SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door vincerusso op 05-10-2011 14:38:55 ]
Dan heb je een verdediging Blind - Vertonghen - Ooijer - Ligeonquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:40 schreef J2T het volgende:
Boerrigter-Siem-Sulejmani
Janssen-----Eriksen
-----------Anita
AZ maakt geen schijn van kans.
Alderweireld gaat het misschien halen. Verder is het dan raadzamer om Vertonghen en Blind te wisselen. Maar erg sterk oogt het natuurlijk nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:31 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Dan heb je een verdediging Blind - Vertonghen - Ooijer - Ligeon
Of je daar nou heel blij van wordt
Ik ben wel heel benieuwd naar Ligeon als hij inderdaad in de basis zou staan. Daar verwacht ik echt het één en ander van.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:31 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer maakt dan de tegenstanderquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:31 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Nou. Gefeliciteerd maar alvastquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:06 schreef Geo3kant het volgende:
Gecondoleerdtoch maar goed dat Bulykin gehaald is anders kon je El ham uit de stal halen of met de Jong in de spits.
Met Siem en Sulejmani daar voorin? Die hebben teveel kansen nodig, laat Bulykin het gewoon proberenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:39 schreef J2T het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer maakt dan de tegenstander/Cruijff.
Nee, daar heeft hij nog een derde ster op zijn borstquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:30 schreef RijstNatie het volgende:
Zo zal die vast niet in de kleedkamer bij ajax zitten
[ afbeelding ]
Ge-ta-toe-weert?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, daar heeft hij nog een derde ster op zijn borst
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Heeft ie nou Geert Wilders op zijn borstkas?.
Zou het idd nogal vreemd vinden..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:30 schreef RijstNatie het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het na de bekerfinalequote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:10 schreef xSoDx het volgende:
[..]
Zou het idd nogal vreemd vinden..
(wijst naar twente outfit)
Gezien het feyenoord logo lijkt me het wel jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij is het na de bekerfinale
quote:Nu Kolbeinn Sigthórsson tot de winterstop is uitgeschakeld, lijkt Ajax Mounir El Hamdaoui wel weer te kunnen gebruiken. De kans dat de naar de beloften verbannen spits nog terugkeert in het eerste elftal blijft echter heel klein. “Het speelt in mijn belevenis geen rol meer. Ik ben verder gegaan met andere spelers en daar richt ik me op”, zegt trainer Frank de Boer.
/
De oefenmeester kan niet door één deur met El Hamdaoui, die zijn wedstrijden bij de beloften moet afwerken. De blessure van Sigthórsson, die wekenlang buitenspel staat met een enkelblessure, lijkt daar ook geen verandering in te brengen. De Boer haalde deze zomer naast de IJslander ook Dmitri Bulykin naar de club en heeft Siem de Jong nog achter de hand. Ajax zal in januari opnieuw gaan proberen om El Hamdaoui te verkopen.
Overigens kleedt de Marokkaan zich nog gewoon om in de kleedkamer van de A-selectie. “Het klinkt misschien gek, maar ik weet zelf ook niet hoe dat komt”, zegt De Boer in Voetbal International. “De kleedkamer is het domein van de spelers, daar moeten ze onder elkaar kunnen zijn. Dit specifieke geval van Mounir is een zaak van de directie. Ik heb intern aangegeven hoe ik ertegenaan kijk, maar er is nog niet veel veranderd. Ik ga Mounir niet uit de kleedkamer slepen.”
Alleen die laatste alinea alquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:19 schreef Dven het volgende:
Mounir definitief een gepasseerd station, al was dat natuurlijk al duidelijk
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat frank 'm er niet uit wil trekken. Had dan graag gezien dat Siem en Chris een filmpje gingen maken en op twitter zetten
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
Heeft ie nou Geert Wilders op zijn borstkas?.
Was dat maar waarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:26 schreef Dven het volgende:
Maar we weten nu natuurlijk ook gelijk dat Mounir door zijn aanwezigheid in de kleedkamer de schuldige is voor het huidige falen van de groep.
Taak voor Theo!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was dat maar waarmaar hij lijkt me wel een stoorzender, het zou goed zijn als de spelersgroep zelf zou zeggen van rot effe op maar zelfs in de kleedkamer zijn ze te lief
En dat ze dat niet doen zegt heel veel. Ze hebben geen enkel probleem met El Hamdaoui. Zoals ook Jol, van Gaal, Koeman en Advocaat dit niet of nauwelijks met hem hadden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was dat maar waarmaar hij lijkt me wel een stoorzender, het zou goed zijn als de spelersgroep zelf zou zeggen van rot effe op maar zelfs in de kleedkamer zijn ze te lief
Schrijnend, die laatste alinea. Wat een kinderachtig gedoe zegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:19 schreef Dven het volgende:
Mounir definitief een gepasseerd station, al was dat natuurlijk al duidelijk
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat ze dat niet doen zegt heel veel. Ze hebben geen enkel probleem met El Hamdaoui. Zoals ook Jol, van Gaal, Koeman en Advocaat dit niet of nauwelijks met hem hadden.
Het probleem is het egotje van Frank. Voor zover ik dat van een afstand kan beoordelen natuurlijk.²
De inzet van de spelers is af en toe om te huilen, dus niet zo heel gek dat weinig mee zit danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:24 schreef TakAFCA het volgende:
Dit seizoen..![]()
Tot nu toe zit echt weinig mee hea?
damn, lelijke tatsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:30 schreef RijstNatie het volgende:
[ afbeelding ]
Die op z'n linkerbovenarm. Wtfquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:30 schreef RijstNatie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:32 schreef Caland het volgende:
Wie is die middelste dan op zn borst?
Deze?
[ afbeelding ]
Een stuk aannemelijker danquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:32 schreef Caland het volgende:
Wie is die middelste dan op zn borst?
Deze?
[ afbeelding ]
quote:Aegon: shirtsponsoring is passé
Sponsoring pur sang, waarbij je enorm veel geld uitgeeft voor een logopositie, is eindig. Dat zegt Jan Driessen, directeur communicatie van Aegon. Hij doet zijn uitspraak in NuSport.
Volgens Driessen is het belangrijke om 'maatschappelijke relevantie te tonen'. "Het zal maatschappelijke betekenis hebben dat je als Aegon een club als Ajax sponsort. We hebben nu samen een MVO-project, Ajax Streetwise, waarmee we de jeugd in de wijken omarmen. Zonder die extra slagen kan sponsoring niet meer. Een klant snapt nog wel dat een deel van zijn premie benut wordt om de wereld beter te maken, maar waarom zou hij willen betalen om Ajax te financieren?"
De directeur zegt graag 'betekenisvol te willen zijn'. Ook geeft hij aan dat shirtsponsoring zoals we die nu kennen, passé is. "Ik denk dat alleen oligarchen en oliesjeiks dat nog gaan doen. Maar ik denk niet dat voetbal een spel moet worden van dit soort figuren."
Aegon laat zich bijna nooit uit over Ajax en het technisch beleid. Vorig jaar had onze internetredactie nog een bijzonder interview met de financial. Het ging toen over supporters die de club in de greep hielden. De onderneming liet toen weten dat dit 'tuig', deze 'criminelen' hard aangepakt moesten worden.
bron: http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum12/907-56.phpquote:Uit de VI over Janssen als VM:
'Janssen weet zelf ook dat hij dominanter kan spelen dan dat hij tot nu toe heeft gedaan', vertelt De Boer aan VI. 'Xabi Alonso is bij Real Madrid hetzelfde type speler en die vult het met twee vingers in de neus in. Dat moet Theo met zijn kwaliteiten ook kunnen.'
'Theo is gelukkig stoïcijns genoeg om zich niet door alle kritiek te laten beïnvloeden. De kritiek vind ik ook overdreven', aldus De Boer. 'Bij een slecht resultaat moet men niet alles maar bij Theo op het bord gooien. Het gaat om samenspel.'
'Zo moeten de voorhoedespelers beter anticiperen op zijn kwaliteiten. Als Theo op zijn positie opendraait, weet je dat hij een dieptepass kan en wil geven. Dus zodra Theo de bal krijgt moeten de voorhoedespelers zich al aanbieden of de diepte zoeken. Ik geloof er heilig in dat Theo op deze positie van grote waarde kan zijn', besluit De Boer standvastig.
Wat een enorme kronkel heeft de Boer in zn harses zeg. Ten eerste speelt Real niet met de punt naar achteren maar in een blok van 2 en een nr10. Daarbij is Khedira dé vm/controleur en Alonso de spelmaker. Totaal niet vergelijkbaar dus. Ziet hij dat niet ofzo? Nergens speelt bij een topclub een aanvallende speler/spelmaker in de punt naar achteren. Topclubs met een vergelijkbaar systeem: Barca: Busquets, Arsenal: Song, Chelsea: Mikel, en dan heb je nog een hele rits aan clubs die met een blok van 2 spelen op het middenveld maar nergens is de spelmaker ook diegene die de balans in de gaten moet houden.
En dan heeft ie het ook over Janssen die dan gelijk de diepte wil zoeken, de Boer wilde toch kort combinatievoetbal spelen ala Barca Ajax? Hoezo dan opeens deze Jol-tactiek om direct de aanvaller proberen te bereiken? Dat zie je nu ook opeens weer, veel te snel de aanvalsbal terwijl de verdediging nog niet eens uit elkaar is gespeeld, resultaat is dan veel te ingewikkelde ballen van Janssen die of over de zijlijn of achterlijn gaan of makkelijk worden onderschept. Wat valt de Boer door de mand zeg, begon zo lekker Milan uit, eindelijk Ajaxvoetbal, maar wat er na de zomer gebeurd is echt zéér teleurstellend.
AEgon zegt alleen maar dat gwn veel geld geven voor shirtsponsering niet meer zomaar kan zonder andere dingen te doen. Al snap ik AEGON niet, het is gewoon reclame, vooral met CL is het lucratief voor AEGON.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijd voor Siem onze kampioenskoning
Tijd voor de Russische beulquote:
Inderdaad. Ik ben benieuwd. Hij wil zich volgens mij DOLgraag bewijzen en stiekem hoop je toch dat je een kans krijgt zoals deze, al wil je nooit dat er iemand geblesseerd raakt uiteraardquote:
http://nos.nl/video/27952(...)eling-wordt-dun.htmlquote:De Boer: spoeling wordt dunner
Ajax-trainer Frank de Boer had niet verwacht dat spits Kolbeinn Sigthorsson zo lang uitgeschakeld zou zijn. "Ik dacht aan een week. Drie maanden is wel heel erg lang."
"Gelukkig hebben we nog Dmitri Bulykin. We hebben ook nog Siem de Jong die in de spits kan spelen", zegt De Boer tegenover de NOS. Het is nog niet duidelijk of de Ajax-coach toch gebruik gaat maken van banneling Mounir El Hamdaoui.
"We denken overal aan, maar El Hamdaoui heeft nog geen wedstrijd gespeeld. Ook niet in het tweede", aldus De Boer.
En daarom is hij geen topcoach. Hij vind zichzelf groter dan Ajax. Toppers als van Gaal, Hiddink, Jol, Koeman, Advocaat en ikzelf, was dit nooit overkomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:05 schreef Santello het volgende:
Die De Boer, hij zal er alles aan doen om El Hamdaoui alsnog niet op te stellen omdat hij zo koppig is.
Ah nu ga je dit dus 100 keer herhalen. Kun je al deze bagger niet hier posten ; Het veel souplesse herbergende Mounir El-Hamdaoui topic! ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En daarom is hij geen topcoach. Hij vind zichzelf groter dan Ajax. Toppers als van Gaal, Hiddink, Jol, Koeman, Advocaat en ikzelf, was dit nooit overkomen.²
Als het relevant is zal ik het zeker posten. Maar als mijn punt nog niet duidelijk is ga ik twijfelen aan het intellect van sommigen. Ofschoon ik ten alle tijde de harmonie wens te bewaren.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah nu ga je dit dus 100 keer herhalen. Kun je al deze bagger niet hier posten ; Het veel souplesse herbergende Mounir El-Hamdaoui topic! ?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:20 schreef Wessiej het volgende:
Ik blijf het verbazen dat we op Bansheeboy ingaan, het is erg aanlokkelijk om daar tegen wat te zeggen, maar beter is van niet!
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:28 schreef Burrito het volgende:
[..]
Hij is wel een van de beste trolls moet ik zeggen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 00:22 schreef BansheeBoy het volgende:
En nog los daarvan, laten we El Hamdaoui even buiten beschouwing laten. Vinden jullie het logisch dat een middelmatige speler als Blind nog steeds bij de selectie zit en een degelijke speler als Jan Arie v/d Heijde zijn heil elders moet zoeken?
Is dit eerlijk? Is dit rechtvaardig? Is dit oprecht? Is dit in het belang van de club? Is dit gefundeerd op logische (voetbal)technische argumenten?
Neen. Niets van dit alles. Boertje laat zich vaak leiden door zijn onderbuikgevoel. Als voetballer kom je daar vaak mee weg, maar van een trainer wordt meer gevraagd.
nog meer smilies graag²
Hoe gaat het eigenlijk met Demy?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:44 schreef DeZoektocht het volgende:
Ik persoonlijk vind het nog steeds jammer dat Demy de Zeeuw weg is.
Had graag een middenveld gezien met de Zeeuw in de punt naar achter en Janssen en Eriksen ervoor
En daar erger ik me dus aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:18 schreef J2T het volgende:
Die man is zo koppig. Frankie wilt Theo als VM houden. Dan blijft Siem waarschijnlijk op het middenveld en gaat onze bonkige Rus de nr. 1 spits worden. Wat een ellende.
Krijgt iig genoeg speeltijd, maar de prestaties van Spartak vallen wat tegen dacht ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met Demy?
Hij was wel sneller in de omschakeling dan Theo nu is. Ben wel van mening dat Demy gewoon niet goed genoeg is om op hoog niveau mee te draaien maar er zijn een paar prachtige aanvallen begonnen bij Demy.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:57 schreef Tarado het volgende:
Demy lijkt me overigens niet de speler die we missen
wtf, goedkoopste kaartje die ik kon krijgen was 55 euro ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:09 schreef mash_ het volgende:
Ik twijfelduo ticket voor cl kopen of niet. Is alleen wel 150 euro.
edit: Het is toch maar alleen tegen Dinamo geworden. die kaarten koste maar 33.50
Wanneer keek je dan? Zal wel snel gaan. ik heb 3 kaartjes gekocht voor 33.50p.p vak 414.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:48 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
wtf, goedkoopste kaartje die ik kon krijgen was 55 euro ?
Noordquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wanneer keek je dan? Zal wel snel gaan. ik heb 3 kaartjes gekocht voor 33.50p.p vak 414.
http://www.parool.nl/paro(...)naar-Barcelona.dhtmlquote:Ajax en Mounir El Hamdaoui lijken aan de laatste weken van een slecht huwelijk bezig. De spits staat weer in de belangstelling van Espanyol, dat hem zo snel mogelijk naar Barcelona wil halen.
Dat meldt het Catalaanse dagblad Sport vandaag.
Fit
De Spanjaarden zouden El Hamdaoui per direct bij de club willen laten meetrainen, zodat hij na de winterstop volledig fit is om aan de tweede seizoenshelft in de Primera División te beginnen.
Conflict
El Hamdaoui traint momenteel mee met het tweede elftal van Ajax, omdat hij niet meer welkom is bij de A-selectie van Frank de Boer. De trainer botste vorig jaar december vrijwel direct na zijn aanstelling met de Marokkaans international, toen deze aangaf niet blij te zijn met een plek op de reservebank en zich daarna enkele keren ziek meldde.
Augustus
Espanyol wilde El Hamdaoui al eerder aantrekken. Eind augustus was een deal tijdens het slot van de transfermarkt in de maak, maar kwam de oud-speler van Excelsior, Tottenham Hotspur, Derby County, Willem II en AZ niet tot een overeenstemming met de Zuid-Europeanen.
Per direct geld overmaken en de deal sluiten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:52 schreef Tarado het volgende:
'El Hamdaoui per direct naar Barcelona (Espanyol)'
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)naar-Barcelona.dhtml
Toen je net kon bestellen. Dacht ben er snel bij, dan is er nog wat los beschikbaar, maar blijkbaar als je ff wacht komen er nog goedkopere kaartjes. Ik zit in vak 403, ahja scheelt maar 20 euroquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wanneer keek je dan? Zal wel snel gaan. ik heb 3 kaartjes gekocht voor 33.50p.p vak 414.
Hopen alleen is niet genoeg, Frank. Nog een keer "dat mag ons niet gebeuren," roepen ook niet, ben ik bang...quote:De Boer: "Ik word er chagrijnig van"
Frank de Boer ging met een kater de interlandonderbreking in. De Ajax-trainer zag zijn ploeg zondag drie dure punten verliezen bij FC Groningen.
Ajax slaagde er tegen Olympique Lyon, PSV, FC Twente, Real Madrid en Groningen niet in om te winnen. Alleen het bekerduel met Noordwijk bleek succesvol. "Als je het contrast zag tussen de wedstrijd in Madrid en in Groningen, dat was groot. Niet dat ze niet willen, maar we misten zondag de agressiviteit om de wedstrijd naar onze hand te zetten", aldus De Boer op Ajax TV.
"We hadden meer energie in de wedstrijd moeten stoppen. Hier zullen we mee moeten dealen en er weer van leren. Het waren drie dure punten en we moeten hopen dat het niet weer zal gebeuren", aldus De Boer, die zich de kritiek in de media aantrekt. "Al is het de ene keer gegronder dan de andere keer. Uiteindelijk nemen wij als technische staf de beslissingen."
Gegrond vindt De Boer de kritiek op het slappe spel. "Er mist een bepaalde chemie op dit moment. Daar zijn we keihard mee bezig om te veranderen. Het is iets ongrijpbaars en vaak niet zomaar te veranderen", vertelt de coach. De slechte resultaten hebben ook zijn weerslag op zijn humeur.
"Ik word er wel chagrijnig van. Het zou tegen mijn aard zijn om niet chagrijnig te zijn na zulke resultaten. Dat neem ik ook wel mee naar huis. Natuurlijk weet je dat je het ook wel eens moet wegzetten, maar ’s avonds zit je er toch weer aan te denken. Het speelt altijd door je hoofd."
http://www.voetbalprimeur(...)_chagrijnig_van.html
Jan Driessen: nooit van gehoord. Siem: uitstraling?quote:De elfde stelling van Jan Driessen
Elke week wordt in het magazine van NUsport een bekendheid uit de voetbalwereld geïnterviewd aan de hand van tien stellingen. Diens reactie op stelling nummer elf verschijnt op de website.
Deze week geeft Jan Driessen, directeur communicatie van Ajax' hoofdsponsor Aegon, zijn mening.
11. Als het om uitstraling gaat, geef mij dan maar Siem de Jong.
“Klopt, Siem is een prima voorbeeld voor de jeugd. Hij deugt. Een goede prof met de ware voetbal-emotie. Ik begrijp emotie. Als er eens een vuurpijl de lucht in gaat, of iemand tegen een hek trapt, een keer vloekt.''
''Voetbal is geen spel, het is wel strijd op het veld. Dat moet. Dat mag. Maar altijd wel binnen de grenzen van het fatsoen. Het is van onwaarschijnlijk groot belang dat de hele omgeving dan zijn verantwoordelijkheid neemt.''
''ADO Den Haag is ook, in het verleden, eens bij ons geweest: help ons. Hoefden we geen halve seconde over na te denken. Nee. Nu hebben ze enorme stappen gemaakt, maar in die tijd was het helder voor Aegon. Niet doen. Ook als sponsor moet je je durven uitspreken, gedrag is van eminent belang, omdat je zoveel en zo snel betrouwbaarheid kwijtraakt.''
''Weet je wie dan het voorbeeld is van uitstekend gedrag? Frank de Boer. Als ik Frank zie, denk ik: dat is een voorbeeld. Eerlijk. Netjes. En bovenal: daar staat iemand die geeft om zijn team. Je voelt dat hij begaan is met zijn jongens. Hij straalt warmte uit, betrokkenheid, ook emotie, gezag, allemaal natuurlijk. Trotsmakend. "
http://www.nusport.nl/de-(...)an-jan-driessen.html
Ik ben het momenteel ook niet echt eens met hoe hij Ajax laat spelen, maar geen fuck van snapt gaat me ook wat ver. Momenteel ziet elke Ajacied Siem liever erbuiten voor een goedspelende Janssen in de plaats, maar hij zal hier door blessures e.d. wel aan vasthouden. Dan geef ik hem de tijd wel om het soepel te laten lopen wat tot nu toe nog niet echt lukt..echter moet dit niet te lang gebeuren anders verspeel je de titel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
toch jammer dat we weer een trainer hebben die er werkelijk geen fuck van snapt.... Leuk die debuterende trainers, maar het wordt echt tijd voor een van Gaal oid...
Dat weet ik lieverd, maar als Jan Driessen, directeur communicatie van Ajax' hoofdsponsor Aegon al zijn mening gaat geven over de uitstraling van Siem de Jongen, dan weten wij denk ik precies wat er mis is met Ajax.quote:
Oh dat bedoelde jequote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat weet ik lieverd, maar als Jan Driessen, directeur communicatie van Ajax' hoofdsponsor Aegon al zijn mening gaat geven over de uitstraling van Siem de Jongen, dan weten wij denk ik precies wat er mis is met Ajax.
Wij geven toch ook onze mening? En wij stellen nou ook niet bepaald veel voor in voetballandquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat weet ik lieverd, maar als Jan Driessen, directeur communicatie van Ajax' hoofdsponsor Aegon al zijn mening gaat geven over de uitstraling van Siem de Jongen, dan weten wij denk ik precies wat er mis is met Ajax.
quote:Van der Wiel liever bij Oranje
Van onze Telesportredactie
NOORDWIJK - Ajacied Gregory van der Wiel voelt dat hij bij zijn club vastloopt. Bij Ajax is snel kritiek op zijn spel, in het Nederlands elftal heeft de 23-jarige verdediger louter lof gekregen.
„Als ik met de spelers van het Nederlands elftal op het veld sta, voel ik dat de lat voor mij hoger ligt. Bij Ajax is het moeilijker om dat hoge niveau constant te halen”, legt de man, die eerder al door Bayern München werd begeerd, uit. „Als het elftal even niet draait, zijn de ogen in de ArenA op mij gericht. Het verwachtingspatroon bij Ajax is onredelijk hoog.”
Van der Wiel is pas 23 jaar, maar is aan zijn zesde seizoen in het eerste elftal bezig. Daardoor is hij in zijn ogen veel te vroeg een ’routinier’. Hij herkent het gevoel dat Leroy Fer had bij Feyenoord. Ook van hem verwachtte het publiek dat hij de kar zou trekken, terwijl hij nog volop bezig wilde zijn met zijn eigen ontwikkeling. Bij een Europese topclub zou hij weer grotere sterren om zich heen hebben. „Het komt vaak voor dat ik denk dat ik een acceptabele prestatie heb geleverd. Dan hoor ik bij Ajax dat ze het vonden tegenvallen. Ja, ik heb een WK gespeeld en ja, ik heb nu een paar Champions Leagueduels op mijn naam staan. Ik zou bijna denken dat ik niet meer jong ben.”
Telesport
Klopt, pure frustratie dat hij weer naar het bedenkelijke niveau van de ere divisie moet. Jammer van die motivatie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:56 schreef J2T het volgende:
Als er ook maar een klein beetje kritiek is op Vd Wiel, pakt hij gelijk weer die ''ik heb een wk finale gespeeld, dus ik moet toch wel wat kunnen'''kaart.
Greg is niet bepaald iemand inderdaad die goed speelt en toch nog een beetje niveau haalt als de rest van het team er niets van bakt. Sterker nog, hij is vaak één van de eerste die in dat slechte niveau meegaat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Klopt, pure frustratie dat hij weer naar het bedenkelijke niveau van de ere divisie moet. Jammer van die motivatie.
Aan de andere kant is het ook zo dat als Van der Wiel ook maar een beetje minder speelt hij er gelijk geen zak meer van bakt.
Ik "gebruik" dat juist tegen hem, je hebt de WK-finale gespeeld lamlul, loop eens niet 10 meter van je man af te dekken, dat deed je toen ook niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:56 schreef J2T het volgende:
Als er ook maar een klein beetje kritiek is op Vd Wiel, pakt hij gelijk weer die ''ik heb een wk finale gespeeld, dus ik moet toch wel wat kunnen'''kaart.
Zijn natuurlijk wel grote verschillen met het NL elftal en dan bedoel ik niet alleen het niveau van zijn medespelers, het systeem (2 verdedigende middenvelders) en in tegenstelling tot de NL competitie zijn er internationaal vrijwel geen linksbuitens. Dat neemt niet weg dat hij bij Ajax nooit dat niveau haalt, is dus meer iemand die meegaat in het niveau van zijn medespelers.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik "gebruik" dat juist tegen hem, je hebt de WK-finale gespeeld lamlul, loop eens niet 10 meter van je man af te dekken, dat deed je toen ook niet.
quote:AFC Ajax
Een combinatie-elftal van spelers van Ajax 1 en Jong Ajax oefent vanmiddag (14:30 uur) op de Toekomst tegen FC Volendam. Gratis entree.
Van der Wiel is de eerste speler die zijn top heeft in het begin van zijn carrière, hij wordt alsmaar slechter. Spelers als Lahm, Cole en Maicon lachen hem meedogenloos hard uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik "gebruik" dat juist tegen hem, je hebt de WK-finale gespeeld lamlul, loop eens niet 10 meter van je man af te dekken, dat deed je toen ook niet.
Gast, het ventje is 23 jaar, hij zit middenin het begin van zijn carrièrequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Van der Wiel is de eerste speler die zijn top heeft in het begin van zijn carrière, hij wordt alsmaar slechter. Spelers als Lahm, Cole en Maicon lachen hem meedogenloos hard uit.²
Goh, na 6 jaar is Greg er eindelijk achter...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:43 schreef TheArt het volgende:
Wat Greg gezeik:
"Het verwachtingspatroon bij Ajax is onredelijk hoog."
quote:Boilesen herstelt voorspoedig
Tegenover het Deense TV2 liet Nicolai Boilesen weten voorspoedig te herstellen. Sneller dan verwacht kon hij de training hervatten. 'Ik heb zonder bal kunnen trainen. Het gaat vooruit en sneller dan ik verwacht had.' Na training binnen, heeft hij inmiddels zijn eerste looptraining op het gras achter de rug. De verdediger wil echter nog geen verwachting uitspreken over een termijn voor een rentree.
quote:Van der Wiel: “Liever Spanje dan Engeland”
Een vertrek naar een buitenlandse topclub lijkt niet ver meer weg voor Gregory van der Wiel. Zijn hart ligt bij het Spaanse voetbal. „Ik ben niet het type dat in Engeland elke week een fysiek gevecht wil aangaan. In Spanje gaat het om snelheid en vooral techniek.”
Daarom is Dani Alves zijn grote voorbeeld als rechtervleugelverdediger. „Een betere back is er niet. Meer vleugelverdedigers die ik echt bewonder, kan ik niet noemen. Alves is gewoon de meest complete van allemaal. Hij verdedigt, hij valt aan, hij kan passeren, geeft een voorzet op maat. Bij elke wedstrijd van hem geniet ik”, aldus van der Wiel in de Telegraaf.
(bron van beide: www.ajax1.nl)quote:“Verwachtingspatroon onredelijk hoog bij Ajax”
Gregory van der Wiel voelt dat hij bij zijn club vastloopt. Bij Ajax is snel kritiek op zijn spel, in het Nederlands elftal heeft de 23-jarige verdediger louter lof gekregen.
„Als ik met de spelers van het Nederlands elftal op het veld sta, voel ik dat de lat voor mij hoger ligt. Bij Ajax is het moeilijker om dat hoge niveau constant te halen”, legt de man, die eerder al door Bayern München werd begeerd, uit. „Als het elftal even niet draait, zijn de ogen in de ArenA op mij gericht. Het verwachtingspatroon bij Ajax is onredelijk hoog.”
Van der Wiel is pas 23 jaar, maar is aan zijn zesde seizoen in het eerste elftal bezig. Daardoor is hij in zijn ogen veel te vroeg een ’routinier’. Hij herkent het gevoel dat Leroy Fer had bij Feyenoord. Ook van hem verwachtte het publiek dat hij de kar zou trekken, terwijl hij nog volop bezig wilde zijn met zijn eigen ontwikkeling. Bij een Europese topclub zou hij weer grotere sterren om zich heen hebben. „Het komt vaak voor dat ik denk dat ik een acceptabele prestatie heb geleverd. Dan hoor ik bij Ajax dat ze het vonden tegenvallen. Ja, ik heb een WK gespeeld en ja, ik heb nu een paar Champions Leagueduels op mijn naam staan. Ik zou bijna denken dat ik niet meer jong ben,” aldus Van der Wiel in de Telegraaf.
Hoog IQ deze jongenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:36 schreef RvS-Coldplay het volgende:
van der WielGrootse lamzak ooit
[..]
[..]
(bron van beide: www.ajax1.nl)
Ik lach me echt te barsten. Die jongen speelt op dit moment nog onder excelsior niveau
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:03 schreef j0rdiiii het volgende:
Een fitte van der Wiel die ook nog is in vorm is
Vanavond gaat van der Wiel weer geweldig spelen, ligt helemaal niet aan van der Wiel bij Ajax, welke speler je er ook neer zet op dit moment... ze gaan allemaal die ´foutjes´ maken. Kijk eens wat er voor hem loopt, meneer de Jong en Sulejmani... wat een drama is dat zeg. Staat er op die rechter kant helemaal alleen voor joh.quote:
Hij is misschien niet zo goed als vele mensen denken maar zeker niet zo slecht als jij vind, ben je al gebarsten?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:36 schreef RvS-Coldplay het volgende:
van der WielGrootse lamzak ooit
[..]
[..]
(bron van beide: www.ajax1.nl)
Ik lach me echt te barsten. Die jongen speelt op dit moment nog onder excelsior niveau
Nou, geef mij maar Serero of Lodeiro ipv De Jong. En dan, als Boilesen weer fit is, Anita op CVM. En dan eindelijk gaan voetballen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ben het momenteel ook niet echt eens met hoe hij Ajax laat spelen, maar geen fuck van snapt gaat me ook wat ver. Momenteel ziet elke Ajacied Siem liever erbuiten voor een goedspelende Janssen in de plaats, maar hij zal hier door blessures e.d. wel aan vasthouden. Dan geef ik hem de tijd wel om het soepel te laten lopen wat tot nu toe nog niet echt lukt..echter moet dit niet te lang gebeuren anders verspeel je de titel.
Waar eriksen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:53 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Nou, geef mij maar Serero of Lodeiro ipv De Jong. En dan, als Boilesen weer fit is, Anita op CVM. En dan eindelijk gaan voetballen.
Gewoon. Janssen op de bank, komt handelingssnelheid te kort. ( ja, ook links op het middenveld, ik wil namelijk snel combinatievoetbal zien )quote:
Krijg je een klein middenveld. Sowieso zijn onze spelers niet groot in de basisquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Gewoon. Janssen op de bank, komt handelingssnelheid te kort. ( ja, ook links op het middenveld, ik wil namelijk snel combinatievoetbal zien )
Eriksen dan met Serero en dan Anita daarachter. Dus Eriksen links op het middenveld. Hij kan dan gedurende de wedstrijd switchen met Serero.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso moet ons scoutingsapparaat nodig op de schop. Twente en PSV lopen met de beste spelers weg. Strootman, Mertens, Wijnaldum, Matavz, Chadli, Ga zo door.
Als we die Strootman, Mertens, Chadli & Matavz eerder hadden. dan had je gewoon een kampioenselftal:
Vermeer
wiel - alder - tong - boilesen
Eriksen - Anita - Strootman
Sulejmani - Matavz - Mertens.
Voor welk talent heeft PSV dan een zacht prijsje betaald?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootman was 1 seizoen geleden voor een zacht prijsje op te halen onder de mil.
Mertens kon je in 2009 ophalen voor tussen de 0 en 2 miljoen.
Chadli kon je in 2010 voor minder dan 1 miljoen ophalen.
En ze weigerden te halen. Want ze waren koppig en eigenwijs
Klein maar fijn toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg je een klein middenveld. Sowieso zijn onze spelers niet groot in de basis
nee ik bedoel, Eerder kon je deze mannen voor een kleine prijs ophalen. maar ze wouden het niet wagen. Nu later kopen twente en psv de hoofdprijs terwijl we het slim konden spelenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Voor welk talent heeft PSV dan een zacht prijsje betaald?
en Anita laat vertonghen zn gang gaan. Dat doet Theo niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Klein maar fijn toch?![]()
Idd klein, alleen De Boer wil al voetballend over de grond tot kansen komen en dus heb je geen boomstammen nodig op het middenveld.
Gewoon lekker die bal rond laten gaan, overwicht proberen te verkrijgen en kansen benutten.
In de Eredivisie sta je dan binnen een mum van tijd bovenaan en verlies je die plek ook niet meer.
Het is toch ook beter voor die spelers om niet gelijk naar Ajax te gaan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso moet ons scoutingsapparaat nodig op de schop. Twente en PSV lopen met de beste spelers weg. Strootman, Mertens, Wijnaldum, Matavz, Chadli, Ga zo door.
Als we die Strootman, Mertens, Chadli & Matavz eerder hadden. dan had je gewoon een kampioenselftal:
Vermeer
Jij snapt het. Anita laat anderen zoveel beter voetballen. Bij Janssen is het altijd een kwestie van niet-aanbieden, bij het krijgen van een bal alleen maar terug kunnen kaatsen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en Anita laat vertonghen zn gang gaan. Dat doet Theo niet.
Ze hebben wel mensen voor zich waarvan ze veel kunnen leren. Al waagde boerrigter de stap en kreeg de kans in de basis mede omdat ebecilioquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het is toch ook beter voor die spelers om niet gelijk naar Ajax te gaan?
de boer is nog een amateur in het trainerschap. Verkeerde keuze om hem gelijk aan het werk te zetten wat we eerst dachtenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:11 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jij snapt het. Anita laat anderen zoveel beter voetballen. Bij Janssen is het altijd een kwestie van niet-aanbieden, bij het krijgen van een bal alleen maar terug kunnen kaatsen.
Begint idd een beetje erg vervelend te worden.
Anita is gemaakt voor die plek. Dat had De Boer, na vorig seizoen, toch wel moeten zien.
Waar maak jij nou elke keer weer uit op dat Lodeiro een goede voetballer is? Die gast heeft nog geen deuk in een pakje boter geschopt in het eerste en toch haal je hem weer aan als vervanger dan De Jong.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:53 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Nou, geef mij maar Serero of Lodeiro ipv De Jong. En dan, als Boilesen weer fit is, Anita op CVM. En dan eindelijk gaan voetballen.
Ajax heeft ongetwijfeld wel meer spelers afgewezen die het uiteindelijk ook daadwerkelijk niet gemaakt hebben. Zeggen dat ze die hadden moeten halen toen het mogelijk was, is gewoon makkelijk scoren. Douglas hadden ze op een gegeven moment ook kunnen halen, maar is ook niet gebeurd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee ik bedoel, Eerder kon je deze mannen voor een kleine prijs ophalen. maar ze wouden het niet wagen. Nu later kopen twente en psv de hoofdprijs terwijl we het slim konden spelen
iedereen heeft zo zijn dingen. Sulejmani kon perfect spelen omdat hij bij heerenveen een Pranjic achter zich had die daar overheen kon.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ajax heeft ongetwijfeld wel meer spelers afgewezen die het uiteindelijk ook daadwerkelijk niet gemaakt hebben. Zeggen dat ze die hadden moeten halen toen het mogelijk was, is gewoon makkelijk scoren. Douglas hadden ze op een gegeven moment ook kunnen halen, maar is ook niet gebeurd.
Net als dat ze Sulejmani hadden kunnen halen toen hij bijna niets kostte. Toen hebben ze het niet gedaan en bleek hij een succes bij Heerenveen. Nu heeft hij een paar jaar heel matig gespeeld bij Ajax en kan ik wel begrijpen waarom ze dat eerst niet aangedurft hebben.
Dat daarna wel iemand is geweest die zo gek was om 16 miljoen voor hem te betalen is een ander verhaal.
Idd. Vrijlopen is het eerste de beste in het voetbal wat je moet doen als een teamgenoot de bal heeft. Een vereiste dus. Niet dat statische verstoppertje spelen van De Jong.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Waar maak jij nou elke keer weer uit op dat Lodeiro een goede voetballer is? Die gast heeft nog geen deuk in een pakje boter geschopt in het eerste en toch haal je hem weer aan als vervanger dan De Jong.
Jeps. Daarbij lijkt het of De Boer veel te veel naar Van Marwijk heeft gekeken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de boer is nog een amateur in het trainerschap. Verkeerde keuze om hem gelijk aan het werk te zetten wat we eerst dachten
Ja, maar..... De Boer wilde zogezegd 'persoonlijkheid' in het team hebben, niet kijkend naar kwaliteit of positie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
kijk, je moet weten waarvoor je een speler haalt.
Zo denk/vind ik dat heerenveen goossens moet kopen en in een 4-2-1-3 moet spelen.
Dan kan dit:
Goossens - Dost - Narsingh
------------------Assaidi
Assaidi creert op 10 zijn beste daden.
Zo weet ik nou niet hoe de Boer er nou bij komt om Janssen te kopen voor de CVM. Weet waarvoor je iemand koopt en weet wat zijn sterke punten zijn en of het in het plaatje past.
Dan heeft frank het mooi verkeerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:33 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ja, maar..... De Boer wilde zogezegd 'persoonlijkheid' in het team hebben, niet kijkend naar kwaliteit of positie.
Janssen komt te kort voor welke positie dan ook bij Ajax. Tenzij.....snel combinatievoetbal niet meer belangrijk is.
Eens. Anders is het ondoordacht scouten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heeft frank het mooi verkeerd.
Je moet een speler halen op basis van:
• nodig?
• juiste positie?
• Weet wat zijn sterke punten zijn en of je die juist nodig hebt
• Loopt hij niemand in de weg
Wat een dom gezwets. Als je Messi eerder had gescout dan Barcelona. Als je Ronaldo eerder had gescout dan Sporting Lissabon....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer
Nu hebben we allemaal van die lapzwanzen die niet tevreden zijn. Al die mensen waar ik het over heb komen uit het binnenland. Noem mij de laatste goede binnenlandse aankoop muv de aankopen van dit jaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat een dom gezwets. Als je Messi eerder had gescout dan Barcelona. Als je Ronaldo eerder had gescout dan Sporting Lissabon....
Suarez? de Zweeuw?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu hebben we allemaal van die lapzwanzen die niet tevreden zijn. Al die mensen waar ik het over heb komen uit het binnenland. Noem mij de laatste goede binnenlandse aankoop muv de aankopen van dit jaar.
Jep. En dat is al 4 jaar geleden. 4 jaar! Nu hebben we allemaal stuk voor stuk lapzwanzen gekocht en voor sommigen veel te veelquote:
Boerrigterquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jep. En dat is al 4 jaar geleden. 4 jaar! Nu hebben we allemaal stuk voor stuk lapzwanzen gekocht en voor sommigen veel te veel
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je me wel begrepen. ik zei met uitzondering van dit jaar
Dat kwam toch mede door zijn kaakblessure?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
de Zeeuw was ook wel een goede aankoop. Maar later was hij veel meer onzichtbaar, na zijn goede periode in helft 1 van 2009/2010
seizoen 2009/2010 deel 2 bedoelde ik. Kaakblessure van 2010/2011 is te begrijpen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat kwam toch mede door zijn kaakblessure?
Ik overdrijf niet. PSV en Twente lopen nu met de beste spelers weg. En onze trainers misbruiken onze 'topaankopen'.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vind dat je het overdrijft en dat het allemaal wel meevalt.
Dus als we komen met aankopen van een paar jaar geleden dan zeg je "wow, dat is al x jaar geleden" En we mogen niet komen aanzetten met aankopen van afgelopen jaar? Wat wil je nou?!quote:
Als ik, oa, VI mag geloven is Fred een prima trainer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Rutten is zelfs een mindere trainer en weet zijn aankopen goed te laten functioneren. Waarom Frank dan niet?
Omdat hij 2 goede spelers voor 1 positie heeft (Jansen en Eriksen).quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Rutten is zelfs een mindere trainer en weet zijn aankopen goed te laten functioneren. Waarom Frank dan niet?
PSV heeft aangekocht:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:57 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dus als we komen met aankopen van een paar jaar geleden dan zeg je "wow, dat is al x jaar geleden. En we mogen niet komen aanzetten met aankopen van afgelopen jaar? Wat wil je nou?!
Eriksen kan ook MCRquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Omdat hij 2 goede spelers voor 1 positie heeft (Jansen en Eriksen).
Koppigheid, jaren in 'de leer' bij Van Marwijk, persé je eigen gelijk willen halen. Dat is wat De Boer wil. Zéér kwalijke zaak dat De Boer niet wil leren van zijn fouten, terwijl zijn fouten zo overduidelijk zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV en Twente hebben allebei een jeugdopleiding die minder is dan die van Ajax. Ajax hoort geen spelers weg te moeten kopen om kampioen te worden maar moet ze zelf opleiden. Zo is dat ook gebeurd in de jaren 90.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet. PSV en Twente lopen nu met de beste spelers weg. En onze trainers misbruiken onze 'topaankopen'.
Verkeerd. Aissati en Lodeiro kunnen ook linkshalf spelen. Eriksen kan ook rechts op het middenveld. Serero kan daar ook, waar Serero trouwens ook links kan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Omdat hij 2 goede spelers voor 1 positie heeft (Jansen en Eriksen).
Dat zijn allemaal aankopen van het afgelopen seizoen?! En dat mocht niet volgens je eigen logica.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft aangekocht:
Mertens
strootman
derijck
wijnaldum
matavz
wij:
janssen
boerrigter
serero
bulykin
sigthorsson
Wie zijn er nou echt van waarde geweest voor Ajax?
Bulykin wel 1 goaltje maar verder saai gepruts
sigthorsson doet het goed
serero nog zn kans niet gehad
janssen wordt verkracht
boerrigter wordt ook goed.
Zet dat tegenover PSV waar alle spelers van waarde zijn geweest. Dan loop je toch erachter aan
de doorstroom laatste jaren is nou niet overweldigend vind ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
PSV en Twente hebben allebei een jeugdopleiding die minder is dan die van Ajax. Ajax hoort geen spelers weg te moeten kopen om kampioen te worden maar moet ze zelf opleiden. Zo is dat ook gebeurd in de jaren 90.
Zet er dan ook ff bij wat PSV aan transfersommen heeft betaald en wat Ajax er voor heeft betaald.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft aangekocht:
Mertens
strootman
derijck
wijnaldum
matavz
wij:
janssen
boerrigter
serero
bulykin
sigthorsson
Wie zijn er nou echt van waarde geweest voor Ajax?
Bulykin wel 1 goaltje maar verder saai gepruts
sigthorsson doet het goed
serero nog zn kans niet gehad
janssen wordt verkracht
boerrigter wordt ook goed.
Zet dat tegenover PSV waar alle spelers van waarde zijn geweest. Dan loop je toch erachter aan
Dan moeten ze daar in investeren. Niet in de scouting.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de doorstroom laatste jaren is nou niet overweldigend vind ik.
Een typisch gevalletje van Jantje lacht, Jantje huilt? Als er nu een club is die de beste spelers van de competitie koopt, dan is het Ajax wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet. PSV en Twente lopen nu met de beste spelers weg. En onze trainers misbruiken onze 'topaankopen'.
ja ik ben niet te volgen. Ik bedoel. In een 1 1/2 maand tijd heeft PSV zijn zaakjes op orde. En Frank zit maar koppig te doen en smoesjes te verzinnenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:02 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal aankopen van het afgelopen seizoen?! En dat mocht niet volgens je eigen logica.
Dat moet eruit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:03 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Een typisch gevalletje van Jantje lacht, Jantje huilt? Als er nu een club is die de beste spelers van de competitie koopt, dan is het Ajax wel.
Daar heb je zeker een punt. Jaren '90 stijl was Seedorf, Davids, Kluivert, Frenk, etc. Die jaren zijn niet meer. Dankje, Bosman-arrest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de doorstroom laatste jaren is nou niet overweldigend vind ik.
Je bent heel goed te volgen. Dat anderen niet naar je willen luisteren en de waarheid niet onder ogen willen zien ( kwestie van willen, iedereen kan het gewoon zien ) is hun probleem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja ik ben niet te volgen. Ik bedoel. In een 1 1/2 maand tijd heeft PSV zijn zaakjes op orde. En Frank zit maar koppig te doen en smoesjes te verzinnen
Ik ben nou eens benieuwd wat het gaat worden met Kip, Kishna, Gravenberch, Bitter, Ligeon, van Rhijn, Klaassen, Fischer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:05 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Daar heb je zeker een punt. Jaren '90 stijl was Seedorf, Davids, Kluivert, Frenk, etc. Die jaren zijn niet meer. Dankje, Bosman-arrest.
en nederland zweden wordt ook zo saai dus waardeloos weekendquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:22 schreef potienza het volgende:
[..]
Ja, zo'n Nederland Moldavie word je ook niet vrolijk van.
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
laten we het weer over ajax hebben,
Ehm, oké.quote:
frank is te koppig om in te zien dat Janssen Vertonghen alleen maar in de weg zit. Janssen niet tot zijn recht komt.quote:
quote:Diverse spelers keerden in het verleden op jonge leeftijd Ajax de rug toe, om het buiten Amsterdam te gaan proberen. Eljero Elia, Jeremain Lens en Mbark Boussoufa kozen om diverse redenen voor een vertrek bij de recordkampioen en kwamen later alsnog heel goed terecht. Ook Oussama Tannane hoopt zover te komen. De jonge middenvelder maakt deel uit van Jong PSV, nadat hij enkele jaren geleden Amsterdam achter zich liet.
/
“Bij Ajax was er een incident, een spelletje liep uit de hand, en ik moest weg. Ik heb er zeker van geleerd, ben ook geen moeilijke jongen, ben heel relaxt. Op mijn voetbal was sowieso niets aan te merken. Ajax was lekker dichtbij, ik hoefde niet veel te reizen. Maar bij PSV is het wat vriendelijker dan bij Ajax. Als je een probleempje hebt, gaan ze daar anders mee om”, zegt Tannane zaterdag op de website van zijn managementbureau, Sports Entertainment Group.
Tannane heeft zich voorgenomen door te breken in het shirt van de Eindhovenaren. “Voor dit seizoen is afgesproken dat ik met Jong PSV mag meetrainen en met de A-junioren speel. Ik hoop vaker bij Jong PSV te spelen”, aldus de middenvelder, die recent scoorde voor PSV in de NextGen-competitie tegen Internazionale. “Dat was zeker mooi om mee te maken. Sindsdien heb ik heel veel aandacht gekregen”, vertelt hij.
“Op Facebook willen Italianen mijn vriend worden en Italiaanse zaakwaarnemers blijven maar bellen. Dat is lastig, want ik spreek geen Italiaans. Dat is een beetje stressen”, aldus de jongeling. Voor dit jaar heeft hij zich ten doel gesteld zijn debuut te maken voor het team van Fred Rutten. “Ik heb nog niet meegetraind en hoop dat snel te doen. Het zou mooi zijn als ik een kans zou krijgen. Ik wil uiteindelijk een vaste waarde worden.”
iedereen hoort hetzelfde behandeld te worden. Jammer dat dit niet gebeurtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
PSV liet Klaas-Jan Huntelaar gaan. Die kerels gingen echt niet zonder reden weg.
?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
iedereen hoort hetzelfde behandeld te worden. Jammer dat dit niet gebeurt
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ben nooit goed te volgen. leg het soms onlogisch uit
nee ik bedoel. Elia, Boussoufa en Lens hebben geen eerlijke kans gehad, dat vermoed ik. Als ze een eerlijke kans hadden gehad dan zouden ze wel een carriere in het 1e elftal bij ajax gehad hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Probeer het eens uit te leggen, dat doe je niet eens.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee ik bedoel. Elia, Boussoufa en Lens hebben geen eerlijke kans gehad, dat vermoed ik. Als ze een eerlijke kans hadden gehad dan zouden ze wel een carriere in het 1e elftal bij ajax gehad hebben.
9 van de 10 mensen gaan voor het geld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Totaal nergens op gebaseerd.
Jij ziet toch ook wel dat er wat mis is met die Boussoufa. Dat 'ie naar Anzhi gaat.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee ik bedoel. Elia, Boussoufa en Lens hebben geen eerlijke kans gehad, dat vermoed ik. Als ze een eerlijke kans hadden gehad dan zouden ze wel een carriere in het 1e elftal bij ajax gehad hebben.
Ajax kan ook ingrijpen door hun instelling te verbeteren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Iedereen zal een eerlijke kans hebben gehad. Alleen zijn er spelertjes die serieuzer zijn dan andere. Ik denk dat de spelers die jij noemt niet serieus genoeg waren.
Maar dat ze geen eerlijke kans hebben gehad =
En jij weet dat dat niet geprobeerd is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax kan ook ingrijpen door hun instelling te verbeteren.
wie weet. het zal een raadsel blijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:00 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En jij weet dat dat niet geprobeerd is.
Tuurlijk heeft Ajax dat geprobeerd. Ze gaan echt niet zomaar talentjes wegdoen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax kan ook ingrijpen door hun instelling te verbeteren.
in eerste instantie zal je dat wel denken. Ik weet niet wie de hoofd der opleidingen toendertijd wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft Ajax dat geprobeerd. Ze gaan echt niet zomaar talentjes wegdoen.
een reactie op dat forum.quote:Hoezo is ajax verkeerd omgegaan met Mounir? Valt er iets niet op aan deze namen: Eljero Elia, Jeremain Lens en Mbark Boussoufa. Ik vind het raar dat het allemaal ''buitenlanders'' zijn en daarom denk ik ook dat het aan de mentaliteit van deze spelers heeft gelegen die op jonge leeftijd nog een beetje de straatcultuur hebben, met respect daarvoor. Net zoals Mounir, als speler moet je gewoon luisteren, dat eigewijze gedoe van hem, hij verdient zat om te mogen luisteren naar de Boer.
Zal ook niet veel uitmaken of je dit weet of niet. Ajax steekt gewoon veel energie en tijd in talentjes. Dat doet elke club overigens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in eerste instantie zal je dat wel denken. Ik weet niet wie de hoofd der opleidingen toendertijd was
Okee. Janssen wordt elke wedstrijd gedekt omdát hij goed kan voetballen. Anita hoeft niet gedekt te worden omdat hij in balbezit bijzonder onschuldig is. En mochten ze hem willen dekken, dan is hij onvindbaar tussen de grassprieten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:11 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jij snapt het. Anita laat anderen zoveel beter voetballen. Bij Janssen is het altijd een kwestie van niet-aanbieden, bij het krijgen van een bal alleen maar terug kunnen kaatsen.
Begint idd een beetje erg vervelend te worden.
Anita is gemaakt voor die plek. Dat had De Boer, na vorig seizoen, toch wel moeten zien.
Frank..?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:57 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Gewoon. Janssen op de bank, komt handelingssnelheid te kort. ( ja, ook links op het middenveld, ik wil namelijk snel combinatievoetbal zien )
Eriksen dan met Serero en dan Anita daarachter. Dus Eriksen links op het middenveld. Hij kan dan gedurende de wedstrijd switchen met Serero.
Bloeit hier iets moois..?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:05 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je bent heel goed te volgen. Dat anderen niet naar je willen luisteren en de waarheid niet onder ogen willen zien ( kwestie van willen, iedereen kan het gewoon zien ) is hun probleem.
Ja hoor. Theo gaat er met zijn dikke kont voor staan als Jan er langs wil. Heel flauw.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
frank is te koppig om in te zien dat Janssen Vertonghen alleen maar in de weg zit. Janssen niet tot zijn recht komt.
Ik zal je het proberen uit te leggen. Janssen loopt zich niet vrij, zo houterig als de stok van Tante Sjaan, en daardoor kan het spel niet snel vooruit gaan. Anita zorgt op de CVM-positie voor een dynamische invulling. Hij weet exact wat er voor die positie gevraagd wordt en is daarvoor gemaakt. Het centrale verdedigingsduo van Ajax, ene Alderweireld en ene Vertonghen, schieten meer in onzekerheid als Janssen voor hun staat. Ze passen bv. veel meer de lange bal toe dan dat ze zouden doen als Anita op de CVM-positie staat. Is dat merkwaardig?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Okee. Janssen wordt elke wedstrijd gedekt omdát hij goed kan voetballen. Anita hoeft niet gedekt te worden omdat hij in balbezit bijzonder onschuldig is. En mochten ze hem willen dekken, dan is hij onvindbaar tussen de grassprieten.
Goed idee dus.
Ik heb een vriendin, dus nee. Daarbij ben ik 100% hetero, maar dat wist je misschien wel.quote:
Zijn er mensen die dit lezen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:04 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik zal je het proberen uit te leggen. Janssen loopt zich niet vrij, zo houterig als de stok van Tante Sjaan, en daardoor kan het spel niet snel vooruit gaan. Anita zorgt op de CVM-positie voor een dynamische invulling. Hij weet exact wat er voor die positie gevraagd wordt en is daarvoor gemaakt. Het centrale verdedigingsduo van Ajax, ene Alderweireld en ene Vertonghen, schieten meer in onzekerheid als Janssen voor hun staat. Ze passen bv. veel meer de lange bal toe dan dat ze zouden doen als Anita op de CVM-positie staat. Is dat merkwaardig?
Totaal niet. Immers, bij balbezit Alderweireld of Vertonghen staat Anita vrij en kan dus gepasst worden naar Anita. Vervolgens neemt Anita de bal aan en zorgt voor vrijheid voor Vertonghen of Alderweireld. Gevolg: Vertonghen of Alderweireld kunnen doorlopen. Anita neemt ondertussn de positie van één van de twee in.
Een ander gevolg kan zijn dat Anita zich, na de bal aangenomen te hebben, even terugspeelt naar Vertonghen of Alderweireld en daarna direct weer vrijloopt en de bal vraagt en terug ontvangt. Hij verdeelt dan het spel of zorgt er voor dat de aanval verder opgebouwd kan worden.
Stukje voor stukje schuift het dus op, maar hoe maak je het een tegenstander nou moeilijk? Door dat snel te laten gebeuren en veelal aan positiewisselingen te doen. Zeker in de Eredivisie raken de ploegjes dan van slag of kunnen simpelweg het niveau toch al niet aan.
Vrijlopen is één van de belangrijkste aspecten in het voetbal, zeker als je tot snel en uiteindelijk ook goed aanvalsspel wil komen. Bij Janssen als CVM wordt het lastig voor de ploeg.
Kan Janssen er aan doen dat hij op een voor hem ongelukkige positie wordt opgesteld? Off course not.
Daarom ligt de fout bij De Boer. Dat Janssen dan vervolgens faalt is niet zo moeilijk en zojuist een poging gedaan om het uit te leggen.
Daarbij had De Boer kunnen en zelfs moeten weten dat, als je Janssen haalt, dat het voor de aanvallende posities op het middenveld zou moeten zijn.
Ik persoonlijk ben er van overtuigd dat Janssen ook niet mee kan in het zo gewenste en broodnodige positiespel wat er absoluut ingeslepen moet worden, maar de waarde van Janssen voor het team op bv. links op het middenveld is wel een stuk hoger dan op CVM. Op CVM is het namelijk niente, nada, niets. Dat hij een geweldige linkerpoot heeft, kan dus een bepaald wapen zijn als je links op het middenveld moet voetballen. Hij zal dan meer voor het doel komen dan wanneer hij als CVM staat opgesteld. Daarbij wordt het team daardoor sterker, dus als De Boer Janssen al wilt opstellen dan links op het middenveld. Zeker in het systeem waar Ajax nu in voetbalt.
De aankoop Janssen vind ik eigenlijk overbodig. Immers, Ajax heeft met Lodeiro, Aissati en sinds de zomer Serero al drie fantastische voetballers die voor een plek op het middenveld nadrukkelijk in aanmerking komen. ( tenminste, als het aan mij ligt )
De Boer wilde 'persoonlijkheid', maar door Janssen te halen dacht hij het wel eventjes voor elkaar te hebben. Maar ja, wie zet Janssen dan ook als CVM? De Boer dus. Compleet van de pot gerukt natuurlijk.
Vorig seizoen, of zeg eigenlijk maar de laatste 10 wedstrijden, deed Anita het op die plek fabuleus. Daarbij is Anita hiervoor gemaakt, zoals ik eerder al zei, + het feit dat Enoh ook op die plek kan spelen. Twee voetballers die dan goed worden benut als ze daar komen te ballen.
Je bent het toch met me eens dat Janssen een aanvallende middenvelder is?
Nee, Janssen wordt verkracht en komt niet tot zijn recht en kan niet zijn gang gaan.quote:Ik zal je het proberen uit te leggen. Janssen loopt zich niet vrij, zo houterig als de stok van Tante Sjaan, en daardoor kan het spel niet snel vooruit gaan. Anita zorgt op de CVM-positie voor een dynamische invulling. Hij weet exact wat er voor die positie gevraagd wordt en is daarvoor gemaakt. Het centrale verdedigingsduo van Ajax, ene Alderweireld en ene Vertonghen, schieten meer in onzekerheid als Janssen voor hun staat. Ze passen bv. veel meer de lange bal toe dan dat ze zouden doen als Anita op de CVM-positie staat. Is dat merkwaardig?
Janssen wordt idd dus overgeslagen waardoor verdedigers niets kunnen uitrichtenquote:Totaal niet. Immers, bij balbezit Alderweireld of Vertonghen staat Anita vrij en kan dus gepasst worden naar Anita. Vervolgens neemt Anita de bal aan en zorgt voor vrijheid voor Vertonghen of Alderweireld. Gevolg: Vertonghen of Alderweireld kunnen doorlopen. Anita neemt ondertussn de positie van één van de twee in.
weet waarvoor je koopt.quote:Daarbij had De Boer kunnen en zelfs moeten weten dat, als je Janssen haalt, dat het voor de aanvallende posities op het middenveld zou moeten zijn.
Maar das logisch. 70% van Fok! kan alleen maar shitreacties lezen en hoeven geen lange reacties.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat is aan de mensen zelf, maar liever een duidelijke uitleg dan een halve uitleg, nietwaar?
Jeps. Dat heeft, mijns inziens, ook te maken met het feit dat de feiten onder ogen zien moeilijk is. Zeker met de wetenschap dat redelijk wat mensen overtuigd zijn van hun eigen gelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar das logisch. 70% van Fok! kan alleen maar shitreacties lezen en hoeven geen lange reacties.
iedereen wil met zijn eer strijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:13 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps. Dat heeft, mijns inziens, ook te maken met het feit dat de feiten onder ogen zien moeilijk is. Zeker met de wetenschap dat redelijk wat mensen overtuigd zijn van hun eigen gelijk.
omdat niemand het wil begrijpen/lezen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik niet meer, dit verhaal heeft ie al zo'n 35 keer verteld.
Kees Zwamborn dacht ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in eerste instantie zal je dat wel denken. Ik weet niet wie de hoofd der opleidingen toendertijd was
Misschien wel beter .. kan Janssen hem niet in de weg lopen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:49 schreef Urquhart het volgende:
Vertonghen ook geblesseerd. Kan er ook nog wel bij
Ik zag Belgie tegen (wie-was-het-ook-alweer?) en Jan mocht een vrije trap trappen, deed dat iets te hard en hinkte weg. De commentator op de Belg had niks in de gaten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:49 schreef Urquhart het volgende:
Vertonghen ook geblesseerd. Kan er ook nog wel bij
Wat zou hij daar van moeten opsteken? Hoe je 1 seizoen vlamt en daarna aan lager wal raakt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:05 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Trouwens, lijkt het jou een goed idee dat Sulejmani naar dat filmpje van Kinkladze in zijn City-tijd gaat kijken? Ik denk écht, wellicht ben ik gek, dat hij er iets van kan opsteken.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:05 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, dus nee. Daarbij ben ik 100% hetero, maar dat wist je misschien wel.
Trouwens, lijkt het jou een goed idee dat Sulejmani naar dat filmpje van Kinkladze in zijn City-tijd gaat kijken? Ik denk écht, wellicht ben ik gek, dat hij er iets van kan opsteken.
Ik ben over het algemeen vaak eens met Contadorquote:
Kinkladze heeft meer techniek in zijn teen dan Sulejmani in zijn hele lichaamquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wat zou hij daar van moeten opsteken? Hoe je 1 seizoen vlamt en daarna aan lager wal raakt?
Gewoon een Bergkamp of Jonk met hem laten trainen op afwerken. Eriksen ook. 100 keer na de training. Beenspieren kweken.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:24 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Messi heeft meer techniek in zijn nagel dan Sulejmani in zijn hele lichaam
Jammer dat zijn naam die van een wielrenner is die ik niet mag.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen vaak eens met Contador
Contadorquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jammer dat zijn naam die van een wielrenner is die ik niet mag.
Fixedquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Contador
Nadal
Barça
Gebroeders Schleck![]()
Federer![]()
Real
Hele wielrennen kan me gestolen wordenquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jammer dat zijn naam die van een wielrenner is die ik niet mag.
Vettelquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:07 schreef Tarado het volgende:
Wordt weer tijd voor een wedstrijd als we het al over wielrenners en tennissers gaan hebben
Janssen moet naar voren. Anders is hij echt blind.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:54 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ben benieuwd hoe De Boer het ontbreken van Sigthorsson in de punt van de aanval gaat opvangen, om te beginnen tegen Az. De sterke Rus Bulykin of toch maar De Jong. En als hij voor het laatste kiest, komt Janssen dan links op het middenveld en Eriksen ipv De Jong?
Of wordt het toch Bulykin en blijft De Jong staan?
Ajax is toch gewoon de beste, of zie ik het verkeerd?quote:
Jazeker, maar vind het raar dat jij daar blij mee bent.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax is toch gewoon de beste, of zie ik het verkeerd?
Okquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jazeker, maar vind het raar dat jij daar blij mee bent.
Ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hoopt ook dat ze kampioen worden?
Ken je deze nog?quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX AFCA AJAX
Tuurlijk hoopt hij dat Ajax de CL wint. Het zal uiteindelijk ook goed zijn voor zijn eigen club.quote:
Lees ook de andere posts dan lulhannesquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tuurlijk hoopt hij dat Ajax de CL wint. Het zal uiteindelijk ook goed zijn voor zijn eigen club.
Tuurlijk hoopt hij dat Ajax de CL wint. Het zal uiteindelijk ook goed zijn voor zijn eigen club.quote:
Ik zal helemaal gek worden zoals in '95quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tuurlijk hoopt hij dat Ajax de CL wint. Het zal uiteindelijk ook goed zijn voor zijn eigen club.
wtf is er met jou aan de hand? Hoezo ben je blij dat Ajax kampioen is geworden?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zal helemaal gek worden zoals in '95![]()
En ja, ik zie liever Ajax de CL winnen dan Barcelona. Maar helaas zullen wij dat niet meer meemaken vrees ik. Ben allang blij als Ajax dit jaar weer kampioen wordt
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik zal helemaal gek worden zoals in '95![]()
En ja, ik zie liever Ajax de CL winnen dan Barcelona. Maar helaas zullen wij dat niet meer meemaken vrees ik. Ben allang blij als Ajax dit jaar weer kampioen wordt
Misschien omdat de voorlaatste keer 7 jaar geleden was.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
wtf is er met jou aan de hand? Hoezo ben je blij dat Ajax kampioen is geworden?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
wtf is er met jou aan de hand? Hoezo ben je blij dat Ajax kampioen is geworden?
Gut o gut, dat ik doet weer moet uitleggen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:54 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben je niet meer "altijd al voor Barca geweest"?!!! Heb je eindelijk weer het licht gezien????
Vorig jaar was het Twente toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Gut o gut, dat ik doet weer moet uitleggen...
Mijn hart ligt in Amsterdam (en bij Ajax) maar Barcelona speelt voetbal waar ik meer van kan genieten als liefhebber
Ik ben nooit voor Twente geweest manquote:
Dat was PSV toch?quote:
Voor wie was je dan toen je Ajax-supporter-af ging?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben nooit voor Twente geweest manWat heb ik daar nou weer te zoeken?
Alles buiten de Randstad vind ik sowieso KUT
Enkel voor Barcelonaquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voor wie was je dan toen je Ajax-supporter-af ging?
Messi en Barcelona hebben alles al gewonnen...quote:
Sint-Maarten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
Weet iemand waarom in het weekend van 11 november er geen voetbal is?
Oefenwedstrijd Nederlands Elftal.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef Jojoortje het volgende:
Weet iemand waarom in het weekend van 11 november er geen voetbal is?
Serieus?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oefenwedstrijd Nederlands Elftal.
11 November tegen Duitsland, en 15/16 November tegen Zwitserland ..quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Serieus?Tegen wie? Is dat ook 11 november?
Andersom.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
11 November tegen Duitsland, en 15/16 November tegen Zwitserland ..
of andersom.
Oooh noh. Dankjewel!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
11 November tegen Duitsland, en 15/16 November tegen Zwitserland ..
of andersom.
Is in Hamburg.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:42 schreef Smoofie het volgende:
Is het NLD - DUIT? ZO ja, dan ga ik er wel naartoe.
Nee joh, die stad is zo lelijk dat het mooi wordt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |