Ik ga ook wat packs openen! spannend.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:04 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik ga 4 packs openen! Wish me luck!
en ik geef net binnen no time 2-0 wegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:00 schreef Toefjes het volgende:
Over concentratie gesproken, zit lekker te chatten en op het tv scherm loopt vrolijk de veiling af van 4-3-1-2 Cambiasso, 5100 coins. Ooit zal ik er wel om lachen
WTF, krijgt iedereen. Ik krijg een mailtje dat ik moet bellen. HUftersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:07 schreef Ghostandor het volgende:
Had de game bij Wehkamp gepre-ordered. Geen actiecode gekregen dus gemaild. Nu eindelijk mailtje terug dat de code binnenkort gemaild wordt. Fijn.
Fuck it, ik ga zo ook pakjes open rukken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:09 schreef jepperdeprep het volgende:
Vijfde en de laatste: Pirlo en Ayew. Niet best dus. Ah well
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:06 schreef jepperdeprep het volgende:
Tweede pack: Varela. Een meh pack dus.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:07 schreef jepperdeprep het volgende:
Derde pack: Coentraoo en een silver rare spits. Ook meh dus.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:08 schreef jepperdeprep het volgende:
Vierde pack: Sanchez van Barca. Dat is beter!
okequote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:09 schreef jepperdeprep het volgende:
Vijfde en de laatste: Pirlo en Ayew. Niet best dus. Ah well
Heb mijn coins iig terugverdiend met Sanchez.
Ok, al vind ik het moeilijk om te laten zien dat ik dat in een uurtje verdiend heb, maargoed:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aan de expertquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:17 schreef vandermar het volgende:
Ik had mailtje gestuurd naar gamediscounter voor die code van die goldpacks aangezien die voor de pre order waren en ik pas gister besteld had. Mailt die tjap terug dat hij het aan de expert moet vragen en morgen weer mailtmail dan gvd vandaag niet aap
Idd, echt sommige mensen kan ik wel schieten zo dom zijn ze.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aan de expertwat ben je zelf dan, een incapabele debiel ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |