quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zocht em, maar kon niet vinden
quote:
Zo te horen koop je nog steeds beltegoed per krat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Een beetje jong meisje maakt hier gewoon handig gebruik van, beetje een sugardaddy om het beltegoed op te "krikken".
Dat heeft ze waarschijnlijk ook gedaan, maar er nu spijt van, voordat papa en mama er achter komen...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Een beetje jong meisje maakt hier gewoon handig gebruik van, beetje een sugardaddy om het beltegoed op te "krikken".
ja ok, maar zoals in de OP is het wel creepyquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:06 schreef Piye het volgende:
Iets met nee hebben en ja kunnen krijgen.
Ieder zijn eigen praatje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja ok, maar zoals in de OP is het wel creepy.
tja, als je de waren buiten laat hangen, komen daar kopers op af...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:51 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb hoogstens ooit ''wat inkijk''![]()
...
Kankerslecht Engelsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:26 schreef Meloewa het volgende:
voor jonge meisjes.![]()
hij'' where are you thán from?
Waarom moeten mensen een ziekte gebruiken om iets uit te drukken. Komen ze woordenschat tekort? Zucht!!!!quote:
Ja inderdaad "zeer" is een heel duur woord.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:01 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen een ziekte gebruiken om iets uit te drukken. Komen ze woordenschat tekort? Zucht!!!!
Hè, net stond er in deze post nog iets van "niet geloofwaardig, hè?" ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:01 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen een ziekte gebruiken om iets uit te drukken. Komen ze woordenschat tekort? Zucht!!!!
Pics?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:51 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb hoogstens ooit ''wat inkijk''en rode/roze lippenstift.
Dat is toch geen slet gelijk.. Een slet is anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |