Bijna dood.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker
Dat is ook hard gegaan. Time flies
Vertel ik straks als ik op werk ben. Anders heb ik daar niks te doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:15 schreef Cue_ het volgende:
He Godt.. hoe staat t eigenlijk met je schoonmaaster-zoekactie?
Mijne tot afgelopen Juni.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:16 schreef Q. het volgende:
Hoeren, mn KPN-abo loopt nog tot februari, ik dacht dat die ook in november afliep.
Ga eens naar je werk dan!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vertel ik straks als ik op werk ben. Anders heb ik daar niks te doen.
Kun je net zo goed wachten op de 5.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:16 schreef Q. het volgende:
Hoeren, mn KPN-abo loopt nog tot februari, ik dacht dat die ook in november afliep.
Zie de faq.. maar eigenlijk komt het daar wel op neerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met overstappen? Als zeg maar je 2-jarige abonnement in november afloopt, hoef je dan alleen een abbo bij een andere provider af te sluiten en zij doen de rest? Ik ben nog nooit overgestapt
zo ging het bij mij wel..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met overstappen? Als zeg maar je 2-jarige abonnement in november afloopt, hoef je dan alleen een abbo bij een andere provider af te sluiten en zij doen de rest? Ik ben nog nooit overgestapt
Daar wacht ik al een jaar op.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je net zo goed wachten op de 5.
Die is er nog?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:50 schreef Cue_ het volgende:
Wat is er met de 3S gebeurd?
of heb ik die gemist
Neequote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:51 schreef rival het volgende:
[..]
op de auto laten liggen, dat weet iedereen nu toch wel?
Ik heb eigenlijk mijn vingers in mijn oren gestopt en heel hard lalala gaan roepen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:15 schreef Cue_ het volgende:
He Godt.. hoe staat t eigenlijk met je schoonmaaster-zoekactie?
Is dat diezelfde als paar weken terug?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:05 schreef Godtje het volgende:
Ik heb eigenlijk mijn vingers in mijn oren gestopt en heel hard lalala gaan roepen.
Kortom ik heb theoretisch nog een 18 jarige match liggen waar ik een minder prettig gevoel bij heb maar geen knoop heb door gehakt.
Iedfereen zegt wel dat ik het niet moet doen dus zal inderdaad eens gaan mailen.
Jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat diezelfde als paar weken terug?
quote:Voordat je reageert
Hey Hallo!
Soms is het best leuk om je geheel te laten gaan met onbenullige slowchat, dat is zo af en toe best prima maar dat moet niet ten koste gaan van bijvoorbeeld nieuwe users die compleet worden overspoeld met nutteloze offtopic posts. Geef iedereen een kans om het ontopic te houden, daar heeft iedereen plezier van, maakt het en leuke reeks waarin veel geleerd kan worden. Oh, en er is een apart meettopic.
en hoe is dat grappig of vreemd oid?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Lol, dacht eens even kijken in dat 'versieren niet zo makkelijk'topic..
Als je wilt gaan posten staat dit erboven
[..]
Het had zo in Singles kunnen staan (iets andere context).. met die discussies dat nieuwe posters niet worden toegelaten door de kliek enzoquote:
Hier is iedereen welkom. Ben gek op nieuw vers bloedquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het had zo in Singles kunnen staan (iets andere context).. met die discussies dat nieuwe posters niet worden toegelaten door de kliek enzo
Wie nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:24 schreef Godtje het volgende:
Hier is iedereen welkom. Ben gek op nieuw vers bloed
Ik zit hier al vanaf de allereerste incarnatie!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Ik kwam hier toen met de 3e (of zoveelste) heropening van het topic
Was toen de kerst weer in zicht kwam, voor de eenzame Singles![]()
Toen zat ik nog in SEXquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit hier al vanaf de allereerste incarnatie!
/inb4 Baby die gaat pronken met doodverwensing in de ttquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Wel stom eigenlijk.. toen sloten ze hem zooo vaak. En nu mogen we zeuren wat we willen voor sluiting.. maar doen ze het niet
Dat is hoogstens banwaardig.. heeft niks met t topic te makenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
/inb4 Baby die gaat pronken met doodverwensing in de tt
Sex is vies ende zondig!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen zat ik nog in SEX(of bestond ik nog niet.. kan ook
)
Who died and made you modquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is hoogstens banwaardig.. heeft niks met t topic te maken
Wat romantisch!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:48 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kreeg net via whatsapp een icoontje van een ring toegestuurd met de vraag of ik mn facebookrelatiestatus wil updatenHoe nerd
Hehe, hoe schattig!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:48 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kreeg net via whatsapp een icoontje van een ring toegestuurd met de vraag of ik mn facebookrelatiestatus wil updatenHoe nerd
Hi tukje, alles goed?quote:
ik probeer hier nog steeds binnen te komenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:47 schreef Spirit82 het volgende:
Dus eigenlijk ben ik de enige noob die het hier uit heeft gehouden?!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:48 schreef Spirit82 het volgende:
quote:
dikke vettequote:
quote:
Ik voel me nu een Sheldon die zich afvraagt of dat sarcasme was of niet....quote:
Ja dat wil ik ook wel....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Matig.Ik wil naar Mallorca, lekker hangen in een all-inclusive hotel...
Volgens mij nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:00 schreef ArTiC het volgende:
Ik voel me nu een Sheldon die zich afvraagt of dat sarcasme was of niet....
Bij Tukker gok ik op sarcasme, maar MissB is oprecht blijquote:
Ik moest ook een beetje binnensmonds overgeven.quote:
Je ziet de humor er toch wel van inquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik moest ook een beetje binnensmonds overgeven.
Mensen die waarde aan hun relatie hangen op basis van hun FB status
Nee sorryquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je ziet de humor er toch wel van in
geen humor, geen romantiek...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je ziet de humor er toch wel van in
Het zal toch niet zo serieus bedoeld zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik moest ook een beetje binnensmonds overgeven.
Mensen die waarde aan hun relatie hangen op basis van hun FB status
Jawel!! Als het niet op internet staat, is het niet waarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zal toch niet zo serieus bedoeld zijn?
ahh...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn ergere dingen lijkt me, ik ben zelf ook wel van het zeiken en affikken hoor, maar moet wel een beetje reden toe zijn.
Er is nooit een reden om mij at te fikkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
ahh...gaat het over spirit toevallig?
Hoe is het eigenlijk met die stoelen afgelopen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Er is nooit een reden om mij at te fikken
Heb je t niet gehoord? Ze hebben haar huis leeggehaald!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die stoelen afgelopen?
Die staan hier nog steedsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die stoelen afgelopen?
Ja niemand mag bij jou naar binnen natuurlijk, die staan er volgend jaar nog!quote:
Nou, het is eigenlijk nog veel erger... Mijn kat is gek op die stoelen en ligt er steeds op en ik gun ze mijn kat eigenlijk meer dan die mensenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja niemand mag bij jou naar binnen natuurlijk, die staan er volgend jaar nog!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, het is eigenlijk nog veel erger... Mijn kat is gek op die stoelen en ligt er steeds op en ik gun ze mijn kat eigenlijk meer dan die mensenIk schaam me hier een tikje voor, maar het is wel de waarheid
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jawel!! Als het niet op internet staat, is het niet waar![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zal toch niet zo serieus bedoeld zijn?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, het is eigenlijk nog veel erger... Mijn kat is gek op die stoelen en ligt er steeds op en ik gun ze mijn kat eigenlijk meer dan die mensenIk schaam me hier een tikje voor, maar het is wel de waarheid
ten dele, ik heb dr ook vaak genoeg afgefikt, maar dit was gewoon meer grappig eigenlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
ahh...gaat het over spirit toevallig?
Ouwe besquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Sorry, ik ben er te lang uit geloof ik.
Ik draag de littekens op mijn hart nog altijd meequote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ten dele, ik heb dr ook vaak genoeg afgefikt, maar dit was gewoon meer grappig eigenlijk.
maar goed, carry on.
Kutsetjequote:
Ja maar dan zijn het 3 stoelen en wie wil nou 3 stoelen? Daarbij, als de bovenste stoel nu harig is, kan ik hem onwisselen met de volgende stoel. Zo hoef ik maar 1x in de vier weken te stofzuigen ipv elke weekquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Maar je kat kan toch maar op de bovenste stoel liggen? Dan doe je de rest van de stapel weg
Eén keer in de maand stofzuigenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn het 3 stoelen en wie wil nou 3 stoelen? Daarbij, als de bovenste stoel nu harig is, kan ik hem onwisselen met de volgende stoel. Zo hoef ik maar 1x in de vier weken te stofzuigen ipv elke week
You know what you are...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor raar scheldwoord?!
Die op je rug vervagen welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik draag de littekens op mijn hart nog altijd mee
Weet je wel hoeveel werk het is om een appartement van 60m2 te stofzuigen?! Ik heb zo'n zwaar levenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eén keer in de maand stofzuigen
Ja super!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe is je congres eigenlijk gegaan?
We kunnen er nog snel een tattoo overheen laten zetten, dat is toch in and happening hierquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jammer, ik had graag ook die herinneringen voor altijd bij me gedragen
Hehe, thanks babe.quote:
Ik wil wel al heel lang een tattooquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We kunnen er nog snel een tattoo overheen laten zetten, dat is toch in and happening hier.
win-win-situatie!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil wel al heel lang een tattoo
Heel groot HW over je rug?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil wel al heel lang een tattoo
quote:
Klopt, een hele rug vul je er niet mee, daar issie ook niet voorquote:
toch wel een half uurtje werk... poe....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel werk het is om een appartement van 60m2 te stofzuigen?! Ik heb zo'n zwaar leven
Ik krijg zo'n vreselijke MI's hierbijquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, een hele rug vul je er niet mee, daar issie ook niet voor.
As always....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig?
Nee, dus ga maar snel weer wegquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
nu wel nu jij er bentquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:49 schreef stbabylon het volgende:
Die had jij toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf stofzuigen anno 2011.
Yeps, verdomde handig moet ik zeggenquote:
Ik wilde zeggen 'kom je eens hier zuigen', maar dat klinkt dubieus..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf stofzuigen anno 2011.
Doet ie het echt goed ja? wat zijn de nadelen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Yeps, verdomde handig moet ik zeggen.
Ik wil best dat ding een keer meenemen hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'kom je eens hier zuigen', maar dat klinkt dubieus..
Alle negens het land uitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:51 schreef Cue_ het volgende:
Lol mensen doen hier een voorstel om alle loonnummers om te gooien omdat andere mensen niet verder dan het eerste getal kunnen kijken![]()
![]()
Wantja alles wat begint met een 9 is een pool. Willen we de letten onder 95 zetten.. jaa dat is te lastig
doet ie wel de randjes?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, verdomde handig moet ik zeggen.
Altruïstisch als jij bent.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil best dat ding een keer meenemen hoor.
Nadelen dat je geen kabels ergens moet hebben liggen, dan blijft ie er soms in hangen. Maar verder is het niets bijzonders, het is een kastje dat op totaal onlogische wijze je kamer doorrijdt en uiteindelijk alles schoonmaaktquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doet ie het echt goed ja? wat zijn de nadelen?
Hoiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie denk jij dan dat je bent met je rare praat!
Ik wou zeggen, dat scheelt je weer zuigen, maar ja, daar ging ergens iets niet goedquote:
Heel mooiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, de meesten komen hier niet eens in
That could blow up in your face!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, dat scheelt je weer zuigen, maar ja, daar ging ergens iets niet goed.
I prefer in yoursquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
That could blow up in your face!
Wat kost zo'n ding dan.. en maakt ie veel geluid?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Nadelen dat je geen kabels ergens moet hebben liggen, dan blijft ie er soms in hangen. Maar verder is het niets bijzonders, het is een kastje dat op totaal onlogische wijze je kamer doorrijdt en uiteindelijk alles schoonmaakt.
je moet er niet op gaan zitten letten, dan denk je echt dat het ding zwakzinnig is zo debiel kiest ie zijn weg.
Oke, tot zover het niveauquote:
Deze was 180 euro, ja, hij is niet stil, maar ja, je programeert hem gewoon op tijden dat je er niet bent.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat kost zo'n ding dan.. en maakt ie veel geluid?
Maar zit dat reservoir niet heel snel vol? Het ziet er zo klein uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Deze was 180 euro, ja, hij is niet stil, maar ja, je programeert hem gewoon op tijden dat je er niet bent.
Maar als ie dan blijft hangen.. blijft ie eeuwig bezig dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Deze was 180 euro, ja, hij is niet stil, maar ja, je programeert hem gewoon op tijden dat je er niet bent.
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:
Hoeveel zooi heb jij op de grond liggen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar zit dat reservoir niet heel snel vol? Het ziet er zo klein uit.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar zit dat reservoir niet heel snel vol? Het ziet er zo klein uit.
Heel groot is het niet nee, maar genoeg voor een flink aantal dagen, en daarna klop je hem gewoon ff leeg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als ie dan blijft hangen.. blijft ie eeuwig bezig dan?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel zooi heb jij op de grond liggen?
Cliffhangers zijn goedquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen
ze heeft een kind en een varken. reken uit je winst.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel zooi heb jij op de grond liggen?
maar doet ie ook de randjes goed?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Heel groot is het niet nee, maar genoeg voor een flink aantal dagen, en daarna klop je hem gewoon ff leeg.
Als ie vast zit zit ie vast ja. Maar dat gebeurt niet zo snel als je dus geen kabels hebt slingeren.
Nou ik heb wel 1 grote kabel losliggen en ergens anders waar ie niet moet komenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Als ie vast zit zit ie vast ja. Maar dat gebeurt niet zo snel als je dus geen kabels hebt slingeren.
Oja, dat kind dat doet 't 'mquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
ze heeft een kind en een varken. reken uit je winst.
De katten geven meer zooi binnen dan het varken he.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
ze heeft een kind en een varken. reken uit je winst.
quote:
en nog katten ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De katten geven meer zooi binnen dan het varken he.
Nu niet meteen overdrijven rival.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
en nog katten ook.
artis is er niks bij
Aard van het beestje!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu niet meteen overdrijven rival.
jawel, hij heeft een soort nylonborstel voorop die dingen naar hem toe veegt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou ik heb wel 1 grote kabel losliggen en ergens anders waar ie niet moet komen
dus dat zou onhandig zijnMaar hoekjes kan ie niet neem ik aan.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu niet meteen overdrijven rival.
quote:
Misschien eens het overdenken waardquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jawel, hij heeft een soort nylonborstel voorop die dingen naar hem toe veegt.
Ook katten?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jawel, hij heeft een soort nylonborstel voorop die dingen naar hem toe veegt.
quote:
Nee, die gaan erop zitten als ie rijdt heb ik gezienquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die gaan erop zitten als ie rijdt heb ik gezien.
Oeh ja, van die backpacks! Dan stofzuigen ze meteen de bank mee!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je die zuiger gewoon op de kat kunt zetten, dat zou wel handig zijn.
En het aanrechtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh ja, van die backpacks! Dan stofzuigen ze meteen de bank mee!
Wel leuk speeltje voor ze.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
Maat van mij maakte nog wel eens zelf simpele zelflerende robots. 1 ervan ging stil staan bij beweging, en als datgene stopte met bewegen ging hij die kant op. Erg leuk met katten. Zijn katten hadden het echter snel genoeg door en 1 leidde hem af, zodat de andere van de achterkant, waar geen sensors zaten, de robot kon bespringen.
dan kunnen ze hem toch ook gewoon van de voorkant bespringen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
Maat van mij maakte nog wel eens zelf simpele zelflerende robots. 1 ervan ging stil staan bij beweging, en als datgene stopte met bewegen ging hij die kant op. Erg leuk met katten. Zijn katten hadden het echter snel genoeg door en 1 leidde hem af, zodat de andere van de achterkant, waar geen sensors zaten, de robot kon bespringen.
Een stilstaand doel is niet interessant.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
dan kunnen ze hem toch ook gewoon van de voorkant bespringen?
Hoogpolig tapijt. Flesje wijn. Open haard. Loungemuziek. Kaasplankje. Waxinelichtjes.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
Tuk en ik zijn gewoon hardcore romantici
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoogpolig tapijt. Flesje wijn. Open haard. Loungemuziek. Kaasplankje. Waxinelichtjes.
Zo rol ik, je weet toch...
quote:
Ieuw, de MIquote:
braaf op het nachtkastje leggen he?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat komt pas na het neuken, Rival...
Nee man, ben je gek!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Erger, een online nep-stelletje.
oh, ja op dat punt ben ik nog nooit gekomenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat komt pas na het neuken, Rival...
Ze weigeren je te betalen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
oh, ja op dat punt ben ik nog nooit gekomen
Neuh, ik denk dat niemand echt verbaasd was ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:34 schreef rival het volgende:
zijn jullie hele goede aan 't bedenken ofzo?
nice onequote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat niemand echt verbaasd was ofzo.
quote:
Ik verwarde bij deze post met babsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
een bafstel!
niet te verwarren met een bankstel
Ik had dat gisteren met babs en HW.quote:
HW is ook een pisjong aan het worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had dat gisteren met babs en HW.Ze beginnen allemaal op elkaar te lijken.
Geeft niet bakkersmeisjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had dat gisteren met babs en HW.Ze beginnen allemaal op elkaar te lijken.
Je woont er 10 min rijden vandaan. Rij er gewoon heen lui stuk stront.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
Heb ik eindelijk een goede site voor Deens voer, is hij zo brak als de pest. Maar die remoulade en rooie wossies zullen naar Nederland komen!
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je woont er 10 min rijden vandaan. Rij er gewoon heen lui stuk stront.
Ik wil wel een dagje mee hoor, deense chicks zijn erg aanhankelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
494 km, 4 uur 56 min. A1 en A7
Wel een leuk dagje weg. Ik zal dan alleen wel iets omrijden, pont over de Eems pakken ipv over Hamburg
Maar goed, 17e bezorg kosten of 60e benzine (geschat)...
Heb je de grens genomen? of een stad?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
494 km, 4 uur 56 min. A1 en A7
Wel een leuk dagje weg. Ik zal dan alleen wel iets omrijden, pont over de Eems pakken ipv over Hamburg
Maar goed, 17e bezorg kosten of 60e benzine (geschat)...
Van Zwolle naar het eerste Deense plaatsje na Flensburg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je de grens genomen? of een stad?
Jij moet eerst worden ingeent voordat je uberhaupt die kant op magquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil wel een dagje mee hoor, deense chicks zijn erg aanhankelijk.
Ik heb al mijn scandinavie-shots al gehad toen ik 4 jaar een vriendin in Zweden hadquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij moet eerst worden ingeent voordat je uberhaupt die kant op mag
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij moet eerst worden ingeent voordat je uberhaupt die kant op mag
Die moeten allang vernieuwd worden joh!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb al mijn scandinavie-shots al gehad toen ik 4 jaar een vriendin in Zweden had.
5:32 uquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van Zwolle naar het eerste Deense plaatsje na Flensburg.
Deens voer gaat het mij om. Remoulade, rooie wossies, gelei voor over het vleesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:55 schreef Ang3l het volgende:
Hebben we iets uit Denemarken besteld?
Krijg ik eindelijk dat beeld van de Kleine Zeemeermin?![]()
Huuh, dat ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:57 schreef Ang3l het volgende:
... op die gelei na dan. Ik hou niet van gelei
Niet op mijn bord, niet op mijn man, niet op pudding, nergens!
Dat zit ook door chocolademoussequote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Zie je wel, daar hou ik ook niet zo van.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je wel, daar hou ik ook niet zo van.
Is gewoon een soort jam hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Mja, nou ja, er doorheen is minder erg. Het gata me nl vooral om de structuur van gelei. En dat merk je in chocomousse dan weer minder, dat lust ik welquote:
Het is soms ook gewoon zo gooorrrr... zoals... zoals... een terrine!! Zo heet dat toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, nou ja, er doorheen is minder erg. Het gata me nl vooral om de structuur van gelei. En dat merk je in chocomousse dan weer minder, dat lust ik wel
Ach je hebt gewoon geen smaak!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:02 schreef stbabylon het volgende:
Jullie weten gewoon niet wat lekker is
Zo'n heerlijk varkenslapje met muntgelei
Ja, dat klopt wel (dat het iets anders is). En hoe kun je nou gapen bij varkenslapjes?? Kom je niet uit Nederland?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach je hebt gewoon geen smaak!
VarkenslapjesGelei
En gelei vind ik nog wel echt wat anders dan jam. gelei is veel... drilleriger, taaier, andere strcutuur dan jam. Niet dat ik zo'n jam-fan ben, maar goed.
Ja, juist daarom. Heb het zo vaak gegeten vroeger dat ik er echt geen bal meer aan vindquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel (dat het iets anders is). En hoe kun je nou gapen bij varkenslapjes?? Kom je niet uit Nederland?
tis een beetje saai stukje vlees.....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel (dat het iets anders is). En hoe kun je nou gapen bij varkenslapjes?? Kom je niet uit Nederland?
Nou, dan een stukje ossenhaas met geleiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, juist daarom. Heb het zo vaak gegeten vroeger dat ik er echt geen bal meer aan vind
NIET HOE MIJN MOEDER HET KLAAR MAAKT!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
tis een beetje saai stukje vlees.....
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is soms ook gewoon zo gooorrrr... zoals... zoals... een terrine!! Zo heet dat toch?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens gister de beste vriend van ontmoet
We moeten de details wel altijd uit je trekken he ...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens gister de beste vriend van ontmoet
Het was een bijhoorlijke vrouwenpost ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We moeten de details wel altijd uit je trekken he ...
idd, die gelei maakt het van saai naar ranzig in 3 secondequote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
NIET HOE MIJN MOEDER HET KLAAR MAAKT!![]()
Vlees, gebakken door mijn moeder, is sowieso nooit saai!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
idd, die gelei maakt het van saai naar ranzig in 3 seconde
Dat zien we aan je ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vlees, gebakken door mijn moeder, is sowieso nooit saai!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zien we aan je ja.
Wel een beetje ranzig maar saai kunnen we het niet noemen.
Jamaar ik weet toch niet of iemand er op zit te wachtenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We moeten de details wel altijd uit je trekken he ...
Hihiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat zien we aan je ja.
Wel een beetje ranzig maar saai kunnen we het niet noemen.
We zitten om 13:25 op fok... denk je echt dat we iets beters te doen hebben?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar ik weet toch niet of iemand er op zit te wachten
Ach doe toch, wijf.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
We zitten om 13:25 op fok... denk je echt dat we iets beters te doen hebben?
Want jouw eerdere verhalen over hetero en dergelijke hebben we nooit willen wetenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NIET DOEN!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:27 schreef Godtje het volgende:
Fuck it. Ga denk ik wel gewoon de iPhone reserveren bij de Phonehouse vanmiddag.
Geen zin in hele onderzoeken.
Dat lijkt me echt zwaar ongemakkelijk!! Maar aan de andere kant ook wel een lekker casual manier om uberhaupt te vertellen dat je homo bentquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:28 schreef Ang3l het volgende:
But anyway!
Hij is dus vorige week uit de kast gekomen bij z'n beste vriend.
Die vroeg gister "Gaan we nog zwemmen vanavond?" maar Hetero kon niet, want hij ging met mij en een paar vrienden naar een concert van Royal Republic () Dat stond blijkbaar op 't verlanglijstje van die vriend, dus die is samen met 2 andere vrienden ook gegaan. En ja, dan moet je wel ff hoi zeggen.
Maar ging best goed. Onwennig, van alle kanteen, maar da's logisch. Dat worden dan van die koetjes en kalfjes, tijdens een concert dus lekker onverstaanbaar en zo. Maar ach.
En hij heeft het dus meteen 2 anderen verteld... want ja, die waren er bij.
"Dit is Stephan.... mijn vriend." O een vriend van je? Waar ken je 'm van? "Nee.... mijn vriend, als in DE vriend, als in ... relatie." .... O oke.. O, wacht...![]()
Wel doen, ook al is de hardware niet het allersnelste, iOS schopt nog steeds in alle aspecten de kont van android.quote:
Je bedoelt de iPhone 4s - disappointed edition?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:27 schreef Godtje het volgende:
Fuck it. Ga denk ik wel gewoon de iPhone reserveren bij de Phonehouse vanmiddag.
Geen zin in hele onderzoeken.
disappointed kan je zijn. Maar dat kan ook aan je verwachtingen liggen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoelt de iPhone 4s - disappointed edition?
2 keer zo snelle proc, 7 keer snellere videokaart, dubbel zoveel ram, veel betere camera en dat icm iOS 5. Geen wereldschokkende veranderingen, maar alsof Android elke release zo vernieuwd isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoelt de iPhone 4s - disappointed edition?
Waar twijfel ik?quote:
Dan doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar twijfel ik?
Ik wil een nieuwe iPhone. Zat nog even aan de 4 te denken los kopen en volgende jaar met abo de 5
Maar ik sluit nu denk ik nieuw abo met 'korting' op toestel.
Dan misschien volgend jaar los de 5
ALLE?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel doen, ook al is de hardware niet het allersnelste, iOS schopt nog steeds in alle aspecten de kont van android.
Android hoeft niet elke release zwaar te vernieuwen, aangezien er 10+ nieuwe toestellen per maand uitkomen, ipv 1x per jaar 1 toestel, max.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2 keer zo snelle proc, 7 keer snellere videokaart, dubbel zoveel ram, veel betere camera en dat icm iOS 5. Geen wereldschokkende veranderingen, maar alsof Android elke release zo vernieuwd is.
Oh hallo, welkom terugquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:37 schreef vencodark het volgende:
Leuk, ik krijg een verwijsbrief voor de plastisch chirurg om (bij voorkeur) 2 moedervlekken weg te laten halen.
het werkt altijdquote:
ik zal het je nog 1 keer uitleggen...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Android hoeft niet elke release zwaar te vernieuwen, aangezien er 10+ nieuwe toestellen per maand uitkomen, ipv 1x per jaar 1 toestel, max.
En nog zijn die hele high-end toestellen met dual-core etc gewoon trager in gebruik dan een iPhonequote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Android hoeft niet elke release zwaar te vernieuwen, aangezien er 10+ nieuwe toestellen per maand uitkomen, ipv 1x per jaar 1 toestel, max.
Laat ook meteen je neus aanpakken als je er toch bent!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:37 schreef vencodark het volgende:
Leuk, ik krijg een verwijsbrief voor de plastisch chirurg om (bij voorkeur) 2 moedervlekken weg te laten halen.
Blackberries zijn voor mensen met een serieuze baanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik word sowieso gek van dat android vs iOs, blackberry vs iPhone vs HTC.
Who the fuck cares, als je maar tevree bent met je eigen toestel.
Het is net zoiets als elkaar de koppen inslaan om dat ene flutspelletje met die 10 man die achter een bal aanrennen
iPhone is voor Hipsters, HTC is voor nerds, Blackberries zijn voor breezersletjes en scooterjongens. En ze doen het allemaal. Move on.
Ja, lekker belangrijk, ik zie hier ook discussies over schoenen en weet ik het wat voor onbenullige zakenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik word sowieso gek van dat android vs iOs, blackberry vs iPhone vs HTC.
Who the fuck cares, als je maar tevree bent met je eigen toestel.
Het is net zoiets als elkaar de koppen inslaan om dat ene flutspelletje met die 10 man die achter een bal aanrennen
iPhone is voor Hipsters, HTC is voor nerds, Blackberries zijn voor breezersletjes en scooterjongens. En ze doen het allemaal. Move on.
Ja, 14 jarige bakvissen hebben over het algemeen een topbaan, dat is waarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Blackberries zijn voor mensen met een serieuze baan
Ja, want dat is handig.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Laat ook meteen je neus aanpakken als je er toch bent!!
Ik denk niet dat mijn werkgever zijn werknemers schaart onder het kopje "bakvis of scooterjongen"quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, 14 jarige bakvissen hebben over het algemeen een topbaan, dat is waar.
Niet op t werk.. maar als ie eenmaal thuis isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn werkgever zijn werknemers schaart onder het kopje "bakvis of scooterjongen"
Wees blij, mensen willen jou tenminste nog eens uittrekkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben een hipster.....ik ben ondergoed.
Mensen willen mij uittrekken...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wees blij, mensen willen jou tenminste nog eens uittrekken
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Trouwens, wat weet jij van mijn neus? Geen fgokfoto meer.
Teleurstellend en onnodig. Begrijp de noodzaak niet en vind het ook gewoon erg kinderachtig.quote:
Als ik die opmerking nu had gemaaktquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Teleurstellend en onnodig. Begrijp de noodzaak niet en vind het ook gewoon erg kinderachtig.
Wel op een iets andere manierquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, lekker belangrijk, ik zie hier ook discussies over schoenen en weet ik het wat voor onbenullige zaken.
Ban!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Teleurstellend en onnodig. Begrijp de noodzaak niet en vind het ook gewoon erg kinderachtig.
Haha, sorry!!quote:
HW.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee? Hoe weet jij dat ik best wel een duidelijk aanwezige neus heb en ik mij er vroeger erg aan stoorde en het nog niet mijn mooiste 'ding' vind?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Haha, sorry!!Ik heb ook gewoon werkelijk geen idee hoe je eruit ziet, maar hij was te makkelijk
Ik verdedig niet zozeer mijn telefoon per se alswel een zooitje onwaarhedenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel op een iets andere manier
Het is onderhand alsof je aan tafel inmiddels 3 onderwerpen maar beter niet ana kan snijden:
Religie
Politiek
En welke telefoon je voorkeur geniet
De felheid waarmee mensen hun telefoon verdedigen is echt bijna sneu te noemen tegenwoordig. Net als hun voorkeurs voetbalclubEn ik doel niet specifiek op [Singles] hoor, maar overal.
wat lul je nou man? ik word doodziek van die schijtBBquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:47 schreef Ang3l het volgende:
De felheid waarmee mensen hun telefoon verdedigen is echt bijna sneu te noemen tegenwoordig.
Ik ben ook echt overal handig voorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
HW.Btw, mijn vriend heeft jouw initialen (als nick) als postcode. Daardoor kan ik die onthouden.
Anders niet?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
HW.Btw, mijn vriend heeft jouw initialen (als nick) als postcode. Daardoor kan ik die onthouden.
Volgens mij is geen enkele vrouw tevreden met 'r neusquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee? Hoe weet jij dat ik best wel een duidelijk aanwezige neus heb en ik mij er vroeger erg aan stoorde en het nog niet mijn mooiste 'ding' vind?![]()
Zo toevallig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |