Ja, want als jij een vrouw ziet sta je je ook meteen af te masten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:07 schreef znarch het volgende:
Hahaah, sta je dan ook echt met je pik in je hand te kijken hoe dat ding open/dicht gaat?
En ruk je je af of de catalogus van een rolhekfabrikant ofzo?

k dacht dat 10 uur al lang wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:54 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Van Nyan Cat word je al gek na 5 minuten. Ik heb het ook 3 uur volgehouden, maar toen was ik er wel helemaal klaar mee.

wel hier posten met filmpjes he! vraag de winkeliers of ze het luik ff willen dicht en opendoen , dat vind ik echt super om te zienquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:37 schreef Silven het volgende:
Ik ga morgen op pad hier in het centrum!

Uit mijn hoofd is dat een valrolluik. Als je die dicht doet valt die naar beneden en wordt het rolluik op het laatste moment afgeremd zodat die rustig dicht gaat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:02 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Tjek die luik dichtgaan, wat is dat voor een luik?

Dit dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:33 schreef Archibaltus het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
TS heeft een bazenhobby.

Een paar maar. Rolluikspottersquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:22 schreef Re het volgende:
Hoeveel mensen hebben onbewust vandaag een rolluik gespot?

Een app die je kan vertellen welke winkels openen of sluiten in je buurt afgaand op je huidige positie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Nu alleen nog een app en rolluikscreensaver.

Had je je boekje moeten beschermen met een rolluikquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:39 schreef Karina het volgende:
Ik was zo lekker op dreef, maar toen heeft iemand mijn boekje gejatEn er stonden zoveel mooie, historische en zeldzame exemplaren in.

quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:22 schreef Re het volgende:
Hoeveel mensen hebben onbewust vandaag een rolluik gespot?

men chips ging zo van PRFGTRRRFHHHRJTTHRRT en hangt nu op men beeldscherm.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, want als jij een vrouw ziet sta je je ook meteen af te masten.

Dit en omdat t ietsjes uit de hand is gelopen inm.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:33 schreef Archibaltus het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
TS heeft een bazenhobby.

kijk mij rollenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit en omdat t ietsjes uit de hand is gelopen inm.

quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:29 schreef thenxero het volgende:
[..]
Deze man. Smooth rolluik, kiek 'm glijen.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |