abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102765177
Bij mij werd bij het eerste VK bezoek een vragenlijst doorgenomen, info gegeven over onder andere de echo's en kreeg een stapel tijdschriften, brochures en folders mee.
Bloeddruk werd nog gemeten, maar het voelen van de bm deden ze niet. Ze zouden met 8 weken namelijk nog niks kunnen voelen aldus de uitleg.

Kreeg ook de formulieren voor het bloedprikken en de echo mee, die hier ook ergens anders gemaakt wordt.

Covie gaat je partner ook mee vandaag? Ik vond het wel fijn dat de mijne erbij was omdat er ook behoorlijk wat vragen werden gesteld over de medische achtergronden van hem en zijn familie.
pi_102765399
Yep hij gaat mee met deze afspraak, alle echo's (12,20 en 32) en is bij de bevalling.

Hij werkt onregelmatig en heb gezegd dat dat punten zijn waar geen discussie mogelijk is :')
Maar daar dacht hij hetzelfde over gelukkig.
pi_102765530
Spaghetti? om 10 uur 's ochtends?
hum ik heb trek in gerookte makreel met augurk -O-
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:25:03 #104
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102765732
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 10:43 schreef Asyniur het volgende:
Mijn man gaat ook mee naar alle controles. Maar wij kunnen ook 's avonds terecht voor controles dus hij hoeft nooit vrij te nemen van zijn werk.

TJ! :D
Ik heb nog een bak macaroni staan van gisteren en die roept me al de hele tijd!
Gewoon doen joh :Y Ik kan je vertellen het was heerlijkkkkk.
Daarna mijn nieuwe "afwijking" opgegeten. Ik krijg geloof ik de "speciale eetaanvallen" aan het eind van mijn zwangerschap :D
Zelfgemaakte custardpudding, overgoten met limonadesiroop en slagroom daarbij :Y)
Aangezien ik dan al mijn "avondeten" nu op heb, misschien scheelt dat vanavond in benauwdheid, hoop ik dan maar.

Covie, heeft je VK geen echoapparaat, want dan kan je zeer waarschijnlijk het hartje al zien kloppen.

Euwh Bitterend daar kan ik nou weer helemaal niet aan denken :X
Rayen 2½ jaar!
pi_102765750
Hmmm die spaghetti klonk eigenlijk wel goed :@ En néé ik ben niet alweer zwanger! :6

Bij mij duurde de kraamzuivering de volle 6 weken. De eerste paar dagen met die ongelooflijk grote dingen van het ziekenhuis, toen nog een week die grote kraamverbanden uit de doos van de zorgverzekering en vervolgens nog zo'n 4 á 5 weken met gewoon maandverband.
Stolsels? ja 1 kleintje geloof ik, niks ergs verder.

Opmerking van mijn 'zwager' net voor mijn zusje zou bevallen (12 weken na mij) 'daar gaat je speeltuin!'
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:35:58 #106
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_102766012
he verdorie, ik heb nu ook zin in chocomel, die van buisman (kruidvat), maar ze hebben m niet meer inde winkel -O-

:o Ik kijk net naar buiten, het regent hier snoeihard, en ik moet zo naar school op de fiets }:|

Net had ik trouwens wat buikpijn, ff een tijdje rustig op bed gelegen, gelukkig voelde ik de kleine weer goed bewegen daarna *O*
  donderdag 6 oktober 2011 @ 11:42:13 #107
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102766177
Waar is Nirak????
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102766292
Chocomelk :9 Ik word 's nachts nogal eens wakker met dorst en dan drink ik altijd een glas chocomelk.

Kraamzuivering heb ik de eerste week veel gehad. Heb toen het pak kraamverbanden opgemaakt. Daarna overgestapt naar 1 of ander huismerk maandverband waar weinig plastic inzit.

Ik weet trouwens niet of mijn man weer vol zicht wil hebben op de bevalling, maar ik denk het wel. Volgens mij vond hij het de vorige keer ook wel heel speciaal om het hoofdje te zien. Alleen als ik hem herinner aan de knippen die ik heb gehad dan moet ie altijd even huiveren.
pi_102766754
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:42 schreef Susie het volgende:
Waar is Nirak????
:o :o :o
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102766876
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 11:42 schreef Susie het volgende:
Waar is Nirak????
Goede vraag. Ze heeft sinds gisterenmiddag niet meer gepost.
Nirak, is je beebje er al? *O* :% :% :%
pi_102767286
Goedemiddag :s)

MissJones :*

Spaghetti om 10 uur 's ochtends _O- gatverdamme _O-

Ik heb weer een sticker van de gyn, jeuj, over twee weken terugkomen. Beeb groeit goed maar niet té hard gelukkig, bevestigd gekregen dat ik in principe niet overtijd hoef te gaan ivm suiker/insuline/bekken (maar dat ze ook niet met 37 wk ofzo al gaan inleiden, want ik spuit relatief weinig insuline, en ik zit nog niet in een rolstoel), en dat we de volgende keren wel weer verder kijken.

En ik ben in de afgelopen 3 weken weer bijna een kilo afgevallen :') Zit nu op +3,5, en aangezien beeb al bijna 2,5 kilo is, 500g placenta, een hele buts vruchtwater, extra bloed, extra vocht... ik denk dat ik relatief licht uit de bevalling ga komen :D Awesome.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_102767382
Zonder bij te lezen; we hebben een datum!

3 november!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102767453
Innepintje fijn dat je goedgekeurd bent en alsnog niet hoef ingeleid te worden!!

Vlindur! datum voor inleiding? ben je er blij mee?
ik heb het gemist denk ik :@ :*
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:38:43 #114
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102767486
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:34 schreef Vlindur het volgende:

3 november!
*O*
pi_102767637
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:34 schreef Vlindur het volgende:

3 november!
Voordringer :{w
:P nee zonder gekheid, fijn!

@bitterend, waarschijnlijk loopt het wel uit op een inleiding hoor. Alleen niet al bij 37-38 weken, maar bij 40 weken.
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:49:14 #116
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102767828
Vlindur, fijn dat je een 'einddatum' hebt!!

Nirak, doe es even melden dan!

Zo, en nou ff eten en dan gaan we weer aan de poets!
pi_102767880
Ik vind het idee van een inleiding echt eng :@
  donderdag 6 oktober 2011 @ 12:52:00 #118
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102767919
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:49 schreef NotTheSame het volgende:
Zo, en nou ff eten en dan gaan we weer aan de poets!
Ja, want je huis is nog niet schoon genoeg :P ;)
pi_102768466
Ik ben er nog gewoon :W

Had gisteren even een hele dikke vette dip :'( en toen weer slecht geslapen enzo.. Dus het was vanmorgen laat voordat ik eruit was en ik ben meteen even naar de bouwmarkt gegaan voor lampjes in de spotjes in de keuken..

Sorry.. geen verse beeb... was dat maar waar..

En Miss J en man :* Het is ook allemaal niet niks, kan me voorstellen dat het er nog heel lang op de meest onaangename momenten ff uit moet.. gewoon laten gaan :)

En Vlindur heeft een datum *O* Ik hoop wel dat Susie en ik eerder mogen.. want 2 dagen later zijn wij pas op de uiterste uiterste uiterste datum..
  donderdag 6 oktober 2011 @ 13:11:01 #120
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102768540
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:08 schreef Nirak het volgende:
Ik ben er nog gewoon :W

Had gisteren even een hele dikke vette dip :'( en toen weer slecht geslapen enzo.. Dus het was vanmorgen laat voordat ik eruit was en ik ben meteen even naar de bouwmarkt gegaan voor lampjes in de spotjes in de keuken..

Sorry.. geen verse beeb... was dat maar waar..

En Miss J en man :* Het is ook allemaal niet niks, kan me voorstellen dat het er nog heel lang op de meest onaangename momenten ff uit moet.. gewoon laten gaan :)

En Vlindur heeft een datum *O* Ik hoop wel dat Susie en ik eerder mogen.. want 2 dagen later zijn wij pas op de uiterste uiterste uiterste datum..
o|O Eerst melden hier! :* ik begon al lichtelijk jaloers te raken....
pi_102768638
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:11 schreef Susie het volgende:

[..]

o|O Eerst melden hier! :* ik begon al lichtelijk jaloers te raken....
:@ sorry...
en ik wil ook gewoon niet meer.. -O- Drom had ik ff een dip gisteren. Want ik kan niks en als ik dan nog 4,5 week zou moeten dan wordt ik echt stapelgek... En dat ben ik nu al.. gisteren werd ik boos op mijn mevrouw omdat ze een f*cking nieuwe slakom had gekocht (die we naar mijn mening niet nodig hebben).. Dus ik ben al stapelgek aan het worden..
Dus voor deze bezige bij is het gewoon ff kut die laatste loodjes omdat ik niet gewend ben om weinig tot niks te doen... bah.. veel te confronterend.. niks doen :')
  donderdag 6 oktober 2011 @ 13:18:55 #122
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102768770
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 13:14 schreef Nirak het volgende:

[..]

:@ sorry...
en ik wil ook gewoon niet meer.. -O- Drom had ik ff een dip gisteren. Want ik kan niks en als ik dan nog 4,5 week zou moeten dan wordt ik echt stapelgek... En dat ben ik nu al.. gisteren werd ik boos op mijn mevrouw omdat ze een f*cking nieuwe slakom had gekocht (die we naar mijn mening niet nodig hebben).. Dus ik ben al stapelgek aan het worden..
Dus voor deze bezige bij is het gewoon ff kut die laatste loodjes omdat ik niet gewend ben om weinig tot niks te doen... bah.. veel te confronterend.. niks doen :')
Hier hetzelfde hoor, begin het wel enigszins zat te worden. En ik wil al helemaaaaaaal niet langer doorlopen dan de 22ste :( Mja, ik ben ook wel zo realistisch dat dat er wel in zit natuurlijk, maar steek mijn kop weer in het zand.
Verveling, *check* omdat je ook zo weinig meer kunt. Damn, sokken oprapen van de grond is al een drama, laat staan het bed verschonen (wat ik nu wel gedaan heb dus....). Nog heel eventjes Nirak! :* Edit; en dan hebben we het druk genoeg met de kleintjes! O+
pi_102768941
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2011 12:50 schreef bitterend het volgende:
Ik vind het idee van een inleiding echt eng :@
Waarom?

Susie, Nirak, andere LLM'ers die het nodig hebben: :* nog eventjes :*
pi_102769622
Bitterend, ik vind een inleiding juist heel fijn!

We zijn medisch wegens Rhesus Antagonisme (bloed botsen) maar daar is gelukkig geen nood mee. Ik heb nogal zeldzaam bloed want aanwezig moet zijn. (bij normaal bloed stol ik :') ) En dat is niet heel lang houdbaar en moet op tijd worden ontdooid. (in de vriezer 3 maanden houdbaar)
Rienk is ook 2 weken eerder ingeleid en al vond ik het toen helemaal waardeloos en stom (want het schoot niet op) ben ik blij dat ik weer mag. Ik ben er helemaal klaar mee :@
Over 2 weken weer controle, dan ben ik 36 weken, dat gaat hij kijken of er van binnen al iets gebeurd. Maar als ik weer potdicht zit moet ik weer aan de veters :Y

We zien wel. Ik ben blij dat ik kan gaan aftellen! *O*

Modjes, mag er 3 november :% achter mijn datum?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 6 oktober 2011 @ 13:53:39 #125
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102769867
Vlindur!! Whoei spannend zeg!!

Innepin fijn dat je iig duidelijkheid hebt!
Ze zullen bij jou nu extra groeiechos geven of niet?

En Ik blijf ook maar aan t afvallen..
-35 :+ Moet regelmatig ketonen laten testen en bij 2plusjes ( nu net onder de 1) of ALS Ik t niet meer trek dan opname
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')