Kijken voor kaartjes voor concerten in Duitsland. Dortmund ben ik vorig jaar geweest en is aan te bevelen. Köln is dichterbij als je uit de regio Brabant of Limburg komt.quote:Op zondag 25 september 2011 00:59 schreef BrandX het volgende:
ik ga in maart 2012 naar het concert van Rammstein in Ahoy, maar ik kan niet wachten
wat kan ik nou het beste doen?
Met wc-papierquote:Op zondag 25 september 2011 01:00 schreef Barbapapamama het volgende:
Ik heb net gepoept, hoe kan ik mijn kontje het beste schoonmaken?
Instructables lezenquote:
alles is al uitverkochtquote:Op zondag 25 september 2011 01:00 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Kijken voor kaartjes voor concerten in Duitsland. Dortmund ben ik vorig jaar geweest en is aan te bevelen. Köln is dichterbij als je uit de regio Brabant of Limburg komt.
Hmm, das jammer.quote:Op zondag 25 september 2011 01:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
alles is al uitverkocht
en ik ga geen 200 euro neertikken voor een zeer waarschijnlijk vals kaartje op de zwarte markt
Kranten die op de wc liggen, of laat je partner het aflikkenquote:Op zondag 25 september 2011 01:01 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Heb ik niet meer :S zit nu met m'n vieze kont te fokken overal zit poep
Waarom kies je om dat niet te doen dan?quote:Op zondag 25 september 2011 01:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ik kan tenminstens slapen, jij blijft de hele nacht op de pot zitten
De lucht in de cockpit gaat even snel als de straaljager. Deze gaat dus even snel als jij dus je hoort hem eerder dan dat je hem ruikt (ervan uitgaande dat je niet doof bent en dat je een hoorbare scheet laat)quote:Op zondag 25 september 2011 01:16 schreef Archibaltus het volgende:
Als je in een straaljager zit en je gaat sneller dan het geluid en je laat een scheet, ruik je hem dan eerder voordat je hem hoort?
Nee, je ruikt hem pas als je aan de grond staat.quote:Op zondag 25 september 2011 01:16 schreef Archibaltus het volgende:
Als je in een straaljager zit en je gaat sneller dan het geluid en je laat een scheet, ruik je hem dan eerder voordat je hem hoort?
Haha bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.quote:Op zondag 25 september 2011 02:05 schreef Haifisch het volgende:
Als de mens van apen zijn geëvolueerd, waarom zijn er dan nog steeds apen?
Er bestaan ook nog steeds domme mensen, mensen zijn gewoon afgesplitst en zijn in hogere mate doorontwikkeld als de apen.
Waarom is een box ring vierkant?
box=doos=kubus=van bovenaf gezien vierkant
Is duck tape van eenden gemaakt?
Nee.
Klopt het dat kannibalen geen clowns eten omdat ze grappig smaken?
Ik zal het eens proberen
Zit je neus in het midden van je gezicht?
Nee, de ruimte tussen je ogen meestel wel.
Waarom kan Goofy rechtop lopen en Pluto niet? Het zijn allebei honden.
Zie het mens/aap verhaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |