Gewoon doen johquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:43 schreef Asyniur het volgende:
Mijn man gaat ook mee naar alle controles. Maar wij kunnen ook 's avonds terecht voor controles dus hij hoeft nooit vrij te nemen van zijn werk.
TJ!
Ik heb nog een bak macaroni staan van gisteren en die roept me al de hele tijd!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:34 schreef Vlindur het volgende:
Zonder bij te lezen; we hebben een datum!
3 november!
Voordringerquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:34 schreef Vlindur het volgende:
Zonder bij te lezen; we hebben een datum!
3 november!
Ja, want je huis is nog niet schoon genoegquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:49 schreef NotTheSame het volgende:
Zo, en nou ff eten en dan gaan we weer aan de poets!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:08 schreef Nirak het volgende:
Ik ben er nog gewoon
Had gisteren even een hele dikke vette dipen toen weer slecht geslapen enzo.. Dus het was vanmorgen laat voordat ik eruit was en ik ben meteen even naar de bouwmarkt gegaan voor lampjes in de spotjes in de keuken..
Sorry.. geen verse beeb... was dat maar waar..
En Miss J en manHet is ook allemaal niet niks, kan me voorstellen dat het er nog heel lang op de meest onaangename momenten ff uit moet.. gewoon laten gaan
En Vlindur heeft een datumIk hoop wel dat Susie en ik eerder mogen.. want 2 dagen later zijn wij pas op de uiterste uiterste uiterste datum..
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:11 schreef Susie het volgende:
[..]Eerst melden hier!
ik begon al lichtelijk jaloers te raken....
Hier hetzelfde hoor, begin het wel enigszins zat te worden. En ik wil al helemaaaaaaal niet langer doorlopen dan de 22stequote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:14 schreef Nirak het volgende:
[..]sorry...
en ik wil ook gewoon niet meer..Drom had ik ff een dip gisteren. Want ik kan niks en als ik dan nog 4,5 week zou moeten dan wordt ik echt stapelgek... En dat ben ik nu al.. gisteren werd ik boos op mijn mevrouw omdat ze een f*cking nieuwe slakom had gekocht (die we naar mijn mening niet nodig hebben).. Dus ik ben al stapelgek aan het worden..
Dus voor deze bezige bij is het gewoon ff kut die laatste loodjes omdat ik niet gewend ben om weinig tot niks te doen... bah.. veel te confronterend.. niks doen
Waarom?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:50 schreef bitterend het volgende:
Ik vind het idee van een inleiding echt eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |