Bijna dood.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker
Dat is ook hard gegaan. Time flies
Vertel ik straks als ik op werk ben. Anders heb ik daar niks te doen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:15 schreef Cue_ het volgende:
He Godt.. hoe staat t eigenlijk met je schoonmaaster-zoekactie?
Mijne tot afgelopen Juni.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:16 schreef Q. het volgende:
Hoeren, mn KPN-abo loopt nog tot februari, ik dacht dat die ook in november afliep.
Ga eens naar je werk dan!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vertel ik straks als ik op werk ben. Anders heb ik daar niks te doen.
Kun je net zo goed wachten op de 5.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:16 schreef Q. het volgende:
Hoeren, mn KPN-abo loopt nog tot februari, ik dacht dat die ook in november afliep.
Zie de faq.. maar eigenlijk komt het daar wel op neerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met overstappen? Als zeg maar je 2-jarige abonnement in november afloopt, hoef je dan alleen een abbo bij een andere provider af te sluiten en zij doen de rest? Ik ben nog nooit overgestapt
zo ging het bij mij wel..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:21 schreef CherryLips het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met overstappen? Als zeg maar je 2-jarige abonnement in november afloopt, hoef je dan alleen een abbo bij een andere provider af te sluiten en zij doen de rest? Ik ben nog nooit overgestapt
Daar wacht ik al een jaar op.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je net zo goed wachten op de 5.
Die is er nog?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:50 schreef Cue_ het volgende:
Wat is er met de 3S gebeurd?
of heb ik die gemist
Neequote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:51 schreef rival het volgende:
[..]
op de auto laten liggen, dat weet iedereen nu toch wel?
Ik heb eigenlijk mijn vingers in mijn oren gestopt en heel hard lalala gaan roepen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:15 schreef Cue_ het volgende:
He Godt.. hoe staat t eigenlijk met je schoonmaaster-zoekactie?
Is dat diezelfde als paar weken terug?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:05 schreef Godtje het volgende:
Ik heb eigenlijk mijn vingers in mijn oren gestopt en heel hard lalala gaan roepen.
Kortom ik heb theoretisch nog een 18 jarige match liggen waar ik een minder prettig gevoel bij heb maar geen knoop heb door gehakt.
Iedfereen zegt wel dat ik het niet moet doen dus zal inderdaad eens gaan mailen.
Jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat diezelfde als paar weken terug?
quote:Voordat je reageert
Hey Hallo!
Soms is het best leuk om je geheel te laten gaan met onbenullige slowchat, dat is zo af en toe best prima maar dat moet niet ten koste gaan van bijvoorbeeld nieuwe users die compleet worden overspoeld met nutteloze offtopic posts. Geef iedereen een kans om het ontopic te houden, daar heeft iedereen plezier van, maakt het en leuke reeks waarin veel geleerd kan worden. Oh, en er is een apart meettopic.
en hoe is dat grappig of vreemd oid?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:16 schreef Cue_ het volgende:
Lol, dacht eens even kijken in dat 'versieren niet zo makkelijk'topic..
Als je wilt gaan posten staat dit erboven
[..]
Het had zo in Singles kunnen staan (iets andere context).. met die discussies dat nieuwe posters niet worden toegelaten door de kliek enzoquote:
Hier is iedereen welkom. Ben gek op nieuw vers bloedquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het had zo in Singles kunnen staan (iets andere context).. met die discussies dat nieuwe posters niet worden toegelaten door de kliek enzo
Wie nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:24 schreef Godtje het volgende:
Hier is iedereen welkom. Ben gek op nieuw vers bloed
Ik zit hier al vanaf de allereerste incarnatie!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Ik kwam hier toen met de 3e (of zoveelste) heropening van het topic
Was toen de kerst weer in zicht kwam, voor de eenzame Singles![]()
Toen zat ik nog in SEXquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit hier al vanaf de allereerste incarnatie!
/inb4 Baby die gaat pronken met doodverwensing in de ttquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Wel stom eigenlijk.. toen sloten ze hem zooo vaak. En nu mogen we zeuren wat we willen voor sluiting.. maar doen ze het niet
Dat is hoogstens banwaardig.. heeft niks met t topic te makenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
/inb4 Baby die gaat pronken met doodverwensing in de tt
Sex is vies ende zondig!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen zat ik nog in SEX(of bestond ik nog niet.. kan ook
)
Who died and made you modquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is hoogstens banwaardig.. heeft niks met t topic te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |