quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:40 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ik ga maar eens naar bed... is me dat niet bijzonder
Kon wel een slechte B-film zijn: "Roadtrip met Oognip" vanaf donderdag in uw bioscoopquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen roadtrip-en met Oognip
Heul nietquote:
waarom een slechtequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kon wel een slechte B-film zijn: "Roadtrip met Oognip" vanaf donderdag in uw bioscoop
quote:
quote:
Awww, poesjesquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Zo, net thuis. ADHD kitten is blij me te zien na een dag opsluiting.En wil perse drinken uit mijn glas. Water uit datzelfde glas in een bakje is niet goed.
Ik heb er weer een verse bij.quote:
Het bekt wel lekker!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kon wel een slechte B-film zijn: "Roadtrip met Oognip" vanaf donderdag in uw bioscoop
Mn moeder vindt Sawyer ook klein, zou hij dwergjesbloed hebben?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Zo, net thuis. ADHD kitten is blij me te zien na een dag opsluiting.En wil perse drinken uit mijn glas. Water uit datzelfde glas in een bakje is niet goed.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er weer een verse bij.Net opgehaald.
Nah, gewoon, omdat het kan. Of zo'n saaie Zweedse relatiefilm, van dat je twee mensen anderhalf uur in een auto ziet zitten en ergens over ziet praten.quote:
Ll?quote:
Oognip mag alleen stil zijn en naar mijn gezang luisteren want ik moet me concentreren enzo, en zij moet haar stem sparen voor het geroepquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, gewoon, omdat het kan. Of zo'n saaie Zweedse relatiefilm, van dat je twee mensen anderhalf uur in een auto ziet zitten en ergens over ziet praten.
Doe ff filmen morgenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:45 schreef Mama_Mia het volgende:
Het bekt wel lekker!
Inclusief slechte soundtrack natuurlijkik heb mijn USBstick vol
Hij groeit nog wel effe door hoor. En Sjefke is gewoon belachelijk groot.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn moeder vindt Sawyer ook klein, zou hij dwergjesbloed hebben?
Wat verstandig!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:40 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ik ga maar eens naar bed... is me dat niet bijzonder
Da's dan niet alleen een slechte fillum, maar ook nog een saaiequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:46 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognip mag alleen stil zijn en naar mijn gezang luisteren want ik moet me concentreren enzo, en zij moet haar stem sparen voor het geroep![]()
AUWquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij groeit nog wel effe door hoor. En Sjefke is gewoon belachelijk groot.Is het bijna tijd voor snipsnip voor de knul?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vuilbekken.![]()
Gastgezin Redcat: Cat's 9e nestje -Toetjesfestijn!
Ja, met 9 maanden toch?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij groeit nog wel effe door hoor. En Sjefke is gewoon belachelijk groot.Is het bijna tijd voor snipsnip voor de knul?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's dan niet alleen een slechte fillum, maar ook nog een saaie
Goeie reis en goeie vangst meisjes
Fritz wordt nu pas een echte kerel; hij wordt een beetje bonkig, ligt wijdbeens en gaat zich als een kater gedragen. Het komt wel, maar je moet gewoon ff geduld hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik zat te wachten totdat de mijne dat gedrag ging vertonen maar die werd krolsquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fritz wordt nu pas een echte kerel; hij wordt een beetje bonkig, ligt wijdbeens en gaat zich als een kater gedragen. Het komt wel, maar je moet gewoon ff geduld hebben
Ow...quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zat te wachten totdat de mijne dat gedrag ging vertonen maar die werd krols
Ik heb Satsu met 6 maanden laten helpen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, met 9 maanden toch?
Of ben ik nu in de war, van de week maar even paspoort bekijken
Toch!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb Satsu met 6 maanden laten helpen.Het kan wat later (omdat ze bij jou niet buiten kunnen) maar als hij gaat sproeien heb je een ander probleem. Ik ben er graag vroeg bij. Satsu is in de breedte goed uitgegroeid, in de lengte had hij nog wel een centimeter kunnen gebruiken though.
Ik vind nooitquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toch!Ik dacht al zoiets gelezen te hebben maar ik kon het niet vinden (adoptiepapieren zijn beetje op onvindbare plaats
) en ik las op internet zoveel verschillende dingen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:55 schreef MeneerDeUiI het volgende:
Okee, het wordt saai, ik kruip weer even in de kast
Tot ziens stekkerdozuh
Ja, heuj, ik ga niet slapen hoorquote:
HEUL verquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jawel jij moet fietsen morgen en best ver!
Ik ook niet!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, heuj, ik ga niet slapen hoor
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:58 schreef tombolafan het volgende:
van de week maar even bellen voor een afspraak
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:55 schreef MeneerDeUiI het volgende:
Okee, het wordt saai, ik kruip weer even in de kast
Tot ziens stekkerdozuh
ach, het was niet the real deal, dus het is toch andersquote:
The real deal? Wil je hiermee zeggen dat Ll echt bestaat?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ach, het was niet the real deal, dus het is toch anders
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
The real deal? Wil je hiermee zeggen dat Ll echt bestaat?
Awwwwwwwquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tja, op meets zie je hem ook nooit meer, dus ik weet het eigenlijk niet!
wat betekent dit?quote:
DAT IE NOOIT MEER OP MEETS ISquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat betekent dit?
Vind je het zielig dat we erin getrapt zijn dat hij een echte jongen is?
Ben jij hem?
Is het een houten pop die de fee nog niet ontmoet heeft?
I iz confused
Ja, dat is kutquote:
DUS HIJ BESTAAT NIET MEER?quote:
Oeh, een man!quote:
Jij ging slapen volgens mijquote:
Daar hebben jij en je alter ego vaker last van he?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:19 schreef Queller het volgende:
[..]
Het idee was er wel, maar in de uitwerking wilde het niet
Waar het slapengaan betreft wel jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:20 schreef Cat22 het volgende:
Daar hebben jij en je alter ego vaker last van he?
Weet je dat niet?quote:
Je hebt 4 jaar geslapen, snap dat je niet moe bentquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Waar het slapengaan betreft wel ja
Keilastig heur
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
1x op je PoHi klikken en je weet hetquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:23 schreef Queller het volgende:
[..]
Kutjebefkuiken! Zeg dat nou niet
Ik wilde ff gezellig Greys plagen
quote:
Maar ik had je tuk he! Je dacht echt ff dat we in een dronken bui een keer... vannuhhh... he he he! Nou, zeg het danquote:
Je bent wel wat grover in de mond dan mevrouw B.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:23 schreef Queller het volgende:
[..]
Kutjebefkuiken! Zeg dat nou niet
Ik wilde ff gezellig Greys plagen
Jamaar dat doet Grees niet!!! Die gaat helemaal in paniek nadenken of ze misschien een keer op een meet gis geweest waar het uit de hand liepquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:24 schreef tombolafan het volgende:
1x op je PoHi klikken en je weet het
Dat had ik me echt wel herinnerd danquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:24 schreef Queller het volgende:
[..]
Maar ik had je tuk he! Je dacht echt ff dat we in een dronken bui een keer... vannuhhh... he he he! Nou, zeg het dan
Je wist toch niet dat ik het was, gekkie! Want dán had je het je wel herinnerd, denk ik (en anders had ik je er wel aan herinnerdquote:
Ja, hoe kon jequote:Hoe kan ik dat FB topic ooit gemist hebben?![]()
![]()
![]()
het is 4 jaar oud hequote:Op maandag 3 oktober 2011 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik me echt wel herinnerd dan![]()
Hoe kan ik dat FB topic ooit gemist hebben?![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:28 schreef tombolafan het volgende:
Sterker nog Greys:
Nou meid, dat werd tijd...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet dat ik alleen kan betalen in natura?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:31 schreef tombolafan het volgende:
Pfffff, ik moet echt maar eens solliciteren voor de functie van secretaresse van Greys
Wil je van Boor af?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet dat ik alleen kan betalen in natura?
quote:
Oh yeah babyquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet dat ik alleen kan betalen in natura?
Het is echt leuk om te lezenquote:
Duw ze (quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef Cat22 het volgende:
Ah, kitten is uitgeput van het rennen achter een balletje aan. Bedwaarts, me dunkt, maar eerst de grieten nog wat eten in de smoeltjes duwen.
Ik ga over 10 minuten naar bedquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:48 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook grappig
Slecht nieuws: de koffiepads zijn op
Da's wel slim!quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:37 schreef oh-oh het volgende:
Er staan drie emmers met een laagje water met dettol op strategische plekken in mijn huis dankzij mn vriendin
Ik doe mee!quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook; nog ff een peukje en dan ben ik er weg van
Ik zou mooi blijven zitten danquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:53 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, ik heb gisteravond en vanochtend vroeg ook al flink gespuugd.
Nu lijkt tgaan maar het is elke keer zo , tot ik ga liggen en een keer moet hoesten en dan is het echt meteen bal
Ik dacht dat er F+ F op de kaart stond, maar nu ik nog eens kijk kan het ook E+E zijn.quote:
Je hebt het goed te pakken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:53 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, ik heb gisteravond en vanochtend vroeg ook al flink gespuugd.
Nu lijkt tgaan maar het is elke keer zo , tot ik ga liggen en een keer moet hoesten en dan is het echt meteen bal
Bedankt Greys!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:15 schreef Greys het volgende:
@allen: We kregen een PM van Marie30, haar zoontje (12) heeft een hondje uit Spanje en doen mee aan een wedstrijd waarbij je een tripje naar Spanje kunt winnen om daar in het asiel te gaan kijken en helpen voor de stichting.
Daar hebben zij en haar zoontje wat stemmen voor nodig, een stemtopic openen doen we niet, maar heb gezegd dat ze het jullie hier in de SC mag vragen om te helpen. Dus als het oproepje komt, ze heeft daar toestemming voor
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:32 schreef Strega het volgende:
En ik ben er al achter, excuses hier.
De kaart is van Ferrari_Rood en Ean![]()
![]()
Ben een beetje erg zenuwachtig, de laatste dagen.
Ooh MM is al weer aan het werk hoor. En die gast uit Alkmaar komt heus wel, wat ik heb nog een truukendoosquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Je hebt het goed te pakken.
Beterschap en rustig aan maar.![]()
Nok, wat een shit nieuws![]()
Q, ook van MM
Schattig hé. Ze is ook ontzettend lief.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:01 schreef Greys het volgende:
Het is wel een droppie Marie!![]()
We laten het aan de SCers zelf of ze willen stemmen of niet, maar dan heb je in elk geval de aandacht er even op kunnen vestigenSucces!
Ooh je kan vaker per dag stemmen hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bedankt Greys!![]()
Mijn zoon (12) heeft een jaar geleden een hondje gered uit een Spaans asiel. Hondje was erg verwaarloosd, ondervoed... enzovoort. Nu doet ze het gelukkig weer geweldig.
Dat asiel (uitgebaat door Nederlanders) in Malaga houdt een wedstrijd en ons hondje zit in de finale. Grote prijs: tripje naar Malaga om eens een kijkje te gaan nemen en te helpen in het asiel. Mijn zoon droomt er natuurlijk van om dit te doen. Hij zou heel graag de diertjes gaan verzorgen.
De wedstrijd loopt een maand en is net begonnen. Er moet op de foto van onze hond gestemd worden, kan éénmaal per dag... Kans om te winnen is 1 op 11.
Willen jullie ons helpen stemmen? Je mag één keer per dag stemmen.
Hier de wedstrijd: www.arcanoah.eu (klik links op: foto van de maand)
Ons hondje heet Loekie. Dit is haar foto:
[ afbeelding ]
Alvast heel erg bedankt!
Dat is heel lief van je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh je kan vaker per dag stemmen hoor
*doen gaat
Jij hebt het over proxy'squote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je.Maar dat mag niet... Ik weet ook hoe dat moet.
Je moet eens lezen boven de foto's... We waren normaal met 12 maar eentje is er al uitgegooid omdat hij/zij vals speelde dus dat doen we beter niet...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:22 schreef Barbaaf het volgende:
Mmm... na het fotoboek van die fotografe gezien te hebben, kan ik van iemand een hond lenen voor een weekendje?
Of zal ik mijn schaamluizen laten fotograferen?quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:22 schreef Barbaaf het volgende:
Mmm... na het fotoboek van die fotografe gezien te hebben, kan ik van iemand een hond lenen voor een weekendje?
Doe eens even 2 vliegen in een klap, ga Sjon ophalen die mag je best lenen voor een weekendje (of misschien wel langerquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik leef nog!
Niet meer gespuugd sinds gisteren ook.
Ik moet wel nog wat aansterken geloof ik, een blokje om met de honden was een haast bovenmenselijke inspanning net
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik leef nog!
Ik moet wel nog wat aansterken geloof ik, een blokje om met de honden was een haast bovenmenselijke inspanning net
Oscar zou ook wel een verpleeghuishond kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee hoor maar Diaz is een beetje te wild om met oude mensen te knuffelen
Ik ben toch zo verdomd benieuwd wat jij ineens onder de leden hadquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik leef nog!
Ontwenningsverschijnselen, omdat ik er niet meer ben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben toch zo verdomd benieuwd wat jij ineens onder de leden had
Ja want ze zijn ook zo vies.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ik roep al de hele tijd dat het een allergische reactie was, wss op die warme chocomel.
Dat heb ik al eerder gehad, alleen is het verloop elke keer net iets anders, om het spannend te houden![]()
Bel ik net mn vader.
Ja dat komt van al die honden.
Gelukkig had ik hier ook veel leuks.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Je hebt het goed te pakken.
Beterschap en rustig aan maar.![]()
Nok, wat een shit nieuws![]()
Q, ook van MM
Ik dacht mijn kaart komt wat later.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:32 schreef Strega het volgende:
En ik ben er al achter, excuses hier.
De kaart is van Ferrari_Rood en Ean![]()
![]()
Ben een beetje erg zenuwachtig, de laatste dagen.
Donequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bedankt Greys!![]()
Mijn zoon (12) heeft een jaar geleden een hondje gered uit een Spaans asiel. Hondje was erg verwaarloosd, ondervoed... enzovoort. Nu doet ze het gelukkig weer geweldig.
Dat asiel (uitgebaat door Nederlanders) in Malaga houdt een wedstrijd en ons hondje zit in de finale. Grote prijs: tripje naar Malaga om eens een kijkje te gaan nemen en te helpen in het asiel. Mijn zoon droomt er natuurlijk van om dit te doen. Hij zou heel graag de diertjes gaan verzorgen.
De wedstrijd loopt een maand en is net begonnen. Er moet op de foto van onze hond gestemd worden, kan éénmaal per dag... Kans om te winnen is 1 op 11.
[ afbeelding ]
Alvast heel erg bedankt!
Terecht dat je trots bent!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gelukkig had ik hier ook veel leuks.
Joel had vrijdag de premiere van Staal. Wij zijn er natuurlijk geweest in de Krakeling in Amsterdam. Toffe voorstelling. Veel gelachen. Beetje gehuild, maar dat was omdat er een heel persoonlijk stukje in zat (en hij had me gewaarschuwd, dus het kostte me maar 2 zakdoekjes)
De recensies zijn goed en Joel is al door diverse mensen benaderd, o.a. door een producente van dansproducties en door een groot castingbureau.
En ik ben natuurlijk apetrots op hem.
Een beetje:quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:30 schreef Oognip het volgende:
Odie mauwt continu dus we weten waar hij zit. Hij zit momenteel in het maisveld en ik heb daar heel lang bij hem gezeten. Hij begon me te vertrouwen dus ik ga hem brokjes, hij heeft heel veel honger en is mager. Ik heb hem aan kunnen raken maar hij was te snel en rende weg. Nu hebben we een vangkooi in het veld gezet en hopen dat ie er in gaat.
Ja, vastquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ik roep al de hele tijd dat het een allergische reactie was, wss op die warme chocomel.
Dat heb ik al eerder gehad, alleen is het verloop elke keer net iets anders, om het spannend te houden![]()
Bel ik net mn vader.
Ja dat komt van al die honden.
Ow, dat gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip mag naar 1 pil prednoral om de dag en als dat goed gaad een halve pil om de dag.
Hahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Sjon stikte net bijna in een knabbelstaafje van Muis
![]()
Kneusje.
Oh en die piepezels van je, als je nog es wat leuks weet![]()
![]()
![]()
Ik heb gewoon gelijk. Mafkezen daarquote:
Jezus fuck, begin jij nou ook al?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gewoon gelijk
En je bent een schatje
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik haat die dingen echt met heel mijn hart![]()
En jij bent het schuld
Yups. Binnenkort ga ik je lieve SMS-jes sturen en bloemen gevenquote:
ooh joy, een stalkerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups. Binnenkort ga ik je lieve SMS-jes sturen en bloemen geven
Ze hebben daar niet zoveel op met de ARBO regels hè?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:03 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, ik had nog niet gezegd dat lieve baas me daarsraks van stomme baas moest bellen, dat ik vanmiddag maar moest komen werken omdat alles in het honderd loopt he![]()
Maar hij zei al dat ie belde voor de vorm en dat ik vooral eerst beter moest zijn.
Stomme baas had tegen mn collega's gezegd dat ze me maar moesten bellen, en die hadden gezegd dat ze mijn nummer niet hadden, werkelijk![]()
Het ziet er niet naar uit dat ik morgen ga werken ook nog es![]()
Ow ja, en waaaaaaaaaarom verkoopt mijn Jumbo wel lentethee maar geen herfstthee???
Met wat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ze hebben daar niet zoveel op met de ARBO regels hè?
Klaag ze aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met wat?
![]()
Arme arme Muis, mss moet je net als de haters maar ook aanbidster worden![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:28 schreef Muis006 het volgende:
Zijn jullie gek? Ik vind Q echt een verschrikking. Na de gemiddelde Q-uitbarsting moet ik 3 dagen bijkomen, en sinds ik Q ken ben ik fervent gebruikster van Tena Lady omdat ik minstens 2x per week in mijn broek pies van angst als dat monster uit Den Helder weer eens om de hoek komt kijken.
Brrr
Nejje, al mijn adoratiecapaciteit gaat op aan het Flying Spaghetti Monster.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met wat?
![]()
Arme arme Muis, mss moet je net als de haters maar ook aanbidster worden![]()
Ja preciesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:44 schreef Qwea het volgende:
[..]en dat zijn dan nog de milde uitbarstingen.
Gedaan, en ze is een schatje!quote:
Zoiets?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:48 schreef Barbaaf het volgende:
'jouw hoofd in een pot sterk water' is wat er nu bij me opkomt, wat een muts
Slijmbalquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:28 schreef Muis006 het volgende:
Zijn jullie gek? Ik vind Q echt een verschrikking. Na de gemiddelde Q-uitbarsting moet ik 3 dagen bijkomen, en sinds ik Q ken ben ik fervent gebruikster van Tena Lady omdat ik minstens 2x per week in mijn broek pies van angst als dat monster uit Den Helder weer eens om de hoek komt kijken.
Brrr
Het is niet veel geld, maar ik zou wel nagaan of je ervaringen van anderen kunt krijgen. Dadelijk maakt hij/zij crappy foto's. En waar moet de fotograaf vandaan komen? Reiskosten kunnen oplopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:38 schreef ferrari_rood het volgende:
leuk zo'n collega cat
ik kreeg een mail met de aanbieding voor een shoot van de katten
15,00 en 7,50 voor elke volgende en excl. reiskosten geen idee of dit een goede aanbieding is.
Erger dan zaad. De tyfusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:01 schreef oh-oh het volgende:
Erger dan zaad?
Zo, ik schrok net bruut wakker toen de hondenuitlaatservice binnenkwam
Fotograaf helpen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:38 schreef ferrari_rood het volgende:
leuk zo'n collega cat
ik kreeg een mail met de aanbieding voor een shoot van de katten
15,00 en 7,50 voor elke volgende en excl. reiskosten geen idee of dit een goede aanbieding is.
Mwah, ik heb net wat soep met rijst op, geen idee of dat nou zo een goed idee was nog ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Erger dan zaad. De tyfus![]()
Hoe gaat ie nu?
Rustig aan maar dus, beetje fruit misschien?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mwah, ik heb net wat soep met rijst op, geen idee of dat nou zo een goed idee was nog ...
Hoest met je oog?
Wat goed! Nacho is ook wel een echte knuffel hé!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Het was leuk in het verpleeghuis, Nacho vond het geweldig al die aandacht. Ze mochten over de tafels lopen..Nacho heeft nog cake gejat.. Ze hadden ook allemaal koekjes voor ze klaarstaan. Blue vond het ff spannend en daarna liet ze zich zo aaien door iedereen. Ze vroegen of we nog een keer terug wilden komen, dus dat gaan we wel doen over een poosje.
Ik spoot van de week per ongeluk een pipetje vlooienspul op mijn eigen voet. Daar zat een klein kattenkrabbeltje op. Dat beet ook! Niet het krabbeltje, maar het vlooienspulquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:00 schreef Qwea het volgende:
AAAAAAAAAAAH. Glansspoelmiddel in je ogen BIJT
Ja die vind dat echt super haha. Ze zijn nu kapot, daarna nog lange wandeling langs het water. Nacho met een lange lijn eraan, maar hij bleef goed in de buurt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat goed! Nacho is ook wel een echte knuffel hé!
Heb je wat afleiding?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Maar de zon schijnt heul nie vandaag![]()
![]()
Multi, dat klinkt echt leuk![]()
Ik denk dat die van mij dat ook allemaal echt geweldig zouden vinden.
Waren jullie er alleen maar of nog andere mensen met honden ook?
Strega, ik heb al een fruitsalade op vanmiddag, die viel wel goed, die soep met rijst zit me niet zo lekker geloof ik
Ja, waardeloos zo iets.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik verveel me de tyfus op het moment, ik kan zo slecht stilzitten![]()
Lezen ben ik te moe voor, zodra ik ga liggen om tv te kijken slaap ik weer
Damn, denk je dan niet dat je dood gaat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Maar mn visite heb ik weggestuurd, die was gisteren ook al uren hier, en ik ben ook echt niet zo gezellig.
Gisteren toen mn long nog zo een zeer deed had ik niet eens genoeg lucht om te praten, nu gaat dat wel weer gelukkig
Nee hoor, vast geen voorteken. Mijn huis staat nog.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
Zo, beetje teruggelezen, iedereen die het nodig heeft een/
/
/
Kies zelf maar uit wat van toepassing is
En ik hoop maar dat 'door-de-gang-op-en-neer-rennende' katten geen voorteken zijn voor slecht weer want dan verwacht ik morgen een orkaan
Nou vooral als de ha zo in paniek raakt en je meteen doorstuurt naar het ziekenhuis jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Damn, denk je dan niet dat je dood gaat?
Ze liggen nu uitgeput naast me, dus even rustquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, vast geen voorteken. Mijn huis staat nog.
Ow bahquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh leeft nog![]()
Ik ben vandaag ook thuisgebleven; werd vannacht wakker met een alles zeer en auw-snottebellen overal-benauwd ende misselijk gevoel.
En koud met warm afgewisseld.
M'n baas wist vanochtend al genoeg toen ik m'n naam zei aan de telefoon![]()
Dus ik kruip zo maar weer es op bedje, maar wilde even lezen hoe het met Oognip en Odie was afgelopen
Ik denk het.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Blegh Ing, is het bij jou een griep?
OOk beterschap.
Ik ben echt misselijk na die rijst met soep, maar het komt dr maar niet uit
Kusje op de wang dan maar, anders ben jij strakkies ook ziekquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow bah
Jij ook een dikkeen beterschap dan
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kusje op de wang dan maar, anders ben jij strakkies ook ziek
Zal ik je emmert halen? Gaan we daarna samen op onze rug liggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, ik kan ook slecht op mn zij liggen nu, echt irritant is dat he!
Ik wil nu ook weer liggen maar ik ben moed aan het verzamelen om een emmer te gaan halen
Meneer I. is al 2 weken snotterig en niezerig en niet helemaal fit, dus ik denk dat ik daar toch een graantje van heb meegepikt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]Zou dat nog uitmaken? Ik kan me niet herinneren ontzettend gezoend te hebben met een griepert toen ik het kreeg
Oh kom op zeg, doet ie dat echt niet ff voor je als je dat vraagt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb eiks wel zin om ff lekker in een heet bad te stappen met eucalyptusolie oid, maar geen zin om het klaar te maken en na die tijd het bad weer schoon te maken.
En nee, op meneer I. hoef ik met dat soort dingen niet te rekenen
ow ja... lekker dan. geeft je wel de griep maar niet het badquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb eiks wel zin om ff lekker in een heet bad te stappen met eucalyptusolie oid, maar geen zin om het klaar te maken en na die tijd het bad weer schoon te maken.
En nee, op meneer I. hoef ik met dat soort dingen niet te rekenen
Nopequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kom op zeg, doet ie dat echt niet ff voor je als je dat vraagt?
Zal ik hem eens bellen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope![]()
Alleen als ik half dood en niet meer aanspreekbaar ben denk ik.
Dus ik ga het zo toch maar ff zelf doen en daarna maar weer es lekker slapen
I am strongquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kusje op de wang dan maar, anders ben jij strakkies ook ziek
Ik Quote hem nog ff.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bedankt Greys!![]()
[ afbeelding ]
Alvast heel erg bedankt!
Wat lief (oops, zei ik het bijna ookquote:
Ik zweer het je Greys, opbokken hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lief (oops, zei ik het bijna ook) van je. Heb nog ff gestemd!
Mogguh!
quote:
Not verrie informative.quote:
quote:
Dankjewel, erg lief van julliequote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lief (oops, zei ik het bijna ook) van je. Heb nog ff gestemd!
Mogguh!
Leukquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:22 schreef Ynske het volgende:
Zo kom je natuurlijk nooit aan je werk toe, als je opstaat met ideetjes om te klooien voor het onderwerp kleur
[ afbeelding ]
Mogguh!quote:
Make her!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:42 schreef Qwea het volgende:
Ik zit bij de doc te wachten voor die spoedbrief. Ik mag lijen dat ze die geeft.
Moet wel lukken, toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:42 schreef Qwea het volgende:
Ik zit bij de doc te wachten voor die spoedbrief. Ik mag lijen dat ze die geeft.
Ing heeft gisteravond haar badje genomen, maar ze werd er benauwd van dus is er maar weer uit gegaanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:41 schreef Greys het volgende:
Ing, heb je je lekkere badje al gehad inmiddels?
Moet ik hem vol komen laten lopen voor je?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:55 schreef tombolafan het volgende:
OMG, mijn collega heeft een maillot aan alsof het een broek isDus niks erover zeg maar, die lijnen op dr kont ook
![]()
Succes!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:50 schreef Cat22 het volgende:
Douchen, katten inpakken en op naar de DA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |