Nee nee, tis wel de bedoeling dat hij slaapt 's nachtsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Cooki het volgende:
spewey: strijkvrij....heb je zeker al he?
![]()
[ afbeelding ]
basically vragen of je die mag hebben zodra ze het weg doet.quote:
Qft!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:48 schreef Lijnloos het volgende:
Het enige wat ik wil dibsen van KD is het ooievaarspakje, of ik nu al een kind op komst heb of niet... Misschien extra aansporing
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef Ssserpente het volgende:
Hè, die gele wilde ik voor Lente. Staat r vast eeenig!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:03 schreef Ssserpente het volgende:
Mignonne, dat staat Lente voor geen meter joh. als ik r dat aantrek naar het kdv, bellen ze meteen 112.
Ik wilde je niet meteen diep beledigen, maar dat daacht ik dus ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:03 schreef Ssserpente het volgende:
Mignonne, dat staat Lente voor geen meter joh. als ik r dat aantrek naar het kdv, bellen ze meteen 112.
Gelijk heb je...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:06 schreef Kleurdoos het volgende:
ik doe toch niet echt aan dibs, moet ik dat zeker allemaal gaan onthouden en dan mensen die boos worden enzo
en lijnloos, dat pakje gaat nergens heen hoordie mag Lex later zn kind aantrekken
Daar zijn die van hunnies veel te groot veur, die zijn al 2 of bijna 2.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef Kleurdoos het volgende:
okergeelmaar volgens mij past die nog wel mignonne
alles 92/98 niet meer en 86/92 heb ik een heuleeee hoop
Die zijn er niet hier op Fok, toch? Is mij nog nooit opgevallen, iig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:11 schreef Kleurdoos het volgende:
als ik graag iets over wil nemen dan pm ik wel
t ergst vind ik de 'koop jij t maar en dan koop ik t voor 20% van de nieuwprijs van je over' wantdanzietheternogsteedsnieuwuitomdatjekindersneluitisenikhebtlekkervooreenprikkiemuhah
Dan zal ik wel niet goed opletten en niet genoeg echt leuke kleertjes kopen ofzo, want het is mij nooit opgevallen.quote:
mijnes zit anders keurig in 86 heurquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:11 schreef Spewey het volgende:
[..]
Daar zijn die van hunnies veel te groot veur, die zijn al 2 of bijna 2.![]()
Doe maar gewoon een grote doos naar hier
Mij ook niet hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan zal ik wel niet goed opletten en niet genoeg echt leuke kleertjes kopen ofzo, want het is mij nooit opgevallen.
uhuh die zijn er zeker! iig 2 die met kop en schouders overal bovenuit stekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die zijn er niet hier op Fok, toch? Is mij nog nooit opgevallen, iig.
haha, ja, ik ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor
Ik zal dr zelf wel overheen kijken denk ik..
Wordt nu wel nieuwsgierig naar voorbeelden
Ik heb op het moment m'n koopverslaving aardig onde controle, m'n cc voelt zich in de steek gelaten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
mijnes zit anders keurig in 86 heur![]()
maar vooruit, laat je koopverslaving maar los, vind KD fijn, alles in 1 keer de deur uit![]()
oh miss die zijn er zeker. Misschien niet heel bewust zo maar uiteindelijk komt het er wel op neer.
hahahaha ja nouja, zolang de CC-company je maar niet gaat bellen dat ze unusual activity hebben waargenomen op je cc. Huh hoezo dan unusual activity? nou mevrouw er is al een week geen aankoop gedaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:17 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ik heb op het moment m'n koopverslaving aardig onde controle, m'n cc voelt zich in de steek gelaten.
Nah, ben weer meer van alles zullen we eerlijk delen..
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
hahahaha ja nouja, zolang de CC-company je maar niet gaat bellen dat ze unusual activity hebben waargenomen op je cc. Huh hoezo dan unusual activity? nou mevrouw er is al een week geen aankoop gedaan![]()
![]()
Friends is geniaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mignonne je kijkt teveel Friends
Spewey trek je CC maar uit het vet. Next heeft gratis verzending!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |