Volgens mij heel normaal. ter vergelijking: de See Kai Run sandaaltjes die we hadden waren hem veel te breed.quote:Op woensdag 14 september 2011 21:30 schreef Elmo76 het volgende:
Poppejans, vallen die hush puppies smal/breed/normaal?! Die vind ik nl wel errug leuk!!
Oke thanks! We gaan ze iig meenemen in onze zoek -en pastocht! Ben benieuwd!quote:Op donderdag 15 september 2011 08:24 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Volgens mij heel normaal. ter vergelijking: de See Kai Run sandaaltjes die we hadden waren hem veel te breed.
NL/Belgische sitesquote:Op donderdag 15 september 2011 09:28 schreef happyme28 het volgende:
Waar bestellen jullie SKR schoentjes?
Houdt dit in dat jij ook vindt dat die laarjes iets kleiner vallen??quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:27 schreef miss_sly het volgende:
Senna's nieuwe laarsjes zijn maat 23. Ze heeft maat 22 maar in deze 23 dus een vingerruimte erachter. Ik vind Brakkiez trouwens groot vallen, octo. Senna heeft ook een paar Brakkiez in maat 22 van vorig jaar, die waren toen erg ruim, maar die past ze nu nog.
Die zijn leuk!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:16 schreef Cooki het volgende:
wow een heel topic over schoentjes
![]()
straks "even" bijlezen![]()
Lucas heeft deze (maat 21, na 2 maanden alweer bijna te klein)
Edit: heey.. dan kan ik wel weer snel nieuwe kopen
![]()
[ afbeelding ]
Ik zal aan je denken! Aan de sandaaltjes te zien gaat het niet heeeel lang meer duren, maar ja , ik heb nog geen datum voor jequote:Op woensdag 28 september 2011 09:44 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Die zijn leuk!(doe je die toevallig ook al bijna weg dan? Mijn muppet gaat richting de mt21, en deze zijn wel heel leuk!
)
Jeujjj!!!quote:Op woensdag 28 september 2011 22:29 schreef Cooki het volgende:
Lily: wow... voor je mooie meid![]()
Oehoe Elmokiektan
![]()
[ afbeelding ]
Waar komen die schoentjes vandaan Son? Ik zoek zoiets ook voor mijn zoon.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Floris heeft schoenen
Wilden eerst deze, maar zn voeten waren er te breed voor:
[ afbeelding ]
Dus nu hebben we deze. Hij liep er zo op weg, maat 21(leeft op grote voet geloof ik
):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keshet, wat heerlijk voor jou en je meisjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:24 schreef Keshet het volgende:
Octo, ik weet dat Beessie-Jen er een paar heeft gehad voor Evie. Ik zou d'r even PM'en!
Ik vond deze vorige week bij de Schoenenreus voor 5 euro!
[ afbeelding ]
Ze waren een maatje te groot maar ik heb ze toch meegenomen om te kijken of ze iets kan met dit model. En guess wat! Emma kan lopen op dit model!Haar linkervoetje wordt netjes binnenboord gehouden door die band die over de wreef loopt. Ik ben er zo blij mee! Dan kan ze volgende zomer lekker ook sandaaltjes aan!
Volgend jaar april/mei gaan wij op vakantie naar Amerika, als je ze dan nog wil, moet je maar een PB/DM sturenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:25 schreef Keshet het volgende:
Is er nog iemand met familie in Amerika die deze voor me kan bestellen?![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |