Hij vroeg hoe oud ik was toen zei ik van wat denk je?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Er zijn genoeg meiden die 'oudere' mannen wel leuk vinden.
Hij kan het toch proberen.
Hoe oud ben jij dan, ben wel benieuwd wat het verschil is tussen 35 en jouw leeftijd.
35 is niet heel oud toch
Oh.. dat is wel een heel verschil ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij vroeg hoe oud ik was toen zei ik van wat denk je?
zegt hij 18?
Ik zo nee 19.
Hij zo '' ik dacht al maximaal 18''
ik wat dacht je dan eigenlijk?
hij ''16''
ook nog mij 18 schatten , terwijl hij 16 dachtLUL
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:30 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Kleed je dan ook niet zo hoerig.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:35 schreef lol_wut het volgende:
Je trekt blijkbaar wel oudere mannen aan. Eerst je vader nu deze man weer. Het wordt tijd voor pics.
Hij was lelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:38 schreef Griebus het volgende:
Wijven die zichzelf te jong vinden voor een rijpere, ervaren man
Hypocriet! Aan je vader geef je jezelf wel steeds ... en dan niet aan deze Rus?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij was lelijken oud. echt te oud kon mijn vader zijn.
Die heeft haar moeder geneukt.quote:
Nee, ik vroeg wat ik gemist had.quote:
quote:
vente?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:43 schreef Meloewa het volgende:
Ik herinner me ineens dat vanmorgen ook nog zo'n andere oude man me smerig zat aan te kijken.
Wat is dat toch met die oude vente tegenwoordig..
TS is geen aandachtsslet. Ze is liefquote:
Oke.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
TS is geen aandachtsslet. Ze is lief
Het één sluit het ander niet per se uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Goede grap, Svetlana .....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:46 schreef Meloewa het volgende:
En ik lijk op een Rus dus, of iets anders volgens hem
Boehoe.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:46 schreef Meloewa het volgende:
En ik lijk op een Rus dus, of iets anders volgens hem
Mischien ligt het aan jou.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:43 schreef Meloewa het volgende:
Ik herinner me ineens dat vanmorgen ook nog zo'n andere oude man me smerig zat aan te kijken.
Ja, het ligt idd aan al die andere kerels en niet aan jouquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:43 schreef Meloewa het volgende:
Jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? dat ik een sletterig overkomen heb of wat?
Maar waarom? je houd blijkbaar niet van aandacht of alleen van mensen in een specifieke leeftijdscategorie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:50 schreef Meloewa het volgende:
Dat ik moeite doe aan mijn uiterlijk , wil niet zeggen dat ik dat ik uitdaag
Ja, een slet heeft meer klassequote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:51 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb hoogstens ooit ''wat inkijk''en rode/roze lippenstift.
Dat is toch geen slet gelijk.. Een slet is anders.
Je kan je vader eens gaan vragen wat hij er van vind. Die inkijk heeft hij al ervaren in elk gevalquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:51 schreef Meloewa het volgende:
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne...en nu is het wachten op de oproepen met "Pics!"quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? dat ik een sletterig overkomen heb of wat?
Weet wel dat mijn moeder er steeds vaker boos om wordt over mijn inkijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan je vader eens gaan vragen wat hij er van vind. Die inkijk heeft hij al ervaren in elk geval
PICS!!!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne...en nu is het wachten op de oproepen met "Pics!"
Keep telling that yourself.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:51 schreef Meloewa het volgende:
Nee, niet naar je moeder luisteren gewoon inkijk houdenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Weet wel dat mijn moeder er steeds vaker boos om wordt over mijn inkijk.
Blijft zeggen en nu trek dat truitje eens omhoog. Ik zelf zie het niet.. en vind het ook niet veel inkijk .
Dit dus .... uit deze reactie blijkt zelf ook wel dat weet dat je een slet bent! Omarm je sletterigheidquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:55 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb niet echt een sletten uitstraling denk ik
Moeders weten het altijd het bestequote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Weet wel dat mijn moeder er steeds vaker boos om wordt over mijn inkijk.
Blijft zeggen en nu trek dat truitje eens omhoog. Ik zelf zie het niet.. en vind het ook niet veel inkijk .
quote:
Het heeft wel wat "look at me" gehalte ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:56 schreef Chloroform het volgende:
Oh man, ik krijg echt de tyfus van die walgelijke "ik ben onwetend hoor, maar iedereen geeft me aandacht en ik heb naar mijn idee helemaal niet veel inkijk maar m'n moeder zegt van wel, en ik snap niet waarom jullie me sletterig vinden, ik draag alleen rode lippenstift, ik ben geen hoer, mijn papa kijk naar mijn tieten, IK BEN GEEN SLET maar blijf alsjeblieft zeggen dat ik er sletterig uitzie want ik hou van deze aandacht"-houding van TS.
Jezus komop manquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:58 schreef Meloewa het volgende:
JA maar zo ben ik ook in real..... aandacht is leuk!
Maar wel op een leuke manier niet dezeOude mannen
Wat een gezeur .... doe dan gewoon je ogen dicht als die lelijke Rus je wil palenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:58 schreef Meloewa het volgende:
Zeikerd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:58 schreef Meloewa het volgende:
Ik zal die trut nog eens aandacht geven. En TS het was meer uit medelijden dat ik je vanochtend aandacht gaf en meeliep naar je school.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeikerd.Heeft ze aandacht van mannen (en niet alleen van jochies), weer niet goed.
En over 2 jaar is ze 20 en dan is ze zat van de jochies en wilt ze alleen een 'echte man'quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeikerd.Heeft ze aandacht van mannen (en niet alleen van jochies), weer niet goed.
Lees blz 1 dan, hij dacht dat ik 16 wasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:59 schreef Griebus het volgende:
Waarschijnlijk dacht ie dat je van dezelfde leeftijd was. Of in ieder geval net zo lelijk
Het is zo als het is.. en daar is KLB voor en klaag gewoon graag mag ik?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:22 schreef Moofasah het volgende:
TS geef toe dat je aandacht wilt. Eerst dat topic over je vader die binnen kwam lopen, en nu dit weer. Al die opmerkingen over hoe niet sletterig je bent, in de hoop dat anderen het tegendeel zullen beweren. Aandachtshoer.
Probeer eens te klagen over iets wat je minder op een slet laat lijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het is zo als het is.. en daar is KLB voor en klaag gewoon graag mag ik?
en valt nog harstikke mee.
Des te meer jij mag, des te meer ik lachquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het is zo als het is.. en daar is KLB voor en klaag gewoon graag mag ik?
en valt nog harstikke mee.
Jij lijkt eerder te huilen anders..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:31 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Des te meer jij mag, des te meer ik lach
Obvious troll is obviousquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij lijkt eerder te huilen anders..
Nee, Ik ga nu in mn eentje naar de stad, want ik heb weer aandacht nodig ik voel hetquote:
En dan zo weer janken als een 'oud persoon' (quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee, Ik ga nu in mn eentje naar de stad, want ik heb weer aandacht nodig ik voel het![]()
Tijd om naar buiten te gaan , en me zelf tonen.![]()
![]()
byeeeeeeeeeee
In je eentje naar de stadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee, Ik ga nu in mn eentje naar de stad, want ik heb weer aandacht nodig ik voel het![]()
![]()
byeeeeeeeeeee
Maar ze kan er niks aan doen hoor, ze straalt alleen "neuk mij" uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan zo weer janken als een 'oud persoon' () naar je kijkt zeker?
Met haar roze lippenstiftquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar ze kan er niks aan doen hoor, ze straalt alleen "neuk mij" uit.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar ze kan er niks aan doen hoor, ze straalt alleen "neuk mij" uit.
Haar vader ook, zie andere topic.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:17 schreef BoemBats het volgende:
Ik ben verward, hoe kom je op mannen terwijl er maar één man je lastig viel?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zocht em, maar kon niet vinden
quote:
Zo te horen koop je nog steeds beltegoed per krat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Een beetje jong meisje maakt hier gewoon handig gebruik van, beetje een sugardaddy om het beltegoed op te "krikken".
Dat heeft ze waarschijnlijk ook gedaan, maar er nu spijt van, voordat papa en mama er achter komen...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Een beetje jong meisje maakt hier gewoon handig gebruik van, beetje een sugardaddy om het beltegoed op te "krikken".
ja ok, maar zoals in de OP is het wel creepyquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:06 schreef Piye het volgende:
Iets met nee hebben en ja kunnen krijgen.
Ieder zijn eigen praatje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja ok, maar zoals in de OP is het wel creepy.
tja, als je de waren buiten laat hangen, komen daar kopers op af...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:51 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb hoogstens ooit ''wat inkijk''![]()
...
Kankerslecht Engelsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:26 schreef Meloewa het volgende:
voor jonge meisjes.![]()
hij'' where are you thán from?
Waarom moeten mensen een ziekte gebruiken om iets uit te drukken. Komen ze woordenschat tekort? Zucht!!!!quote:
Ja inderdaad "zeer" is een heel duur woord.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:01 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen een ziekte gebruiken om iets uit te drukken. Komen ze woordenschat tekort? Zucht!!!!
Hè, net stond er in deze post nog iets van "niet geloofwaardig, hè?" ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:01 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen een ziekte gebruiken om iets uit te drukken. Komen ze woordenschat tekort? Zucht!!!!
Pics?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:51 schreef Meloewa het volgende:
Ik wilde weten hoe oud hij was.. slimme zet om van hem te zeggen'' ja wat denk je''..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:12 schreef Stokstaart het volgende:
Sinds wanneer mag een 35-jarige geen 19-jarige kippetjes proberen te hosselen?
Het zou pas triest zijn geweest op het moment dat je 12 was
Fixedquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:14 schreef SoraAoi het volgende:
In sommige landen is dat heel normaal hoor. Moet je maar eens naar azie gaan of naar zuid amerika of soms zelfs in oost europa. Genoeg smatjes van 18 die een 75 jarige vriend hebben. Die meiden vinden ervaring geld wel belangrijk
Ja hallo zeg... Ik ben 30 maar die tienermeisjes proberen mij ook nog steeds te hosselen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik wilde weten hoe oud hij was.. slimme zet om van hem te zeggen'' ja wat denk je''..
ik schatte hem maar 30.. maar eigenlijk zag hij er als over 35 jaar uit... en ik weet ook zeker dat ie dat was.En maar ja knikken.. ik geloof er geen flikker van die kerel was op zn minst 35.
Hij weet nu wel waar je op school zit, waarschijnlijk staat ie je morgen op te wachtenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:18 schreef Meloewa het volgende:
Hij wees aan waar hij werkte..Bij een bouwmarkt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was er een die op brood en water leeft... i quess nee rijk dat was hij zeker niet.
Ja inderdaad, buiten Europa is iedereen moslim.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:18 schreef probly het volgende:
het is heel gemakkelijk om te zeggen; kleed je niet zo hoerig enz.Het is niet omdat je een kort rokje aan hebt of een open bloesje dat een man zo maar kan aannemen dat je als meisje of vrouw, zo maar bereid bent om in te gaan op avances.Het was een buitenlander...
Ja in hun land lopen de dames met een boerka rond en dat is het middel om mannen niet op gedachten te brengen...volgens sommige mannen.
Wij leven in Europa en niet meer in de middeleeuwen.Heb ik gelijk of niet?
Onzin want jongere rijke mannen zie je niet zoveel met die meiden. Alleen maar oude mannen. Het gaat echt niet om het geld maar om het feit dat die meiden in die landen dat geil vinden.quote:
Z'n wereldbeeld wat doe jequote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja inderdaad, buiten Europa is iedereen moslim.
Jaaa maar hij moest de zelfde kant op normaal loop ik dat huge stuk helemaal alleen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja hallo zeg... Ik ben 30 maar die tienermeisjes proberen mij ook nog steeds te hosselen.
Jij kan toch gewoon zeggen: beste man rot lekker op?
Ga je nog zijn nummer opschrijven en hem bedanken. Daarmee wek je toch toch zelf ook de suggestie dat je interesse hebt?
Welke landen doel je dan specifiek op?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:20 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Onzin want jongere rijke mannen zie je niet zoveel met die meiden. Alleen maar oude mannen. Het gaat echt niet om het geld maar om het feit dat die meiden in die landen dat geil vinden.
Je hoeft nou ook niet meteen flikker op te zeggen, maar gewoon zeggen dat je geen interesse hebt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jaaa maar hij moest de zelfde kant op normaal loop ik dat huge stuk helemaal alleen.![]()
en ik had wat te praten.. ik zei ook zo van maar ja dagg.. maar hij ging de zelfde kant als mij op.![]()
Ik heb ook een ironische stem volgens mij als ik zeg van '' nooo you are too olddd' dat het niet echt klinkt zo van nu oprotten.
Ik kan ook gewoon echt niet kwaad worden zouden best meisjes zijn geweest die zouden zeggen
FLIKKER OP! maar ik weet niet zit niet in me .. of ik negeer ze .. en loop door. Of ik doe mijn ding en beantwoord af en toe zn vragen.
Meestal negeer ik gewoon.. maar alleen als ik zie dat ik verder ook niks mee te maken krijg..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hoeft nou ook niet meteen flikker op te zeggen, maar gewoon zeggen dat je geen interesse hebt.
Of je groet hem vriendelijk en negeert hem verder volkomen. Beetje arrogant voor je uitstaren doet wonderen.
Stiekem wilde je gewoon dat ie jou ging doorsauzen dus. Slet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Meestal negeer ik gewoon.. maar alleen als ik zie dat ik verder ook niks mee te maken krijg..
hij liep constant naast me.. en keek me in mijn ogen aan.. dan kan ik me er niet 123 weg van weg maken en beantwoord ik maar gewoon terwijl ik doorloop zn vragen. Soms lachte ik ook maar gewoon als die wat zei..en de helft van zn vragen heb ik ook niet beantwoord.
Nee ik verveelde me wel.. en als je met iemand loopt richting je bestemming en je praat wat dan ben je er zo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stiekem wilde je gewoon dat ie jou ging doorsauzen dus. Slet.
En als hij je 1 miljoen geboden had (hij was miljonair bijv.)?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee ik verveelde me wel.. en als je met iemand loopt richting je bestemming en je praat wat dan ben je er zo.Ik wist toch dat het alleen bij praten bleef. Alleen had liever gehad dat hij gewoon doorliep na het complimenteren
dan is de zaak wat mij betrefd voorbij.
Hij ging me wat té ver door.. nee is nee. Of ja too old is too old.. en niet no, no.. just agree ittttt
Toch wel zielig voor die arme man hoor, die doet zo z'n best en jij laat gewoon niet weten wat je wil, erg vervelend.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee ik verveelde me wel.. en als je met iemand loopt richting je bestemming en je praat wat dan ben je er zo.Ik wist toch dat het alleen bij praten bleef. Alleen had liever gehad dat hij gewoon doorliep na het complimenteren
dan is de zaak wat mij betrefd voorbij.
Hij ging me wat té ver door.. nee is nee. Of ja too old is too old.. en niet no, no.. just agree ittttt
Jonge dame, wil jij een beetje dimmen.. ik doe niks zelf.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:40 schreef Chloroform het volgende:
En dan achteraf hier lopen zeiken.Je doet het zelf, grafkut.
Hij kon best veel uithalen.. dat het nee betekende en dat ik geen interesse had. Maar als hij dat niet geloofd en gewoon door gaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch wel zielig voor die arme man hoor, die doet zo z'n best en jij laat gewoon niet weten wat je wil, erg vervelend.
Wel, gewoon negeren en doorlopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jonge dame, wil jij een beetje dimmen.. ik doe niks zelf.
Ja normaal wel, nu ging het niet echt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:42 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Wel, gewoon negeren en doorlopen.
Buiten het feit dat je zowel het Engels als het Nederlands compleet verkracht, ben je blijkbaar ook niet snugger genoeg om te bedenken dat alles wat je hier gezegd hebt, laat zien dat je het zelf doet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jonge dame, wil jij een beetje dimmen.. ik doe niks zelf.
Lekker he die aandacht..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:18 schreef Meloewa het volgende:
Hij wees aan waar hij werkte..Bij een bouwmarkt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was er een die op brood en water leeft... i quess nee rijk dat was hij zeker niet.
Wat loop je te ergeren.. heb je soms zelf een grafkop?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Buiten het feit dat je zowel het Engels als het Nederlands compleet verkracht, ben je blijkbaar ook niet snugger genoeg om te bedenken dat alles wat je hier gezegd hebt, laat zien dat je het zelf doet.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat loop je te ergeren.. heb je soms zelf een grafkop?
Oke schatjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]Nee hoor schatje, en ik hoef mijn dosis aandacht ook niet uit KLB-topics te halen.
Wat vrouwen bedoelen en wat ze zeggen is natuurlijk een wereld van verschil. Dat wist die man natuurlijk goed, dankzij zijn enorme levenservaring.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij kon best veel uithalen.. dat het nee betekende en dat ik geen interesse had. Maar als hij dat niet geloofd en gewoon door gaat.
Gelukkig weet hij dan niet waar je op school zit als ze hem telefonisch gaan lastig vallen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Z'n nummer lig op de grond in de kantine.
Oh ja zou wat zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gelukkig weet hij dan niet waar je op school zit als ze hem gaan lastig vallen.
O wacht
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
![]()
byeeeeeeeeeee
Ja ben 1.5 uur naar stad geweest heb 2 nieuwe paar oorbellen... en denk dat ik morgen weer gaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuke middag gehad TS?![]()
Hmm zeker doenbaar. Hoe duur denk je dat die zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:17 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuke middag gehad TS?![]()
Waarom denk je dat ze hoeren zijn? Beetje voorbarig niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ben 1.5 uur naar stad geweest heb 2 nieuwe paar oorbellen... en denk dat ik morgen weer gaToen ging ik terug met de trein.. en toen zat ik bij allemaal bassichool kinderen.. en dat vond ik heel erg schattig om te zien.. ze zaten te eten waren wel erg druk maar dat maakte me niet zo veel uit het was ergggg gezellig. Toen kwam ik thuis en nu zie ik foto van een paar hoeren waar ik de link niet van snap met je vraag... maar dat terzijde.
Ik stel me zo voor dat jij en die dames een beetje op dezelfde manier de straten bewandelen, that's allquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ben 1.5 uur naar stad geweest heb 2 nieuwe paar oorbellen... en denk dat ik morgen weer gaToen ging ik terug met de trein.. en toen zat ik bij allemaal bassichool kinderen.. en dat vond ik heel erg schattig om te zien.. ze zaten te eten waren wel erg druk maar dat maakte me niet zo veel uit het was ergggg gezellig. Toen kwam ik thuis en nu zie ik foto van een paar hoeren waar ik de link niet van snap met je vraag... maar dat terzijde.
Schrijf je nummer op hun lesrooster, en dan kom je er later wel achterquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:27 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Hmm zeker doenbaar. Hoe duur denk je dat die zijn?
Mooi, denk je dat ze het niet in de kantine achterlaten?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:33 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Schrijf je nummer op hun lesrooster, en dan kom je er later wel achter![]()
Jij bent gewoon gefrustreerd dat ik nooit meer op je DM heb gereageerdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:34 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Mooi, denk je dat ze het niet in de kantine achterlaten?
Niet voordat ze het nummer in hun telefoon hebben gezetquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:34 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Mooi, denk je dat ze het niet in de kantine achterlaten?
Wut?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij bent gewoon gefrustreerd dat ik nooit meer op je DM heb gereageerd![]()
Sorry hoor
Na gezocht te hebben heb ik het inderdaad het gesprek afgesloten met de woorden: is het nog gelukt in word?quote:
haha akwasi liep een blauwtje via dm op fokquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:40 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Na gezocht te hebben heb ik het inderdaad het gesprek afgesloten met de woorden: is het nog gelukt in word?
Ja zeer schokkend. Dit was trouwens 2 weken geleden.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha akwasi liep een blauwtje via dm op fok
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:40 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Na gezocht te hebben heb ik het inderdaad het gesprek afgesloten met de woorden: is het nog gelukt in word?
Ja 2 weken, het zou zo gisteren kunnen zijn , en een waslijst..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:40 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ik ben Ludo's grootste fan dat weet iedereen. Dus Falsch.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Ja 2 weken, het zou zo gisteren kunnen zijn , en een waslijst..
Maar ik reageerde niet meerHet einde.
En daarbij was het niet alleen dat.. maar ook iets van Ludo Sanders iets met ballenbak/klimrek ,En je vond hem maar een naja , ik mag het niet hebben over Dm's
Dus je weet het vast zelf hé
Schijnheilige..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:47 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ik ben Ludo's grootste fan dat weet iedereen. Dus Falsch.
Als je zoveel aandacht tekort komt TS, geef mij dan eens wat aandacht, want ik kom het ook tekortquote:
INDERDAAD GODVERDOMME ZEG!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:29 schreef Quyxz_ het volgende:
HAD DAT NUMMER DAN IN DIT TOPIC GEPOST!!!!
Precies, dan zegt zo'n pubermeisje wel nee, maar savonds in bed denkt ze dr anders over!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat vrouwen bedoelen en wat ze zeggen is natuurlijk een wereld van verschil. Dat wist die man natuurlijk goed, dankzij zijn enorme levenservaring.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |