Vragen om een ban, b*nquote:
Theoretisch gezien kan datquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:53 schreef Rezania het volgende:
Kan TS niet gewoon van FOK! verdwijnen?
Dit is geen vraagquote:
Kuuk danst mee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
* ikbennieuwopfok doet een dansje
Uit verveling, en vaak worden het pas kuttopics als het door bepaalde leden wordt verpest.quote:
Wat die blauwe zegt ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer sodemieter je weer een eind op?
Wie dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:56 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Uit verveling, en vaak worden het pas kuttopics als het door bepaalde leden wordt verpest.
terechte opmerkingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:52 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer sodemieter je weer een eind op?
Dat is geheime informatie die ik niet mag gevenquote:
Omdat een horoscoop helemaal niet klopt, en vaak algeme info is die bij iedereen zou kunnen kloppen. Daarom staat er ook (bijna) nooit dat je de loterij zal gaan winnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:02 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Waarom klopt mijn horoscoop nooit?
Volgens mij zijn die van de stadswerkplaats, maar hier ben ik niet zeker van.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:02 schreef Zweetteef het volgende:
Wat zijn die groene bakfietsen in groningen die 6 kinderen vervoeren?
Ik denk dat er geen specifiek vrouwenblad daarvoor bestaat, al ben ik niet helemaal thuis in de vrouwenbladen. Een van de redenen dat er bladen bestaan voor bepaalde doelgroepen is het gericht kunnen adverteren en dus ook artikelen over eigen producten "toevallig" in het blad laten plaatsen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:06 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Dank je! Volgende mysterie:
Welk vrouwenblad bestaat wel uit nuttige informatie en relevante artikelen?
Ik doe redelijk rustig aan, dus dat zal wel meevallen.quote:
De geheime regelmaat die ik vasthoud vertel ik nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:09 schreef Rezania het volgende:
Wanneer komt het volgende kuttopic van TS? Dan kan ik me alvast voorbereiden.
Dit ligt meestal bij jezelf. Als je iets dringend nodig hebt zul je eerder in de stress schieten en dingen verkeerd doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:10 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Nogmaals bedankt Haifisch! Je brengt rust in mijn leven.
Volgende vraag. Waarom faalt technologie altijd op het moment dat je het meest dringend nodig hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |