Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:26 schreef Heskeysucks het volgende:
M'n hele team is naar de filestijnen.
die is inderdaad chill hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:27 schreef potienza het volgende:
Sowieso het vetste nummer in FIFA 12. Met dit nummer schiet ik alle ballen van buiten de 16 erin met Theo Janssen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:31 schreef OmniRocket het volgende:
Wereldgoal van Poepon
als ik hem moet uploaden SMS dan "poep on" naar ....
En EA servers neem ik aan....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:33 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Gewoon verkeerde keuzes genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:34 schreef potienza het volgende:
[..]
En EA servers neem ik aan....Ja dat voorkomen is me niet helemaal gelukt nee. xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:13 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ok, al vind ik het moeilijk om te laten zien dat ik dat in een uurtje verdiend heb, maargoed:Update:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 4-3-3 gaat ook nog wel, dus dan kom je weer op bijna 20k
-edit- 4-3-3 net verkocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:50 schreef Shadeauw het volgende:
-edit- 4-3-3 net verkocht:Potjes spelen vind je niet leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:27 schreef potienza het volgende:
Sowieso het vetste nummer in FIFA 12. Met dit nummer schiet ik alle ballen van buiten de 16 erin met Theo Janssen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jawel, maar m'n contract waren allemaal verlopen, en was ff bezig met tradenquote:
Ik heb nu zo'n half om half Eredivisie team, dus ben ff aant sparen voor een beter teampje![]()
![]()
Deze staat hier nu net aanquote:![]()
![]()
Dit is de eerste versie van alle (en dat zijn er een stuk of 8) Fifa's die ik heb gekocht, waar ik na 1 dag de muziek heb uitgezet. Wat een hoop bagger zeg, dramatisch.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:27 schreef potienza het volgende:
Sowieso het vetste nummer in FIFA 12. Met dit nummer schiet ik alle ballen van buiten de 16 erin met Theo Janssen.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
quote:
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Bij de vorige FUT duurde het even voordat ik op gang kwam, nu gaat het iets beter. Er zitten wel een paar disconnects bij maar ik denk niet meer dan 2-3.![]()
![]()
Heb net fifa 12 binnen:P Kut dat ik 1 week op vakantie was maarja let the fun begin!!!
Ik had een goede ploeg bij fifa 11 en vroeg me af of er tips zijn voor een beginnede elftal hier met name goede en goedkope spelers?!
Btw speel op xbox 360 gamertag : iwaninho.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: