Na gezocht te hebben heb ik het inderdaad het gesprek afgesloten met de woorden: is het nog gelukt in word?quote:
haha akwasi liep een blauwtje via dm op fokquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:40 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Na gezocht te hebben heb ik het inderdaad het gesprek afgesloten met de woorden: is het nog gelukt in word?
Ja zeer schokkend. Dit was trouwens 2 weken geleden.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
haha akwasi liep een blauwtje via dm op fok
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:40 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Na gezocht te hebben heb ik het inderdaad het gesprek afgesloten met de woorden: is het nog gelukt in word?
Ja 2 weken, het zou zo gisteren kunnen zijn , en een waslijst..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:40 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ik ben Ludo's grootste fan dat weet iedereen. Dus Falsch.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:46 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Ja 2 weken, het zou zo gisteren kunnen zijn , en een waslijst..
Maar ik reageerde niet meerHet einde.
En daarbij was het niet alleen dat.. maar ook iets van Ludo Sanders iets met ballenbak/klimrek ,En je vond hem maar een naja , ik mag het niet hebben over Dm's
Dus je weet het vast zelf hé
Schijnheilige..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:47 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ik ben Ludo's grootste fan dat weet iedereen. Dus Falsch.
Als je zoveel aandacht tekort komt TS, geef mij dan eens wat aandacht, want ik kom het ook tekortquote:
INDERDAAD GODVERDOMME ZEG!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:29 schreef Quyxz_ het volgende:
HAD DAT NUMMER DAN IN DIT TOPIC GEPOST!!!!
Precies, dan zegt zo'n pubermeisje wel nee, maar savonds in bed denkt ze dr anders over!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat vrouwen bedoelen en wat ze zeggen is natuurlijk een wereld van verschil. Dat wist die man natuurlijk goed, dankzij zijn enorme levenservaring.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |