Wat een poespas allemaal. Als je je kind in je armen hebt zijn de glaasjes sap en beschuiten met muisjes de mooiste maal die je je maar kunt wensen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:53 schreef Argento het volgende:
Vandaag in De Pers (no pun intended)
[..]
Och, ik zie je er gewoon zitten, in dat kamertje. Wat ontzettend verdrietig.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:00 schreef miss-jones25 het volgende:
@ soempie, ik ben blij weer thuis te zijn. Dacht dat het een klap zou zijn weer thuis te komen, maar dat viel best mee, tijdje op dr kamertje gezeten, wat zwaar was ook wel fijn. We laten haar kamer gewoon zo voorlopig. Mijn vriend had het gister zwaarder met thuis komen, en heeft nu echt zn dipje
Wat fijn! Spannend!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:34 schreef Vlindur het volgende:
Zonder bij te lezen; we hebben een datum!
3 november!
Dat hebben ze hier dus gedaan, veel meer 1-persoonskamers met ook koelkast (en slaapbank voor pa) erin enzo... De verloskamers zijn ook aangepakt, ook wel thematisch geloof ik en er zijn radio en tv voorhanden. Het fijnste vind ik echter dat alle verloskamers nu een massagedouche hebben, dat gaat zeker weten fijn zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat een poespas allemaal. Als je je kind in je armen hebt zijn de glaasjes sap en beschuiten met muisjes de mooiste maal die je je maar kunt wensen.
Ik vind het bovendien nogal wrang dat er geld aan dit soort zaken gespendeerd wordt. Laat ze liever investeren in een- of tweepersoonskamers voor kraamvrouwen, betere begeleiding bij de borstvoeding of meer mogelijkheden voor pasbevallen vrouwen om zoveel mogelijk bij hun kind te zijn.
Pff..ik moet nog +/- 7 weken en ik kan nu al niks meerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:18 schreef Susie het volgende:
[..]
Hier hetzelfde hoor, begin het wel enigszins zat te worden. En ik wil al helemaaaaaaal niet langer doorlopen dan de 22steMja, ik ben ook wel zo realistisch dat dat er wel in zit natuurlijk, maar steek mijn kop weer in het zand.
Verveling, *check* omdat je ook zo weinig meer kunt. Damn, sokken oprapen van de grond is al een drama, laat staan het bed verschonen (wat ik nu wel gedaan heb dus....). Nog heel eventjes Nirak!Edit; en dan hebben we het druk genoeg met de kleintjes!
![]()
Ik ben ook ingeleid, en heb geen weeën storm gehad hoor. Het ging heel geleidelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:46 schreef bitterend het volgende:
[..]
Pff..ik moet nog +/- 7 weken en ik kan nu al niks meer![]()
ik heb begrepen dat bij het inleiden je een weeën stroom krijgt en dat je lichaam niet echt de tijd heeft om het allemaal te verwerken zeg maar. Tenminste zo vertelde de buuf het...als je op een natuurlijke manier bevalt dan gaat het geleidelijker...
of klopt het niet?
AH FLUGEL!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee dat is straks pas als de kraamzuivering eenmaal bezig is en je 't ruikt net nadat je 's ochtends gegeten hebt....
Ik moet wel hè?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:51 schreef NotTheSame het volgende:
Asy hoe ist nou met jou? Hou je het nog een beetje vol?
Jup, heb al een tijdje elke keer als ik op moet komen draven een groeiecho, dus elke drie weken, nu elke 2 weken. Da's dan wel weer leuk natuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Innepin fijn dat je iig duidelijkheid hebt!
Ze zullen bij jou nu extra groeiechos geven of niet?
En Ik blijf ook maar aan t afvallen..
-35Moet regelmatig ketonen laten testen en bij 2plusjes ( nu net onder de 1) of ALS Ik t niet meer trek dan opname
My 2 cents, en wat mijn verloskundige mij vertelde: het kán zijn dat je lichaam er heftig op reageert. Mijn verloskundige legde het zo uit: de inleiding dwingt je lichaam tot een bevalling waar het nog niet klaar voor was, en dan kan het dus wel wat heftiger verlopen. Ik kreeg trouwens wel een weeënstorm van 't infuus, moet ik eerlijk zeggen, en vond het dan ook alles behalve geleidelijk gaan. Wat dat betreft had ik ook érg gehoopt dat het deze keer spontaan zou gebeuren, maar die kans is gewoon niet zo groot. Toch heb ik geen nare gevoelens overgehouden aan de vorige keer.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:46 schreef bitterend het volgende:
[..]
Pff..ik moet nog +/- 7 weken en ik kan nu al niks meer![]()
ik heb begrepen dat bij het inleiden je een weeën stroom krijgt en dat je lichaam niet echt de tijd heeft om het allemaal te verwerken zeg maar. Tenminste zo vertelde de buuf het...als je op een natuurlijke manier bevalt dan gaat het geleidelijker...
of klopt het niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |