Xbox 360quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
PS3quote::
Santello (Santelllo)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
PC usersquote:KentdeBruin (kentdebruin)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
Ik zal je vannacht even toevoegen, ik ben nu niet thuis en kan vanavond 11/12 uur nog even op FIFA.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:29 schreef Cara het volgende:
[..]
Ah je zit op PC? Add mn origin dan @ stetoe spelen we een potje
Nee, maar gooi nou die paar PC users erbij.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:31 schreef StijnDa het volgende:
Heb Rijstbals hoofd uit de OP gehaald als jullie het niet erg vinden...
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, maar gooi nou die paar PC users erbij.
Super Cancel? Werkt dat goed in Fifa? Ik gebruikte dat vroeger altijd bij pes maar bij Fifa kun je toch sowieso gewoon alle richtingen lopen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Op Xbox 360 LT, gewoon diegene waarmee je dribbelt. En dan moet je met super-cancel (LT+RT) de speler iets van de bal wegsturen, zodat je net die stuit kunt pakken, of iets naar de bal toe waardoor je kunt duiken naar de bal. Bij die hak goal, super-cancelde ik 'm iets schuin voor de bal, waardoor hij naar voren moet duiken en z'n hak omhoog moet doen om de bal te raken.
Zo goed?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, maar gooi nou die paar PC users erbij.
Een league is goedkoperquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:41 schreef Heskeysucks het volgende:
Weten jullie een land met goede, goedkope gold spelers? Brazilianen zijn mij te duur.
Aha, thanx. En dan misschien goede opties?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Meer keuze dus kan je de goedkoopste opties eruit halen
Ja weetik maar ik wil gewoon wat anders, wil jij misschien Renato Augusto kopen ? (a)quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:46 schreef DutchSL het volgende:
Oh er zijn ook wel goedkope gouden Brazilianen te halen hoor.
Je hebt dan alleen niet de beste Brazilianen
Whehehe haterquote:
Goedkoop serie A team.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:45 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Aha, thanx. En dan misschien goede opties?
Okeoke, ziet er netjes uit, ik heb bijna al mn spelers op verkooplijst, dus kan nu geen wedstrijden meer spelen. Hopen dat ze snel gekocht worden.xdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Goedkoop serie A team.
433
LW Giaccherini 300c - ST Iaquinta 300c - RW Cerci 300c
CM Emanuelson 300c - CM Perrotta 300c - CAM Kharja 300c
LB Armero 400c - CB Córdoba 400c - CB Santacroce 350c - RB Cassani 400c
GK Amelia 300c.
Voor 3650 heb je en prima team en voor bijna elke positie heb je voor 300 coins meer een betere speler. Let er wel op dat je iedereen in de goede formatie koopt!
En dat ga ik proberen met Bundesligaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Goedkoop serie A team.
433
GK Amelia 300c.
Voor 3650 heb je en prima team en voor bijna elke positie heb je voor 300 coins meer een betere speler. Let er wel op dat je iedereen in de goede formatie koopt!
Zet een autoclicker aan (op de leaderboards ofzo) om inactivity te voorkomen als je weg bent of gaat slapen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:13 schreef laucas het volgende:
Vanochtend de App ingekomen en ik ga er nooit meer uit
Harregarre?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:38 schreef m25 het volgende:
[..]
Super Cancel? Werkt dat goed in Fifa? Ik gebruikte dat vroeger altijd bij pes maar bij Fifa kun je toch sowieso gewoon alle richtingen lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door LinQ op 05-10-2011 16:39:43 ]Laten we lekker linQ gaan doen!
Kan niet, omdat het gewoon niet kanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kan je contracten delen over meerdere spelers en zo nee waarom niet
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:26 schreef LinQ het volgende:
Voor de mensen die Fifa12 bij Wehkamp hebben besteld en geen code hebben gekregen. Ik ben net gebeld door Wehkamp en mij werd verteld dat ik voor 14 oktober alsnog de code via de mail ontvang. Is twitter toch nog ergens goed voor(had geklaagd op twitter waardoor ik vervolgens door wehkamp werd benaderd)
Heb nu ook een bevestigingIk heb al wel 2 e-mails gekregen over dat ik die code nog zou krijgen, maar er is geen datum gegeven. Is 14 oktober dan de uiterlijke datum dat je die codes kan invoeren of hoe zit dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Zit vast tussen je oren!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb weer een nieuw talentje gevonden. Pellissier een striker van Chievo Verona. Die kerel schiet er echt alles in... het werd bijna zielig voor de tegenstander...
Zodat je mekaar op PSN of XBL kan toevoegen bedoel je?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:48 schreef De-Hamster het volgende:
Kunnen PC spelers ook in de OP?
Ik heb er zo al 2/3 in de afgelopen twee topics gezien.
De PC heeft ook een friendslist en ook via de PC kun je elkaar uitdagen etc.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zodat je mekaar op PSN of XBL kan toevoegen bedoel je?
Staan er al?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:48 schreef De-Hamster het volgende:
Wat een handelsbrein heb jij!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:57 schreef Dopekoe het volgende:
Haha net een shiny gold player op bieden gekocht voor 600
Kan hem quick sellen voor 632
Alle beetjes helpen
Als jullie nou even het topic volposten en lapohunten kan je dat zelf regelenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:48 schreef De-Hamster het volgende:
http://twitter.com/TheRealGraoullyquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:10 schreef m25 het volgende:
Waar wordt team of the week bekend gemaakt?
Neymar IF ook echtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://twitter.com/TheRealGraoully
Gisteren al bekend gemaakt. Ze maken het altijd op dinsdagavond bekend en releasen op woensdag 19u
Dit is hem:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ecujo6KwbbzUN
Dank.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:31 schreef StijnDa het volgende:
Heb Rijstbals hoofd uit de OP gehaald als jullie het niet erg vinden...
Lee * *, wat een held is dat hčquote:TEAM OF THE WEEK
SUBS
ST- Lee * *-> Jeonbuk Hyundai Motors ((73>74))
Ik kreeg hem eergisteren uit een pakjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:17 schreef m25 het volgende:
Lol @ Boulah
Blij dat ik Neymar heb verkocht vd week, zal wel minder waard worden nu.
quote:
Nee, nog niet mee gespeeld. Heb mijn team nu wel helemaal klaar. Ik heb echt iedereen nu behalve El Kabir. Zelfs Drenthe. Wel 25K betaald voor hem in 41212, maar ja..beter dan de 35 die ik steeds tegen kwamquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]![]()
@Tim86:
Al gespeeld met je over de grenzen silvers? Ik heb nu de basis staan, met uitzondering van een aantal dure krachten en ik vind ze redelijk poep. Dit heb ik nu (met gewenste tussen haakjes)
4-1-2-1-2
Waterman (Krul)
Zuiverloon - Dingsdag (Donk) - Bruma - Van Aanholt
Mendes da Silva (Boateng net gekocht)
Reimerink (Emnes/Sarpong) - Bouaouzan/MacDonald (Drenthe!)
Hadouir
Hasselbaink (El Kabir/Casta) - Wolfswinkel
En ik ga nog Donovan Deekman erbij halen (Brons) want ex-Hveen
Ik ben tevreden! 2 nieuwe silvers voor mn Eredivisie/NL teamquote:
Dankjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Gefeli stijn, hoe was je feestje gister?
Vandaag jarigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:28 schreef Rijst het volgende:
Ow ben je jarig geweest? Gefeliciteerd. Hoe oud ben je geworden?
Het zit ook echt tussen je oren. Met een wat mindere speler ga je het duel toch iets anders aan. Heb net Fanni gehaald, bevalt prima. Hij is een stuk sterker dan bijv. Konko. Ik zit nu even te kijken welke speler ik nu zal halen. Ik denk dat ik toch maar ga sparen voor Chiellini...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:49 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zit vast tussen je oren!
Ik denk wel dat wanneer jij met Torres of Villa voor de goal je staat je denkt ah die bal gaat er toch wel in want hij heeft goede stats, dus KNALLEN! En zodra je een mindere speler heb staan ga je extra je best doen.
Zelfde reden waarom mensen met een goed team vaak zo'n moeite hebben tegen slechtere teams.
Gefeliciteerd!quote:
Kak. Anders was Bale mijn nieuwe CDM. Was ook te mooi om waar te zijn.quote:
Congratsquote:
Wat is er zo boeiend aan de stats van Bale? Hij heeft alleen ziek veel pace, maar zoveel pace heeft een CDM echt niet nodig..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:33 schreef Cara het volgende:
[..]
Kak. Anders was Bale mijn nieuwe CDM. Was ook te mooi om waar te zijn.
Is er een CM met vergelijkbare stats als Bale?
Hoe meer hoe beter toch? Ongeacht de speler..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is er zo boeiend aan de stats van Bale? Hij heeft alleen ziek veel pace, maar zoveel pace heeft een CDM echt niet nodig..
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:36 schreef rumiii het volgende:
Wacht, waar blijven de PC-users, dit motiveert niet echt om fifa voor de pc te halen
Natuurlijk, maar ik snap dan niet hoe je bij Bale als CDM uitkomt..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:36 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Hoe meer hoe beter toch? Ongeacht de speler..
Hij speelt PC, kan ie ook niks aan doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik snap dan niet hoe je bij Bale als CDM uitkomt..
Ja gelukkig maar anders heb je echt een kutverjaardag.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:44 schreef StijnDa het volgende:
Bedankt heren![]()
Net flink geschrokken, mijn schijf was niet meer leesbaar zei mijn xbox![]()
Heb even fifa 11 gespeeld, geen probleem, nu 12 er al weer even in zitten en geen meldingen. Hoop dat alles oké is.
leuk huis heb je ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:44 schreef StijnDa het volgende:
Bedankt heren![]()
Net flink geschrokken, mijn schijf was niet meer leesbaar zei mijn xbox![]()
Heb even fifa 11 gespeeld, geen probleem, nu 12 er al weer even in zitten en geen meldingen. Hoop dat alles oké is.
Ik laat er mijn verjaardag niet door verpesten maar het zou toch erg vervelend zijn jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja gelukkig maar anders heb je echt een kutverjaardag.
hehehequote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het hoeft ook weer niet zo persoonlijk te worden Dude...
Heel erg mee eens!quote:
twitter:sneijder101010 twitterde op woensdag 05-10-2011 om 17:25:12FIFA12 is more difficult!!! Whaaaa. Getting frustrated. Haha reageer retweet
Sneijdertje is sowieso een ragequitterquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:53 schreef Doublepain het volgende:
twitter:sneijder101010 twitterde op woensdag 05-10-2011 om 17:25:12FIFA12 is more difficult!!! Whaaaa. Getting frustrated. Haha reageer retweet
Ja, dat denk ik ook. Als hij FUT speelt pompt hij gewoon even 10.000 eck aan pakjes.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sneijdertje is sowieso een ragequitter
lekkere trapquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:06 schreef Rijst het volgende:
Urby![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/96595587
Ik vind t eerlijk gezegd wel heilig. Ik verdien bakken met geld op deze manierquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:56 schreef Dudeweiser het volgende:
de webapp zal de hele week nog gecapped worden jongens
Ugh, ze heeft afgezegd, want kregen ruzie. Die zie ik nooit meer terugquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Jij flamede Toefjes met zijn date of een dagje FUT?
Hahaha, ik zit gewoon te wachten totdat je zoiets ging posten. Goed gespeeld hoor maar ik had gewoon moeten winnen natuurlijk, ware het niet dat Stekelenburg fantastisch keepte en mijn vaste keeper te weinig fitness had om hem al te kunnen opstellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zeker en was tegen Mathijs dus dat maakt het nog leuker
Stuur haar naar mij toe dan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ugh, ze heeft afgezegd, want kregen ruzie. Die zie ik nooit meer terugFUT
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hahaha, ik zit gewoon te wachten totdat je zoiets ging posten. Goed gespeeld hoor maar ik had gewoon moeten winnen natuurlijk, ware het niet dat Stekelenburg fantastisch keepte en mijn vaste keeper te weinig fitness had om hem al te kunnen opstellen.
[Lindgrenmode] ''is''quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Ga is je internet fixen. EpicStalker
Dat heet concentratiequote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:51 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet je wat ik trouwens belachelijk vind. Als je net een goal heb gescoort dat ze dan meteen een tegendoelpunt scoren. Dit gebeurt echt veel te vaak. Wat is dat voor onzin.
Was vorige editie nog erger. Alsof ze een power boost kregen. Massaal achteruit lopen, echt concentreren op geen goal tegen, aanvallen, niks hielp, haha. Deze fifa valt het reuze mee moet ik zeggenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:51 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet je wat ik trouwens belachelijk vind. Als je net een goal heb gescoort dat ze dan meteen een tegendoelpunt scoren. Dit gebeurt echt veel te vaak. Wat is dat voor onzin.
Niks met concentratie te maken, ben net zo geconcentreerd als daarvoor. Het ligt denk ik aan de aftrap en je spelers die positie gaan zoeken ofzo. Of de spelers ingame hebben gewoon geen concentratie. Heb er al meer mensen over gehoord.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:53 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat heet concentratie
Heb nu trouwens 6 elftallen... nu proberen silver cup te winnen.
Spelers staan inderdaad uit positie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:56 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Niks met concentratie te maken, ben net zo geconcentreerd als daarvoor. Het ligt denk ik aan de aftrap en je spelers die positie gaan zoeken ofzo. Of de spelers ingame hebben gewoon geen concentratie. Heb er al meer mensen over gehoord.
Je moet inderdaad net wat anders verdedigen . maar dan nog is concentratie net na een goal heel belangrijk, want de gemiddelde persoon is dan net toch wat kwetsbaarder.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:56 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Niks met concentratie te maken, ben net zo geconcentreerd als daarvoor. Het ligt denk ik aan de aftrap en je spelers die positie gaan zoeken ofzo. Of de spelers ingame hebben gewoon geen concentratie. Heb er al meer mensen over gehoord.
Dit heb ik zo vaak, niet bestquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:00 schreef Toefjes het volgende:
Over concentratie gesproken, zit lekker te chatten en op het tv scherm loopt vrolijk de veiling af van 4-3-1-2 Cambiasso, 5100 coins. Ooit zal ik er wel om lachen
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:03 schreef Shadeauw het volgende:
Nice, weer even 20k verdiend in een uurtje
Wat mij betreft mag die Webapp nog wel even plat blijven
Ik ga ook wat packs openen! spannend.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:04 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ga 4 packs openen! Wish me luck!
en ik geef net binnen no time 2-0 wegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:00 schreef Toefjes het volgende:
Over concentratie gesproken, zit lekker te chatten en op het tv scherm loopt vrolijk de veiling af van 4-3-1-2 Cambiasso, 5100 coins. Ooit zal ik er wel om lachen
WTF, krijgt iedereen. Ik krijg een mailtje dat ik moet bellen. HUftersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:07 schreef Ghostandor het volgende:
Had de game bij Wehkamp gepre-ordered. Geen actiecode gekregen dus gemaild. Nu eindelijk mailtje terug dat de code binnenkort gemaild wordt. Fijn.
Fuck it, ik ga zo ook pakjes open rukken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:09 schreef jepperdeprep het volgende:
Vijfde en de laatste: Pirlo en Ayew. Niet best dus. Ah well
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:06 schreef jepperdeprep het volgende:
Tweede pack: Varela. Een meh pack dus.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:07 schreef jepperdeprep het volgende:
Derde pack: Coentraoo en een silver rare spits. Ook meh dus.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:08 schreef jepperdeprep het volgende:
Vierde pack: Sanchez van Barca. Dat is beter!
okequote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:09 schreef jepperdeprep het volgende:
Vijfde en de laatste: Pirlo en Ayew. Niet best dus. Ah well
Heb mijn coins iig terugverdiend met Sanchez.
Ok, al vind ik het moeilijk om te laten zien dat ik dat in een uurtje verdiend heb, maargoed:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aan de expertquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:17 schreef vandermar het volgende:
Ik had mailtje gestuurd naar gamediscounter voor die code van die goldpacks aangezien die voor de pre order waren en ik pas gister besteld had. Mailt die tjap terug dat hij het aan de expert moet vragen en morgen weer mailtmail dan gvd vandaag niet aap
Idd, echt sommige mensen kan ik wel schieten zo dom zijn ze.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aan de expertwat ben je zelf dan, een incapabele debiel ofzo?
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:26 schreef Heskeysucks het volgende:
M'n hele team is naar de filestijnen.
die is inderdaad chill hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:27 schreef potienza het volgende:
Sowieso het vetste nummer in FIFA 12. Met dit nummer schiet ik alle ballen van buiten de 16 erin met Theo Janssen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:31 schreef OmniRocket het volgende:
Wereldgoal van Poepon
als ik hem moet uploaden SMS dan "poep on" naar ....
En EA servers neem ik aan....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:33 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Gewoon verkeerde keuzes genomen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:34 schreef potienza het volgende:
[..]
En EA servers neem ik aan....Ja dat voorkomen is me niet helemaal gelukt nee. xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:13 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ok, al vind ik het moeilijk om te laten zien dat ik dat in een uurtje verdiend heb, maargoed:Update:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 4-3-3 gaat ook nog wel, dus dan kom je weer op bijna 20k
-edit- 4-3-3 net verkocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:50 schreef Shadeauw het volgende:
-edit- 4-3-3 net verkocht:Potjes spelen vind je niet leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:27 schreef potienza het volgende:
Sowieso het vetste nummer in FIFA 12. Met dit nummer schiet ik alle ballen van buiten de 16 erin met Theo Janssen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jawel, maar m'n contract waren allemaal verlopen, en was ff bezig met tradenquote:
Ik heb nu zo'n half om half Eredivisie team, dus ben ff aant sparen voor een beter teampje![]()
![]()
Deze staat hier nu net aanquote:![]()
![]()
Dit is de eerste versie van alle (en dat zijn er een stuk of 8) Fifa's die ik heb gekocht, waar ik na 1 dag de muziek heb uitgezet. Wat een hoop bagger zeg, dramatisch.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:27 schreef potienza het volgende:
Sowieso het vetste nummer in FIFA 12. Met dit nummer schiet ik alle ballen van buiten de 16 erin met Theo Janssen.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
quote:
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Bij de vorige FUT duurde het even voordat ik op gang kwam, nu gaat het iets beter. Er zitten wel een paar disconnects bij maar ik denk niet meer dan 2-3.![]()
![]()
Heb net fifa 12 binnen:P Kut dat ik 1 week op vakantie was maarja let the fun begin!!!
Ik had een goede ploeg bij fifa 11 en vroeg me af of er tips zijn voor een beginnede elftal hier met name goede en goedkope spelers?!
Btw speel op xbox 360 gamertag : iwaninho.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Deze had ik toevallig pas gepost.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:58 schreef BDIL het volgende:
Heb net fifa 12 binnen:P Kut dat ik 1 week op vakantie was maarja let the fun begin!!!
Ik had een goede ploeg bij fifa 11 en vroeg me af of er tips zijn voor een beginnede elftal hier met name goede en goedkope spelers?!
Btw speel op xbox 360 gamertag : iwaninho.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Goedkoop serie A team.
433
GK Amelia 300c.
Voor 3650 heb je en prima team en voor bijna elke positie heb je voor 300 coins meer een betere speler. Let er wel op dat je iedereen in de goede formatie koopt!![]()
Nice man dat je zo snel reageert, ja open nu me 2 free packs en probeer zoveel mogelijk te verkopen, een goede team opbouwen vereist geduld en soms geluk met vinden van cheape spelersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Deze had ik toevallig pas gepost.
[..]Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Jezus, ik zit nu echt op Pino0 agressie level 10/10. Speelde tegen een Duitser (kan het anders?) met een Duitse 4-4-2 met Helmes en een of andere Schot van Wolves in de spits. Die gast bakt er geen fuck van maar door fails van de AI aan mijn kant ragt ie er gewoon 8 in met die mongool van een Helmes.Echt, als die gast vandaag een lot koopt is ie miljonair
![]()
![]()
Of jij zuigt gewoonquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef GuRBuH het volgende:
Jezus, ik zit nu echt op Pino0 agressie level 10/10. Speelde tegen een Duitser (kan het anders?) met een Duitse 4-4-2 met Helmes en een of andere Schot van Wolves in de spits. Die gast bakt er geen fuck van maar door fails van de AI aan mijn kant ragt ie er gewoon 8 in met die mongool van een Helmes.Echt, als die gast vandaag een lot koopt is ie miljonair
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
als hij er niks van bakt, wat doe jij dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:04 schreef GuRBuH het volgende:
![]()
![]()
En jij bent voor Heerenveenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
JIj bent voor Feyenoord. Discussie gesloten?
RvP; Feyenoord
Maakte er zelf 4. Hij pompte alle ballen met zijn verdedigers in mijn 16. Dan kun je koppen, rammen wat je wilt maar die bal wil gewoon soms niet weg...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:09 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
als hij er niks van bakt, wat doe jij dan?![]()
wacht even... hij bakt er niks van en scoort 8*?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Maakte er zelf 4. Hij pompte alle ballen met zijn verdedigers in mijn 16. Dan kun je koppen, rammen wat je wilt maar die bal wil gewoon soms niet weg...
das wel heel veel
zit je nu al over de 10/10 pino rage?![]()
![]()
Hoe goed is de Guzman? Niet Julian maar JonathanRvP; Feyenoord
3quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:14 schreef vandermar het volgende:
Hoe goed is de Guzman? Niet Julian maar Jonathan![]()
Ah nice, dan ga ik die denk ik wel halen.quote:RvP; Feyenoord
overigens speelde ik net tegen een gast 4-4.. was veel beter alleen ik kon die draai dat ze om de as ineens naar binnen kappen niet stoppen... moet ik maar beter leren verdedigenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
wacht even... hij bakt er niks van en scoort 8*?
das wel heel veel
zit je nu al over de 10/10 pino rage?
en na strafschoppen verloren
Hij heette toch niet KoelschBlood91 he en silver tourney?![]()
Ja wat ik zei, die Helmes kreeg op een of andere manier elke afvallende bal in zn poten. En dan ramde hij hem er gewoon in, of hij nou vrij stond of niet. Normaal kan ik echt wel redelijk verdedigen, maar dit was gewoon allemaal pure tegenslag. Het spel haat mijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:13 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
wacht even... hij bakt er niks van en scoort 8*?
das wel heel veel
zit je nu al over de 10/10 pino rage?Nee, was gold.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:16 schreef OmniRocket het volgende:
Hij heette toch niet KoelschBlood91 he en silver tourney?![]()
Ik ben een n00b met fut hé maar, hoe komen jullie eigenlijk altijd snel aan veel geld?
Veel toernooien spelen?
Veel wedstrijden spelen?
Of gewoon pakjes kopen ofzo en hopen dat er een paar geweldige spelers inzitten en dan verkopen?![]()
traden enzoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ben een n00b met fut hé maar, hoe komen jullie eigenlijk altijd snel aan veel geld?
Veel toernooien spelen?
Veel wedstrijden spelen?
Of gewoon pakjes kopen ofzo en hopen dat er een paar geweldige spelers inzitten en dan verkopen?![]()
Jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Veel toernooien spelen?
Veel wedstrijden spelen?
Of gewoon pakjes kopen ofzo en hopen dat er een paar geweldige spelers inzitten en dan verkopen?
Ja
Sommigen wel
En: traden.![]()
Hoe kom je aan 21.000 coins????quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Bij de vorige FUT duurde het even voordat ik op gang kwam, nu gaat het iets beter. Er zitten wel een paar disconnects bij maar ik denk niet meer dan 2-3.
[ afbeelding ]Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Ze hebben een auction in het spel gebouwd. Daar kan je spelers kopen en dan voor meer verkopen. Ook krijg je punten als je een wedstrijd/toernooi wint.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hoe kom je aan 21.000 coins????![]()
dit dus.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ze hebben een auction in het spel gebouwd. Daar kan je spelers kopen en dan voor meer verkopen. Ook krijg je punten als je een wedstrijd/toernooi wint.![]()
Bleh, van die wedstrijden dat je vééééél beter bent en 10000000 kansen krijgt maar dat de bal er niet in wilEn natuurlijk krijg je een goal tegen door een counter en mis je zelf 2 strafschoppen
![]()
Pinorage
Snelle Egel![]()
Ik vind juist de contracten nu spotgoedkoop. Vorige editie begon ik rond juni met FUT. Contracten kostten toen nog 1100 coins (gold shiney)....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:22 schreef Heskeysucks het volgende:
Altijd als ik coins krijg, moet ik gelijk alles weer aan contracten/blessures uitgeven
Ik doe nu gewoon als ik een pot win, en 650 coins krijg 2 shiney contracten kopen. Speel je quitte en 2 spelers kunnen weer een tijdje mee. Paar wedstrijdjes spelen en je zit gebakken. Blessures kun je heel simpel ondervangen door een iets bredere selectie. Gewoon een 300/350 speler in juiste formatie op de bank..![]()
Oke, bedankt voor het advies.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind juist de contracten nu spotgoedkoop. Vorige editie begon ik rond juni met FUT. Contracten kostten toen nog 1100 coins (gold shiney)....
Ik doe nu gewoon als ik een pot win, en 650 coins krijg 2 shiney contracten kopen. Speel je quitte en 2 spelers kunnen weer een tijdje mee. Paar wedstrijdjes spelen en je zit gebakken. Blessures kun je heel simpel ondervangen door een iets bredere selectie. Gewoon een 300/350 speler in juiste formatie op de bank..![]()
Best lullig, ik moest spelers hebben om wedstrijden te kunnen spelen, dus ik denk koop bronze pack. maar net toen ik daar op had geklikt had ik genoeg geld voor iets beters met m'n verkoop van R. Augusto![]()
![]()
Ik heb denk pas 4 of 5 contracten gekocht. Ik koop alleen contracten voor spelers die ik wil bewaren. Alle andere spelers gebruik ik 6 wedstrijden en dan verkoop ik ze door voor meer.
= profit.
edit: Net krasic voor 5k opgepikt. 13k verkopen = profit!![]()
Silver shield cup gewonnen
tijd voor een pakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand op de PC die f een potje wil doen?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Ben je nu aan het trollen of meen je het echt?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:36 schreef Cara het volgende:
Iemand op de PC die f een potje wil doen?![]()
RvP; Feyenoord
Eens kijken... Italy 90... FIFA International Soccer.... FIFA 96, FIFA 97, FIFA 98, FIFA 99, FIFA 2000, FIFA 2001, FIFA 2002, FIFA WC 2002 (Nederlands en Koreaans), FIFA 2003, FIFA 2004, Euro 2004, FIFA 2005, FIFA 06, FIFA 07, FIFA 08, FIFA 09, FIFA 10 , FIFA 11.... nee geen FIFA 12 op pcquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:36 schreef Cara het volgende:
Iemand op de PC die f een potje wil doen?![]()
![]()
Ja, ik schrok er echt van. Ik denk nu beter na over het leven weet je.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Eens kijken... Italy 90... FIFA International Soccer.... FIFA 96, FIFA 97, FIFA 98, FIFA 99, FIFA 2000, FIFA 2001, FIFA 2002, FIFA WC 2002 (Nederlands en Koreaans), FIFA 2003, FIFA 2004, Euro 2004, FIFA 2005, FIFA 06, FIFA 07, FIFA 08, FIFA 09, FIFA 10 , FIFA 11.... nee geen FIFA 12 op pc![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:32 schreef OmniRocket het volgende:
Silver shield cup gewonnen
tijd voor een pakjeHoeveel voor die 4321?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
ze zijn verneuktquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat is er met die servers aan de hand de hele tijdblijkbaar kunnen ze 8 miljoen man niet aan
![]()
![]()
Matavzquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:04 schreef Shadeauw het volgende:
Vraagje: Sigţórsson of Matavž in de spits in een 4-3-3 formatie?![]()
Sightorsson!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:04 schreef Shadeauw het volgende:
Vraagje: Sigţórsson of Matavž in de spits in een 4-3-3 formatie?![]()
quote:je hebt wel het slechste met je medemens voor hé
RvP; Feyenoord
Prima!. Zet hem er maar op voor 10000 dan geef ik je bronze speler + 300quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:04 schreef Shadeauw het volgende:
Vraagje: Sigţórsson of Matavž in de spits in een 4-3-3 formatie?Hier schreef Toefjes het volgende:
Sigthorsson, kost minder in onderhoudEn is gewoon stukken beter.
Ik ga 'n pakje openen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Echt de kanker, wat zijn sommigen hier irritant.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Hahah,xd hoezo is Sigh slechter?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:05 schreef vandermar het volgende:
[..]je hebt wel het slechste met je medemens voor hé
![]()
Nee, veel sterker dan Matavz.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:05 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Hahah,xd hoezo is Sigh slechter?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Verkeerde club hihi.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:05 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Hahah,xd hoezo is Sigh slechter?RvP; Feyenoord
Prima!. Zet hem er maar op voor 10000 dan geef ik je bronze speler + 300quote:Hier schreef Toefjes het volgende:
staat eropquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Prima!. Zet hem er maar op voor 10000 dan geef ik je bronze speler + 300
[..]![]()
ik zou weggaan als ik jou was.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:05 schreef Cara het volgende:
Echt de kanker, wat zijn sommigen hier irritant.![]()
I dno, mijn mac gaat sowieso niet op sluimer maar weet niet of het daar aan ligt. Ben ook zowel in Firefox als in Safari ingelogd, in case Flash weer eens crashtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:05 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gefixt (inactiviteit kick)![]()
![]()
Beter rot iedereen op uit die web app, kan ik ook nog even knutselen voordat ik de komende 5 dagen onder de pannen zit
RvP; Feyenoord
Nog een aanrader voor een keeper in de Eredivisie btw? Want Vermeer wordt een beetje slordig met de balletjes merk ik![]()
![]()
Als je een Ajax avatar neemt ga ik eruit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:08 schreef vandermar het volgende:
Beter rot iedereen op uit die web app, kan ik ook nog even knutselen voordat ik de komende 5 dagen onder de pannen zithallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Tyton? Of michailovquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:09 schreef Shadeauw het volgende:
Nog een aanrader voor een keeper in de Eredivisie btw? Want Vermeer wordt een beetje slordig met de balletjes merk ikRvP; Feyenoord
Mihaylov.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:09 schreef Shadeauw het volgende:
Nog een aanrader voor een keeper in de Eredivisie btw? Want Vermeer wordt een beetje slordig met de balletjes merk ikhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ok ik log nu uit, druk je?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:08 schreef vandermar het volgende:
Beter rot iedereen op uit die web app, kan ik ook nog even knutselen voordat ik de komende 5 dagen onder de pannen zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan wacht ik wel tot morgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je een Ajax avatar neemt ga ik eruit.RvP; Feyenoord
Verhoeven!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:09 schreef Shadeauw het volgende:
Nog een aanrader voor een keeper in de Eredivisie btw? Want Vermeer wordt een beetje slordig met de balletjes merk ik![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:09 schreef laucas het volgende:
[..]
Ok ik log nu uit, druk je?Kut, net te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
het is het eerste jaar dat ik FIFA niet op de pc heb. als ik hem wel had dan zou ik graag tegen je gespeeld hebben cara![]()
![]()
Krul is trouwens ook een goeie, zo niet de beste nederlandse silver goalie? Jammer dat ik dan geen linkje heb met mijn centrale backs.![]()
Na zoveel jaar pas het licht gezien?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef OmniRocket het volgende:
het is het eerste jaar dat ik FIFA niet op de pc heb. als ik hem wel had dan zou ik graag tegen je gespeeld hebben cara
RvP; Feyenoord
Niet boeiend, er zijn sowieso 7 fokkers waarvan ik de tag al heb dus komt wel goedquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef OmniRocket het volgende:
het is het eerste jaar dat ik FIFA niet op de pc heb. als ik hem wel had dan zou ik graag tegen je gespeeld hebben caraOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
op de PC is veel meer geld te verdienenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Na zoveel jaar pas het licht gezien?![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Na zoveel jaar pas het licht gezien?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Eckte mannen zetten in met kleine bedragenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:12 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
op de PC is veel meer geld te verdienen
RvP; Feyenoord
Op mijn TP: Abidal, Jovetic (5* skills), Elkeson (5* skills) (x2), Sulejmani, Janot (Franse keeper), Pandev, Izmailov (Rus, 80 ovr), Valdivia (5* skills), Fernando Fucking Torres, Kofi Danning (Australische negert met 91 pace), Neville (Everton), Lavita (Zaragoza), 1 formatiekaart en 10 positiekaarten.
Zo.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hé, ik heb xbox, geen ps3. doei.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hé, ik heb xbox, geen ps3. doei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
hahaquote:
Mensen die het belangrijk vinden op welk platform je gamet![]()
![]()
HDMI kabel + xbox + LED beelscherm > PC van 1000 donnies.RvP; Feyenoord
Pff ik merkt wel dat jullie goede spelers uit zo'n pak halen man,
Ik ga volgende week woensdag denk ik ook zo'n card halen.![]()
Kut speler, kan je beter aan mij geven dan ben je er gelijk maar vanaf hihi.quote:RvP; Feyenoord
Ik geef er geen geld aan uit, ben niet gekquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:19 schreef zerokil het volgende:
Ik ga volgende week woensdag denk ik ook zo'n card halen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ja? Dacht dat die wel wat waard zou zijn opzich.. Nou ja heb er nu toch 600 coins aan over gehoudenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kut speler, kan je beter aan mij geven dan ben je er gelijk maar vanaf hihi.
Voor elke goeie speler die uit zo'n pak komt krijg je twee slechte terugquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:19 schreef zerokil het volgende:
Ik ga volgende week woensdag denk ik ook zo'n card halen.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Valt tegen, is niet sterk aan de bal.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:22 schreef Shadeauw het volgende:
Hoe is IF Mertens btw? Iemand al geprobeerd?Hier schreef Toefjes het volgende:
Baasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:22 schreef Shadeauw het volgende:
Hoe is IF Mertens btw? Iemand al geprobeerd?1ste wedstrijd die ik er mee speelde gelijk een super indraaiende goal mee gescoord. Ik vind hem erg lekker spelen.
Wie is die guy?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
waarom blijft die guy nou happen dan?RvP; Feyenoord
Wel goed schot indd!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Baas1ste wedstrijd die ik er mee speelde gelijk een super indraaiende goal mee gescoord. Ik vind hem erg lekker spelen.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Do i look like i cara?RvP; Feyenoord
Nee maar vond het wel een leuk grapjequote:
RvP; Feyenoord
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: