Harregarre?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:38 schreef m25 het volgende:
[..]
Super Cancel? Werkt dat goed in Fifa? Ik gebruikte dat vroeger altijd bij pes maar bij Fifa kun je toch sowieso gewoon alle richtingen lopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door LinQ op 05-10-2011 16:39:43 ]Laten we lekker linQ gaan doen!
Kan niet, omdat het gewoon niet kanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kan je contracten delen over meerdere spelers en zo nee waarom niet
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:26 schreef LinQ het volgende:
Voor de mensen die Fifa12 bij Wehkamp hebben besteld en geen code hebben gekregen. Ik ben net gebeld door Wehkamp en mij werd verteld dat ik voor 14 oktober alsnog de code via de mail ontvang. Is twitter toch nog ergens goed voor(had geklaagd op twitter waardoor ik vervolgens door wehkamp werd benaderd)
Heb nu ook een bevestigingIk heb al wel 2 e-mails gekregen over dat ik die code nog zou krijgen, maar er is geen datum gegeven. Is 14 oktober dan de uiterlijke datum dat je die codes kan invoeren of hoe zit dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Zit vast tussen je oren!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb weer een nieuw talentje gevonden. Pellissier een striker van Chievo Verona. Die kerel schiet er echt alles in... het werd bijna zielig voor de tegenstander...
Zodat je mekaar op PSN of XBL kan toevoegen bedoel je?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:48 schreef De-Hamster het volgende:
Kunnen PC spelers ook in de OP?
Ik heb er zo al 2/3 in de afgelopen twee topics gezien.
De PC heeft ook een friendslist en ook via de PC kun je elkaar uitdagen etc.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zodat je mekaar op PSN of XBL kan toevoegen bedoel je?
Staan er al?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:48 schreef De-Hamster het volgende:
Wat een handelsbrein heb jij!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:57 schreef Dopekoe het volgende:
Haha net een shiny gold player op bieden gekocht voor 600
Kan hem quick sellen voor 632
Alle beetjes helpen
Als jullie nou even het topic volposten en lapohunten kan je dat zelf regelenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:48 schreef De-Hamster het volgende:
http://twitter.com/TheRealGraoullyquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:10 schreef m25 het volgende:
Waar wordt team of the week bekend gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |