Hè, net stond er in deze post nog iets van "niet geloofwaardig, hè?" ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:01 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen een ziekte gebruiken om iets uit te drukken. Komen ze woordenschat tekort? Zucht!!!!
Pics?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:51 schreef Meloewa het volgende:
Ik heb hoogstens ooit ''wat inkijk''en rode/roze lippenstift.
Dat is toch geen slet gelijk.. Een slet is anders.
Ik wilde weten hoe oud hij was.. slimme zet om van hem te zeggen'' ja wat denk je''..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:12 schreef Stokstaart het volgende:
Sinds wanneer mag een 35-jarige geen 19-jarige kippetjes proberen te hosselen?
Het zou pas triest zijn geweest op het moment dat je 12 was
Fixedquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:14 schreef SoraAoi het volgende:
In sommige landen is dat heel normaal hoor. Moet je maar eens naar azie gaan of naar zuid amerika of soms zelfs in oost europa. Genoeg smatjes van 18 die een 75 jarige vriend hebben. Die meiden vinden ervaring geld wel belangrijk
Ja hallo zeg... Ik ben 30 maar die tienermeisjes proberen mij ook nog steeds te hosselen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik wilde weten hoe oud hij was.. slimme zet om van hem te zeggen'' ja wat denk je''..
ik schatte hem maar 30.. maar eigenlijk zag hij er als over 35 jaar uit... en ik weet ook zeker dat ie dat was.En maar ja knikken.. ik geloof er geen flikker van die kerel was op zn minst 35.
Hij weet nu wel waar je op school zit, waarschijnlijk staat ie je morgen op te wachtenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:18 schreef Meloewa het volgende:
Hij wees aan waar hij werkte..Bij een bouwmarkt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was er een die op brood en water leeft... i quess nee rijk dat was hij zeker niet.
Ja inderdaad, buiten Europa is iedereen moslim.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:18 schreef probly het volgende:
het is heel gemakkelijk om te zeggen; kleed je niet zo hoerig enz.Het is niet omdat je een kort rokje aan hebt of een open bloesje dat een man zo maar kan aannemen dat je als meisje of vrouw, zo maar bereid bent om in te gaan op avances.Het was een buitenlander...
Ja in hun land lopen de dames met een boerka rond en dat is het middel om mannen niet op gedachten te brengen...volgens sommige mannen.
Wij leven in Europa en niet meer in de middeleeuwen.Heb ik gelijk of niet?
Onzin want jongere rijke mannen zie je niet zoveel met die meiden. Alleen maar oude mannen. Het gaat echt niet om het geld maar om het feit dat die meiden in die landen dat geil vinden.quote:
Z'n wereldbeeld wat doe jequote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja inderdaad, buiten Europa is iedereen moslim.
Jaaa maar hij moest de zelfde kant op normaal loop ik dat huge stuk helemaal alleen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja hallo zeg... Ik ben 30 maar die tienermeisjes proberen mij ook nog steeds te hosselen.
Jij kan toch gewoon zeggen: beste man rot lekker op?
Ga je nog zijn nummer opschrijven en hem bedanken. Daarmee wek je toch toch zelf ook de suggestie dat je interesse hebt?
Welke landen doel je dan specifiek op?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:20 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Onzin want jongere rijke mannen zie je niet zoveel met die meiden. Alleen maar oude mannen. Het gaat echt niet om het geld maar om het feit dat die meiden in die landen dat geil vinden.
Je hoeft nou ook niet meteen flikker op te zeggen, maar gewoon zeggen dat je geen interesse hebt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jaaa maar hij moest de zelfde kant op normaal loop ik dat huge stuk helemaal alleen.![]()
en ik had wat te praten.. ik zei ook zo van maar ja dagg.. maar hij ging de zelfde kant als mij op.![]()
Ik heb ook een ironische stem volgens mij als ik zeg van '' nooo you are too olddd' dat het niet echt klinkt zo van nu oprotten.
Ik kan ook gewoon echt niet kwaad worden zouden best meisjes zijn geweest die zouden zeggen
FLIKKER OP! maar ik weet niet zit niet in me .. of ik negeer ze .. en loop door. Of ik doe mijn ding en beantwoord af en toe zn vragen.
Meestal negeer ik gewoon.. maar alleen als ik zie dat ik verder ook niks mee te maken krijg..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hoeft nou ook niet meteen flikker op te zeggen, maar gewoon zeggen dat je geen interesse hebt.
Of je groet hem vriendelijk en negeert hem verder volkomen. Beetje arrogant voor je uitstaren doet wonderen.
Stiekem wilde je gewoon dat ie jou ging doorsauzen dus. Slet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Meestal negeer ik gewoon.. maar alleen als ik zie dat ik verder ook niks mee te maken krijg..
hij liep constant naast me.. en keek me in mijn ogen aan.. dan kan ik me er niet 123 weg van weg maken en beantwoord ik maar gewoon terwijl ik doorloop zn vragen. Soms lachte ik ook maar gewoon als die wat zei..en de helft van zn vragen heb ik ook niet beantwoord.
Nee ik verveelde me wel.. en als je met iemand loopt richting je bestemming en je praat wat dan ben je er zo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stiekem wilde je gewoon dat ie jou ging doorsauzen dus. Slet.
En als hij je 1 miljoen geboden had (hij was miljonair bijv.)?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee ik verveelde me wel.. en als je met iemand loopt richting je bestemming en je praat wat dan ben je er zo.Ik wist toch dat het alleen bij praten bleef. Alleen had liever gehad dat hij gewoon doorliep na het complimenteren
dan is de zaak wat mij betrefd voorbij.
Hij ging me wat té ver door.. nee is nee. Of ja too old is too old.. en niet no, no.. just agree ittttt
Toch wel zielig voor die arme man hoor, die doet zo z'n best en jij laat gewoon niet weten wat je wil, erg vervelend.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee ik verveelde me wel.. en als je met iemand loopt richting je bestemming en je praat wat dan ben je er zo.Ik wist toch dat het alleen bij praten bleef. Alleen had liever gehad dat hij gewoon doorliep na het complimenteren
dan is de zaak wat mij betrefd voorbij.
Hij ging me wat té ver door.. nee is nee. Of ja too old is too old.. en niet no, no.. just agree ittttt
Jonge dame, wil jij een beetje dimmen.. ik doe niks zelf.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:40 schreef Chloroform het volgende:
En dan achteraf hier lopen zeiken.Je doet het zelf, grafkut.
Hij kon best veel uithalen.. dat het nee betekende en dat ik geen interesse had. Maar als hij dat niet geloofd en gewoon door gaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch wel zielig voor die arme man hoor, die doet zo z'n best en jij laat gewoon niet weten wat je wil, erg vervelend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |