SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door vincerusso op 05-10-2011 14:38:55 ]
Dan heb je een verdediging Blind - Vertonghen - Ooijer - Ligeonquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:40 schreef J2T het volgende:
Boerrigter-Siem-Sulejmani
Janssen-----Eriksen
-----------Anita
AZ maakt geen schijn van kans.
Alderweireld gaat het misschien halen. Verder is het dan raadzamer om Vertonghen en Blind te wisselen. Maar erg sterk oogt het natuurlijk nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:31 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Dan heb je een verdediging Blind - Vertonghen - Ooijer - Ligeon
Of je daar nou heel blij van wordt
Ik ben wel heel benieuwd naar Ligeon als hij inderdaad in de basis zou staan. Daar verwacht ik echt het één en ander van.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:31 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer maakt dan de tegenstanderquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:31 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Nou. Gefeliciteerd maar alvastquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:06 schreef Geo3kant het volgende:
Gecondoleerdtoch maar goed dat Bulykin gehaald is anders kon je El ham uit de stal halen of met de Jong in de spits.
Met Siem en Sulejmani daar voorin? Die hebben teveel kansen nodig, laat Bulykin het gewoon proberenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:39 schreef J2T het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer maakt dan de tegenstander/Cruijff.
Nee, daar heeft hij nog een derde ster op zijn borstquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:30 schreef RijstNatie het volgende:
Zo zal die vast niet in de kleedkamer bij ajax zitten
[ afbeelding ]
Ge-ta-toe-weert?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, daar heeft hij nog een derde ster op zijn borst
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Heeft ie nou Geert Wilders op zijn borstkas?.
Zou het idd nogal vreemd vinden..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:30 schreef RijstNatie het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het na de bekerfinalequote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:10 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Zou het idd nogal vreemd vinden..
(wijst naar twente outfit)
Gezien het feyenoord logo lijkt me het wel jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij is het na de bekerfinale
quote:Nu Kolbeinn Sigthórsson tot de winterstop is uitgeschakeld, lijkt Ajax Mounir El Hamdaoui wel weer te kunnen gebruiken. De kans dat de naar de beloften verbannen spits nog terugkeert in het eerste elftal blijft echter heel klein. “Het speelt in mijn belevenis geen rol meer. Ik ben verder gegaan met andere spelers en daar richt ik me op”, zegt trainer Frank de Boer.
/
De oefenmeester kan niet door één deur met El Hamdaoui, die zijn wedstrijden bij de beloften moet afwerken. De blessure van Sigthórsson, die wekenlang buitenspel staat met een enkelblessure, lijkt daar ook geen verandering in te brengen. De Boer haalde deze zomer naast de IJslander ook Dmitri Bulykin naar de club en heeft Siem de Jong nog achter de hand. Ajax zal in januari opnieuw gaan proberen om El Hamdaoui te verkopen.
Overigens kleedt de Marokkaan zich nog gewoon om in de kleedkamer van de A-selectie. “Het klinkt misschien gek, maar ik weet zelf ook niet hoe dat komt”, zegt De Boer in Voetbal International. “De kleedkamer is het domein van de spelers, daar moeten ze onder elkaar kunnen zijn. Dit specifieke geval van Mounir is een zaak van de directie. Ik heb intern aangegeven hoe ik ertegenaan kijk, maar er is nog niet veel veranderd. Ik ga Mounir niet uit de kleedkamer slepen.”
Alleen die laatste alinea alquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:19 schreef Dven het volgende:
Mounir definitief een gepasseerd station, al was dat natuurlijk al duidelijk
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat frank 'm er niet uit wil trekken. Had dan graag gezien dat Siem en Chris een filmpje gingen maken en op twitter zetten
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Heeft ie nou Geert Wilders op zijn borstkas?.
Was dat maar waarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:26 schreef Dven het volgende:
Maar we weten nu natuurlijk ook gelijk dat Mounir door zijn aanwezigheid in de kleedkamer de schuldige is voor het huidige falen van de groep.
Taak voor Theo!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was dat maar waarmaar hij lijkt me wel een stoorzender, het zou goed zijn als de spelersgroep zelf zou zeggen van rot effe op maar zelfs in de kleedkamer zijn ze te lief
En dat ze dat niet doen zegt heel veel. Ze hebben geen enkel probleem met El Hamdaoui. Zoals ook Jol, van Gaal, Koeman en Advocaat dit niet of nauwelijks met hem hadden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was dat maar waarmaar hij lijkt me wel een stoorzender, het zou goed zijn als de spelersgroep zelf zou zeggen van rot effe op maar zelfs in de kleedkamer zijn ze te lief
Schrijnend, die laatste alinea. Wat een kinderachtig gedoe zegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:19 schreef Dven het volgende:
Mounir definitief een gepasseerd station, al was dat natuurlijk al duidelijk
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat ze dat niet doen zegt heel veel. Ze hebben geen enkel probleem met El Hamdaoui. Zoals ook Jol, van Gaal, Koeman en Advocaat dit niet of nauwelijks met hem hadden.
Het probleem is het egotje van Frank. Voor zover ik dat van een afstand kan beoordelen natuurlijk.²
De inzet van de spelers is af en toe om te huilen, dus niet zo heel gek dat weinig mee zit danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:24 schreef TakAFCA het volgende:
Dit seizoen..![]()
Tot nu toe zit echt weinig mee hea?
damn, lelijke tatsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:30 schreef RijstNatie het volgende:
[ afbeelding ]
Die op z'n linkerbovenarm. Wtfquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:30 schreef RijstNatie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:32 schreef Caland het volgende:
Wie is die middelste dan op zn borst?
Deze?
[ afbeelding ]
Een stuk aannemelijker danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:32 schreef Caland het volgende:
Wie is die middelste dan op zn borst?
Deze?
[ afbeelding ]
quote:Aegon: shirtsponsoring is passé
Sponsoring pur sang, waarbij je enorm veel geld uitgeeft voor een logopositie, is eindig. Dat zegt Jan Driessen, directeur communicatie van Aegon. Hij doet zijn uitspraak in NuSport.
Volgens Driessen is het belangrijke om 'maatschappelijke relevantie te tonen'. "Het zal maatschappelijke betekenis hebben dat je als Aegon een club als Ajax sponsort. We hebben nu samen een MVO-project, Ajax Streetwise, waarmee we de jeugd in de wijken omarmen. Zonder die extra slagen kan sponsoring niet meer. Een klant snapt nog wel dat een deel van zijn premie benut wordt om de wereld beter te maken, maar waarom zou hij willen betalen om Ajax te financieren?"
De directeur zegt graag 'betekenisvol te willen zijn'. Ook geeft hij aan dat shirtsponsoring zoals we die nu kennen, passé is. "Ik denk dat alleen oligarchen en oliesjeiks dat nog gaan doen. Maar ik denk niet dat voetbal een spel moet worden van dit soort figuren."
Aegon laat zich bijna nooit uit over Ajax en het technisch beleid. Vorig jaar had onze internetredactie nog een bijzonder interview met de financial. Het ging toen over supporters die de club in de greep hielden. De onderneming liet toen weten dat dit 'tuig', deze 'criminelen' hard aangepakt moesten worden.
bron: http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum12/907-56.phpquote:Uit de VI over Janssen als VM:
'Janssen weet zelf ook dat hij dominanter kan spelen dan dat hij tot nu toe heeft gedaan', vertelt De Boer aan VI. 'Xabi Alonso is bij Real Madrid hetzelfde type speler en die vult het met twee vingers in de neus in. Dat moet Theo met zijn kwaliteiten ook kunnen.'
'Theo is gelukkig stoïcijns genoeg om zich niet door alle kritiek te laten beïnvloeden. De kritiek vind ik ook overdreven', aldus De Boer. 'Bij een slecht resultaat moet men niet alles maar bij Theo op het bord gooien. Het gaat om samenspel.'
'Zo moeten de voorhoedespelers beter anticiperen op zijn kwaliteiten. Als Theo op zijn positie opendraait, weet je dat hij een dieptepass kan en wil geven. Dus zodra Theo de bal krijgt moeten de voorhoedespelers zich al aanbieden of de diepte zoeken. Ik geloof er heilig in dat Theo op deze positie van grote waarde kan zijn', besluit De Boer standvastig.
Wat een enorme kronkel heeft de Boer in zn harses zeg. Ten eerste speelt Real niet met de punt naar achteren maar in een blok van 2 en een nr10. Daarbij is Khedira dé vm/controleur en Alonso de spelmaker. Totaal niet vergelijkbaar dus. Ziet hij dat niet ofzo? Nergens speelt bij een topclub een aanvallende speler/spelmaker in de punt naar achteren. Topclubs met een vergelijkbaar systeem: Barca: Busquets, Arsenal: Song, Chelsea: Mikel, en dan heb je nog een hele rits aan clubs die met een blok van 2 spelen op het middenveld maar nergens is de spelmaker ook diegene die de balans in de gaten moet houden.
En dan heeft ie het ook over Janssen die dan gelijk de diepte wil zoeken, de Boer wilde toch kort combinatievoetbal spelen ala Barca Ajax? Hoezo dan opeens deze Jol-tactiek om direct de aanvaller proberen te bereiken? Dat zie je nu ook opeens weer, veel te snel de aanvalsbal terwijl de verdediging nog niet eens uit elkaar is gespeeld, resultaat is dan veel te ingewikkelde ballen van Janssen die of over de zijlijn of achterlijn gaan of makkelijk worden onderschept. Wat valt de Boer door de mand zeg, begon zo lekker Milan uit, eindelijk Ajaxvoetbal, maar wat er na de zomer gebeurd is echt zéér teleurstellend.
AEgon zegt alleen maar dat gwn veel geld geven voor shirtsponsering niet meer zomaar kan zonder andere dingen te doen. Al snap ik AEGON niet, het is gewoon reclame, vooral met CL is het lucratief voor AEGON.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |