abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102774264
Foto showen Innepin???

Thanx Susie!

Ik heb net een bestelling geplaatst bij de hema. Wil toch aan de positieleggings want alles dit nu zo opgefrummeld onder mijn buik (rand van ondergoed, legging en rokje) en dat gaat irriteren. Dus vanaf nu maar alles ophijsen tot over mijn buik :X
en natuurlijk nog een babyshirtje, babybroekje en rompertjes in mijn mandje gegooid
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:20:19 #152
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102774768
quote:
1s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 14:50 schreef Vlindur het volgende:
Bullshit, ik heb tenminste bij Rienk geen weeenstorm gehad hoor. Daar moesten ze het infuus juist harder zetten om weeën te houden ;)
Elke inleiding/bevalling is anders. Een weeënstorm kan ook gebeuren zonder inleiden :Y

Ik ben vooral blij dat ik niet hoef te wachten tot er iets gebeurt. Ik kan niet zo goed tegen dat onzekere. Nu is het 3 november en dan heb ik die dag of de dagen erna onze tweede zoon op de wereld gezet O+
Nou ik ben ook blij voor je, en gelijk jaloers :9 Ik wil ookkkkkk :+
Maar het lijkt mij ook heerlijk, gewoon weten, dan komt die *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:55 schreef Susie het volgende:
Boh, net bij de vk vandaan, ben weer goedgekeurd... en dat is natuurlijk positief, maar er werd er nog maar even ingewreven dat bij 1ste kindjes de datum vaak gehaald wordt en erover... en natuurlijk weet ik dat wel, maar toch! Ik wil niet na 22 oktober! :(
Ohw dat wist ik niet van 1ste kindjes. Nou ik wil niet na 16 november, ik wil ervooorrrrrrrrr

Asyniur wel fijn een nieuwe keuken :Y
Rayen 2½ jaar!
pi_102774877
Vlinder, fijn dat je een datum hebt. scheelt weer zorgen.

Ik wil echt wel na 25 december. Liefst ook na oud en nieuw. Doe maar 3 of 4 januari.. :P
pi_102774885
@Timejumper, ik dacht dat 40+5 de meest 'gemiddelde' bevaldatum was voor een eerste kindje. Had ik ergens ooit een keer gehoord en opgeslagen in m'n hoofd, dus geen bron om dat te bevestigen verder.

@Kyara Ik hijs nog steeds niks op tot over mijn buik. Leuk bedacht al die positiebroeken enzo, maar ze eindigen allemaal precies halverwege mijn buik en dat ziet er écht niet uit. Tenzij je een juten zak erboven aan hebt misschien.

Foto's heb ik! Alleen zijn ze nog steeds niet erg duidelijk (eigenwijs kind, placenta in de weg enzo). Maar toch:
(hoofd naar rechts kantelen voor 't profieltje)

Buikbaby met 34 weken:

Vergelijkingsmateriaal, Willow met 30 (?) weken:
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:28:19 #155
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102775080
Kyara, ik heb nog maar 1 positiebroek die ik wel over m'n buik kan trekken (en dan bijna tot aan mijn oksels :X ! Van de rest zakt de band ook continu naar beneden, en dan heb je ook van die frotten kleding onder je buik zitten.
pi_102775082
Mooi Innepin! O+ En inderdaad heel anders weer.
Irriteert het bij jou dan niet als alles op een hoop gepropt zit dan? Ik ga het even uitproberen. Mijn positiespijkerbroek valt wel mooi over mijn buik heen, strakke shirtjes gaan nog prima gelukkig.

Ik wil ook gewoon in 2012 hoor. Ik gok op 12 januari.

Mijn schoonvader heeft heel lief een cd gemaakt met babymuziek. Ik word alleen nogal kriegelig van het gepingel :X Mag de kleine straks helemaal alleen naar luisteren O+
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:30:28 #157
348178 NotTheSame
pi_102775153
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef Kyara het volgende:
Mijn schoonvader heeft heel lief een cd gemaakt met babymuziek. Ik word alleen nogal kriegelig van het gepingel :X Mag de kleine straks helemaal alleen naar luisteren O+
_O- !
Dat heb ik nou dus met onze muziekmobile van de box. Als je daar perongeluk tegen stoot begint ie te jengelen. En dat 'Altijd is Kortjakje ziek' word dan op een gegeven moment BLOEDirritant.
pi_102775219
Ach, laat de kleine maar vast wennen aan onze muziek :')
pi_102775338
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef Kyara het volgende:
Mooi Innepin! O+ En inderdaad heel anders weer.
Irriteert het bij jou dan niet als alles op een hoop gepropt zit dan? Ik ga het even uitproberen. Mijn positiespijkerbroek valt wel mooi over mijn buik heen, strakke shirtjes gaan nog prima gelukkig.

The lesser of two evils... omgevouwen aan de rand van m'n broek, op opgefrot precies op het breedste gedeelte van mijn buik, waardoor het én in de weg zit, én er een weinig charmante bobbel in al m'n shirts verschijnt :+
  donderdag 6 oktober 2011 @ 16:37:46 #160
348178 NotTheSame
pi_102775461
quote:
17s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 16:32 schreef Kyara het volgende:
Ach, laat de kleine maar vast wennen aan onze muziek :')
* NotTheSame luistert momenteel WC Experience - Deutsche loel... :X
Ik heb gewoon een vre-se-lijk melige bui ;)

Ik krijg nu een aantal trappen tegen de laptop: Issie aan het dansen in m'n buik of vind ie het nou zo verschrikkelijk dat ie de laptop wegtrapt? :')
pi_102777242
Ja, dat vraag ik me dan ook wel eens af. Is het nou protest of ben je gewoon blij?

Gezien de muziek gok ik het laatste ;)
pi_102778410
Ik zie mooie echo foto's en een datum voor vlindur!

Ik ben weer thuis, eindelijk. Hoop nu voor iets langer dan een paar dagen...
We zullen het zien. Moet me in elk geval heeeeeeel rustig houden, niet gelijk wassen etc. :')
Ik vind het serieus lastig..
pi_102778445
Oh en heb sinds paar dagen iets nieuws; bij een goed harde buik krijg ik een opvlieger.. Mijn gezicht kleurt helemaal rood.. :D
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:19:48 #164
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102778942
Kyara ik kan niets meer aan mijn buik verdragen. Zodra ik weer binnen ben gaat de zwangerschaps zwarte sportlegging aan en onder mijn buik en dat irriteert vaak nog.
s' avonds zit ik gewoon vaak in mijn ondergoed, als we geen bezoek hebben natuurlijk :9

Trouwens ik vind zwangerschapsbroeken gewoonweg irritant zitten of ik heb net steeds de verkeerde maar ze zakken zowat allemaal af.
Ik verlang naar mijn eigen kleine spijkerbroekjes ( :'( maar eerst moet er denk ik wel minstens 15 kilo af :'( )

Jipster wel gelukkig weer thuis *O* Lijkt me ook lastig om je zeerrrr rustig te houden maar gewoon doen o|O :*
Kom hier maar lekker zeuren dan gaan wij je elke keer tot rust manen :+
Rayen 2½ jaar!
pi_102779055
Fijn dat je weer thuis bent Jip.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102779323
Kyara was leuk een weekend weg!! waar gaan jullie naartoe?

Innepin bedankt voor je uitleg! zoiets dacht ik ook, dat je lichaam dus een volle lading weeën op wekkers krijgt en geen tijd heeft om erop goed te reageren met de endorfines.
enne mooie echo!

Wat mij betreft mag ukkie na mijn uitgerekende datum komen...rond 2 December..zo lekker spekkie! pijn of niet!

Jipstertje fijn dat je thuis bent! hopelijk tot 40 weken nu!

en nu ga ik spaghetti maken *)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 18:59:52 #167
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102780218
Bitterend wat lekker en wat een goed idee :9

Hier eten we vanavond kip Tandoori, alleen voor mijn vriendje want ja ik zit al vol met spaghetti :P
Rayen 2½ jaar!
pi_102780516
Jipster, fijn dat je thuis bent! *O*

Bitterend, ze zetten de weeënopwekkers natuurlijk niet meteen op hun hoogst hè ;) in principe stellen ze het steeds een klein beetje bij. En bij veel inleidingen is alleen gel + vliezen breken al genoeg en dan neemt je lichaam het verder over! Mijn lichaam had alleen nergens zin in en moest continu op gang geholpen worden. :P
(ey, voordeeltje: weeënstorm -> ruggenprik -> toen hebben ze de weeënopwekkers maar helemaal omhoog gegooid, en terwijl ik lag te slapen (!) ben ik in anderhalf uur van 3 naar 10 cm gegaan. Best relaxed hoor :7 )
pi_102781128
Haha lekker zo dan Inne! :Z
Bij de buuf hadden ze de vliezen gebroken en dan meteen vol aan het infuus. Ze vertelde dat ze liever had dat ze haar lichaam eerst de tijd gaven om aan de gang te komen..
Er zal misschien een reden voor geweest zijn. In ieder geval ik snap alles beter nu :Y

TJ vol van spaghetti?? het was om 10uur s ochtends! _O-
Trouwens vroeg me ineens af of jullie, jullie zoon gaan besnijden? omdat je man moslim is?
Ik ben joods maar als we een zoon hadden we gekregen hadden we het niet laten doen namelijk. Mijn man is Nederlands en heeft er niks mee. Dus was benieuwd naar jullie :Y
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102781513
Goed. Ik heb een nieuwe craving: stroopwafels. Ook in ijsvorm. My god, wat lekker.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102781746
Mooie echofoto O+

En evenstar, 35 kg... Jeetje wat veel.. Wat weeg je nu nog?

Ik kan wel 35 kg kwijt, maar nu even niet zeg maar ;)

En kyara lacht me uit :'( om een slakom :')
pi_102781948
Ik heb geen last van gekke hormonen maar ook geen nesteldrang :N
Ik wil alleen steeds knuffelen met mijn man :@
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:43:35 #173
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102782170
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:39 schreef bitterend het volgende:
Ik heb geen last van gekke hormonen maar ook geen nesteldrang :N
Ik wil alleen steeds knuffelen met mijn man :@
Alleen knuffelen?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:44:01 #174
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102782199
innepin wat een schoonheid! O+

Wel een mooi gelukte echo zeg!
pi_102782261
:D :D
Nou ik wil meer dan knuffelen alleen wij moeten nog een handige positie bedenken :P nu onze gewone standjes pijnlijk zijn voor me :X
pi_102782404
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 15:55 schreef Susie het volgende:
Boh, net bij de vk vandaan, ben weer goedgekeurd... en dat is natuurlijk positief, maar er werd er nog maar even ingewreven dat bij 1ste kindjes de datum vaak gehaald wordt en erover... en natuurlijk weet ik dat wel, maar toch! Ik wil niet na 22 oktober! :(
Had je eerder aan moeten denken toen je samen met je vriend je bed indook ~O> :D :D :*
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:47:41 #177
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102782407
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:45 schreef bitterend het volgende:
:D :D
Nou ik wil meer dan knuffelen alleen wij moeten nog een handige positie bedenken :P nu onze gewone standjes pijnlijk zijn voor me :X
Geilheid hoort er inderdaad bij, :9

Op z'n hondjes is de makkelijkste positie of je gaat bovenop zitten...
pi_102782625
Ik kan niet bovenop meer het doet zoooo'n pijn in mijn bekken :X :X
Hondjes was ik nooit fan van maar misschien is het nu beter...
en ja geilheid mijn man weet niet wat hem is overkomen :@ :D
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:52:40 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102782663
Op je zij liggen werkte voor ons ook prima, lepeltje lepeltje zeg maar.
pi_102782687
Is je buik dan niet in de weg? of van achteren bedoel je hmm dat zou kunnen werken :Y *O* *O* O-)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:54:55 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102782802
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:53 schreef bitterend het volgende:
Is je buik dan niet in de weg? of van achteren bedoel je hmm dat zou kunnen werken :Y *O* *O* O-)
Hij achter jou idd. En dan hij evt iets achterover leunend zeg maar, en je benen in elkaar gevlochten.
:') :@ :')
  donderdag 6 oktober 2011 @ 19:56:06 #182
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102782863
Het is gewoon een beetje uitproberen bitterend, hier hebben we de grootste lol gehad om posities te vinden waarbij buik niet in de weg zat... :D

Geilheid is heel normaal, door de hormonen raken je schaamlippen beter doorbloed en daardoor is de boel ook wat gevoeliger... Het daardoor intensere klaarkomen alleen zou al reden kunnen zijn om jaarlijks zwanger te willen worden :P
pi_102782936
Krijgen jullie niet een enorme harde buik als je opgewonden raakt alleen?

Aha das een goeie BE :D :D mijn man wil wel aan de slag dit weekend hiermee :D :D
  donderdag 6 oktober 2011 @ 20:01:01 #184
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102783108
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:57 schreef bitterend het volgende:
Krijgen jullie niet een enorme harde buik als je opgewonden raakt alleen?

Aha das een goeie BE :D :D mijn man wil wel aan de slag dit weekend hiermee :D :D
Ik kreeg er niet echt harde buiken volgens mij... En dat is maar goed ook, tijdens de hoogtijdagen van de zwangerschap van Willem was ik 24/7 opgewonden...
  donderdag 6 oktober 2011 @ 20:03:01 #185
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102783208
Vriendjelief hier moet het maar met handdienst doen :+ bij andere activiteiten moet ik spugen :') en dat is toch geen fetisj van hem ;)

Innepin. Wat mooi die echo.. O+ ik krijg telkens profieltjes.. Kleine poser heb ik :D
En neuh ik zit nog niet op de grens :) ik ben wel vermoeider maar slaap ook slecht doordat hij zo ontiegelijk actief is..
En qua gewicht ja ach positieve aan heel t verhaal haha :p ik hoop wel dat t spugen weer gaat minderen want of mijn slokdarm dit nog weken gaat trekken? Maar vooralsnog kan ik zelfs nog gaat t nog ok.

En sorry als ik tegen iemands zere been schop , maar ik snap niet zo goed die frustratie over misschien over de datum gaan.. Het belang van kindje is toch vooral prioriteit? Die komt wanneer hij/zij klaar is. Kijk in sommige gevallen snap ik de noodzaak en wordt er op medische gronden eerder ingeleid etc. Maar goed my 2 cents.. :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_102783360
Fluug :D :D :D gelukkig ben ik niet de enige die mijn man constant wil bespringen!

evenstar, :Y :Y zelfs met mijn pijn en ongemakken heb ik het liefst dat ze komt wanneer zij er klaar voor is..en als dat met 42 weken is dan is het ook prima O+ O+
  donderdag 6 oktober 2011 @ 20:06:47 #187
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102783362
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:56 schreef flugeltje het volgende:
Het is gewoon een beetje uitproberen bitterend, hier hebben we de grootste lol gehad om posities te vinden waarbij buik niet in de weg zat... :D

Geilheid is heel normaal, door de hormonen raken je schaamlippen beter doorbloed en daardoor is de boel ook wat gevoeliger... Het daardoor intensere klaarkomen alleen zou al reden kunnen zijn om jaarlijks zwanger te willen worden :P
Nou... ik heb ook wel een flink aantal keren dubbel gelegen van de kramp in mijn buikspieren. Bandenpijn in het driedubbelkwadraat zeg maar. :o :D Het vergde van mij een andere manier van klaarkomen. :o :D
Idd superlekker, maar dan... AUWWWWW!!! :')
En F. de grootste lol dan. :')
  donderdag 6 oktober 2011 @ 20:07:24 #188
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102783389
Nirak nog genoeg :+ iig van drie ruime cijfers naar 2 cijfers :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_102783454
HAHAHA!! hoeveel keer heb ik geen enorme kramp in mijn billen gehad en mijn man daarna helemaal uitgeput omdat hij wou niet op mijn buik leunen _O- het wordt echt een sport :D
  donderdag 6 oktober 2011 @ 20:13:40 #190
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102783722
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 19:22 schreef bitterend het volgende:
Haha lekker zo dan Inne! :Z
Bij de buuf hadden ze de vliezen gebroken en dan meteen vol aan het infuus. Ze vertelde dat ze liever had dat ze haar lichaam eerst de tijd gaven om aan de gang te komen..
Er zal misschien een reden voor geweest zijn. In ieder geval ik snap alles beter nu :Y

TJ vol van spaghetti?? het was om 10uur s ochtends! _O-
Trouwens vroeg me ineens af of jullie, jullie zoon gaan besnijden? omdat je man moslim is?
Ik ben joods maar als we een zoon hadden we gekregen hadden we het niet laten doen namelijk. Mijn man is Nederlands en heeft er niks mee. Dus was benieuwd naar jullie :Y
Haha ja 10 uur 's ochtends, maar ik had nog veel spaghetti over dus om 1 uur nog een bord en om half 6 nog één, dusse ik heb nu wel genoeg :+

Mijn vriend is wel moslim, maar niet erg praktiserend, eigenlijk helemaal niet. Maar het besnijden was toch een gewichtige zaak voor hem.
Dus wij gaan onze kleine pruts tezijnertijd wel laten besnijden. Ik heb er persoonlijk niet zoveel mee, behalve dat ik het "zicht" wel mooier vind. :+

@Innepin, volgens mij gaan ze op elkaar lijken hoor ;) :Y

Knuffelen lekker, alleen zit die buik nu steeds in de weg, moet je weer creatief gaan doen *;
Maar klaarkomen voor mij is geen pretje meer, zodra dat gaat gebeuren krijg ik telkens kramp in mijn been _O-

Haha Evenstar met je fetish _O-
Rayen 2½ jaar!
pi_102783862
TJ nou de sharpei van mijn man vind ik mooier dan zo'n kale slurf :+ maar fijn dat je daar geen moeite mee hebt!!
pi_102783905
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:07 schreef _evenstar_ het volgende:
Nirak nog genoeg :+ iig van drie ruime cijfers naar 2 cijfers :)
Dus elk nadeel heb zn voordeel ;)

Ik zit nu weer op t gewicht wat ik had toen ik zwanger werd (voor ik ziek werd): tromroffellll 110 kg
Dus ik roep weer: "save the whale!" als ik in/uit bad stap :')
pi_102783969
Ow Nirak wou je nog een dikke :* geven voor de off dagje! :*
  donderdag 6 oktober 2011 @ 20:18:43 #194
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102784015
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:16 schreef bitterend het volgende:
TJ nou de sharpei van mijn man vind ik mooier dan zo'n kale slurf :+ maar fijn dat je daar geen moeite mee hebt!!
_O- haha kale slurf o|O
;)
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 6 oktober 2011 @ 20:19:40 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102784076
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou... ik heb ook wel een flink aantal keren dubbel gelegen van de kramp in mijn buikspieren. Bandenpijn in het driedubbelkwadraat zeg maar. :o :D Het vergde van mij een andere manier van klaarkomen. :o :D
Idd superlekker, maar dan... AUWWWWW!!! :')
En F. de grootste lol dan. :')
Bij mij leverde het ook juist ontspanning op achteraf.... Haalde de druk een beetje weg zeg maar... Maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik gewoon zó geil was dat ik hele dag op spanning stond :')
pi_102784185
Ik vind besnijdenis barbaars en onnodig dus zou het nooit doen bij een kind.

BE, had jij niet ooit eens een mooi linkje over standjes tijdens de zwangerschap?
pi_102784239
Fluug...misschien is het gewoon dat mannen die Martijn heten zo O+ :9~ zijn :D ;)
  donderdag 6 oktober 2011 @ 20:23:54 #198
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102784329
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:22 schreef bitterend het volgende:
Fluug...misschien is het gewoon dat mannen die Martijn heten zo O+ :9~ zijn :D ;)
Nah, ik denk dat het eerder aan mij ligt in mijn geval... Wat dat betreft maakt mijn kruis geen onderscheid in mannen... :7

maar ik blijf wel monogaam hoor ;)
pi_102784373
Ik bedoelde dat mijn man ook zo heet en ik ben ook heel vaak geil 8)7 _O-
  donderdag 6 oktober 2011 @ 20:26:07 #200
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102784461
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 20:24 schreef bitterend het volgende:
Ik bedoelde dat mijn man ook zo heet en ik ben ook heel vaak geil 8)7 _O-
Dat weet ik ;)

En je uitspraak zou op kunnen gaan hoor, ware het niet dat ik momenten heb gehad dat ik zelfs geil kon worden van de ongeschoren pizzabezorger :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')