Bestaan die mensen? Ik vind het niet erg als het over technologie buiten smartphone en tablets om gaat, dat kan nl. wel interessant zijn. Maar die gadgets boeien me niet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:03 schreef o.us het volgende:
Zoek vrienden die niet constant over technologie praten
Als ik met mijn vrienden over technologie praat, is het maar vanquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:04 schreef tissues4myissues het volgende:
[..]
Bestaan die mensen? Ik vind het niet erg als het over technologie buiten smartphone en tablets om gaat, dat kan nl. wel interessant zijn. Maar die gadgets boeien me niet.
Ja die bestaan al die meuk heb ik hier niet op de keukentafel liggen, en mijn mobiel ligt ergens waar weet ik niet meerquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:04 schreef tissues4myissues het volgende:
[..]
Bestaan die mensen? Ik vind het niet erg als het over technologie buiten smartphone en tablets om gaat, dat kan nl. wel interessant zijn. Maar die gadgets boeien me niet.
Da's van een heel ander niveau dan wat ik bedoel. Wat jij zegt vind ik oke en het is niet anders dan pakweg 10 jaar geleden toen het nog over de sms ging. Mijn vrienden hebben het over de nieuwe Samsung Galaxy S e.d.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Als ik met mijn vrienden over technologie praat, is het maar van
"Ik heb je gewhatsapped maar je antwoordde mij niet"
"Heb je grap van Freek gezien op Facebook?"
Etcetera. Kan me er niet aan ergeren.
Zo ben ik ook.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:07 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ja die bestaan al die meuk heb ik hier niet op de keukentafel liggen, en mijn mobiel ligt ergens waar weet ik niet meer
Oh. Mijn vriendengroep heeft het er zelden over, alleen wanneer het relevant is. Dan ligt het gewoon aan jouw vriendenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:07 schreef tissues4myissues het volgende:
[..]
Da's van een heel ander niveau dan wat ik bedoel. Wat jij zegt vind ik oke en het is niet anders dan pakweg 10 jaar geleden toen het nog over de sms ging. Mijn vrienden hebben het over de nieuwe Samsung Galaxy S e.d.
Ja ik weet het..quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:09 schreef o.us het volgende:
[..]
Oh. Mijn vriendengroep heeft het er zelden over, alleen wanneer het relevant is. Dan ligt het gewoon aan jouw vrienden.
Klopt alle schapen hebben het dan moet jij het ook hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:08 schreef tissues4myissues het volgende:
[..]
Zo ben ik ook.![]()
Wat me er ook zo aan ergert is het materialistische ervan.
Precies! Sommige mensen weten het zelfs te presteren om tijdens een gesprek dat ding tevoorschijn te halen en er dan uigebreid mee gaan spelen. Ik vind dat gewoon onbeschoft. Het lijkt wel of digitaal contact boven "analoog" contact is gaan staan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:14 schreef RedFever007 het volgende:
Zeer herkenbaar![]()
![]()
Ik heb ook geen smartphone en net als TS zie ik ook niet echt een reden tot het aanschaffen van één. Maar idd, wat TS zegt: de laatste tijd gaat alleen maar over smartphones en de apps die daarbij horen etc. Met het minste of geringste pakt iedereen z'n iPhone, Samsung Galaxy of Nexus One (o.i.d.) d'r bijGezellig
Of nog erger: Dat er mensen bij zitten die liever een spelletje gaan spelen op dat ding
![]()
Wat bedoel je precies? Invloed van social media of dat je bijv. ongevraagd op internet wordt gezet (foto of zo?)quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:13 schreef Stoomhamer het volgende:
Wat jij ervaart in het gewone leven is als het gevaar van de 'sociale media': ongevraagde types die je leven overhoop kunnen halen zonder dat je daar om gevraagd hebt.
Socialer wordt je er in ieder geval niet van neequote:Op zondag 2 oktober 2011 18:17 schreef RedFever007 het volgende:
Ook "grappig", was laatst in een restaurant en schuin tegenover mij zaten twee mensen met smartphone. Ik schat dat ze zo'n 75% (p.p.) van de tijd met dat ding in de weer waren![]()
![]()
misschien hoort het erbij, dat zou kunnen, maar ik vind die hele Social Media drang echt 3x niks
Zoals bus en trein dienstregelingenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:32 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Als dat dus niet het geval was, zou jij of zouden jullie het zelf uitzoeken, waardoor je ervaring opdoet en zodoende leert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |