Nee nee, tis wel de bedoeling dat hij slaapt 's nachtsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Cooki het volgende:
spewey: strijkvrij....heb je zeker al he?
![]()
[ afbeelding ]
basically vragen of je die mag hebben zodra ze het weg doet.quote:
Qft!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:48 schreef Lijnloos het volgende:
Het enige wat ik wil dibsen van KD is het ooievaarspakje, of ik nu al een kind op komst heb of niet... Misschien extra aansporing
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef Ssserpente het volgende:
Hè, die gele wilde ik voor Lente. Staat r vast eeenig!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:03 schreef Ssserpente het volgende:
Mignonne, dat staat Lente voor geen meter joh. als ik r dat aantrek naar het kdv, bellen ze meteen 112.
Ik wilde je niet meteen diep beledigen, maar dat daacht ik dus ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:03 schreef Ssserpente het volgende:
Mignonne, dat staat Lente voor geen meter joh. als ik r dat aantrek naar het kdv, bellen ze meteen 112.
Gelijk heb je...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:06 schreef Kleurdoos het volgende:
ik doe toch niet echt aan dibs, moet ik dat zeker allemaal gaan onthouden en dan mensen die boos worden enzo
en lijnloos, dat pakje gaat nergens heen hoordie mag Lex later zn kind aantrekken
Daar zijn die van hunnies veel te groot veur, die zijn al 2 of bijna 2.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef Kleurdoos het volgende:
okergeelmaar volgens mij past die nog wel mignonne
alles 92/98 niet meer en 86/92 heb ik een heuleeee hoop
Die zijn er niet hier op Fok, toch? Is mij nog nooit opgevallen, iig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:11 schreef Kleurdoos het volgende:
als ik graag iets over wil nemen dan pm ik wel
t ergst vind ik de 'koop jij t maar en dan koop ik t voor 20% van de nieuwprijs van je over' wantdanzietheternogsteedsnieuwuitomdatjekindersneluitisenikhebtlekkervooreenprikkiemuhah
Dan zal ik wel niet goed opletten en niet genoeg echt leuke kleertjes kopen ofzo, want het is mij nooit opgevallen.quote:
mijnes zit anders keurig in 86 heurquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:11 schreef Spewey het volgende:
[..]
Daar zijn die van hunnies veel te groot veur, die zijn al 2 of bijna 2.![]()
Doe maar gewoon een grote doos naar hier
Mij ook niet hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan zal ik wel niet goed opletten en niet genoeg echt leuke kleertjes kopen ofzo, want het is mij nooit opgevallen.
uhuh die zijn er zeker! iig 2 die met kop en schouders overal bovenuit stekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die zijn er niet hier op Fok, toch? Is mij nog nooit opgevallen, iig.
haha, ja, ik ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor
Ik zal dr zelf wel overheen kijken denk ik..
Wordt nu wel nieuwsgierig naar voorbeelden
Ik heb op het moment m'n koopverslaving aardig onde controle, m'n cc voelt zich in de steek gelaten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
mijnes zit anders keurig in 86 heur![]()
maar vooruit, laat je koopverslaving maar los, vind KD fijn, alles in 1 keer de deur uit![]()
oh miss die zijn er zeker. Misschien niet heel bewust zo maar uiteindelijk komt het er wel op neer.
hahahaha ja nouja, zolang de CC-company je maar niet gaat bellen dat ze unusual activity hebben waargenomen op je cc. Huh hoezo dan unusual activity? nou mevrouw er is al een week geen aankoop gedaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:17 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik heb op het moment m'n koopverslaving aardig onde controle, m'n cc voelt zich in de steek gelaten.
Nah, ben weer meer van alles zullen we eerlijk delen..
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahahaha ja nouja, zolang de CC-company je maar niet gaat bellen dat ze unusual activity hebben waargenomen op je cc. Huh hoezo dan unusual activity? nou mevrouw er is al een week geen aankoop gedaan![]()
![]()
Friends is geniaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mignonne je kijkt teveel Friends
Spewey trek je CC maar uit het vet. Next heeft gratis verzending!
je weet nie eens wat er allemaal besteld isquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:31 schreef Cooki het volgende:
ff kijken of ik het snap: kan ik al iemand dibsen voor de lindexx bestelling die onderweg is?
Cooki gaat vast voor een meid erbijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
je weet nie eens wat er allemaal besteld is![]()
Niet, als er gratis verzenden is kan iedereen het voor zichzelf doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef SacreCoeur het volgende:
Leuk! dat tuniekje..
oké wanneer komt er een next bestelling?
Ik heb bij checkout de optie ideal!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef SacreCoeur het volgende:
meh! We accept the following credit and debit cards: Visa; Mastercard & Maestro
Maestro is toch gewoon je pinpas?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef SacreCoeur het volgende:
meh! We accept the following credit and debit cards: Visa; Mastercard & Maestro
Ja!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:49 schreef SacreCoeur het volgende:
ben je ingelogd DML? dan moet ik gewoon even account aanmaken denk ik
kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
je weet nie eens wat er allemaal besteld is![]()
ideal?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef miss_sly het volgende:
Besteld
Ik heb wijselijk maar niet verder gekeken, want anders werd het waarschijnlijk een heel duur grapje
Al eens dit topic gezien?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Waar halen jullie leuke, stoere jongensschoenen vandaan?![]()
Welke merken moet ik op zoeken?
Dolcis heeft deze week nog 50% korting geloof ik. Zag ik in mn mailbox.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Waar halen jullie leuke, stoere jongensschoenen vandaan?![]()
Welke merken moet ik op zoeken?
Dat mailtje kreeg ik ook paar minuten geledenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dolcis heeft deze week nog 50% korting geloof ik. Zag ik in mn mailbox.
met geel / oker toch zeker welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:26 schreef Spewey het volgende:
Leuk, beetje petrol op mijn beeldscherm, lastige kleur om te combineren idd.
Ik toch niet he?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
uhuh die zijn er zeker! iig 2 die met kop en schouders overal bovenuit steken
Ja, maar niet voor gratis ofzo en ik ben vrij kieskeurig met kleren, grote lappen tekst hoef ik nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ligt eraan
heb je net niet zo'n beetje alles bij voorbaat zitten reserveren in V&A![]()
coole baret voor Tirza!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:38 schreef Elmo76 het volgende:
Ze heeft trouwens deze muts/baret gepast bij haar nieuwe jas en dat stond leu-heuk!!![]()
(weet niet hoe ik het plaatje hier geplaatst krijg)http://www.hema.nl/winkel/kinderen/winteraccessoires/meisjes-baret-(16710004)
is deze ms iets voor jouquote:
oh cookie, waar heb je die pyjama gevonden?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:11 schreef Cooki het volgende:
Elmo, oja, nog ff (foto van je eigen link) :
[..]
coole baret voor Tirza!
[ afbeelding ]
zet m ns op en maak n foto?![]()
weetjenog vh moeder-dochter-outfit praatje?
[..]
is deze ms iets voor jou?
[ afbeelding ]
en dan deze voorTirza
?
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:15 schreef Incantrix het volgende:
Ik vind dat neusje van Elmo wel sneu op die bovenste foto
Tipje: op de H&M-site zijn tot overmorgen effen fleece-vestjes te koop voor 2,95 euro, max. 2 per klant. Misschien ben ik spuit 11 hoor, maar ik heb geen zin om terug te lezen of iemand dat al gemeld heeft.
Als ik die baret heb gekocht, zal ik wel een foto maken! Hij stond 'r iig geweldig!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:11 schreef Cooki het volgende:
Elmo, oja, nog ff (foto van je eigen link) :
[..]
coole baret voor Tirza!
[ afbeelding ]
zet m ns op en maak n foto?![]()
weetjenog vh moeder-dochter-outfit praatje?
[..]
is deze ms iets voor jou?
[ afbeelding ]
en dan deze voorTirza
?
![]()
[ afbeelding ]
op deze site: http://www.kohls.com / en dan toddlers girls sleepwearquote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:22 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
oh cookie, waar heb je die pyjama gevonden?
Als ik op jouw 'klik' klik, dan zie ik die holiday lighting pajama! Die is ook wel heel ergquote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:27 schreef Cooki het volgende:
[..]
op deze site: http://www.kohls.com / en dan toddlers girls sleepwear
klik
nog één?![]()
[ afbeelding ]
Plaatjes kijken doe ik wel hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:22 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
en wij maar ons best doen om jou te entertainen met mooie teksten/plaatjes
Klopt! Totdat ik erachter kwam dat Next ons zwaar discrimineert met hun prijzen... Stom!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:47 schreef Spewey het volgende:
Ja die is heel erg leuk Miss, die heeft zowel in mijn mandje als in TM's mandje gezeten, heerlijke kleur groen ook.
Dit was gewoon een kei-stijlvolle dibs KD!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:00 schreef Kleurdoos het volgende:
anders neem ik tegen de volle prijs die bruine wel over als t saar niet staat
idee?
Mequote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:05 schreef Lijnloos het volgende:
Leuk TM!
Ik heb me net uitgeleefd op de H&M site... 2 shirtjes, broekje en een vestje voor die Minke. Nog effe schelden en de bestelling was erdoor, met kortingscodes! Mekorting op sale-items!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:06 schreef Kleurdoos het volgende:
haha goed he ik vind t niet erg om m je uit handen te nemen dan
maar goed idee, als Lex iets groter is, kom ik die kant zeker wat vaker op
Ik kreeg het paddestoelenjasje gister binnen, hij is zoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 07:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb overigens nog iets ergs gedaan...Ik heb het DPAM paddestoelenjasje ook in een maat kleiner besteld... Maat 12 is vrees ik echt te groot voor deze winter en Saar moet 'm gewoon aan! Dan ligt die grotere maat ook nog voor volgend voorjaar op de plank
. Ik kwam er tijdens het bestellen achter dat ik helemaal was vergeten om het sjaaltje erbij te bestellen!
Dat heb ik dus ook
ik las dat jij ging buiten spelenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:25 schreef mignonne het volgende:
en ik heb nog een jas voor mezelf in bestelling staan bij H&M, ben erg geneigd om er zo'n fleecevest bij in te doen, misschien toch wel heel fijn voor onder de bodywarmer om in buiten te spelen dit najaar.
Hey wat toevallig, mijn zusje ook! Eind van dit jaar, gaat samenwonen met haar vriend die daar vandaan komt. Ik heb al aangegeven te komen kerstshoppenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:25 schreef mignonne het volgende:
En yay!mn zusje emigreert naar Londen volgend jaar
helemaal niet leuk natuurlijk, maar wel superleuk voor mij qua webwinkels en kleertjes enz enz
w00h00!!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wolf noemt een wolf trouwens altijd een ''beer'' en micky mouse is ook een ''beer''
haar vriend is een upcoming grote naam in de animatie-wereld. hij heeft oa filmpjes voor de gemeente r'dam gemaakt, het i love espresso filmpje is van hem en bijv. de coolbest reclames zijn van hem. hij krijgt ehct waanzinnige baan-aanbiedingen. Hij gaat nu eerst naar LA voor een stage van zes maanden en daarna verhuizen ze naar londen waar hij dan gaat werken. zusje zelf heeft diploma's in een sector waar momenteel fors tekort aan schijnt te zijn in londen/uk dus ze lijkt niet al teveel moeite te hoeven doen voor een baan. Ik vind t spannend!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:28 schreef Keshet het volgende:
Yay voor de exportshop die je zusje op gaat zetten!Tof voor je zus Mignonne! Heeft ze er een leuke baan gevonden of gaat ze er studeren ofzo?
Lijnloos, lekker geshopt joh!
Leuk shirtje Cookie! Staat 'm goed!
Foto's buufke!
Graag gedaanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:58 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Cookie staat hem goed!
Lijnloos bedankt hè, weer een mandje vol![]()
Oeeh mignonne, wat gaaf voor je zus! Ik voel fok bestellingen aankomen!
leuk!! hij is ook echt snoepig!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:59 schreef snoopy het volgende:
@ trui, ik vond die jas die je voor cato hebt besteld zo leuk dat ik hem ook heb voor Lis nu![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je 's ochtends vroeg kijkt hebben ze soms nog wel ineens andere maten op voorraad!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:38 schreef Cooki het volgende:
elmo: slecht nieuws: geen elmo mutsje in remunj .... maarrrrrr wat ik nu heb gedaan:het te grote mutsje bij mijn lopende h&m bestelling gegooid en omdat er bij h&m bijna altijd iets mis gaat
hoop ik dat ik nu de verkeerde maat toegestuurd krijg
en voor jou dus de goede
![]()
.... valt t op dat ik nodig weer aan het werk moet?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:54 schreef pessie het volgende:
DML heb je nog wel tasjes waarin je het kan versturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JA we hebben weer geshopt en de tasjes gespaard![]()
[shopaholic modus]quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef Keshet het volgende:
Elmo, moet ik even in de H&M hier kijken voor je? Dan kan ik weer op een lunchbreak-H&M-shoppingspree!
Ah joh geeft niks! Bedankt dat je bent gaan kijken!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:38 schreef Cooki het volgende:
elmo: slecht nieuws: geen elmo mutsje in remunj .... maarrrrrr wat ik nu heb gedaan:het te grote mutsje bij mijn lopende h&m bestelling gegooid en omdat er bij h&m bijna altijd iets mis gaat
hoop ik dat ik nu de verkeerde maat toegestuurd krijg
en voor jou dus de goede
![]()
.... valt t op dat ik nodig weer aan het werk moet?![]()
[ afbeelding ]
Oh wat lief!!! Ja je mag kijken als je wilt! Dankje!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:38 schreef Keshet het volgende:
Elmo, moet ik even in de H&M hier kijken voor je? Dan kan ik weer op een lunchbreak-H&M-shoppingspree!
Oh daar zou ik ook ontzettend link van worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik haat het als mensen je nog net iets meer aftroggelen aan geld op MP want het is merk en dan krijg je het thuis en dan zit er een vlek in![]()
Heel herkenbaarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik haat het als mensen je nog net iets meer aftroggelen aan geld op MP want het is merk en dan krijg je het thuis en dan zit er een vlek in![]()
Ja ontzettend verwassen is ook een bron van ergernis jaquote:
Ik had een winterjas op marktplaats gekocht en de stukken snot zaten nog op de kraagquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:19 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb dat ook weleens meegemaakt DML. Toen zat er niet één, maar welgeteld zes(!) vlekken op het shirtje. Ik heb het geld ook gewoon teruggekregen, volgens haar had ze het écht niet gezien. Nou, dan moet ze nodig eens naar de opticiën.
Herkenbaar, ik kwam niet eens tot het maken van foto'squote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet mijn tweedehandsjes weer in V&A gaan zetten. Ik heb alles al op de foto gezet maar ik vind het zo'n gedoe.
Echt..., het lef he? of eigenlijk: de onbeschoftheidquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:33 schreef Reilain het volgende:
Ohh erg is dat ja! Ooit eens via een forum een setje gekocht... Nog veel te groot maar t was zooo leuk op de foto... Prima staat ze zei.... Nou de kleuren van het rokje waren totaal anders geworden dan van het shirtje! Terwijl ze echt hetzelfde moesten zijn..
Kreeg gelukkig antwoord terug... ze zou t wel goedmaken door nog een leuk shirtje uit tezoeken en extra op te sturen.... Heb nooit meer iets gehad natuurlijk..
Is de slaapzak zonder vlekken bij jullie terecht gekomen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:33 schreef Reilain het volgende:
Ohh erg is dat ja! Ooit eens via een forum een setje gekocht... Nog veel te groot maar t was zooo leuk op de foto... Prima staat ze zei.... Nou de kleuren van het rokje waren totaal anders geworden dan van het shirtje! Terwijl ze echt hetzelfde moesten zijn..
Kreeg gelukkig antwoord terug... ze zou t wel goedmaken door nog een leuk shirtje uit tezoeken en extra op te sturen.... Heb nooit meer iets gehad natuurlijk..
Bij nadere inspectie zitten er bij mij wel 10 inquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:19 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb dat ook weleens meegemaakt DML. Toen zat er niet één, maar welgeteld zes(!) vlekken op het shirtje. Ik heb het geld ook gewoon teruggekregen, volgens haar had ze het écht niet gezien. Nou, dan moet ze nodig eens naar de opticiën.
Heb je die niet zelf opgehaald?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:56 schreef bitterend het volgende:
Ik heb een box op MP gekocht en bleek dat je hem niet omhoog kan instellen zeg maar, ik wil mijn geld terug maar ze antwoordt mijn emails niet
Zit de plank er niet bij? of de bevestiging om hem omhoog te zetten?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:01 schreef bitterend het volgende:
Ja heb het opgehaald, het stond toen al ingeklapt maar ze zei dat alles erin zat.
Wil niet op haar stoep gaan staan met de box en geld terug eisen...of moet ik dat toch doen
Dat dus!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
jemig dat mensen dat doen!! ik snap dat niet; alles waar ook maar enigszins gebruiksporen op zitten durf ik al niet te verkopen; ik verkoop echt alleen zgan.. (ik denk altijd; als ik het zelf niet meer aan zou doen, dan verkoop ik het ook niet... en ik ben best kritisch haha).
Wij hebben ook een bopita inez. Is idd al een ouder modelquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:09 schreef bitterend het volgende:
f_r en evenstar ja het is een bopita inez...oude model denk ik? kan je die dingen los krijgen??
ik krijg vaak emails met wow helemaal nieuw! ziet er goed uit! zou nooit iets durven verkopen die niet deugde!
Nee juist een hele lage laquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Is het zo'n box met een hele hoge la?
Ik ken een bopitabox en die heeft een hele hoge la. Mijn vriendin doet hem weg maar mijn vriend verklaarde mij voor gek toen ik zei dat ik die wel wilde.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee juist een hele lage la
Als wij je kunnen helpen doen we dat graagquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:21 schreef bitterend het volgende:
Ja sorry dat ik offtopic ging![]()
ik lig er wakker van moest het kwijt
Morgen bij daglichtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als wij je kunnen helpen doen we dat graag
Zijn de verstel stukjes niet zelf te maken? DML maak er eens een foto van als je wilt
Zou dan niet te groot moeten zijn toch. Maat 86 is voor lengte tussen 80 cm en 86 cm, na 86 cm ga je naar maat 92. Zo heb ik het altijd geleerd en het klopt hier ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:54 schreef becky27 het volgende:
Denk dat het nog een beetje te groot is.....is allemaal 86 en ze is nu 81.5 cm.
Hahaha ja in perfecte staatquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:34 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Is de slaapzak zonder vlekken bij jullie terecht gekomen?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:34 schreef Cooki het volgende:
[..]![]()
omg.. ik ben in staat om mijn kind in een heel klein maatje te proppen, maatje 74 en dan met korte mouwen/pijpjes
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:11 schreef Spewey het volgende:
IK WIL EEN VERS JOMMETJE!!
[ afbeelding ]
+1 superleuk! *bizonkitpaktombenenbijelkaarteplakken!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:11 schreef Spewey het volgende:
IK WIL EEN VERS JOMMETJE!!
[ afbeelding ]
Ik vind ze altijd groot vallen, neem dus altijd een maat kleiner dan wat ze heeft. Nu dus 62/68 ipv 74/80quote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:59 schreef Reilain het volgende:
Leuke buit Sugarsnap!
Hoe vallen die wibra-maillotjes?... groot of goed op maat?
Als het voorradig is wel, maar dan moet je bestelling niet op een latere datum bezorgd worden....dan komt de nieuwe bestelling wel apart (maar nnooit extra verzendkosten). Je kunt de levertijd altijd aanpassen, bijv. alles tegelijk bezorgen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:54 schreef miss_sly het volgende:
Hoe werkt dat trouwens als je nog dingen bijvoegt bij je bestelling? Komen die dan automatisch (indien voorradig) bij de rest van deze bestelling die later geleverd zou worden?
Welke dag ben je geweest? of heb ik er nou overheen gekekenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:10 schreef Keshet het volgende:
Leuk SC!
Trouwens, ik zag van de week wel Unicef items liggen in de H&M op Alexander!
O ja ik ben er na zondag & maandag niet meer geweest.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:40 schreef Keshet het volgende:
Ik was er dinsdag geloof ik. 't lag vlak voor de kassa bij de kinderafdeling.
Echt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:02 schreef miss_sly het volgende:
ik wil misschien dit weekend ook even naar de stad, en dan kom ik in de Kalverstraat. Als ik ga, zal ik dan even voor je kijken, Cooki?
Spewey: zeer geslaagd!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:02 schreef Spewey het volgende:
@Cooki Nee, die heb ik niet, hij is niet zo van de apen.
Voor Ryan:
[ afbeelding ]
Knullie is helemaal blij met z'n dino hoodie en apenshirt, dus ik ook blij.
Ja, je liet een plaatje zien van een doos met een leeuw en chimpansee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:04 schreef Cooki het volgende:
[..]
Echt?o, dat zou ik super vinden!
[..]
Spewey: zeer geslaagd!![]()
![]()
ennuh..apen?![]()
![]()
![]()
ik maybe wel, foto?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:51 schreef miss_sly het volgende:
Mijn NEXT bestelling is binnen
het vestje en tuniekje zijn zooo leukHelemaal blij! Het tuniekje past wel bij Senna's huidige "ik ben Pippi Langkous"-fase
De maillots zijn ook leuk, maar ik heb de verkeerde maatmet maat 7-8 bedoelden ze niet de schoenmaat maar 7-8 years
Daar past Senna voorlopig echt nog niet in. Ik ga ze dus maar in de goede maat bestellen; iemand interesse om de grote maat over te nemen?
ja, doosje met schaapje 29,95quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:15 schreef miss_sly het volgende:
cooki, als ik ga, zal ik even kijken. Het gaat om het doosje met het schaapje, toch? Ik wil eigenlijk wel evenen ik geloof schaap ook, dus dat komt goed uit
Foto wordt vanavond, zit nu op mijn werkquote:
Ow en wat voor tuniekje is dat dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:15 schreef miss_sly het volgende:
Goed geslaagd Spewey en Ingrid!
Het groene vest is mooi, he SpeweyBen er helemaal blij mee!
cooki, als ik ga, zal ik even kijken. Het gaat om het doosje met het schaapje, toch? Ik wil eigenlijk wel evenen ik geloof schaap ook, dus dat komt goed uit
Ow ja, de maillots zijn er pas vanaf maat 3-4 jaar. Zo stom, want het tuniekje is er wel vanaf kleinere maten. Even kijken wat ik dan doen.
Ja want die zijn getekend, ik zei toch al dat m'n peuter een echte peuter is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:17 schreef Cooki het volgende:
Anne Fannetje: hier: kleine schatten site
[..]
en daarom is ie blij met zijn apenshirtvolgens mij kleppen we langs elkaar heen
als ik google kom ik op anti-klit spulquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:48 schreef Spewey het volgende:
![]()
Iemand een idee hoe je de geur van knopen kunt veranderen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:59 schreef Cooki het volgende:
[..]
als ik google kom ik op anti-klit spul![]()
[ afbeelding ]
MamaPurk: stoer bloesje en lief met die bloemetjes op de rand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |