je weet nie eens wat er allemaal besteld isquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:31 schreef Cooki het volgende:
ff kijken of ik het snap: kan ik al iemand dibsen voor de lindexx bestelling die onderweg is?
Cooki gaat vast voor een meid erbijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
je weet nie eens wat er allemaal besteld is![]()
Niet, als er gratis verzenden is kan iedereen het voor zichzelf doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef SacreCoeur het volgende:
Leuk! dat tuniekje..
oké wanneer komt er een next bestelling?
Ik heb bij checkout de optie ideal!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef SacreCoeur het volgende:
meh! We accept the following credit and debit cards: Visa; Mastercard & Maestro
Maestro is toch gewoon je pinpas?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef SacreCoeur het volgende:
meh! We accept the following credit and debit cards: Visa; Mastercard & Maestro
Ja!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:49 schreef SacreCoeur het volgende:
ben je ingelogd DML? dan moet ik gewoon even account aanmaken denk ik
kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
je weet nie eens wat er allemaal besteld is![]()
ideal?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef miss_sly het volgende:
Besteld
Ik heb wijselijk maar niet verder gekeken, want anders werd het waarschijnlijk een heel duur grapje
Al eens dit topic gezien?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Waar halen jullie leuke, stoere jongensschoenen vandaan?![]()
Welke merken moet ik op zoeken?
Dolcis heeft deze week nog 50% korting geloof ik. Zag ik in mn mailbox.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:26 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Waar halen jullie leuke, stoere jongensschoenen vandaan?![]()
Welke merken moet ik op zoeken?
Dat mailtje kreeg ik ook paar minuten geledenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dolcis heeft deze week nog 50% korting geloof ik. Zag ik in mn mailbox.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |