Mensen die het weigeren te accepterenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:13 schreef Rezania het volgende:
Waarom zijn er mensen die nog steeds euro's naar guldens omrekenen?
Dit is een levensvraag zonder een vast antwoord die voor iedereen kan verschillen, en waarbij het antwoord tijdens de loop van het leven veel kan veranderen.quote:
Bedankt voor je antwoord.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:15 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Mensen die het weigeren te accepteren
Mensen die willen bewijzen dat de prijzen gestegen zijn, terwijl ze geen rekening houden met inflatie
Mensen die hun hele leven gewerkt hebben met guldens, en gulden nog steeds gekoppeld hebben aan geld in hun hoofd.
Omdat mensen veel te maken hebben met mensen die ze zien als "echte islamieten" zoals sommige onruststokers in de buurt. Ze vergeten hierbij dat veel misdaden gepleegd worden door "echte Nederlanders" maar dit niet zo breed wordt uitgemeten in de media.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord.Nu begrijp ik die mensen beter.
Hoezo denken mensen dat de islam gewelddadig is?
In principe wel, alleen is er bij mij geen geval bekend waarbij dit wel is gebeurd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:18 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Als een albino-neger midden in de nacht bij het volle maanlicht in een zwarte jas en witte broek heel snel heen en weer rent over het zebrapad, terwijl ik met mijn ogen knipper, loop ik dan kans op een epileptische aanval?
Nee dat doe ik niet. Teveel oppervlakte om te besproeien en als ze het wilden zouden ze het ook in ons drinkwater kunnen stoppen.quote:
Doen ze al met fluoride.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:21 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet. Teveel oppervlakte om te besproeien en als ze het wilden zouden ze het ook in ons drinkwater kunnen stoppen.
Dit wordt in Nederland niet meer gedaan (fluoride toevoegen in het water).quote:
2x de helft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef sp00ny het volgende:
Een school heeft 1000 leerlingen, elk met een eigen genummerd kastje. Op de eerste dag van het nieuwe schooljaar heeft de conciërge alle kastjes schoongemaakt en dichtgedaan. Vervolgens komen alle leerlingen één voor één binnen.
Nummer 1 doet alle kastjes weer open.
Nummer 2 verandert alle kastjes met een even nummer (die doet hij dus dicht).
Nummer 3 verandert alle kastjes met als nummer een drievoud. (de dichte doet hij open, de open weer dicht).
Nummer 4 verandert alle kastjes met als nummer een viervoud.
enz. enz. enz.
Welke kastjes zijn na afloop open?
Haten op Chloroformquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:48 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Waarom is Chloroform zo dom als het achtereind van een - naar jouw wens in te vullen -
Ik weiger je wiskunde huiswerk te makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:23 schreef sp00ny het volgende:
Een school heeft 1000 leerlingen, elk met een eigen genummerd kastje. Op de eerste dag van het nieuwe schooljaar heeft de conciërge alle kastjes schoongemaakt en dichtgedaan. Vervolgens komen alle leerlingen één voor één binnen.
Nummer 1 doet alle kastjes weer open.
Nummer 2 verandert alle kastjes met een even nummer (die doet hij dus dicht).
Nummer 3 verandert alle kastjes met als nummer een drievoud. (de dichte doet hij open, de open weer dicht).
Nummer 4 verandert alle kastjes met als nummer een viervoud.
enz. enz. enz.
Welke kastjes zijn na afloop open?
Als dit aan mij is gericht: Ik denk niet zoveel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:26 schreef Oerbeer het volgende:
Waarom open je soms topics waarvan je weet dat ze geslot gaan worden?
Heldquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:27 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Als dit aan mij is gericht: Ik denk niet zoveel.
Als dit algemeen is: Om de grens op te zoeken, kijken hoe ver je mag gaan.
kon je het niet vinden op google mijn jong?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:26 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik weiger je wiskunde huiswerk te maken
Pic's van je ma?quote:
Dat ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:27 schreef sp00ny het volgende:
[..]
kon je het niet vinden op google mijn jong?
Goed antwoord.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:19 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Omdat mensen veel te maken hebben met mensen die ze zien als "echte islamieten" zoals sommige onruststokers in de buurt. Ze vergeten hierbij dat veel misdaden gepleegd worden door "echte Nederlanders" maar dit niet zo breed wordt uitgemeten in de media.
Ook zien ze veel "terroristen" op TV, die extreem gaan in het geloven van de geschreven teksten. Ook westerse mensen doen dit, zoals sommige sektes.
Chantage door foto's te maken, het doen van een bijbaan zoals het bezorgen van post in haar buurt etc. etc.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:28 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Hoe verdien je je geld als professioneel stalker?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:08 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik doe redelijk rustig aan, dus dat zal wel meevallen.
Ja, geen probleem.quote:
6 1/2quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:30 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Uit hoeveel stukjes bestaat een atoomkern nu eigenlijk?
Dat verschilt toch per kern.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:30 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Typ x/0 in op je rekenmachinequote:
Bedoel je hoeveel verschillende of hoeveel?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:30 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Nietmachinesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:31 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Wat kan je niet aan elkaar nieten met een nietmachine?
Oke, gewoon waterstof of deutorium of tritium?quote:
Je vergeet deutorium en tritiumquote:
Dan is het niet mogelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:31 schreef Apenzoon het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het. Mijn rekenmachine weigert dat commando uit te voeren.
Ik ging gewoon uit van de simpelste vorm.quote:
Maak het dan mogelijk.quote:
Dat hebben de admins bepaalt. Ik stalk ze (nog) niet dus ik weet het niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:33 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Waarom heet het subforum 'The truth is in here' en niet 'Spiritualiteit en andere zweverigheid'?
Ik niet, ik heb me laatst ingelezen in explosieven en zo, anders had ik het ook niet bedacht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ging gewoon uit van de simpelste vorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |