Nou ik ben ook blij voor je, en gelijk jaloersquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:50 schreef Vlindur het volgende:
Bullshit, ik heb tenminste bij Rienk geen weeenstorm gehad hoor. Daar moesten ze het infuus juist harder zetten om weeën te houden![]()
Elke inleiding/bevalling is anders. Een weeënstorm kan ook gebeuren zonder inleiden
Ik ben vooral blij dat ik niet hoef te wachten tot er iets gebeurt. Ik kan niet zo goed tegen dat onzekere. Nu is het 3 november en dan heb ik die dag of de dagen erna onze tweede zoon op de wereld gezet![]()
Ohw dat wist ik niet van 1ste kindjes. Nou ik wil niet na 16 november, ik wil ervooorrrrrrrrrquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:55 schreef Susie het volgende:
Boh, net bij de vk vandaan, ben weer goedgekeurd... en dat is natuurlijk positief, maar er werd er nog maar even ingewreven dat bij 1ste kindjes de datum vaak gehaald wordt en erover... en natuurlijk weet ik dat wel, maar toch! Ik wil niet na 22 oktober!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef Kyara het volgende:
Mijn schoonvader heeft heel lief een cd gemaakt met babymuziek. Ik word alleen nogal kriegelig van het gepingelMag de kleine straks helemaal alleen naar luisteren
The lesser of two evils... omgevouwen aan de rand van m'n broek, op opgefrot precies op het breedste gedeelte van mijn buik, waardoor het én in de weg zit, én er een weinig charmante bobbel in al m'n shirts verschijntquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:28 schreef Kyara het volgende:
Mooi Innepin!En inderdaad heel anders weer.
Irriteert het bij jou dan niet als alles op een hoop gepropt zit dan? Ik ga het even uitproberen. Mijn positiespijkerbroek valt wel mooi over mijn buik heen, strakke shirtjes gaan nog prima gelukkig.
* NotTheSame luistert momenteel WC Experience - Deutsche loel...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:32 schreef Kyara het volgende:
Ach, laat de kleine maar vast wennen aan onze muziek
Alleen knuffelen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:39 schreef bitterend het volgende:
Ik heb geen last van gekke hormonen maar ook geen nesteldrang![]()
Ik wil alleen steeds knuffelen met mijn man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |