abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101911726
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:09 schreef octopussy het volgende:
Mijnes zit nu goed in maat 22. Maar omdat ze nu maar 1 paar schoenen heeft die ze past ben ik aan het shoppen voor een paar erbij. Had superleuke brakkies laarsjes in 23 besteld, maar die zijn weer veel te groot -O-

Nouja, als ze zo doorgroeit dan is maat 25 ook helemaal niet zo raar met een halfjaar verder :')

Weet iemand hoe Geox meisjesschoenen vallen? Heb op de Nelson website leukerds gezien.
Hehehe :D
Oudste haar eerste loopschoentjes waren in maat 19, die kocht ik in oktober vorig jaar. Gaat hard met die maten :')
:)
pi_101911764
Leuke laarsjes, mignonne :Y ik heb die niet gezien bij Dolcis, maar vind ze wel echt leuk.

buuf ook al zo leuk gescoord!

Senna's nieuwe laarsjes zijn maat 23. Ze heeft maat 22 maar in deze 23 dus een vingerruimte erachter. Ik vind Brakkiez trouwens groot vallen, octo. Senna heeft ook een paar Brakkiez in maat 22 van vorig jaar, die waren toen erg ruim, maar die past ze nu nog.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:29:40 #128
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_101911844
Leuke laarsjes Poppejans! Staan ook super bij zijn winterjas denk ik! (Ik heb een obsessie met die winterjas, verder stalk ik je niet hoor. :D )

Mooie schoenen Buuv! Lekker prijsje ook!

Mignonne, dat zijn zeker leuke laarsjes! De maat lijkt me ook vrij normaal, maar ik heb daar eigenlijk heul geen verstand van. :D

Ik vind deze zo leuk voor m'n muppet:
A grand adventure has begun.
pi_101911961
:D

Goeie smaak, Keshet!

Die worden 1 oktober besteld bij Tinysoles.com. :')
pi_101912000
jaaaaaa Keshet O+ superleuk!
zijn die van de nieuwe wintercollectie van SKR? super <3
:)
pi_101912253
Deze -->

en

Twijfel nog een klein beetje over die groene.
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:40:59 #132
265732 Keshet
pi_101912359
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:32 schreef Spewey het volgende:
:D

Goeie smaak, Keshet!

Die worden 1 oktober besteld bij Tinysoles.com. :')
Mooi, dan kunnen ze daarna in de voor-Emma-doos. :+

Ja Mignonne, van SKR!

Spewey, ik vind die groene ook echt super! Emma kan helaas geen Mary Janes dragen zonder prothese (en ze krijgt voorlopig lekker geen prothese! *O* ) anders had ik ze ook wel willen hebben!
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:41:08 #133
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_101912369
had ik een dochter, kocht ik per direct de groene! :o O+ oh! liefde. met een zakmaillot en een klein spijkerrokje O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:42:28 #134
265732 Keshet
pi_101912434
Wat is een zakmaillot? :@

Edit: ik heb echt gegoogled maar ik krijg alleen maar 5 december resultaten. :D
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:43:43 #135
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_101912490
Een afgezakte. :P zit niet lekker, weet ik, maar ziet er zó lief uit, zo'n hangkruis onder een rok uit. :@
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_101912494
Hadden we een indian summer dan had ik ze ook al gekocht, vind die groene zo mooi. O+

(bwah, ik ben lekker bezig vanavond, sorry Keshet, again! )
(komt omdat ze ook zo lekker rondrent, je vergeet helemaal dat ze een gedeelte mist)
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:48:45 #137
265732 Keshet
pi_101912782
Haha buuv, dat dacht ik al! Ik was alleen bang dat ik een heel essentieel deel van de basic dreumesmeisjeskleding gemist had ofzo. 't zou maar zo kunnen namelijk. :D

Spew, je hoeft nergens sorry voor te zeggen joh! Ik ben alleen maar blij dat je niet denkt 'Oh ja, Emma, dat kind met die halve voet!' ;)
Ik probeer met schoenen te kijken naar de mogelijkheden ipv onmogelijkheden. Teenslippers en Mary Janes gaan niet lukken zonder ductape oid, maar schoenen zoals deze wel denk ik:

En die zijn ook keicute! O+
pi_101912816
Wij gaan morgen (eindelijk :')) Floris zn eerste schoentjes kopen *O* Als t aan mij gelegen had al 2 weken geleden, maar ach.
Lastige is dat mn vriend mee wilde schoenen kopen (O+). Maar das ook wel weer leuk, met zn 3en de eerste echte schoenen kopen :D
Ben benieuwd waar we mee thuis komen :D

Buuf die schoenen zijn leuk!!!!

En die groene SKR's O+ die zijn geweldig
En die roze van Keshet boven mij ook!
pi_101912857
:*
Hillary! O+
  dinsdag 13 september 2011 @ 20:51:45 #140
265732 Keshet
pi_101912927
Oooh, spannend Son! :D O+
Heb je al een paar op 't oog?
pi_101913319
Nou niet echt nog :D
Heb de schoenenwinkel hier in t dorp bekeken en die hadden niet echt iets leuks.
R heeft zelf ook schoenen nodig, dus gaan we maar naar t buurdorp :P Daar ben ik laatst ook even binnengelopen in de schoenenwinkel en ze hebben shoesme enzo, dus komt vast goed :D

Vind t wel een hele mijlpaal :') de eerste schoenen O+
  dinsdag 13 september 2011 @ 21:02:10 #142
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_101913451
maak niet dezelfde fout als ik deed bij oudste. Echt keitoffe schoenen van Dolcis, maar die krengen waren loodzwaar :') arme kind kon gelijk alleen nog maar sloffen.
pi_101913642
:D Wel zielig!
Ja das wel een goeie om op te letten. Wil iig een soepele zool! Hij had vorige week in Duitsland schoentjes gepast en daar liep ie zo op weg (was bij de Deichmann en t voetenmeetding begon bij 20...weet iig dat zn voetjes nog kleiner zijn dan dat :')), maar hij heeft brede voeten volgens mij dus wil wel even goed laten meten.
pi_101916444
I O+ SKR

jammer dat ze te breed zijn voor Hannah's voeten -O-
pi_101916999
Had je niet per ongeluk overstitched SKR's gekocht?
"This is an "overstitched" style with more height/width. Its the perfect choice for thick feet (high instep) and/or extra wide feet. It seems to fit a half size larger than other SKR styles on medium width feet."

Andere style is voor normale tot brede voetjes, dus hele smalle pootjes zullen idd niet passen.
(Had leuke voor m'n jommetje gezien maar die heeft enorm smalle voeten.)
pi_101929160
SKR is tof idd! Evie heeft normale voetjes qua breedt en past ze ook, wij hebben SKR Tomi.
En die groene zijn echt te leuk!!!

o ja, scapino heeft idd ook Clarks en Hushpuppies voor lagere prijsjes... Ik kwam er nooit, maar na de aankoop van Evie dr nieuwe laarjes ga ik dr vast vaker komen.
en over maten; Evie heeft nu ook mt 23.. gaat zo snel!! denk dat die 25 deze winter ook wel gaat halen...
(maakt sowieso qua lengte ook een flink sprint).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_101931965
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 20:23 schreef Twinkly het volgende:

Geweldige laarzen Poppejans! Hoeveel kostten ze?

Mignonne, leuk! Ik zag gisteren bij Scapino soortgelijke laarsjes van HushPuppies, ik vond het flauw dat het echte meisjeslaarzen waren.
59,95 bij Dolcis, maar als je dus een oud paar schoenen meeneemt en niet zoals wij 1 oude schoen in de auto laat liggen en daar in de trein pas achterkomt :') :'(
krijg je 10 euro korting (oa Scapino doet ook mee met deze aktie)

En Scapino is gewoon echt 3x niks voor jongens dit najaar. Echt wel leuke laarsjes gezien, maar idd echt meisjesmodellen

Hard gaat het inderdaad BJ! Hier dus ook maat 23 en hij heeft de oude maat niet eens 3 maanden gehad :o duur grapje, maar wat nieuws uitzoeken is ook wel weer :9~

Jaaa die groene vind ik echt geweldig Spewey, volgens mij had ik die al eens eerder voorbij zien komen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_101951587
Floris heeft schoenen :D

Wilden eerst deze, maar zn voeten waren er te breed voor:

Dus nu hebben we deze. Hij liep er zo op weg, maat 21 :') (leeft op grote voet geloof ik :')):

pi_101954084
Leuk Sonnetje :Y

Vandaag even in wat winkels gekeken. Zelfs Shoesme laarsjes zijn te breed voor Hannah's pootjes :o Ze hadden bij Van Haren ook best leuke laarsjes, maar ook allemaal te breed.
  woensdag 14 september 2011 @ 21:30:59 #150
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_101954574
Die zijn leuk sonnetje! ^O^

Ik ga binnenkort ook op zoek naar laarsjes voor Tirza. En die heeft ook nogal smalle pootjes, dus ik ben bnieuwd hoe lang onze zoektocht gaat worden!
Poppejans, vallen die hush puppies smal/breed/normaal?! Die vind ik nl wel errug leuk!! O+
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')