abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103320849
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 07:33 schreef Stormqueen het volgende:
22 en 27? Tijd zat joh! :D
Ja het kan je dus erg vroeg overvallen schijnbaar. Maar agh heb geduld hoor. Vind het stappen enzo ook nog wel leuk. Maar dat gekriebel zit in je achterhoofd. Maar het beheerst niet echt m'n leven.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_103326269
Ach, ik ben 21 en rammel al ff.. het kan dus nog erger ;)

Vind het trouwens wel heel interessant om te lezen hoe de moeders hier de 'belasting' ervaren in hun leven :) natuurlijk kan het allemaal ook erg zwaar zijn, maar je groeit er ook in..
pi_103326679
Door recente gebeurtenissen zijn mijn vriend en ik erachter gekomen dat we heel graag een kindje willen (ik wist dat al een poosje langer...). Maar wel pas als we de rest van ons leven op orde hebben. Dus samenwonen, een vast contract voor mij, samen een groter huis kopen... Stap één wordt 'm waarschijnlijk wel binnen nu en volgend jaar zomer. O+. En terwijl we al die stappen doorlopen, gaan we vooral heel veel genieten nog van ons leventje samen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_103327157
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 14:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Door recente gebeurtenissen zijn mijn vriend en ik erachter gekomen dat we heel graag een kindje willen (ik wist dat al een poosje langer...). Maar wel pas als we de rest van ons leven op orde hebben. Dus samenwonen, een vast contract voor mij, samen een groter huis kopen... Stap één wordt 'm waarschijnlijk wel binnen nu en volgend jaar zomer. O+. En terwijl we al die stappen doorlopen, gaan we vooral heel veel genieten nog van ons leventje samen.
O+ ^O^ :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_103327853
quote:
Oeh nice!!!

Ik woon trouwens ook samen. Leuk huisje. Alleen heb ik m'n carrière nog niet op orde en dat moet wel eerst.
pi_103560991
Wauw... Krijg net te horen dat de papa en mama van 'de drieling' gaan trouwen... Over zeven weken...
Die gaan hard ineens! Huppa zomaar in ene keer een drieling, een huisje en trouwen...
Nu alleen nog een beestje ;) en dan is het plaatje compleet.

En een vriend van me is afgelopen weekend papa geworden van een meisje, Ella.
Binnenkort op bezoek!

*O*
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:11:41 #107
171422 LadyBlack
paint it black
pi_103561168
quote:
Amen O+ :*
pi_103564708
quote:
Wat fijn!
En inderdaad, lekker genieten tot die tijd! :)
pi_103571351
Ok, ik rammel ook alweer O+ En Ravage rammelt ook.
En nu we besloten hebben er weer voor te gaan, krijg ik koudwatervrees :X Ik ben zo bezig met wat het effect op Isabel gaat zijn, dat ik niet meer durf, en mijn droom van 4 kindjes zelfs aan de kant wil schuiven.. :{
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_103595053
Oh Mor O+ ik herken het ergens wel een beetje... maar het komt goed joh :Y

Ik rammel echt de pan uit ;( en we zijn natuurlijk bezig en dat het niet 'zomaar' lukt hakt er wel flink in.. het lijkt soms wel of ik méér rammel dan voor we de muppet hadden.. voel me soms net zo'n klein kind met 'ik willet ik willet ik willet' en we willen ook zo hard en graag, maar dan moet het wel lukken...
  woensdag 26 oktober 2011 @ 20:44:32 #111
258612 nytar
boys boys boys
pi_103597819
oh orea! Ik wist niet dat jij ook weer aan de slag was!

Ik was vandaag bij een vriendin die goed nieuws had. 4x een dubbele streep geplast :)

Ik ben er ook wel weer klaar voor, maar ik heb het tegenovergestelde van jou orea. Als het niet nog een keer gaat heb ik iig een heel mooi mannetje gemaakt en hij alleen is ook goed. Nog zo 1 zou het nóg mooier maken, maar de drang die ik vóór hem had is wel weg.
(toen jankte ik uit jaloerzie bij iedereen die wel zwanger werd)
pi_103598126
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 19:47 schreef Orea het volgende:
Oh Mor O+ ik herken het ergens wel een beetje... maar het komt goed joh :Y

Ik rammel echt de pan uit ;( en we zijn natuurlijk bezig en dat het niet 'zomaar' lukt hakt er wel flink in.. het lijkt soms wel of ik méér rammel dan voor we de muppet hadden.. voel me soms net zo'n klein kind met 'ik willet ik willet ik willet' en we willen ook zo hard en graag, maar dan moet het wel lukken...
Zoooo herkenbaar allemaal Orea!! Ik lijk ook wel dubbel zo hard te rammelen nu voor de 2e!! :*
pi_103598315
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 20:44 schreef nytar het volgende:
oh orea! Ik wist niet dat jij ook weer aan de slag was!

Ik was vandaag bij een vriendin die goed nieuws had. 4x een dubbele streep geplast :)

Ik ben er ook wel weer klaar voor, maar ik heb het tegenovergestelde van jou orea. Als het niet nog een keer gaat heb ik iig een heel mooi mannetje gemaakt en hij alleen is ook goed. Nog zo 1 zou het nóg mooier maken, maar de drang die ik vóór hem had is wel weg.
(toen jankte ik uit jaloerzie bij iedereen die wel zwanger werd)
Yup ;) inmiddels alweer in de run voor terugplaatsing 4 :) als die niet lukt operatie en dan in het nieuwe jaar weer opnieuw aan de gang met ivf...

Maar, ik heb ook wat jij zegt hoor! Ik rammel vreselijk hard, máár als het bij mijn muppetje blijft ben ik al de gelukkigste vrouw op aarde :) dan kan ik me daar bij neerleggen, maar zolang er nog kansen zijn niet :)

Labelloo :* we weten nu wat we 'missen' niet waar ;) van die leuke kindjes... O+
  woensdag 26 oktober 2011 @ 21:04:46 #114
258612 nytar
boys boys boys
pi_103598973
uiteraard, kansen zijn er om te grijpen. Wie weet zitten we wel weer tegelijk in het dikke buiken topic. :)
pi_103602991
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 09:26 schreef Morretje het volgende:
Ok, ik rammel ook alweer O+ En Ravage rammelt ook.
En nu we besloten hebben er weer voor te gaan, krijg ik koudwatervrees :X Ik ben zo bezig met wat het effect op Isabel gaat zijn, dat ik niet meer durf, en mijn droom van 4 kindjes zelfs aan de kant wil schuiven.. :{
Wat Orea zegt, het komt echt helemaal goed. Ik rammel voor mijn derde nog meer dan bij de 2e. Het is ZO leuk om ze samen bezig te zien O+
Met een meidenkwartet
pi_103617586
Het gekke is, dat ik voor nr 1 echt enorm rammelde, en Ravage zijn bedenkingen had. Nu is het andersom. Komt denk ik mede, doordat ik de hele dagen met de kindjes thuis zal zijn, en dus ook het meest de lastige dingen moet opvangen. Ik vond, achteraf gezien, het eerste jaar echt heel zwaar. Die eerste maanden moest ik heel erg wennen aan het niet meer spontaan besluiten kunnen nemen, elke anderhalf/twee uur wilde ze drinken en echt ontspannen ergens anders borstvoeden doe ik eigenlijk nog steeds niet. Met een maand of 7 begon het slechte slapen van mevrouw, overdag en 's nachts. Dat is nu eigenlijk net weer een maand bijgetrokken, en heeft dus 9 maand geduurd. Ik kan zelf erg slecht tegen slaapgebrek, minimaal 9 uur heb ik toch wel nodig om normaal te kunnen functioneren.. Dus nou ja, ik pieker nog even verder.. ;)
  donderdag 27 oktober 2011 @ 12:34:33 #117
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103619968
morretje, je hoeft er ook niet zoveel haast achter te zetten toch? het lijkt me belangrijk dat je er wel echt achter staat. want met zo'n tweede erbij ga je toch weer even een tropenjaar in. misschien is 't dan wel zo lekker als je eerste iets groter is. misschien ben je er dan ook zelf iets meer aan toe.
in de haak.
pi_103621400
Das ook waar, maar ik rammel stiekem toch ook wel.. Zie daar het dillemma. :D :X
pi_103622556
Morretje, hoeveel kinders heb je? Edit: ik zie het al, eentje :) ik dacht even dat je al voor de vierde ging :D
pi_103625958
whehe, ja wie weet komt die droom er nooit van omdat k steeds de bibbers blijf houden.. Stiekem vind ik het ook aanstellerig van mezelf, als je wat wilt moet je er moeite voor doen he. ;)
pi_103626267
Het is niet zomaar iets nee...
Maar slaap er nog eens een nachtje of wat over. En dan gewoon doen. :D Je moet er uiteindelijk ook op durven vertrouwen dat het zijn weg wel vindt, met 2 of 3 of meer kinders. Niemand geeft jou die garantie.
  donderdag 27 oktober 2011 @ 17:14:28 #122
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_103630492
Morretje, ik begrijp je gevoel heel goed. Hier ook *rammel*, maar ook *twijfel*. Volgens mij kom je daar nooit helemaal uit hoor. Op een gegeven moment moet je beslissen, en idd, erop vertrouwens dat t goed komt, of niet. Dat zie je dan wel weer. Als ik 1 ding geleerd heb, is het wel dat dingen heel vaak anders gaan dan je had verwacht en dat er weinig 'te plannen' valt met kinderen. Succes met je beslissing iig.

Oh enne... *RAMMEL*. - kop in het zand steekt -
pi_103631442
Oh, dat is zeker waar mikoxx, dat dingen altijd anders lopen dan jij zou willen. Misschien zit em daarin ook wel de kneep. En Mangostine, ik denk ook dat dat em wel wordt hoor, een nachtje of wat over slapen en dan gewoon maar doen en zien waar we belanden..

In jou geval kan ik me helemaal wel voorstellen dat je twijfelt. Is er bij jullie een verhoogde kans op nog een tweelingzwangerschap?
  donderdag 27 oktober 2011 @ 22:33:01 #124
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_103647572
Morretje....ja...
pi_103660359
crap, ik ga me hier echt melden.
Ook al is mini pas 4 weken.. ik rammel de pan uit en wil t liefst zo snel mogelijk een derde erachteraan :o :D ik gilde constant dat ik er maar 1 wilde, en toen 2.. :') maargoed.. geen concrete plannen nog..maar die derde ligt denk ik toch wel in het verschiet nu :') O+

(en ik werd pas na een maand of 11 pas weer ongesteld geloof ik, na elin)
pi_103660709
Misschien gaat het nog over Kleurdoos. Ik heb bij beide kindjes de eerste maanden na de geboorte zo ongelooflijk hard gerammeld. Achteraf denk ik dat dat gewoon de rose-wolk-hormonen waren. Bij S verdween dat met een maand of 6 een beetje en kwam het met 10 maanden weer in alle hevigheid terug :o . Bij R verdween dat ook langzaamaan en is het tot op de dag van vandaag nog niet heel wezenlijk terug. :P
pi_103660756
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Misschien gaat het nog over Kleurdoos. Ik heb bij beide kindjes de eerste maanden na de geboorte zo ongelooflijk hard gerammeld. Achteraf denk ik dat dat gewoon de rose-wolk-hormonen waren. Bij S verdween dat met een maand of 6 een beetje en kwam het met 10 maanden weer in alle hevigheid terug :o . Bij R verdween dat ook langzaamaan en is het tot op de dag van vandaag nog niet heel wezenlijk terug. :P
Dat kan het ook zijn idd, hormonen..maar wel heel heel heeeeeeeeeel sterk :D
pi_103660854
Ja, ik had dat ook. Dat je gewoon lichamelijk een soort craving voelt naar meer.

Ik heb dinsdag heel lang met een zes maanden oud prulleke op schoot gezeten en ik kon zonder lichamelijke cravings op dat vlak de knul weer afstaan en met mijn eigen duo naar huis rijden. :Y
pi_104311688
Heb ik onlangs al eens gezegd dat ik aan het rammelen ben? :')
Thuis alleszins al te vaak de laatste tijd :+

Ik heb dus maar met mezelf afgesproken dat ik er tot het einde van het jaar niet meer zal over spreken. Dat wordt natuurlijk een gigantische fail maar dan heb ik het toch geprobeerd :D (en die nieuwe job van P. helpt natuurlijk helemaal niet :( :{w :X )
pi_104312049
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 10:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ow, is dat normaal? Ik heb dat ook dus, en ik denk dat het ook wel weer zal overgaan.
pi_104454612
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 11:47 schreef leonieke het volgende:

Ik heb dus maar met mezelf afgesproken dat ik er tot het einde van het jaar niet meer zal over spreken. Dat wordt natuurlijk een gigantische fail maar dan heb ik het toch geprobeerd :D (en die nieuwe job van P. helpt natuurlijk helemaal niet :( :{w :X )
:*

Ik rammel bij vlagen. Of eigenlijk is het meer een zacht rinkeltje. Ik twijfel heel erg. Zou graag een broertje of zusje voor Truus hebben. Maar kan ik twee kinderen wel aan? En we hebben het nu net zo fijn met z'n drietjes. En als we ervoor gaan, hoever gaan we medisch gezien dan? Heb ik wel zin in al die heisa aan m'n lijf? En wil ik eigenlijk nog wel écht nog een kind? Zucht...

Nou ja, voorlopig is het toch nog niet aan de orde. Eerst een groter huis en dat gaat nog wel even duren. (En eigenlijk wil ik hier helemaal niet weg. Ik ben gelukkig in dit huis zo.) Pffffffff......
pi_104456424
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 11:47 schreef leonieke het volgende:

Die afspraak hadden vriendlief en ik samen gemaakt, want hij werd gek van mij met mijn gerammel, 1!!! dag later, legt HIJ zijn hand op mijn buik, en zegt, Hoe is het met onze liefdesbaby?? |:( :')
S. 2014
J. 2016
pi_104465861
CP ook al zo'n twijfels :* Hoe denkt je partner erover? En jammer dat jullie eerst nog moeten verhuizen. Dit is hier gelukkig niet aan de orde.

gewoonmezelf87, P. kan zich jammer genoeg beter aan afspraken houden dan je vriend ;) :D Nee, de afspraak heb ik met mezelf gemaakt, niet met hem (dat zou ik toch gewoon terug in mijn gezicht krijgen :P ), maar laat ik het maar bekennen. Ik heb me er al niet kunnen aan houden :N :D Maar het was eigenlijk Thomas zijn fout. Hij zat de hele tijd baby te roepen, dus heb ik maar even laten vallen dat hij ook graag een baby zou hebben. Reactie van P. (met een grijns erbij): ja, daar kan hij nog 27 jaar mee wachten ;)
pi_104485763
Mijn mannelijk collega rammelt trouwens met me mee _O-
Hij gaat vanaf volgende maand met mij mee naar de vergaderingen van een werkgroep waar hij eigenlijk niet op aanwezig moet zijn. Toen ik vroeg waarom hij dat persé wou doen (vergaderingen zijn nou niet zó leuk ;) ) zei hij dat hij zich al wat wou voorbereiden voor als ik in zwangerschapsverlof zou gaan :o
  vrijdag 18 november 2011 @ 07:27:15 #135
258612 nytar
boys boys boys
pi_104502539
kijk daar heb je wat aan :)
  vrijdag 18 november 2011 @ 07:52:03 #136
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104502722
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:56 schreef Estrys het volgende:
Ja maar Claudia, ik heb er 'maar' eentje he. Die slaapt door. Maar wat jij schetst is voor ons een reden om te wachten met een tweede. Nu gaat het redelijk soepel allemaal, hebben nu net een redelijk ritme.
ik heb in 5 jaar 3 kinderen gekregen, waarvan ik de eerste 3 jaar heb gewerkt. En ik herken me niet in dit verhaal. Ik heb de meeste (douche)stress ervaren bij de eerste. Mijn hemel, die eerste weken was een planmatige nachtmerrie. Kwam deels doordat mijn oudste niet aan slapen deed. Maar met de tweede erbij ( niet zo dicht op elkaar als bij Claudia, maar op 6 weken na 2 jaar) ging het heel anders. Gewoon mee in de vaart der volkeren. Al gaf ik geen borstvoeding meer. Maar goed, ik ging ook niet uitgebreid tafel dekken. Een boterham smeren en aan tafel zitten met z'n allen. Speelgoed was de avond tevoren opgeruimd en er was geen tijd om het overhoop te halen. Het is ook maar net hoe je met je ochtend omgaat denk ik dan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 20 november 2011 @ 12:46:56 #137
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104581825
Hier stampte manlief me even op mijn hart net. :o
We gaan zo even met de trein weg, en gezien de heibel gisteren over wie er met in de buggy mocht stelde ik voor de kinderwagen ook maar mee te nemen.
Waarop F zei: die moet binnenkort ook maar eens op marktplaats. *slik*

En hoewel hij regelmatig zegt dat ik het maar uit mijn hoofd moet zetten blijf ik stiekem toch hopen... :') :@
pi_104582004
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 07:27 schreef nytar het volgende:
kijk daar heb je wat aan :)
Misschien kan hij P. overtuigen :D
pi_104582283
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
We gaan zo even met de trein weg, en gezien de heibel gisteren over wie er met in de buggy mocht stelde ik voor de kinderwagen ook maar mee te nemen.

En hoewel hij regelmatig zegt dat ik het maar uit mijn hoofd moet zetten blijf ik stiekem toch hopen... :') :@
Dat laatste herken ik heel goed. Zo zit P. ook al de hele tijd te zeggen dat we toch eens al die spullen (park, kleren waar Thomas is uitgegroeid, alle babyspullen die we nu niet meer gebruiken, ...) moeten terug geven aan mijn zus. Van haar mogen we ze nog lang houden (ze staan daar in de weg ;) ), maar P. wil ze naar mijn gevoel té graag weg :@
pi_104610794
Nou ik wil toch gaan proberen hier actief mee te schrijven!
Die eierstokken hier rammelen flink. En al een tijdje. En vooral als je hoort dat iedereen om je heen zwanger aan het raken is. Dan wordt het er zeker niet minder van :+
Wij hebben beiden een kinderwens, dus dat is niet direct het probleem gelukkig. Maar we willen eerst trouwen voordat we aan kinderen willen beginnen.

Dus voorlopig ga ik proberen hier wat meer mee te schrijven en iedereen een beetje te leren kennen :)
  maandag 21 november 2011 @ 07:34:12 #141
258612 nytar
boys boys boys
pi_104618347
Ik mag jullie hier bijna gaan verlaten! Donderdag gaat mn spiraal eruit en gaan we aan de slag. We hebben er zooo veel zin in. Mn schoonzusje is bijna uitgerekend en als ik dat zie kan ik bijna niet wachten!
  maandag 21 november 2011 @ 08:56:15 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104619063
Leuk Nytar! *O* Ik hoop dat je snel nog een topicje verder mag. ;)

Ik heb gisteren mijn 50-56 babykleertjes uit zitten zoeken. *slik*
Heb een mooie doos met wat ik echt-echt wil bewaren, voor ooit (een derde of om te mijmeren als ik 80 ben ;) ) en de rest gaat naar iemand anders. :)
pi_104632115
Na lang lurken toch eindelijk maar eens een kloon aangemaakt (nee, ik ben geen OUD bekende). Hopelijk mag ik hier ook zo nu en dan komen posten! Mijn eierstokken rammelen al jaren en het wordt steeds erger (vast herkenbaar). Het probleem was eerst altijd mijn jonge leeftijd, en geen (vaste) relatie. Nu is mijn leeftijd geen probleem meer, heb ik een vaste relatie en in 2012 gaan we samenwonen. Echter is bij mij de diagnose endometriose gesteld. Hierdoor ben ik wel bang geworden dat het zwanger raken wel eens erg moeilijk kan worden, of dat het zelfs helemaal niet lukt! Hopelijk ben ik er tijdig achter gekomen en op de juiste endometriosebehandeling gezet. Met een beetje mazzel mag ik eind 2012 of in 2013 doorstromen naar ‘wachten op het tweede streepje’ of helaas door naar ‘als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat’.
pi_104632677
Hi Rammeltje. Ook aan de rammel dus! heel herkenbaar. Ik rammel ook al jaren maar gelukkig redelijk gedoseerd. Ik heb wat erg drukke kinderen in de nabije omgeving die (naar mijn mening) niet altijd even vriendelijk zijn. En dan zijn ze nog jong. Als ik daar geweest ben dan ben ik meestal wel weer even afgekoeld. Maar iedereen om mij heen begint zwanger te worden. En ik word er ook niet jonger op helaas.
We willen iig eerst trouwen (nog geen datum bekend) maar mogelijk al in 2012. Ik ben om lichamelijke redenen al gestopt met de pil en heb een perfecte natuurlijke cyclus. Dus dat is al mooi meegenomen. Momenteel zit ik wel een een enorm heftige tonic tegen de acne behandeling. Dus nu zwanger worden zit er sowieso niet in. Want die behandeling tegen de acne is niet goed voor het ongeboren kindje.

Hopelijk zorgt de endometriose niet voor te veel problemen bij jou om zwanger te worden! Moet je dan eerst op doktersgoedkeuring wachten voordat je er aan mag beginnen?
pi_104633737
Ik kom ook meedoen met rammelen. Ik ontdek dit topic net pas (misleidende naam!), dus fijn terugleesvooruitzicht! Stabiele relatie, wonen al jaren samen, alleen nog niet echt een stabiele toekomst in het vooruitzicht. Zodra dat voor elkaar is gaan we er hopelijk ook gauw voor, maar bij vlagen kan ik echt niet wachten. Aan de andere kant, het is ook wel een verantwoordelijkheid die ik door het gerammel misschien niet zo goed besef.

[ Bericht 2% gewijzigd door Fyina op 21-11-2011 16:31:10 ]
When it comes to the future, there are three kinds of people: those who let it happen, those who make it happen, and those who wonder what happened.
pi_104642847
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2011 07:52 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik heb in 5 jaar 3 kinderen gekregen, waarvan ik de eerste 3 jaar heb gewerkt. En ik herken me niet in dit verhaal. Ik heb de meeste (douche)stress ervaren bij de eerste. Mijn hemel, die eerste weken was een planmatige nachtmerrie. Kwam deels doordat mijn oudste niet aan slapen deed. Maar met de tweede erbij ( niet zo dicht op elkaar als bij Claudia, maar op 6 weken na 2 jaar) ging het heel anders. Gewoon mee in de vaart der volkeren.
O+ Buurvrouw, heb jij "tekst" over de keuze voor / de komst van een derde kind?
Mijn zus heeft 3 jongens en vindt het echt druk... nou ben ik ns benieuwd naar de ervaring/mening van een andere triple-boys-moeder :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door -Caroline- op 21-11-2011 21:45:45 ]
pi_104668142
Nou kom ik weer even voorbij gerammeld. Vraag ik met mijn stomme kop aan onze peuter:
zou jij later een broertje of een zusje willen? Een broertje zegt ie (tot voor kort zei hij nog een zusje want dat heeft zijn beste vriend ook) En wat ga je daar dan met een broertje doen. Pelen mama O+
ik wil het ikwil het ik wil het.
Laatst (toevallig was het die tijd van de maand) vroeg ik aan mijn man, wanneer gaan we voor de tweede. Ja, maar jij bent ongesteld zegt ie -O- eikel :6
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:17:10 #148
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104668428
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:24 schreef Cooki het volgende:

[..]

O+ Buurvrouw, heb jij "tekst" over de keuze voor / de komst van een derde kind?
Mijn zus heeft 3 jongens en vindt het echt druk... nou ben ik ns benieuwd naar de ervaring/mening van een andere triple-boys-moeder :Y

Druk! Ja! Maar of dat nou jongens is? Ik heb geen vergelijk natuurlijk. Drie kinderen is wellicht gewoon sowieso druk? Al zijn jongens, zeker tot een jaar of 7, een stuk fysieker aanwezig. :P wat mij voornamelijk opvalt is dat je met drie kinderen in de 'zespersoons categorie'valt. Voorverpakte dingen gaan voor 4 of 6. Vakantiehuisjes, een auto met drie goede en veilige zitplaatsen...

Voor mij was het goed, een derde. Twee kon ik precies managen, voor allebei een hand, voor allebei een oog. Met een derde was er meer kans om ook eens van de radar te raken als kind. Heel gezond denk ik. Maar dat heeft meer met mijn controlfreak karakter te maken dan met wat anders denk ik. :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_104671920
Ik vind het zeer zeker druk. Drie kinderen.
Nu werk ik ook nog veel buitenshuis erbij maar ik heb zelden of nooit tijd voor mezelf. Nu vind ik dat persoonlijk weer niet zo erg maar je moet er wel tegen kunnen.

Ik zit er trouwens best af en toe doorheen hoor, het is niet alleen maar zaligmakend.

Ik vind kinderen naarmate ze ouder worden meer tijd kosten vreemd genoeg. Hoewel...meer energie is het eigenlijk...
Er wordt steeds een groter beroep gedaan op je opvoedskills en managerskwaliteiten maar dat heeft ook wel wat met onze oudste zoon te maken.
In mijn ogen zijn babies en dreumessen in ieder geval peanuts maar dat is persoonlijk natuurlijk en ligt ook weer aan de kinderen zelf en wat er zich voordoet.
Wij hebben nooit slaapproblemen gehad bijvoorbeeld.

en dan ben ik godszijdank want anders zou ik niet kunnen doen wat ik nu doe niet eens een controlfreak

quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2011 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
knuppel en hoenderhok enzo

wij hadden ook alles verkocht na meneertje twee :+

[ Bericht 3% gewijzigd door lily op 22-11-2011 13:12:38 ]
pi_104672047
met andere woorden

ik rammel niet :P , en ik ga ook nooit meer rammelen.

maar was benieuwd waarom buurvrouw de laatste post had O-)
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:10:46 #151
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104672138
Meer tijd en meer energie. Vind ik ook Lily. :Y zwemles, sport, wedstrijden, het gaat echt ten koste van je 'eigen' tijd. Hele zaterdagen gaan op aan die dingen. Zo moet ik nu bijvoorbeeld 4 dagen in de week het eten om 5 uur al klaar hebben omdat er getraind moet worden of gedrumd of toneel gespeeld. Nou en? Denk je dan maar het bepaalt de hele dag.

Ik vind babies en dreumi inmiddels ook peanuts. Maar goed wil niemands bubble bursten verder. :+
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:32:20 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104672840
Maar als ik jullie verhalen zo lees weet ik niet of een derde wel verstandig is. :o -O-
Ik vind het nu al af en toe echt heel erg moeilijk. :@
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:44:35 #153
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104673257
da's toch niet :@ ? Ik weet het niet zo goed meer. Heb mijn derde in ieder geval gekregen toen de oudste al naar school ging, ik was in verwachting toen hij voor het eerst ging. ik vind dat de "last" verschuift. de nadruk van hands on zorg gaat veel meer naar begeleiden. Ze zijn meer weg, het is nu meer een coordinatiefunctie geworden. en dat vind ik vermoeiender, en meer.

Wat ik in de baby dreumestijd lastig vond was de continue claim. nu hoef ik eigenlijk niet meer te 'vermaken' daarvoor in de plaats komen dan andere dingen, als begeleiden bij huiswerk, weerbaar maken voor de grote wereld, ze loslaten zonder dat ze in zeven sloten tegelijk lopen. Ook druk, maar anders. niet te vergelijken eigenlijk, maar maakt het hele kleine wel superoverzichtelijk. Toen kon ik gewoon bepalen, dat is er al láng niet meer bij ;)
  Moderator dinsdag 22 november 2011 @ 13:49:27 #154
5428 crew  miss_sly
pi_104673423
Dat onder de radar kunnen verdwijnen is wel een van de dingen waarom ik het voor Senna jammer vind dat ze geen broertje of zusje krijgt. Een kind heb je zonder al te veel moeite bijna altijd op je radar, arm ding.

Mijn zusje heeft ook 3 jongens, en ja het is druk, maar ik geloof niet dat ze het anders zou willen. Ja, nog een vierde misschien :D Ik denk dat het heel erg aan jezelf ligt ook: ik zou geen moeder zijn voor 3-4 kinderen, denk ik. Ik zou twee wel de max vinden, maar dat is door wie ik ben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104673528
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:10 schreef debuurvrouw het volgende:

Ik vind babies en dreumi inmiddels ook peanuts. Maar goed wil niemands bubble bursten verder. :+
:(
ja nu durf ik niet meer
  dinsdag 22 november 2011 @ 13:56:24 #156
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_104673669
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:52 schreef Estrys het volgende:

[..]

:(
ja nu durf ik niet meer
ik zeg inmiddels, hè. Toen ze klein waren zag ik dat héél anders. :* En ik dacht ook altijd dat ik 4 kinderen wilde, en ook wel vier jongens. inmiddels weet ik dat dit voor mij de grens is echt. Nu ben ik soms nog een soort van de baas, bij 4 was er complete anarchie uitgebroken denk ik.

Maar goed, ik wil niemand bang of ongerust maken eigenlijk. :@ ik ben zó blij met onze jongens! ik zou niet anders willen. Het is goed, fijn mooi en geweldig. maar ook een puist werk. maar als ik dan zoals laatst door een museum loop, met die drie om me heen, dan klap ik bijna uitelkaar van geluk.
pi_104673759
:P Ach iedereen kan zeggen wat ze willen, ik rammel gewoon lekker door :6
pi_104676520
Dames, dank!

Buurvrouw, dat van die radar das herkenbaar, dat is hier met 2 al het geval: door t leeftijdsverschil gaan ze verschillende routes en dan heef oudste af en toe t rijk alleen of is ie t dorp in zonder dat ik exact weet met wie/wat/waarvoor :@

Lily, nu herinner ik me weer dat jij dat zei van baby/peuters peanuts :Y en groteren meer energie ivm gesprekken/begeleiding etc...

en idd vooral het niet meer "alles" kunnen bepalen (hoewel binnenshuis ook allerlei krachten spelen / mini's hebben ook skills), de invloed van de buitenwereld is vanaf de basisschool-leeftijd steeds dominanter in mijn beleving... en vraagt andere opvoedings-skills (waar vind ik die *zoekt in hoge hoed* ghegeh)

Miss: over 1 kind, Thomas heeft nooit last gehad van enig kind zijn, ik werd wel af en toe knetter van de toeschrijvingen/aannames omdat ie geen broertje/zusje had: bepaald gedrag werd gekoppeld aan het kinderaantal, en met inmiddels Lucas erbij blijkt dat bewezen onzin te zijn :Y)
O en de radar bij 1 kind: soms moest ik m bewust uitzetten van mezelf (maar pas toen ie al groter was, daarvoor vind ik t niet nodig ivm mijn controle-behoefte :Y )
en bovendien als ze straks op school zit dan gebeurt daar ook van alles wat je niet weet/ziet/merkt, en das toch ook goed? ;)

Maar persoonlijk vind ik t bizar dat ik eerst 1 kind mijn max vond (ik was gevloerd door dat ene prinsje), toen een craving voor de tweede en nu die er door een wonder gelukkig is... rammel ik zoals ik nog nooit gerammeld heb...
vooral icm verstand klopt er iets niet *)

BE: knuppel/hoenderhok-spuit elf: wij hadden alles verkocht/weggegeven na nr 1 en ik ben nu nog steeds alles aan t weggeven ivm "nr 2 is er toch uitgegroeid" ..... ;) maarrrrr.... het trainingsfietsje van thomas heb ik altijd bewaard, als een soort gelukskoekje .... :')

Estrys, lekker rammelen joh! :Y
pi_104679132
quote:
19s.gif Op zondag 20 november 2011 22:53 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Nou ik wil toch gaan proberen hier actief mee te schrijven!
Die eierstokken hier rammelen flink. En al een tijdje. En vooral als je hoort dat iedereen om je heen zwanger aan het raken is. Dan wordt het er zeker niet minder van :+
Wij hebben beiden een kinderwens, dus dat is niet direct het probleem gelukkig. Maar we willen eerst trouwen voordat we aan kinderen willen beginnen.

Dus voorlopig ga ik proberen hier wat meer mee te schrijven en iedereen een beetje te leren kennen :)
Heb een beetje hetzelfde, heel veel mensen om mij heen proberen zwanger te worden, zijn zwanger of net bevallen. Mijn vriend geniet nog teveel van zijn vrijheid... dus we praten er maar niet meer over
pi_104682880
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 16:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heb een beetje hetzelfde, heel veel mensen om mij heen proberen zwanger te worden, zijn zwanger of net bevallen. Mijn vriend geniet nog teveel van zijn vrijheid... dus we praten er maar niet meer over
Jammer dat je vriend nog niet zo ver is. Maar dat komt vanzelf wel. Lekker genieten van de kindjes om je heen :) En je vriend kom vanzelf wel over de brug en anders kun je het over een tijdje nog eens aanhalen hoe lief die andere kindjes wel niet zijn in je omgeving ;-)
pi_104685668
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 16:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Herkenbaar, mijn vriend wil het er ook eigenlijk niet eens over hebben. Snap ik ook wel, maar het er niet over praten maakt het soms bijna erger :o
When it comes to the future, there are three kinds of people: those who let it happen, those who make it happen, and those who wonder what happened.
pi_104687279
misschien gooi ik nou een knuppel in het hoenderhok, maar het feit dat je niet met je partner over iets kan praten dat zou ik écht een groot probleem vinden.

Ik krijg de indruk dat er dan meer dingen zullen zijn die niet bespreekbaar zijn en dat werkt toch niet :?

Zo van als ik er niet over praat dan verdwijnt het vanzelf wel ofzo :?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_104687815
Een tijdje geleden mn eerste intro post gedaan hier, en daarna eigenlijk niet meer zo veel gerammeld :+ Maar nu is mn baas zwanger, en dan begint het weer hoor!

Mn baas runt een gezinshuis, dus daar wonen nu al 4 kinderen en dit wordt nummer 5. Heerlijk om er weer een echte kleine bij te hebben (andere kinderen zijn 13, 11, 9 en net 3). En hoewel mijn oppaswerk in dat gezinshuis natuurlijk helemaal niet te vergelijken is met het dagelijks opvoeden van meerdere kinderen vind ik wel dat je in een bepaald ritme komt. Je raakt eraan gewend dat je ogen in je achterhoofd moet hebben om alles en iedereen in de gaten te houden. De kinderen wonen niet voor niets niet meer thuis dus dat maakt het allemaal wat extra uitdagend natuurlijk. En de kleinere dingen duren ook allemaal wat langer. Je wilt niet weten hoe lang het duurt om de was te sorteren! :o

Maar goed, ik rammer lekker met haar zwangerschap mee ;)
pi_104689810
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:40 schreef _aurum_ het volgende:
misschien gooi ik nou een knuppel in het hoenderhok, maar het feit dat je niet met je partner over iets kan praten dat zou ik écht een groot probleem vinden.

Ik krijg de indruk dat er dan meer dingen zullen zijn die niet bespreekbaar zijn en dat werkt toch niet :?

Ik spreek even vanuit mijn leefwereld, maar ik vermoed dat iedereen wel met zijn partner kan praten over zijn/haar kinderwens, maar dat je soms merkt dat het even genoeg is :+ Mijn man weet van mijn gerammel (en hoe ;) ) maar ik kan me wel voorstellen dat hij het af en toe fijn vindt dat ik hier eens kom rammelen zodat ik niet nog eens bij hem over hetzelfde onderwerp begin.
Hier is het alvast niet dat ik er niet met hem kan over praten, maar dat het misschien soms beter is dat ik het even niet doe :) (moeilijk :X ) Gewoon om hem ook wat rust te geven en hem te laten wennen aan het idee.

Althans, hier is het toch het geval :Y
  Moderator dinsdag 22 november 2011 @ 20:29:50 #165
5428 crew  miss_sly
pi_104690220
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 15:11 schreef Cooki het volgende:
Miss: over 1 kind, Thomas heeft nooit last gehad van enig kind zijn, ik werd wel af en toe knetter van de toeschrijvingen/aannames omdat ie geen broertje/zusje had: bepaald gedrag werd gekoppeld aan het kinderaantal, en met inmiddels Lucas erbij blijkt dat bewezen onzin te zijn :Y)
O en de radar bij 1 kind: soms moest ik m bewust uitzetten van mezelf (maar pas toen ie al groter was, daarvoor vind ik t niet nodig ivm mijn controle-behoefte :Y )
en bovendien als ze straks op school zit dan gebeurt daar ook van alles wat je niet weet/ziet/merkt, en das toch ook goed? ;)

Aah, precies dat hadden schaap en ik ook al besproken: dat we haar soms de kans moeten geven om onder de radar te verdwijnen. En inderdaad, als ze naar school gaat, gebeurt dat automatisch :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_104690574
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:44 schreef debuurvrouw het volgende:

Wat ik in de baby dreumestijd lastig vond was de continue claim. nu hoef ik eigenlijk niet meer te 'vermaken' daarvoor in de plaats komen dan andere dingen, als begeleiden bij huiswerk, weerbaar maken voor de grote wereld, ze loslaten zonder dat ze in zeven sloten tegelijk lopen. Ook druk, maar anders. niet te vergelijken eigenlijk, maar maakt het hele kleine wel superoverzichtelijk. Toen kon ik gewoon bepalen, dat is er al láng niet meer bij ;)
Interessant om te lezen! Ik vind het verschil tussen omgaan met een 1- en 2-jarige al een wereld van verschil.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104698667
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik spreek even vanuit mijn leefwereld, maar ik vermoed dat iedereen wel met zijn partner kan praten over zijn/haar kinderwens, maar dat je soms merkt dat het even genoeg is :+ Mijn man weet van mijn gerammel (en hoe ;) ) maar ik kan me wel voorstellen dat hij het af en toe fijn vindt dat ik hier eens kom rammelen zodat ik niet nog eens bij hem over hetzelfde onderwerp begin.
Hier is het alvast niet dat ik er niet met hem kan over praten, maar dat het misschien soms beter is dat ik het even niet doe :) (moeilijk :X ) Gewoon om hem ook wat rust te geven en hem te laten wennen aan het idee.

Ik denk dat het idd grotendeels is zoals jij het beschrijft Leonieke. Althans zo ging het bij mij in het begin ook. Liever hier of bij vriendinnen rammelen dan hem gek maken met mijn gezever over babies.
Gelukkig kan ik er wel goed over praten met hem en heeft hij ook een kinderwens. En als het aan hem lag zouden we misschien nu wel zwanger kunnen zijn, maar ik wil eerst trouwen :)
pi_104718157
quote:
19s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:57 schreef smurfinnetje78 het volgende:

[..]

Jammer dat je vriend nog niet zo ver is. Maar dat komt vanzelf wel. Lekker genieten van de kindjes om je heen :) En je vriend kom vanzelf wel over de brug en anders kun je het over een tijdje nog eens aanhalen hoe lief die andere kindjes wel niet zijn in je omgeving ;-)
Ja zoiets ben ik ook wel van plan.. heb nog maar om een nieuwe puppy gevraagd. maar ook 1 hond vond hij wel genoeg :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:04 schreef Fyina het volgende:

[..]

Herkenbaar, mijn vriend wil het er ook eigenlijk niet eens over hebben. Snap ik ook wel, maar het er niet over praten maakt het soms bijna erger :o
Ja het kan soms inderdaad behoorlijk frustrerend zijn. maar ik denk dat het wat betreft mijn vriend en ik beter is als we het even laten rusten. Ik kan natuurlijk niet voor jouw situatie praten :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:40 schreef _aurum_ het volgende:

Wat dat betreft ben ik het weer eens met onderstaande :) Ik kan heel goed met mijn vriend praten alleen soms is het gewoon genoeg zoals ik eerder bovenaan al zei :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 20:23 schreef leonieke het volgende:

[..]

pi_104733328
Ja idem, met het 'er niet over willen hebben' bedoelde ik ook meer 'het er niet steeds/continu over willen hebben'. Ik snap het ook wel, als je die wens niet hebt ís het ook gewoon niet leuk om er continu over te praten. Dan leg je er alleen maar meer dwang op en is het later misschien ook geen leuk onderwerp meer. Dat wil ik helemaal niet, en ik vind het zelf ook beter om nog een aantal jaar te wachten. Maar toch, is het soms leuk om over te praten, dan maar met iemand anders ;)
pi_104738456
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 20:31 schreef Fyina het volgende:
Ja idem, met het 'er niet over willen hebben' bedoelde ik ook meer 'het er niet steeds/continu over willen hebben'. Ik snap het ook wel, als je die wens niet hebt ís het ook gewoon niet leuk om er continu over te praten. Dan leg je er alleen maar meer dwang op en is het later misschien ook geen leuk onderwerp meer. Dat wil ik helemaal niet, en ik vind het zelf ook beter om nog een aantal jaar te wachten. Maar toch, is het soms leuk om over te praten, dan maar met iemand anders ;)
Inderdaad. Maar misschien ook niet teveel want ik denk dat het vooral voor mezelf er voorlopig afstand van te houden omdat ik dan misschien mezelf er te gek mee maak..
En agh anders gooi ik het er hier af en toe wel uit :P Stond las te zwijmelen bij een mega schattig pakje Oh help echt mega erg.
pi_104757030
Weet je wat Thomas trouwens wil van Sinterklaas? Een baby _O-
pi_104758509
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 13:10 schreef leonieke het volgende:
Weet je wat Thomas trouwens wil van Sinterklaas? Een baby _O-
Tja dan kan je man er echt niet meer omheen natuurlijk ;-)
  donderdag 24 november 2011 @ 15:19:22 #173
258612 nytar
boys boys boys
pi_104761769
goed kado idee van thomas! Dan kan je man er niet meer omheen ;)

Ik had vandaag geen geluk. Dit zou mijn laatste rammeldag zijn. Afspraak bij gyn. Krijgt ze mn spiraal er niet uit!? Nu moet ik wachten tot een ander ziekenhuis me belt voor een afspraak! Grr ben niet blij! :(
  donderdag 24 november 2011 @ 15:21:15 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_104761828
:o Oi! Da's niet tof! :{
Auw ook! Of niet?
pi_104761926
Ow dat is balen Nytar! Hopelijk kun je snel ergens anders terecht!
  donderdag 24 november 2011 @ 16:00:12 #176
258612 nytar
boys boys boys
pi_104763234
doet best een beetje zeer ja. Vooral dat wroeten was niet zo tof.
Ik heb mezelf maar even verwend met een stuk of 10 chocotoffs :)
pi_104767345
Gatver Nytar, wat vervelend zeg! (en pijnlijk) balen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_104792930
Dat is balen zeg. Gelukkig weet je wel dat het einde van je gerammel in zicht is en dat je door kan naar de 2 streepjes :-D
pi_104811694
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 15:19 schreef nytar het volgende:
goed kado idee van thomas! Dan kan je man er niet meer omheen ;)

Ik had vandaag geen geluk. Dit zou mijn laatste rammeldag zijn. Afspraak bij gyn. Krijgt ze mn spiraal er niet uit!? Nu moet ik wachten tot een ander ziekenhuis me belt voor een afspraak! Grr ben niet blij! :(
Hoe kan dat nou? Waren de touwtjes te kort, dat ze er niet bij kon?

verkapt ik wil eigenlijk ook in dit topic posten :@
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 25 november 2011 @ 22:11:16 #180
258612 nytar
boys boys boys
pi_104824579
kom maar lekker posten dan! :)

ze kon de touwtjes niet vinden. Wellicht naar binnen verschoven ofzo. Ik hoor het wel bij de volgende afspraak. Ik hoop alleen dat ik snel terecht kan...
pi_104825711
quote:
19s.gif Op maandag 21 november 2011 16:01 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Hopelijk zorgt de endometriose niet voor te veel problemen bij jou om zwanger te worden! Moet je dan eerst op doktersgoedkeuring wachten voordat je er aan mag beginnen?
Waarschijnlijk moet mijn hele buik eerst nog open voor we verder mogen ;( (Beide eierstokken verkleefd). In januari krijg ik de eerste vervolgstap te horen! Spannend!
In mijn omgeving is ook de een na de ander zwanger, en dat frustreert mij soms enorm! Vooral als ik dan hoor van een ander, dat onze klas wel erg vruchtbaar is. Daar kan ik dan best jaloers en verdrietig om worden.

@Nytar: balen zeg! Hopelijk heb je snel weer een nieuwe datum voor spiraalverwijdering en mag je verder! En dat je dan maar snel zwanger mag worden!
pi_104828535
Auch Nytar, dat klinkt pijnlijk! Stomme draadjes ook, of ze prikken je vent of ze zijn kwijt! Maar goed lets not go there :P

Hier wordt ik gek van mijn eigen gerammel en ik heb ook echt het idee dat iedereen het kan horen, Ik zou het liefst met een vingerknip de situatie ideaal maken en dan aan baby's maken beginnen! :D Ik droom zelfs over baby's van mij en mijn lief, en dan wordt ik wakker like : :'( echt stom! Ik wil gewoon een lief klein wondertje!! :@
S. 2014
J. 2016
pi_104828753
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hier wordt ik gek van mijn eigen gerammel en ik heb ook echt het idee dat iedereen het kan horen, Ik zou het liefst met een vingerknip de situatie ideaal maken en dan aan baby's maken beginnen! :D Ik droom zelfs over baby's van mij en mijn lief, en dan wordt ik wakker like : :'( echt stom! Ik wil gewoon een lief klein wondertje!! :@
O+ :*
hier rupsjenooitgenoeg :@ de buren horen me rammelen }:|
pi_104829080
En hier nog zo'n een die over babies droomt, en dan verdrietig wakker wordt.. word af en toe zo gek van mezelf!
En toch in oud blijven lurken en foto's van pasgeboren babies kijken he :-P
pi_104831229
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:22 schreef Cooki het volgende:

[..]

O+ :*
hier rupsjenooitgenoeg :@ de buren horen me rammelen }:|
:*

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 23:29 schreef Bubbles90. het volgende:
En hier nog zo'n een die over babies droomt, en dan verdrietig wakker wordt.. word af en toe zo gek van mezelf!
En toch in oud blijven lurken en foto's van pasgeboren babies kijken he :-P
Ja inderdaad! omdat ik het heerlijk vind om te lezen over het wel en wee van die meiden maar als er dan weer verse baby's zijn, dan rammel ik helemaal de pan uit!
Het allerergste was een droom dat ik een tweeling had gekregen(zit in de familie) en ik was helemaal gelukkig, en toen werd ik wakker en dacht ik mn kindjes!! maar er was natuurlijk niks! heel de dag door van de kaart geweest! Maar vriend is niet over te halen, hij wil geen kinderen in dit huisje! :(
S. 2014
J. 2016
pi_104831538
*herkent het ook wel een beetje :(
freedom is just another word for nothing left to lose
  zaterdag 26 november 2011 @ 08:59:07 #187
258612 nytar
boys boys boys
pi_104835717
heftig hoor Rammeltje! En om je een hart onder de riem te steken, ik ken 3 meiden die na zo'n operatie zwanger zijn geworden. 2 ondertussen bevallen en 1 bijna.

En een dikke knuffel voor alle andere rammelaars!
pi_104836082
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:28 schreef rammeltje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk moet mijn hele buik eerst nog open voor we verder mogen ;( (Beide eierstokken verkleefd). In januari krijg ik de eerste vervolgstap te horen! Spannend!
In mijn omgeving is ook de een na de ander zwanger, en dat frustreert mij soms enorm! Vooral als ik dan hoor van een ander, dat onze klas wel erg vruchtbaar is. Daar kan ik dan best jaloers en verdrietig om worden.

@Nytar: balen zeg! Hopelijk heb je snel weer een nieuwe datum voor spiraalverwijdering en mag je verder! En dat je dan maar snel zwanger mag worden!
Dat is wel heftig zeg. Mijn zus heeft het ook, dusdanig erg dat het ook op haar darmen enzo zit. Maar ik heb geen contact meer met haar dus weet niet wat de gevolgen nog allemaal zijn voor haar. Behalve dat ze nu gedwongen in de overgang zit.

Bij mij heb ik wel al een (kort) medisch traject achter de rug om draagsterschap van een genetische ziekte uit te sluiten. En dat was voor mij allemaal positief dus geen draagster van de ziekte in de familie. Dus met een bijna gerust hart kan ik iig wel natuurlijk zwanger worden. Ik zag dat ik hier ook al eerder had gepost rond die periode :)

En alle dromende rammelende dames... Meer dan geduld kun je helaas niet opbrengen. Wel sterkte en succes want het kan best frustrerend zijn natuurlijk. Zo graag willen maar de andere helft is er nog niet klaar voor..
pi_104843144
Smurfinnetje, geweldig dat je geen draagster bent! Een hele zorg minder, ofniet?

En ik zag in Z&G dat cooki er ook voor gaat? Leuk!
pi_104843895
Oeh ja, bubbles , dat heb je snel gezien O+

:W *O* ik mag me melden in wachten op tweede streepjes topic*O*
we gaan voor een derde O+
alleen gaan we daar niet weer 8,5 jaar over doen... (limiet moet nog bepaald worden :X )
stuiterdestuiter...

voor hier: succes voor alle rammelaars! ik hoop dat jullie ook snel naar tweedestreepjes topic verhuzen zodra t kan enzo.. O+ :*
pi_104844810
oh cookie wat superleuk! je mag gaan broeden!! *O*
dan ga ik je natuurlijk wel volgen in het wachten op topic! :P

mijn vent liep vandaag in de bart smit, allemaal dingen op te noemen die hij zou kopen voor ons kindje, dus ik wilde spijkers met koppen slaan maar nee :P
S. 2014
J. 2016
pi_104845286
Sta al weer een poosje in lurk stand, lees nog wel mee :)
Leuk nieuws Cooki! Kan me voorstellen dat je nu helemaal hyper bent.

gewoonmezelf87: dit ken ik! Mijn vent maakt er ook grapjes van! Laatst in de kruidvat stonden we bij de medicijnen, drukt hij een zwangerschapstest in m'n hand "dan heb je hem alvast in huis". Dus ik zei "pas maar op of ik koop foliumzuur!" Na een "doe je toch niet" van vent ligt er dus nu een potje foliumzuur in de kast...(overigens ongebruikt, want ben vorige maand pas gestopt met pil en niet nu gelijk kindjes...)
  zaterdag 26 november 2011 @ 16:12:33 #194
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104845330
Cooki, wat leuk!

SupremeEvil, met foliumzuur moet je eiegnlijk al beginnen voordat je zwanger bent :Y
pi_104847010
Cooki wat leuk *O* *O* *O*
Samen in zwangerschap&geboorte straks. Deal?!

[ Bericht 7% gewijzigd door DustinHenderson op 26-11-2011 17:41:38 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_104849678
Poppejans, das een prima deal! *O* Ik ben maar beperkt houdbaar he, dus als jij dan wel ff opschiet zeg maar: 2012 moet t hier gebeuren (zwanger worden) :*
  zaterdag 26 november 2011 @ 18:55:51 #197
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104850178
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:40 schreef Cooki het volgende:
Poppejans, das een prima deal! *O* Ik ben maar beperkt houdbaar he, dus als jij dan wel ff opschiet zeg maar: 2012 moet t hier gebeuren (zwanger worden) :*
Doe maar zo tegen april. Want dan kan ik jou moreel (en fysiek) komen ondersteunen O+
pi_104850189
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 november 2011 16:12 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, wat leuk!

SupremeEvil, met foliumzuur moet je eiegnlijk al beginnen voordat je zwanger bent :Y
Ja weet ik, maar dat is weer nét een stapje verder, als we beslissen dat we er echt voor gaan :Y
Komt nog wel, eerst ontpillen... Weet dat het geen kwaad kan om nu al te beginnen, maar voor mn gevoel gaat dat dan ineens te snel ofzo. Kan het niet zo goed uitleggen :)
  zaterdag 26 november 2011 @ 18:59:46 #199
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104850269
Aah oke, ik begon er meteen mee toen ik gestopt ben met de pil en toen wilden we niet eens direct proberen. Maar ik dacht: als ik nou per ongeluk toch zwanger wordt, dan heb ik dát in elk geval geslikt...
Maar iedereen redeneert (gelukkig) weer anders
pi_104850532
Ja dat is ook weer zo... Maar heb het in ieder geval in huis nu ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')