abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:45:10 #101
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102947154
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:43 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Het is een chaos. Ik kan niet slapen, en voel me geestelijk heel moe. Van mijn ouders mag ik voorlopig niet naar school.
En ik kan maar niet stoppen met denken dat ik dood moet.
Heb je hulp voor die slaapproblemen? Ik begrijp dat het een psychische oorzaak heeft, maar ondertussen versterkt het één het ander uiteraard wel.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102947171
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Heb je hulp voor die slaapproblemen? Ik begrijp dat het een psychische oorzaak heeft, maar ondertussen versterkt het één het ander uiteraard wel.
Nope.
Twiddel
pi_102947211
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:43 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Het is een chaos. Ik kan niet slapen, en voel me geestelijk heel moe. Van mijn ouders mag ik voorlopig niet naar school.
En ik kan maar niet stoppen met denken dat ik dood moet.
Ja, op zich inderdaad te begrijpen dat je moeder je niet naar school wil laten gaan. Kan je verder wel een beetje met haar praten nu?
En zo lang je nog geen afspraak met je psychiater hebt, afleiding zoeken om die destructieve gedachten even opzij te zetten (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk). Dus nu is dat even Fokken! :*
pi_102947252
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:48 schreef Nyota het volgende:

[..]

Ja, op zich inderdaad te begrijpen dat je moeder je niet naar school wil laten gaan. Kan je verder wel een beetje met haar praten nu?
En zo lang je nog geen afspraak met je psychiater hebt, afleiding zoeken om die destructieve gedachten even opzij te zetten (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk). Dus nu is dat even Fokken! :*
Mijn moeder is nu naar werk :P Maar ik kan wel heel goed met haar praten en ook met mijn vader.
En idd. ik zoek de hele tijd afleiding.
Twiddel
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:53:13 #105
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102947302
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:46 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Nope.
ik heb zelf slaaptabletten via de huisarts, misschien ook voor jou een idee? gebruik ze overigens bijna nooit.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_102947315
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik heb zelf slaaptabletten via de huisarts, misschien ook voor jou een idee? gebruik ze overigens bijna nooit.
Geen idee, als het maar werkt :P :O
Twiddel
pi_102947338
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:50 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Mijn moeder is nu naar werk :P Maar ik kan wel heel goed met haar praten en ook met mijn vader.
En idd. ik zoek de hele tijd afleiding.
Goed zo, en vooral doen he!! Ik heb de laatste tijd wat minder alles gelezen (sorry...), maar hoe kwam deze terugval nu opeens? (en als je daar nu even geen zin in hebt, moet je het zeggen, want wellicht maakt je dat nu ook niet blijer...)
pi_102947370
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:55 schreef Nyota het volgende:

[..]

Goed zo, en vooral doen he!! Ik heb de laatste tijd wat minder alles gelezen (sorry...), maar hoe kwam deze terugval nu opeens? (en als je daar nu even geen zin in hebt, moet je het zeggen, want wellicht maakt je dat nu ook niet blijer...)
Ik weet het niet. Kwam ineens. Die ik-wil-dood gedachten zijn nooit weggeweest.
Mijn eerste terugval kwam omdat ik ineens vakantie had, ontslagen werd, en haast met niemand sprak.
Deze terugval heb ik geen idee hoe dit komt.
Twiddel
pi_102947434
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:57 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Kwam ineens. Die ik-wil-dood gedachten zijn nooit weggeweest.
Mijn eerste terugval kwam omdat ik ineens vakantie had, ontslagen werd, en haast met niemand sprak.
Deze terugval heb ik geen idee hoe dit komt.
Frusterend lijkt me (vind ik in ieder geval) als je je opeens slechter gaat voelen maar niet weet waar dat opeens vandaan komt... Maar je hebt van de vorige keer waarschijnlijk wel dingen geleerd (zoals dat praten met de mensen om je heen goed is) om dit weer boven te komen toch? :*
pi_102947475
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:59 schreef Nyota het volgende:

[..]

Frusterend lijkt me (vind ik in ieder geval) als je je opeens slechter gaat voelen maar niet weet waar dat opeens vandaan komt... Maar je hebt van de vorige keer waarschijnlijk wel dingen geleerd (zoals dat praten met de mensen om je heen goed is) om dit weer boven te komen toch? :*
:Y, ik praat nu ook met mijn ouders, en ik bel mijn ouders altijd eerst voordat ik gekke dingen ga doen.
Twiddel
pi_102947582
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:01 schreef summer2bird het volgende:

[..]

:Y, ik praat nu ook met mijn ouders, en ik bel mijn ouders altijd eerst voordat ik gekke dingen ga doen.
Fijn te horen dat je dat in ieder geval nog kan doen en ook doet! Begrip vanuit je omgeving is belangrijk :Y
Nog geen telefoon gehad?? (ik kan daar zelf slecht tegen: wachten op een telefoontje).
pi_102947594
Ik heb net de afspraak met de decaan afgebeld omdat ik het echt niet zie zitten om daar heen te gaan ;( Kutzooi, school wordt echt niks zo -O-

Ik ben hartstikke moe na vannacht, maar als ik ga slapen heb ik nachtmerries over doodgaan met beeld erbij en als ik wakker ben alleen de gedachte. Dus lig wel in bed maar durf niet te slapen ;(
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:07:01 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102947615
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:06 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb net de afspraak met de decaan afgebeld omdat ik het echt niet zie zitten om daar heen te gaan ;( Kutzooi, school wordt echt niks zo -O-
ja dan moet je gewoon naar die kerel toe gaan :). Dus bel hem maar weer op dat je toch komt :).
Een gedicht over Maanvis
pi_102947781
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ja dan moet je gewoon naar die kerel toe gaan :). Dus bel hem maar weer op dat je toch komt :).
Wat Maanvis zegt. je school kan alleen meewerken als je ze op de hoogte stelt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_102947796
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:06 schreef Sylvana het volgende:

Ik ben hartstikke moe na vannacht, maar als ik ga slapen heb ik nachtmerries over doodgaan met beeld erbij en als ik wakker ben alleen de gedachte. Dus lig wel in bed maar durf niet te slapen ;(
Waarom zie je het niet zitten erheen te gaan? De reis er naar toe, of het gesprek met hem?
pi_102947843
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:05 schreef Nyota het volgende:

[..]

Fijn te horen dat je dat in ieder geval nog kan doen en ook doet! Begrip vanuit je omgeving is belangrijk :Y
Nog geen telefoon gehad?? (ik kan daar zelf slecht tegen: wachten op een telefoontje).
Nee :')
En ik vind het best belangrijk en durf het huis niet te verlaten voordat er is gebeld.
Ik wil verdomme nu met iemand praten :(
Ben verdrietig en boos tegelijkertijd :') ;(
Twiddel
pi_102947939
quote:
0s.gif Op dins 11 oktober 2011 11:15 schreef Nyota het volgende:

[..]

Waarom zie je het niet zitten erheen te gaan? De reis er naar toe, of het gesprek met hem?
Het uit bed moeten, douchen, eten en de reis ernaartoe . Gesprek met haar als ik er zou zijn zou dan wel meevallen.
pi_102948071
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Het uit bed moeten, douchen, eten en de reis ernaartoe . Gesprek met haar als ik er zou zijn zou dan wel meevallen.
Hup, er heen! Ik begrijp je heel goed dat het een berg is om er heen te gaan. Probeer vooruit te denken het gevoel dat je na afloop hebt als je het allemaal wel hebt gedaan (en ja, ik snap je echt en zit soms ook gewoon 2 uur voor me uit te staren ipv andere dingen te doen. Maar dan hoopte ik soms dat iemand me een beetje zou dwingen dat ik het wel doe).

Beloon jezelf na afloop!

Zie mij hier vandaag positief naar anderen zitten zijn. Nu naar mezelf nog...
pi_102948139
Zou je je beter voelen als je de hele dag in bed bleef liggen? Dan ga je je alleen maar opvreten omdat je de afspraak hebt afgezegd en omdat er dan nog meer problemen ontstaan omdat je school niet op de hoogte is.

[ Bericht 23% gewijzigd door Ewelina op 11-10-2011 11:38:21 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 11:29:42 #120
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_102948180
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:20 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Weet je wat, als je al die stappen vandaag hebt doorlopen mag je jezelf van mij (van je eigen geld) trakteren op nieuwe schoenen :).
Een gedicht over Maanvis
pi_102948299
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Weet je wat, als je al die stappen vandaag hebt doorlopen mag je jezelf van mij (van je eigen geld) trakteren op nieuwe schoenen :).
:D T'is dat ik weet dat als je je echt niet fijn voelt, dit weinig met je doet, maar ik zou er als een blok voor vallen en m'n bed uit jumpen :D
pi_102949717
nou, ik heb de psychiologe gesproken. waarschijnlijk krijg ik nieuwe medicijnen en dan maar afwachten.
Ik begin in paniek te raken, dan moet ik weer zolang wachten tot wat werkt. Ben zo verdrietig.
Twiddel
pi_102950003
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:23 schreef summer2bird het volgende:
nou, ik heb de psychiologe gesproken. waarschijnlijk krijg ik nieuwe medicijnen en dan maar afwachten.
Ik begin in paniek te raken, dan moet ik weer zolang wachten tot wat werkt. Ben zo verdrietig.
De psychiater zou je bellen toch? En wat moet je dan in de tussentijd? Nog gesprekken met je psycholoog binnenkort?

Fijn in ieder geval wel dat je hem/haar? gesproken hebt!
pi_102950459
Stress hier -O-
pi_102950460
Ik krijg binnenkort on-line therapie, die kennelijk altijd beschikbaar is, kun je niet om zoiets vragen zodat je niet zo hoeft te wachten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')