Ik heb het gewoon op school geleerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:35 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb me laatst ingelezen in explosieven en zo, anders had ik het ook niet bedacht.
Het ei, aangezien reptielen eerder kwamen dan zoogdieren.quote:
gewone waterstof in gewone vorm.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:32 schreef Haifisch het volgende:
Oke, gewoon waterstof of deutorium of tritium?
Ik denk het ei, want koeien zijn geëvolueerd uit kleinere zoogdieren (duurt veel langer), terwijl vogels zijn geëvolueerd uit vliegende dinosauriërs. En reptielen en amfibieën zijn ook eerder ontstaan dan zoogdieren, net zoals vissen.quote:
maar die bestaat toch ook weer uit onderdeeltjes? en die ook weer?quote:
Het is nog niet waargenomen, en zijn functies zijn bij mij ook onbekend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:36 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
gewone waterstof in gewone vorm.
Andere vraag: Wanneer wordt het higgs-boson deeltje gevonden en wat kunnen we er mee?
Ja, maar dat zijn nog gebieden waar veel aan verandert om de zoveel tijd. Ga er maar van uit dat ze uit quarks bestaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:37 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
maar die bestaat toch ook weer uit onderdeeltjes? en die ook weer?
Captain Quark van Ratchet & Clankquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:39 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn nog gebieden waar veel aan verandert om de zoveel tijd. Ga er maar van uit dat ze uit quarks bestaan
Het hoeft niet om deze uitspraak te gaan, hij kan ook over het algemeen een leugenaar zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:40 schreef Apenzoon het volgende:
Als iemand beweert een leugenaar te zijn, is hij dan een leugenaar?
Dat is geen antwoord!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:41 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Het hoeft niet om deze uitspraak te gaan, hij kan ook over het algemeen een leugenaar zijn.
Dat heet toch een paradox?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:40 schreef Apenzoon het volgende:
Als iemand beweert een leugenaar te zijn, is hij dan een leugenaar?
Het kan.quote:
Omdat het heerst over het leven van alle ondergeschikte diersoorten en kan bepalen over hun levenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:42 schreef RavioliPunch het volgende:
De leeuw is niet de sterkste dier, waarom wordt de leeuw dan toch als Koning aanschouwt?
Alleen als we sneller gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Als we de aarde in een grotere baan kunnen krijgen, leven we dan ook langer?
Nee, ik denk juist dat we korter leven (gemiddeld) omdat we langer winter en zomer hebben (seizoenen met veel doden). Ook omdat een jaar langer duurt en we gewoon op normaal tempo blijven slijtenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Als we de aarde in een grotere baan kunnen krijgen, leven we dan ook langer?
Dit verschilt van persoon tot persoon. Hier kan ik niet over oordelen. Fanboys vinden het fantastisch, MS liefhebbers haten het.quote:
Star Trekquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:47 schreef Rezania het volgende:
Is een transporter zoals in Star Trek mogelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |