quote:
Dit zijn den internetz, hoefnie hieroquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:47 schreef Chloroform het volgende:
Waarom weet jij niet hoe je werkwoorden moet vervoegen?
Nee dank u, ik kan u doorverwijzen naar Aachen!quote:
Waarom is Chloroform zo dom als het achtereind van een - naar jouw wens in te vullen -quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:47 schreef Chloroform het volgende:
Waarom weet jij niet hoe je werkwoorden moet vervoegen?
Haha expres verkeerd typen om je fouten te verdoezelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:48 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Dit zijn den internetz, hoefnie hiero
[..]
Nee dank u, ik kan u doorverwijzen naar Aachen!
Oke sorry een typo in de titel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Wanneer schrijf je iets met een d en wanneer met dt?
quote:Op zondag 25 september 2011 01:26 schreef Archibaltus het volgende:
Waarom zit er een lamp in de koelkast maar niet in de vriezer?
Wat was degene aan het doen die ontdekte dat er melk uit een koe kwam?
Als een ambulance onderweg is om iemand te redden en de ambulance rijd iemand aan, stopt hij dan om de persoon te redden?
Waarom draagt Donald Duck een handdoek als hij onder de douche vandaan komt terwijl hij nooit een broek draagt?
quote:Op zondag 25 september 2011 01:31 schreef Haifisch het volgende:
Waarom zit er een lamp in de koelkast maar niet in de vriezer?
a. Omdat we koelkasten meer gebruiken dan vriezers (in het donker)
b. Omdat ze weerstand van een gloeilamp afneemt bij kou, en de lamp dus kapot zou gaan bij de temperatuur in je vriezer
Wat was degene aan het doen die ontdekte dat er melk uit een koe kwam?
Die dacht tepel>drinken. Net zoals dat bij mensen is.
Als een ambulance onderweg is om iemand te redden en de ambulance rijd iemand aan, stopt hij dan om de persoon te redden?
Ja, en de meldkamer zal een andere ambulance op de andere melding zetten.
Waarom draagt Donald Duck een handdoek als hij onder de douche vandaan komt terwijl hij nooit een broek draagt?
Omdat hij daar ook droog wil zijn.
quote:Op zondag 25 september 2011 01:39 schreef Archibaltus het volgende:
Kunnen vampieren aids krijgen?
Hoe dood is de dode zee?
Waar blijft het witte als de sneeuw smelt?
Hoe weet je wanneer je onzichtbare inkt op is?
Hoe schrijf je 0 in Romeinse cijfers?
Waarom zit er een slot op een winkel die beweerd 7 dagen per week open te zijn?
Hoeveel melk zit er in de Melkweg?
Noem je een vlieg zonder vleugels een loop?
Waarom kunnen mensen die niet tegen kietelen kunnen wel hunzelf kietelen?
quote:Op zondag 25 september 2011 01:47 schreef Haifisch het volgende:
Kunnen vampieren aids krijgen?
Als je bloed drinkt kun je HIV krijgen en later AIDS.
Hoe dood is de dode zee?
Niet dood, er leven vissen in.
Als je het water in de zee bedoeld (en het zout) dan is het levenloos, want het zijn stoffen.
Waar blijft het witte als de sneeuw smelt?
Het witte is zonlicht dat gereflecteerd wordt. Bepaalde golven worden opgenomen door het materiaal dat overblijft nadat het gesmolten is.
Hoe weet je wanneer je onzichtbare inkt op is?
Door te kijken hoe veel er nog in je inktpotje zit.
Hoe schrijf je 0 in Romeinse cijfers?
Er is geen symbool voor het getal 0.
Waarom zit er een slot op een winkel die beweerd 7 dagen per week open te zijn?
Er staat niet bij dat het 24 uur per dag open is.
Hoeveel melk zit er in de Melkweg?
Men neme de hoeveelheid melk op aarde maal 1.
Noem je een vlieg zonder vleugels een loop?
Nee, een mens zonder voeten noem je toch ook geen handstand?
Waarom kunnen mensen die niet tegen kietelen kunnen wel hunzelf kietelen?
Ja, iedereen (met handen) kan zichzelf kietelen. Het heeft alleen geen effect.
quote:Op zondag 25 september 2011 01:57 schreef Archibaltus het volgende:
Als de mens van apen zijn geëvolueerd, waarom zijn er dan nog steeds apen?
Waarom is een box ring vierkant?
Is duck tape van eenden gemaakt?
Klopt het dat kannibalen geen clowns eten omdat ze grappig smaken?
Zit je neus in het midden van je gezicht?
Waarom kan Goofy rechtop lopen en Pluto niet? Het zijn allebei honden.
quote:Op zondag 25 september 2011 02:05 schreef Haifisch het volgende:
Als de mens van apen zijn geëvolueerd, waarom zijn er dan nog steeds apen?
Er bestaan ook nog steeds domme mensen, mensen zijn gewoon afgesplitst en zijn in hogere mate doorontwikkeld als de apen.
Waarom is een box ring vierkant?
box=doos=kubus=van bovenaf gezien vierkant
Is duck tape van eenden gemaakt?
Nee.
Klopt het dat kannibalen geen clowns eten omdat ze grappig smaken?
Ik zal het eens proberen
Zit je neus in het midden van je gezicht?
Nee, de ruimte tussen je ogen meestel wel.
Waarom kan Goofy rechtop lopen en Pluto niet? Het zijn allebei honden.
Zie het mens/aap verhaal
Wat kom je haten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:48 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Waarom is Chloroform zo dom als het achtereind van een - naar jouw wens in te vullen -
Ik koop ze altijd bij de brunaquote:
Net als jij vertrokken bent voor altijdquote:
Natuur ook altijd met z'n gekke fratsen.quote:
Verkapte doodsverwensing.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:52 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Net als jij vertrokken bent voor altijd
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer sodemieter je weer een eind op?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:52 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Net als jij vertrokken bent voor altijd
GMTAquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
Dat bedoel ik niet.quote:
Vragen om een ban, b*nquote:
Theoretisch gezien kan datquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:53 schreef Rezania het volgende:
Kan TS niet gewoon van FOK! verdwijnen?
Dit is geen vraagquote:
Kuuk danst mee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
* ikbennieuwopfok doet een dansje
Uit verveling, en vaak worden het pas kuttopics als het door bepaalde leden wordt verpest.quote:
Wat die blauwe zegt ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
Wie dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:56 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Uit verveling, en vaak worden het pas kuttopics als het door bepaalde leden wordt verpest.
terechte opmerkingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is geheime informatie die ik niet mag gevenquote:
Omdat een horoscoop helemaal niet klopt, en vaak algeme info is die bij iedereen zou kunnen kloppen. Daarom staat er ook (bijna) nooit dat je de loterij zal gaan winnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:02 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Waarom klopt mijn horoscoop nooit?
Volgens mij zijn die van de stadswerkplaats, maar hier ben ik niet zeker van.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:02 schreef Zweetteef het volgende:
Wat zijn die groene bakfietsen in groningen die 6 kinderen vervoeren?
Ik denk dat er geen specifiek vrouwenblad daarvoor bestaat, al ben ik niet helemaal thuis in de vrouwenbladen. Een van de redenen dat er bladen bestaan voor bepaalde doelgroepen is het gericht kunnen adverteren en dus ook artikelen over eigen producten "toevallig" in het blad laten plaatsen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:06 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Dank je! Volgende mysterie:
Welk vrouwenblad bestaat wel uit nuttige informatie en relevante artikelen?
Ik doe redelijk rustig aan, dus dat zal wel meevallen.quote:
De geheime regelmaat die ik vasthoud vertel ik nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:09 schreef Rezania het volgende:
Wanneer komt het volgende kuttopic van TS? Dan kan ik me alvast voorbereiden.
Dit ligt meestal bij jezelf. Als je iets dringend nodig hebt zul je eerder in de stress schieten en dingen verkeerd doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:10 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Nogmaals bedankt Haifisch! Je brengt rust in mijn leven.
Volgende vraag. Waarom faalt technologie altijd op het moment dat je het meest dringend nodig hebt?
Mensen die het weigeren te accepterenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:13 schreef Rezania het volgende:
Waarom zijn er mensen die nog steeds euro's naar guldens omrekenen?
Dit is een levensvraag zonder een vast antwoord die voor iedereen kan verschillen, en waarbij het antwoord tijdens de loop van het leven veel kan veranderen.quote:
Bedankt voor je antwoord.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:15 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Mensen die het weigeren te accepteren
Mensen die willen bewijzen dat de prijzen gestegen zijn, terwijl ze geen rekening houden met inflatie
Mensen die hun hele leven gewerkt hebben met guldens, en gulden nog steeds gekoppeld hebben aan geld in hun hoofd.
Omdat mensen veel te maken hebben met mensen die ze zien als "echte islamieten" zoals sommige onruststokers in de buurt. Ze vergeten hierbij dat veel misdaden gepleegd worden door "echte Nederlanders" maar dit niet zo breed wordt uitgemeten in de media.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord.Nu begrijp ik die mensen beter.
Hoezo denken mensen dat de islam gewelddadig is?
In principe wel, alleen is er bij mij geen geval bekend waarbij dit wel is gebeurd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Als een albino-neger midden in de nacht bij het volle maanlicht in een zwarte jas en witte broek heel snel heen en weer rent over het zebrapad, terwijl ik met mijn ogen knipper, loop ik dan kans op een epileptische aanval?
Nee dat doe ik niet. Teveel oppervlakte om te besproeien en als ze het wilden zouden ze het ook in ons drinkwater kunnen stoppen.quote:
Doen ze al met fluoride.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:21 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet. Teveel oppervlakte om te besproeien en als ze het wilden zouden ze het ook in ons drinkwater kunnen stoppen.
Dit wordt in Nederland niet meer gedaan (fluoride toevoegen in het water).quote:
2x de helft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef sp00ny het volgende:
Een school heeft 1000 leerlingen, elk met een eigen genummerd kastje. Op de eerste dag van het nieuwe schooljaar heeft de conciërge alle kastjes schoongemaakt en dichtgedaan. Vervolgens komen alle leerlingen één voor één binnen.
Nummer 1 doet alle kastjes weer open.
Nummer 2 verandert alle kastjes met een even nummer (die doet hij dus dicht).
Nummer 3 verandert alle kastjes met als nummer een drievoud. (de dichte doet hij open, de open weer dicht).
Nummer 4 verandert alle kastjes met als nummer een viervoud.
enz. enz. enz.
Welke kastjes zijn na afloop open?
Haten op Chloroformquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:48 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Waarom is Chloroform zo dom als het achtereind van een - naar jouw wens in te vullen -
Ik weiger je wiskunde huiswerk te makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef sp00ny het volgende:
Een school heeft 1000 leerlingen, elk met een eigen genummerd kastje. Op de eerste dag van het nieuwe schooljaar heeft de conciërge alle kastjes schoongemaakt en dichtgedaan. Vervolgens komen alle leerlingen één voor één binnen.
Nummer 1 doet alle kastjes weer open.
Nummer 2 verandert alle kastjes met een even nummer (die doet hij dus dicht).
Nummer 3 verandert alle kastjes met als nummer een drievoud. (de dichte doet hij open, de open weer dicht).
Nummer 4 verandert alle kastjes met als nummer een viervoud.
enz. enz. enz.
Welke kastjes zijn na afloop open?
Als dit aan mij is gericht: Ik denk niet zoveel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:26 schreef Oerbeer het volgende:
Waarom open je soms topics waarvan je weet dat ze geslot gaan worden?
Heldquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:27 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Als dit aan mij is gericht: Ik denk niet zoveel.
Als dit algemeen is: Om de grens op te zoeken, kijken hoe ver je mag gaan.
kon je het niet vinden op google mijn jong?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:26 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik weiger je wiskunde huiswerk te maken
Pic's van je ma?quote:
Dat ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:27 schreef sp00ny het volgende:
[..]
kon je het niet vinden op google mijn jong?
Goed antwoord.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:19 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Omdat mensen veel te maken hebben met mensen die ze zien als "echte islamieten" zoals sommige onruststokers in de buurt. Ze vergeten hierbij dat veel misdaden gepleegd worden door "echte Nederlanders" maar dit niet zo breed wordt uitgemeten in de media.
Ook zien ze veel "terroristen" op TV, die extreem gaan in het geloven van de geschreven teksten. Ook westerse mensen doen dit, zoals sommige sektes.
Chantage door foto's te maken, het doen van een bijbaan zoals het bezorgen van post in haar buurt etc. etc.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:28 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Hoe verdien je je geld als professioneel stalker?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:08 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik doe redelijk rustig aan, dus dat zal wel meevallen.
Ja, geen probleem.quote:
6 1/2quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:30 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Uit hoeveel stukjes bestaat een atoomkern nu eigenlijk?
Dat verschilt toch per kern.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:30 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Typ x/0 in op je rekenmachinequote:
Bedoel je hoeveel verschillende of hoeveel?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:30 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Nietmachinesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:31 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Wat kan je niet aan elkaar nieten met een nietmachine?
Oke, gewoon waterstof of deutorium of tritium?quote:
Je vergeet deutorium en tritiumquote:
Dan is het niet mogelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:31 schreef Apenzoon het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het. Mijn rekenmachine weigert dat commando uit te voeren.
Ik ging gewoon uit van de simpelste vorm.quote:
Maak het dan mogelijk.quote:
Dat hebben de admins bepaalt. Ik stalk ze (nog) niet dus ik weet het niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:33 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Waarom heet het subforum 'The truth is in here' en niet 'Spiritualiteit en andere zweverigheid'?
Ik niet, ik heb me laatst ingelezen in explosieven en zo, anders had ik het ook niet bedacht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ging gewoon uit van de simpelste vorm.
Ik heb het gewoon op school geleerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:35 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb me laatst ingelezen in explosieven en zo, anders had ik het ook niet bedacht.
Het ei, aangezien reptielen eerder kwamen dan zoogdieren.quote:
gewone waterstof in gewone vorm.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:32 schreef Haifisch het volgende:
Oke, gewoon waterstof of deutorium of tritium?
Ik denk het ei, want koeien zijn geëvolueerd uit kleinere zoogdieren (duurt veel langer), terwijl vogels zijn geëvolueerd uit vliegende dinosauriërs. En reptielen en amfibieën zijn ook eerder ontstaan dan zoogdieren, net zoals vissen.quote:
maar die bestaat toch ook weer uit onderdeeltjes? en die ook weer?quote:
Het is nog niet waargenomen, en zijn functies zijn bij mij ook onbekend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:36 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
gewone waterstof in gewone vorm.
Andere vraag: Wanneer wordt het higgs-boson deeltje gevonden en wat kunnen we er mee?
Ja, maar dat zijn nog gebieden waar veel aan verandert om de zoveel tijd. Ga er maar van uit dat ze uit quarks bestaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:37 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
maar die bestaat toch ook weer uit onderdeeltjes? en die ook weer?
Captain Quark van Ratchet & Clankquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:39 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn nog gebieden waar veel aan verandert om de zoveel tijd. Ga er maar van uit dat ze uit quarks bestaan
Het hoeft niet om deze uitspraak te gaan, hij kan ook over het algemeen een leugenaar zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:40 schreef Apenzoon het volgende:
Als iemand beweert een leugenaar te zijn, is hij dan een leugenaar?
Dat is geen antwoord!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:41 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Het hoeft niet om deze uitspraak te gaan, hij kan ook over het algemeen een leugenaar zijn.
Dat heet toch een paradox?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:40 schreef Apenzoon het volgende:
Als iemand beweert een leugenaar te zijn, is hij dan een leugenaar?
Het kan.quote:
Omdat het heerst over het leven van alle ondergeschikte diersoorten en kan bepalen over hun levenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:42 schreef RavioliPunch het volgende:
De leeuw is niet de sterkste dier, waarom wordt de leeuw dan toch als Koning aanschouwt?
Alleen als we sneller gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Als we de aarde in een grotere baan kunnen krijgen, leven we dan ook langer?
Nee, ik denk juist dat we korter leven (gemiddeld) omdat we langer winter en zomer hebben (seizoenen met veel doden). Ook omdat een jaar langer duurt en we gewoon op normaal tempo blijven slijtenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Als we de aarde in een grotere baan kunnen krijgen, leven we dan ook langer?
Dit verschilt van persoon tot persoon. Hier kan ik niet over oordelen. Fanboys vinden het fantastisch, MS liefhebbers haten het.quote:
Star Trekquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:47 schreef Rezania het volgende:
Is een transporter zoals in Star Trek mogelijk?
Dat weet ik niet, want dat verschilt van plek tot plek en er is geen regel aan te binden. Ook lucht bestaat voor een deel uit water, dus wat hoort dan bij lucht en wat bij water?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:45 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Wat is de procentuele verhouding van water en lucht van een gemiddelde wolk?
Mijn tip: Lief, aardig, eerlijk en jezelf zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:48 schreef sp00ny het volgende:
wat moet je zeggen tegen een meisje om 100% geile neuck seks te krijgen?
Wanneer ga je weg 'op' fokquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:48 schreef andreas612 het volgende:
HOI HAIFISCH![]()
![]()
, IK VIND JE KKDOM, WANNEER GA JE WEG OP FOK???
DOEI
Ik heb even opgezocht wat het is, en ik denk het niet. Maar we weten nooit wat de wetenschap ons zal brengen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:47 schreef Rezania het volgende:
Het is FOK!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:48 schreef andreas612 het volgende:
HOI HAIFISCH![]()
![]()
, IK VIND JE KKDOM, WANNEER GA JE WEG OP FOK???
DOEI
Ja hoor, zie Tron.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:47 schreef Rezania het volgende:
Maar als sommigen zichzelf zijn, kunnen ze ze niet lief en aardig zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:49 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Mijn tip: Lief, aardig, eerlijk en jezelf zijn.
Euhm.. nooit echt last van gehad maar oké, ik zal het proberen.quote:
waarom leef jij nog?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom heb je een Zweedse vlag als UI?
Omdat ik in een spel de rol van Zweden speelde, en omdat ik Zweedse blondines adoreerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom heb je een Zweedse vlag als UI?
Omdat ik totaal geen leven heb.quote:
Als de mods mij verbannen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:52 schreef andreas612 het volgende:
[..]
DAT IS GEEN ANTWOORD KUT! WANNEER GA JE WEG???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen huistelefoon.quote:
Nee, ik heb op dit moment geen vriendin en daar heb ik nu even geen probleem mee.quote:
Moorden mag niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:56 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Een huurmoordenaar in een koopwoning. Mag dat net zo goed als een sluipmoordenaar die aan hardlopen doet?
Wedervraag:ROL?quote:
Ze heeft geen facebook, waarschijnlijk wel een FOK! account.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:57 schreef andreas612 het volgende:
oh, geef dan ff de facebook van je moeder
Oke, rollen is een leuk tijdverdrijf en een nuttige manier om ronde dingen te vervoerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:58 schreef andreas612 het volgende:
hij bedoelt ROL van rollen, oftewel, hey bolle! als je niet kan holle ga je maar rolle
Dat is slechts een mening.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:59 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Oke, rollen is een leuk tijdverdrijf en een nuttige manier om ronde dingen te vervoeren
Rolluikspottersquote:
Nee, zie boven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:58 schreef andreas612 het volgende:
hij bedoelt ROL van rollen, oftewel, hey bolle! als je niet kan holle ga je maar rolle
Oke, ik pas!quote:
Dit is nog nooit bewezen, dus als ik antwoord zou geven zou het alleen een hypothese zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:00 schreef Apenzoon het volgende:
Vraag: Wat gebeurt er als een tijdreiziger terug in de tijd gaat en (per ongeluk of opzettelijk) zijn grootvader vermoordt, voordat deze de vader of moeder van de tijdreiziger heeft kunnen verwekken?
A. De oude tijdlijn wordt vervangen
Deze theorie houdt in dat zodra de tijdreiziger zijn grootvader vermoord, de tijdlijn zichzelf als het ware "corrigeert" en er een nieuwe tijdlijn ontstaat die over de oude wordt heengeschreven. De tijdreiziger verdwijnt hierbij in het niets, alle bewijzen dat de tijdreiziger ooit heeft bestaan worden uitgewist, en de dood van de grootvader blijft aanwezig in de nieuwe tijdlijn; alleen zal zijn dood in deze tijdlijn door iets anders worden veroorzaakt dan de tijdreiziger.
B. Er ontstaat een parallel universum
Deze theorie houdt in dat wanneer de tijdreiziger arriveert in het verleden, er een ingreep in de tijdlijn plaatsvindt en er op hetzelfde moment een nieuwe parallelle tijdlijn ontstaat. Er bestaan er nu twee tijdlijnen of parallelle universums 'naast elkaar' in het multiversum: de tijdlijn waarnaar de tijdreiziger in het verleden teruggereisd is en zijn grootvader heeft vermoord en de 'originele' tijdlijn waar er in het verleden niets ernstigs met zijn grootvader gebeurd is, zodat de tijdreiziger gewoon geboren wordt om later naar het verleden te kunnen reizen.
C. Het verleden kan niet worden veranderd
Deze theorie gaat ervan uit dat de tijdlijn een vast gegeven is, waar een tijdreiziger ofwel in zijn geheel geen veranderingen kan aanbrengen, of anders geen veranderingen in kan aanbrengen die tot de grootvaderparadox zouden kunnen leiden. Pogingen dit toch te doen zullen op niks uitdraaien of via een andere gebeurtenis weer recht worden gezet. De tijdreiziger kan in dit geval zijn grootvader niet vermoorden, want alle gebeurtenissen staan al vast. Er is namelijk maar een tijdlijn die door het bestaan 'al van tevoren bedacht' is en daarbij wordt de grootvader niet vermoord, wordt de vader of moeder verwekt en vervolgens de tijdreiziger die zonder succes terugreist in de tijd om te proberen zijn grootvader te vermoorden.
Koken en condenseren toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:02 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Wat is de goedkoopste manier om de noordzee te veranderen in vers drinkwater?
Oh sorry, ik vraag om je mening.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:02 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Dit is nog nooit bewezen, dus als ik antwoord zou geven zou het alleen een hypothese zijn.
Er staat niet in dat ik alles beantwoord.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:02 schreef RavioliPunch het volgende:
SLOTJE, WANT MISLEIDENDE TITEL. HIJ BEANTWOORDT NIET ALLES
Ik denk dat het een speciale manier van zelfmoord isquote:
Ik denk door condensatie op enorme schaal. Misschien in een vacuüm zodat het kookpunt lager ligt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:02 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Wat is de goedkoopste manier om de noordzee te veranderen in vers drinkwater?
Whehehe eyye bolluh eheh trek je bene in dan ken je rolluh hehheh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:58 schreef andreas612 het volgende:
Euhm ik dacht 66,66%. Dit is mij ooit uitgelegd bij wiskundequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:19 schreef Apenzoon het volgende:
Ik heb drie dozen, twee bevatten slechts wat papier, één bevat honderd euro aan briefgeld. Ik weet wat er in elke doos zit, jij niet. Jij kiest willekeurig een doos uit, maar kijkt er nog niet in. Daarna haal ik een doos waar papier in zit weg. Wat is nu de kans dat de overgebleven doos het geld bevat?
Een geprivatiseerd bedrijf.. dat zegt genoeg toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
Waarom heeft de NS zijn zaakjes niet op oorde.
Omdat ik geboren ben.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |