Hij vroeg hoe oud ik was toen zei ik van wat denk je?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
Er zijn genoeg meiden die 'oudere' mannen wel leuk vinden.
Hij kan het toch proberen.
Hoe oud ben jij dan, ben wel benieuwd wat het verschil is tussen 35 en jouw leeftijd.
35 is niet heel oud toch
Oh.. dat is wel een heel verschil ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij vroeg hoe oud ik was toen zei ik van wat denk je?
zegt hij 18?
Ik zo nee 19.
Hij zo '' ik dacht al maximaal 18''
ik wat dacht je dan eigenlijk?
hij ''16''
ook nog mij 18 schatten , terwijl hij 16 dachtLUL
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:30 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Kleed je dan ook niet zo hoerig.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:35 schreef lol_wut het volgende:
Je trekt blijkbaar wel oudere mannen aan. Eerst je vader nu deze man weer. Het wordt tijd voor pics.
Hij was lelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:38 schreef Griebus het volgende:
Wijven die zichzelf te jong vinden voor een rijpere, ervaren man
Hypocriet! Aan je vader geef je jezelf wel steeds ... en dan niet aan deze Rus?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij was lelijken oud. echt te oud kon mijn vader zijn.
Die heeft haar moeder geneukt.quote:
Nee, ik vroeg wat ik gemist had.quote:
quote:
vente?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:43 schreef Meloewa het volgende:
Ik herinner me ineens dat vanmorgen ook nog zo'n andere oude man me smerig zat aan te kijken.
Wat is dat toch met die oude vente tegenwoordig..
TS is geen aandachtsslet. Ze is liefquote:
Oke.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
TS is geen aandachtsslet. Ze is lief
Het één sluit het ander niet per se uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Goede grap, Svetlana .....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:46 schreef Meloewa het volgende:
En ik lijk op een Rus dus, of iets anders volgens hem
Boehoe.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:46 schreef Meloewa het volgende:
En ik lijk op een Rus dus, of iets anders volgens hem
Mischien ligt het aan jou.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:43 schreef Meloewa het volgende:
Ik herinner me ineens dat vanmorgen ook nog zo'n andere oude man me smerig zat aan te kijken.
Ja, het ligt idd aan al die andere kerels en niet aan jouquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:43 schreef Meloewa het volgende:
Jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? dat ik een sletterig overkomen heb of wat?
Maar waarom? je houd blijkbaar niet van aandacht of alleen van mensen in een specifieke leeftijdscategorie.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:50 schreef Meloewa het volgende:
Dat ik moeite doe aan mijn uiterlijk , wil niet zeggen dat ik dat ik uitdaag
Ja, een slet heeft meer klassequote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:51 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb hoogstens ooit ''wat inkijk''en rode/roze lippenstift.
Dat is toch geen slet gelijk.. Een slet is anders.
Je kan je vader eens gaan vragen wat hij er van vind. Die inkijk heeft hij al ervaren in elk gevalquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:51 schreef Meloewa het volgende:
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne...en nu is het wachten op de oproepen met "Pics!"quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? dat ik een sletterig overkomen heb of wat?
Weet wel dat mijn moeder er steeds vaker boos om wordt over mijn inkijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan je vader eens gaan vragen wat hij er van vind. Die inkijk heeft hij al ervaren in elk geval
PICS!!!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne...en nu is het wachten op de oproepen met "Pics!"
Keep telling that yourself.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:51 schreef Meloewa het volgende:
Nee, niet naar je moeder luisteren gewoon inkijk houdenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Weet wel dat mijn moeder er steeds vaker boos om wordt over mijn inkijk.
Blijft zeggen en nu trek dat truitje eens omhoog. Ik zelf zie het niet.. en vind het ook niet veel inkijk .
Dit dus .... uit deze reactie blijkt zelf ook wel dat weet dat je een slet bent! Omarm je sletterigheidquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:55 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb niet echt een sletten uitstraling denk ik
Moeders weten het altijd het bestequote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Weet wel dat mijn moeder er steeds vaker boos om wordt over mijn inkijk.
Blijft zeggen en nu trek dat truitje eens omhoog. Ik zelf zie het niet.. en vind het ook niet veel inkijk .
quote:
Het heeft wel wat "look at me" gehalte ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:56 schreef Chloroform het volgende:
Oh man, ik krijg echt de tyfus van die walgelijke "ik ben onwetend hoor, maar iedereen geeft me aandacht en ik heb naar mijn idee helemaal niet veel inkijk maar m'n moeder zegt van wel, en ik snap niet waarom jullie me sletterig vinden, ik draag alleen rode lippenstift, ik ben geen hoer, mijn papa kijk naar mijn tieten, IK BEN GEEN SLET maar blijf alsjeblieft zeggen dat ik er sletterig uitzie want ik hou van deze aandacht"-houding van TS.
Jezus komop manquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:58 schreef Meloewa het volgende:
JA maar zo ben ik ook in real..... aandacht is leuk!
Maar wel op een leuke manier niet dezeOude mannen
Wat een gezeur .... doe dan gewoon je ogen dicht als die lelijke Rus je wil palenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:58 schreef Meloewa het volgende:
Zeikerd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:58 schreef Meloewa het volgende:
Ik zal die trut nog eens aandacht geven. En TS het was meer uit medelijden dat ik je vanochtend aandacht gaf en meeliep naar je school.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeikerd.Heeft ze aandacht van mannen (en niet alleen van jochies), weer niet goed.
En over 2 jaar is ze 20 en dan is ze zat van de jochies en wilt ze alleen een 'echte man'quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeikerd.Heeft ze aandacht van mannen (en niet alleen van jochies), weer niet goed.
Lees blz 1 dan, hij dacht dat ik 16 wasquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:59 schreef Griebus het volgende:
Waarschijnlijk dacht ie dat je van dezelfde leeftijd was. Of in ieder geval net zo lelijk
Het is zo als het is.. en daar is KLB voor en klaag gewoon graag mag ik?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:22 schreef Moofasah het volgende:
TS geef toe dat je aandacht wilt. Eerst dat topic over je vader die binnen kwam lopen, en nu dit weer. Al die opmerkingen over hoe niet sletterig je bent, in de hoop dat anderen het tegendeel zullen beweren. Aandachtshoer.
Probeer eens te klagen over iets wat je minder op een slet laat lijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het is zo als het is.. en daar is KLB voor en klaag gewoon graag mag ik?
en valt nog harstikke mee.
Des te meer jij mag, des te meer ik lachquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het is zo als het is.. en daar is KLB voor en klaag gewoon graag mag ik?
en valt nog harstikke mee.
Jij lijkt eerder te huilen anders..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:31 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Des te meer jij mag, des te meer ik lach
Obvious troll is obviousquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij lijkt eerder te huilen anders..
Nee, Ik ga nu in mn eentje naar de stad, want ik heb weer aandacht nodig ik voel hetquote:
En dan zo weer janken als een 'oud persoon' (quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee, Ik ga nu in mn eentje naar de stad, want ik heb weer aandacht nodig ik voel het![]()
Tijd om naar buiten te gaan , en me zelf tonen.![]()
![]()
byeeeeeeeeeee
In je eentje naar de stadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee, Ik ga nu in mn eentje naar de stad, want ik heb weer aandacht nodig ik voel het![]()
Tijd om naar buiten te gaan , en me zelf tonen.![]()
![]()
byeeeeeeeeeee
Maar ze kan er niks aan doen hoor, ze straalt alleen "neuk mij" uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan zo weer janken als een 'oud persoon' () naar je kijkt zeker?
Met haar roze lippenstiftquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar ze kan er niks aan doen hoor, ze straalt alleen "neuk mij" uit.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar ze kan er niks aan doen hoor, ze straalt alleen "neuk mij" uit.
Haar vader ook, zie andere topic.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:17 schreef BoemBats het volgende:
Ik ben verward, hoe kom je op mannen terwijl er maar één man je lastig viel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |