Bijna dood.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker
Dat is ook hard gegaan. Time flies
Vertel ik straks als ik op werk ben. Anders heb ik daar niks te doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:15 schreef Cue_ het volgende:
He Godt.. hoe staat t eigenlijk met je schoonmaaster-zoekactie?
Mijne tot afgelopen Juni.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:16 schreef Q. het volgende:
Hoeren, mn KPN-abo loopt nog tot februari, ik dacht dat die ook in november afliep.
Ga eens naar je werk dan!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vertel ik straks als ik op werk ben. Anders heb ik daar niks te doen.
Kun je net zo goed wachten op de 5.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:16 schreef Q. het volgende:
Hoeren, mn KPN-abo loopt nog tot februari, ik dacht dat die ook in november afliep.
Zie de faq.. maar eigenlijk komt het daar wel op neerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met overstappen? Als zeg maar je 2-jarige abonnement in november afloopt, hoef je dan alleen een abbo bij een andere provider af te sluiten en zij doen de rest? Ik ben nog nooit overgestapt
zo ging het bij mij wel..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met overstappen? Als zeg maar je 2-jarige abonnement in november afloopt, hoef je dan alleen een abbo bij een andere provider af te sluiten en zij doen de rest? Ik ben nog nooit overgestapt
Daar wacht ik al een jaar op.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je net zo goed wachten op de 5.
Die is er nog?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:50 schreef Cue_ het volgende:
Wat is er met de 3S gebeurd?
of heb ik die gemist
Neequote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:51 schreef rival het volgende:
[..]
op de auto laten liggen, dat weet iedereen nu toch wel?
Ik heb eigenlijk mijn vingers in mijn oren gestopt en heel hard lalala gaan roepen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:15 schreef Cue_ het volgende:
He Godt.. hoe staat t eigenlijk met je schoonmaaster-zoekactie?
Is dat diezelfde als paar weken terug?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:05 schreef Godtje het volgende:
Ik heb eigenlijk mijn vingers in mijn oren gestopt en heel hard lalala gaan roepen.
Kortom ik heb theoretisch nog een 18 jarige match liggen waar ik een minder prettig gevoel bij heb maar geen knoop heb door gehakt.
Iedfereen zegt wel dat ik het niet moet doen dus zal inderdaad eens gaan mailen.
Jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat diezelfde als paar weken terug?
quote:Voordat je reageert
Hey Hallo!
Soms is het best leuk om je geheel te laten gaan met onbenullige slowchat, dat is zo af en toe best prima maar dat moet niet ten koste gaan van bijvoorbeeld nieuwe users die compleet worden overspoeld met nutteloze offtopic posts. Geef iedereen een kans om het ontopic te houden, daar heeft iedereen plezier van, maakt het en leuke reeks waarin veel geleerd kan worden. Oh, en er is een apart meettopic.
en hoe is dat grappig of vreemd oid?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Lol, dacht eens even kijken in dat 'versieren niet zo makkelijk'topic..
Als je wilt gaan posten staat dit erboven
[..]
Het had zo in Singles kunnen staan (iets andere context).. met die discussies dat nieuwe posters niet worden toegelaten door de kliek enzoquote:
Hier is iedereen welkom. Ben gek op nieuw vers bloedquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het had zo in Singles kunnen staan (iets andere context).. met die discussies dat nieuwe posters niet worden toegelaten door de kliek enzo
Wie nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:24 schreef Godtje het volgende:
Hier is iedereen welkom. Ben gek op nieuw vers bloed
Ik zit hier al vanaf de allereerste incarnatie!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Ik kwam hier toen met de 3e (of zoveelste) heropening van het topic
Was toen de kerst weer in zicht kwam, voor de eenzame Singles![]()
Toen zat ik nog in SEXquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit hier al vanaf de allereerste incarnatie!
/inb4 Baby die gaat pronken met doodverwensing in de ttquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Wel stom eigenlijk.. toen sloten ze hem zooo vaak. En nu mogen we zeuren wat we willen voor sluiting.. maar doen ze het niet
Dat is hoogstens banwaardig.. heeft niks met t topic te makenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
/inb4 Baby die gaat pronken met doodverwensing in de tt
Sex is vies ende zondig!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen zat ik nog in SEX(of bestond ik nog niet.. kan ook
)
Who died and made you modquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is hoogstens banwaardig.. heeft niks met t topic te maken
Wat romantisch!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:48 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kreeg net via whatsapp een icoontje van een ring toegestuurd met de vraag of ik mn facebookrelatiestatus wil updatenHoe nerd
Hehe, hoe schattig!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:48 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kreeg net via whatsapp een icoontje van een ring toegestuurd met de vraag of ik mn facebookrelatiestatus wil updatenHoe nerd
Hi tukje, alles goed?quote:
ik probeer hier nog steeds binnen te komenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:47 schreef Spirit82 het volgende:
Dus eigenlijk ben ik de enige noob die het hier uit heeft gehouden?!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:48 schreef Spirit82 het volgende:
quote:
dikke vettequote:
quote:
Ik voel me nu een Sheldon die zich afvraagt of dat sarcasme was of niet....quote:
Ja dat wil ik ook wel....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Matig.Ik wil naar Mallorca, lekker hangen in een all-inclusive hotel...
Volgens mij nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:00 schreef ArTiC het volgende:
Ik voel me nu een Sheldon die zich afvraagt of dat sarcasme was of niet....
Bij Tukker gok ik op sarcasme, maar MissB is oprecht blijquote:
Ik moest ook een beetje binnensmonds overgeven.quote:
Je ziet de humor er toch wel van inquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik moest ook een beetje binnensmonds overgeven.
Mensen die waarde aan hun relatie hangen op basis van hun FB status
Nee sorryquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je ziet de humor er toch wel van in
geen humor, geen romantiek...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je ziet de humor er toch wel van in
Het zal toch niet zo serieus bedoeld zijn?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik moest ook een beetje binnensmonds overgeven.
Mensen die waarde aan hun relatie hangen op basis van hun FB status
Jawel!! Als het niet op internet staat, is het niet waarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zal toch niet zo serieus bedoeld zijn?
ahh...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn ergere dingen lijkt me, ik ben zelf ook wel van het zeiken en affikken hoor, maar moet wel een beetje reden toe zijn.
Er is nooit een reden om mij at te fikkenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
ahh...gaat het over spirit toevallig?
Hoe is het eigenlijk met die stoelen afgelopen?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Er is nooit een reden om mij at te fikken
Heb je t niet gehoord? Ze hebben haar huis leeggehaald!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die stoelen afgelopen?
Die staan hier nog steedsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met die stoelen afgelopen?
Ja niemand mag bij jou naar binnen natuurlijk, die staan er volgend jaar nog!quote:
Nou, het is eigenlijk nog veel erger... Mijn kat is gek op die stoelen en ligt er steeds op en ik gun ze mijn kat eigenlijk meer dan die mensenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja niemand mag bij jou naar binnen natuurlijk, die staan er volgend jaar nog!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, het is eigenlijk nog veel erger... Mijn kat is gek op die stoelen en ligt er steeds op en ik gun ze mijn kat eigenlijk meer dan die mensenIk schaam me hier een tikje voor, maar het is wel de waarheid
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jawel!! Als het niet op internet staat, is het niet waar![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zal toch niet zo serieus bedoeld zijn?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, het is eigenlijk nog veel erger... Mijn kat is gek op die stoelen en ligt er steeds op en ik gun ze mijn kat eigenlijk meer dan die mensenIk schaam me hier een tikje voor, maar het is wel de waarheid
ten dele, ik heb dr ook vaak genoeg afgefikt, maar dit was gewoon meer grappig eigenlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:23 schreef rival het volgende:
[..]
ahh...gaat het over spirit toevallig?
Ouwe besquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]Sorry, ik ben er te lang uit geloof ik.
Ik draag de littekens op mijn hart nog altijd meequote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ten dele, ik heb dr ook vaak genoeg afgefikt, maar dit was gewoon meer grappig eigenlijk.
maar goed, carry on.
Kutsetjequote:
Ja maar dan zijn het 3 stoelen en wie wil nou 3 stoelen? Daarbij, als de bovenste stoel nu harig is, kan ik hem onwisselen met de volgende stoel. Zo hoef ik maar 1x in de vier weken te stofzuigen ipv elke weekquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:38 schreef CherryLips het volgende:
Maar je kat kan toch maar op de bovenste stoel liggen? Dan doe je de rest van de stapel weg
Eén keer in de maand stofzuigenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn het 3 stoelen en wie wil nou 3 stoelen? Daarbij, als de bovenste stoel nu harig is, kan ik hem onwisselen met de volgende stoel. Zo hoef ik maar 1x in de vier weken te stofzuigen ipv elke week
You know what you are...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor raar scheldwoord?!
Die op je rug vervagen welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik draag de littekens op mijn hart nog altijd mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |