbank voor pa) erin enzo... De verloskamers zijn ook aangepakt, ook wel thematisch geloof ik en er zijn radio en tv voorhanden. Het fijnste vind ik echter dat alle verloskamers nu een massagedouche hebben, dat gaat zeker weten fijn zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een poespas allemaal. Als je je kind in je armen hebt zijn de glaasjes sap en beschuiten met muisjes de mooiste maal die je je maar kunt wensen.
Ik vind het bovendien nogal wrang dat er geld aan dit soort zaken gespendeerd wordt. Laat ze liever investeren in een- of tweepersoonskamers voor kraamvrouwen, betere begeleiding bij de borstvoeding of meer mogelijkheden voor pasbevallen vrouwen om zoveel mogelijk bij hun kind te zijn.
Pff..ik moet nog +/- 7 weken en ik kan nu al niks meerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:18 schreef Susie het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor, begin het wel enigszins zat te worden. En ik wil al helemaaaaaaal niet langer doorlopen dan de 22steMja, ik ben ook wel zo realistisch dat dat er wel in zit natuurlijk, maar steek mijn kop weer in het zand.
Verveling, *check* omdat je ook zo weinig meer kunt. Damn, sokken oprapen van de grond is al een drama, laat staan het bed verschonen (wat ik nu wel gedaan heb dus....). Nog heel eventjes Nirak!Edit; en dan hebben we het druk genoeg met de kleintjes!
![]()
Ik ben ook ingeleid, en heb geen weeën storm gehad hoor. Het ging heel geleidelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:46 schreef bitterend het volgende:
[..]
Pff..ik moet nog +/- 7 weken en ik kan nu al niks meer![]()
ik heb begrepen dat bij het inleiden je een weeën stroom krijgt en dat je lichaam niet echt de tijd heeft om het allemaal te verwerken zeg maar. Tenminste zo vertelde de buuf het...als je op een natuurlijke manier bevalt dan gaat het geleidelijker...
of klopt het niet?
AH FLUGEL!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee dat is straks pas als de kraamzuivering eenmaal bezig is en je 't ruikt net nadat je 's ochtends gegeten hebt....
Ik moet wel hè?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:51 schreef NotTheSame het volgende:
Asy hoe ist nou met jou? Hou je het nog een beetje vol?
Jup, heb al een tijdje elke keer als ik op moet komen draven een groeiecho, dus elke drie weken, nu elke 2 weken. Da's dan wel weer leuk natuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Innepin fijn dat je iig duidelijkheid hebt!
Ze zullen bij jou nu extra groeiechos geven of niet?
En Ik blijf ook maar aan t afvallen..
-35Moet regelmatig ketonen laten testen en bij 2plusjes ( nu net onder de 1) of ALS Ik t niet meer trek dan opname
My 2 cents, en wat mijn verloskundige mij vertelde: het kán zijn dat je lichaam er heftig op reageert. Mijn verloskundige legde het zo uit: de inleiding dwingt je lichaam tot een bevalling waar het nog niet klaar voor was, en dan kan het dus wel wat heftiger verlopen. Ik kreeg trouwens wel een weeënstorm van 't infuus, moet ik eerlijk zeggen, en vond het dan ook alles behalve geleidelijk gaan. Wat dat betreft had ik ook érg gehoopt dat het deze keer spontaan zou gebeuren, maar die kans is gewoon niet zo groot. Toch heb ik geen nare gevoelens overgehouden aan de vorige keer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:46 schreef bitterend het volgende:
[..]
Pff..ik moet nog +/- 7 weken en ik kan nu al niks meer![]()
ik heb begrepen dat bij het inleiden je een weeën stroom krijgt en dat je lichaam niet echt de tijd heeft om het allemaal te verwerken zeg maar. Tenminste zo vertelde de buuf het...als je op een natuurlijke manier bevalt dan gaat het geleidelijker...
of klopt het niet?
Nou ik ben ook blij voor je, en gelijk jaloersquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:50 schreef Vlindur het volgende:
Bullshit, ik heb tenminste bij Rienk geen weeenstorm gehad hoor. Daar moesten ze het infuus juist harder zetten om weeën te houden![]()
Elke inleiding/bevalling is anders. Een weeënstorm kan ook gebeuren zonder inleiden
Ik ben vooral blij dat ik niet hoef te wachten tot er iets gebeurt. Ik kan niet zo goed tegen dat onzekere. Nu is het 3 november en dan heb ik die dag of de dagen erna onze tweede zoon op de wereld gezet![]()
Ohw dat wist ik niet van 1ste kindjes. Nou ik wil niet na 16 november, ik wil ervooorrrrrrrrrquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:55 schreef Susie het volgende:
Boh, net bij de vk vandaan, ben weer goedgekeurd... en dat is natuurlijk positief, maar er werd er nog maar even ingewreven dat bij 1ste kindjes de datum vaak gehaald wordt en erover... en natuurlijk weet ik dat wel, maar toch! Ik wil niet na 22 oktober!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef Kyara het volgende:
Mijn schoonvader heeft heel lief een cd gemaakt met babymuziek. Ik word alleen nogal kriegelig van het gepingelMag de kleine straks helemaal alleen naar luisteren
The lesser of two evils... omgevouwen aan de rand van m'n broek, op opgefrot precies op het breedste gedeelte van mijn buik, waardoor het én in de weg zit, én er een weinig charmante bobbel in al m'n shirts verschijntquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef Kyara het volgende:
Mooi Innepin!En inderdaad heel anders weer.
Irriteert het bij jou dan niet als alles op een hoop gepropt zit dan? Ik ga het even uitproberen. Mijn positiespijkerbroek valt wel mooi over mijn buik heen, strakke shirtjes gaan nog prima gelukkig.
* NotTheSame luistert momenteel WC Experience - Deutsche loel...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:32 schreef Kyara het volgende:
Ach, laat de kleine maar vast wennen aan onze muziek
Alleen knuffelen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:39 schreef bitterend het volgende:
Ik heb geen last van gekke hormonen maar ook geen nesteldrang![]()
Ik wil alleen steeds knuffelen met mijn man
Had je eerder aan moeten denken toen je samen met je vriend je bed indookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:55 schreef Susie het volgende:
Boh, net bij de vk vandaan, ben weer goedgekeurd... en dat is natuurlijk positief, maar er werd er nog maar even ingewreven dat bij 1ste kindjes de datum vaak gehaald wordt en erover... en natuurlijk weet ik dat wel, maar toch! Ik wil niet na 22 oktober!
Geilheid hoort er inderdaad bij,quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:45 schreef bitterend het volgende:
![]()
![]()
Nou ik wil meer dan knuffelen alleen wij moeten nog een handige positie bedenkennu onze gewone standjes pijnlijk zijn voor me
Hij achter jou idd. En dan hij evt iets achterover leunend zeg maar, en je benen in elkaar gevlochten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:53 schreef bitterend het volgende:
Is je buik dan niet in de weg? of van achteren bedoel je hmm dat zou kunnen werken![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kreeg er niet echt harde buiken volgens mij... En dat is maar goed ook, tijdens de hoogtijdagen van de zwangerschap van Willem was ik 24/7 opgewonden...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:57 schreef bitterend het volgende:
Krijgen jullie niet een enorme harde buik als je opgewonden raakt alleen?
Aha das een goeie BE![]()
mijn man wil wel aan de slag dit weekend hiermee
![]()
Nou... ik heb ook wel een flink aantal keren dubbel gelegen van de kramp in mijn buikspieren. Bandenpijn in het driedubbelkwadraat zeg maar.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:56 schreef flugeltje het volgende:
Het is gewoon een beetje uitproberen bitterend, hier hebben we de grootste lol gehad om posities te vinden waarbij buik niet in de weg zat...
Geilheid is heel normaal, door de hormonen raken je schaamlippen beter doorbloed en daardoor is de boel ook wat gevoeliger... Het daardoor intensere klaarkomen alleen zou al reden kunnen zijn om jaarlijks zwanger te willen worden
Haha ja 10 uur 's ochtends, maar ik had nog veel spaghetti over dus om 1 uur nog een bord en om half 6 nog één, dusse ik heb nu wel genoegquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:22 schreef bitterend het volgende:
Haha lekker zo dan Inne!![]()
Bij de buuf hadden ze de vliezen gebroken en dan meteen vol aan het infuus. Ze vertelde dat ze liever had dat ze haar lichaam eerst de tijd gaven om aan de gang te komen..
Er zal misschien een reden voor geweest zijn. In ieder geval ik snap alles beter nu![]()
TJ vol van spaghetti?? het was om 10uur s ochtends!
Trouwens vroeg me ineens af of jullie, jullie zoon gaan besnijden? omdat je man moslim is?
Ik ben joods maar als we een zoon hadden we gekregen hadden we het niet laten doen namelijk. Mijn man is Nederlands en heeft er niks mee. Dus was benieuwd naar jullie![]()
Dus elk nadeel heb zn voordeelquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:07 schreef _evenstar_ het volgende:
Nirak nog genoegiig van drie ruime cijfers naar 2 cijfers
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:16 schreef bitterend het volgende:
TJ nou de sharpei van mijn man vind ik mooier dan zo'n kale slurfmaar fijn dat je daar geen moeite mee hebt!!
Bij mij leverde het ook juist ontspanning op achteraf.... Haalde de druk een beetje weg zeg maar... Maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik gewoon zó geil was dat ik hele dag op spanning stondquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... ik heb ook wel een flink aantal keren dubbel gelegen van de kramp in mijn buikspieren. Bandenpijn in het driedubbelkwadraat zeg maar.![]()
Het vergde van mij een andere manier van klaarkomen.
![]()
Idd superlekker, maar dan... AUWWWWW!!!
En F. de grootste lol dan.
Nah, ik denk dat het eerder aan mij ligt in mijn geval... Wat dat betreft maakt mijn kruis geen onderscheid in mannen...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:22 schreef bitterend het volgende:
Fluug...misschien is het gewoon dat mannen die Martijn heten zo![]()
zijn
![]()
Dat weet ikquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:24 schreef bitterend het volgende:
Ik bedoelde dat mijn man ook zo heet en ik ben ook heel vaak geil![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |