Wedervraag:ROL?quote:
Ze heeft geen facebook, waarschijnlijk wel een FOK! account.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:57 schreef andreas612 het volgende:
oh, geef dan ff de facebook van je moeder
Oke, rollen is een leuk tijdverdrijf en een nuttige manier om ronde dingen te vervoerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:58 schreef andreas612 het volgende:
hij bedoelt ROL van rollen, oftewel, hey bolle! als je niet kan holle ga je maar rolle
Dat is slechts een mening.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:59 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Oke, rollen is een leuk tijdverdrijf en een nuttige manier om ronde dingen te vervoeren
Rolluikspottersquote:
Nee, zie boven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:58 schreef andreas612 het volgende:
hij bedoelt ROL van rollen, oftewel, hey bolle! als je niet kan holle ga je maar rolle
Oke, ik pas!quote:
Dit is nog nooit bewezen, dus als ik antwoord zou geven zou het alleen een hypothese zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:00 schreef Apenzoon het volgende:
Vraag: Wat gebeurt er als een tijdreiziger terug in de tijd gaat en (per ongeluk of opzettelijk) zijn grootvader vermoordt, voordat deze de vader of moeder van de tijdreiziger heeft kunnen verwekken?
A. De oude tijdlijn wordt vervangen
Deze theorie houdt in dat zodra de tijdreiziger zijn grootvader vermoord, de tijdlijn zichzelf als het ware "corrigeert" en er een nieuwe tijdlijn ontstaat die over de oude wordt heengeschreven. De tijdreiziger verdwijnt hierbij in het niets, alle bewijzen dat de tijdreiziger ooit heeft bestaan worden uitgewist, en de dood van de grootvader blijft aanwezig in de nieuwe tijdlijn; alleen zal zijn dood in deze tijdlijn door iets anders worden veroorzaakt dan de tijdreiziger.
B. Er ontstaat een parallel universum
Deze theorie houdt in dat wanneer de tijdreiziger arriveert in het verleden, er een ingreep in de tijdlijn plaatsvindt en er op hetzelfde moment een nieuwe parallelle tijdlijn ontstaat. Er bestaan er nu twee tijdlijnen of parallelle universums 'naast elkaar' in het multiversum: de tijdlijn waarnaar de tijdreiziger in het verleden teruggereisd is en zijn grootvader heeft vermoord en de 'originele' tijdlijn waar er in het verleden niets ernstigs met zijn grootvader gebeurd is, zodat de tijdreiziger gewoon geboren wordt om later naar het verleden te kunnen reizen.
C. Het verleden kan niet worden veranderd
Deze theorie gaat ervan uit dat de tijdlijn een vast gegeven is, waar een tijdreiziger ofwel in zijn geheel geen veranderingen kan aanbrengen, of anders geen veranderingen in kan aanbrengen die tot de grootvaderparadox zouden kunnen leiden. Pogingen dit toch te doen zullen op niks uitdraaien of via een andere gebeurtenis weer recht worden gezet. De tijdreiziger kan in dit geval zijn grootvader niet vermoorden, want alle gebeurtenissen staan al vast. Er is namelijk maar een tijdlijn die door het bestaan 'al van tevoren bedacht' is en daarbij wordt de grootvader niet vermoord, wordt de vader of moeder verwekt en vervolgens de tijdreiziger die zonder succes terugreist in de tijd om te proberen zijn grootvader te vermoorden.
Koken en condenseren toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:02 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Wat is de goedkoopste manier om de noordzee te veranderen in vers drinkwater?
Oh sorry, ik vraag om je mening.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:02 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Dit is nog nooit bewezen, dus als ik antwoord zou geven zou het alleen een hypothese zijn.
Er staat niet in dat ik alles beantwoord.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:02 schreef RavioliPunch het volgende:
SLOTJE, WANT MISLEIDENDE TITEL. HIJ BEANTWOORDT NIET ALLES
Ik denk dat het een speciale manier van zelfmoord isquote:
Ik denk door condensatie op enorme schaal. Misschien in een vacuüm zodat het kookpunt lager ligt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:02 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Wat is de goedkoopste manier om de noordzee te veranderen in vers drinkwater?
Whehehe eyye bolluh eheh trek je bene in dan ken je rolluh hehheh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:58 schreef andreas612 het volgende:
Euhm ik dacht 66,66%. Dit is mij ooit uitgelegd bij wiskundequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:19 schreef Apenzoon het volgende:
Ik heb drie dozen, twee bevatten slechts wat papier, één bevat honderd euro aan briefgeld. Ik weet wat er in elke doos zit, jij niet. Jij kiest willekeurig een doos uit, maar kijkt er nog niet in. Daarna haal ik een doos waar papier in zit weg. Wat is nu de kans dat de overgebleven doos het geld bevat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |