Bedankt Greys!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:15 schreef Greys het volgende:
@allen: We kregen een PM van Marie30, haar zoontje (12) heeft een hondje uit Spanje en doen mee aan een wedstrijd waarbij je een tripje naar Spanje kunt winnen om daar in het asiel te gaan kijken en helpen voor de stichting.
Daar hebben zij en haar zoontje wat stemmen voor nodig, een stemtopic openen doen we niet, maar heb gezegd dat ze het jullie hier in de SC mag vragen om te helpen. Dus als het oproepje komt, ze heeft daar toestemming voor
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:32 schreef Strega het volgende:
En ik ben er al achter, excuses hier.
De kaart is van Ferrari_Rood en Ean![]()
![]()
Ben een beetje erg zenuwachtig, de laatste dagen.
Ooh MM is al weer aan het werk hoor. En die gast uit Alkmaar komt heus wel, wat ik heb nog een truukendoosquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Je hebt het goed te pakken.
Beterschap en rustig aan maar.![]()
Nok, wat een shit nieuws![]()
Q, ook van MM
Schattig hé. Ze is ook ontzettend lief.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:01 schreef Greys het volgende:
Het is wel een droppie Marie!![]()
We laten het aan de SCers zelf of ze willen stemmen of niet, maar dan heb je in elk geval de aandacht er even op kunnen vestigenSucces!
Ooh je kan vaker per dag stemmen hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bedankt Greys!![]()
Mijn zoon (12) heeft een jaar geleden een hondje gered uit een Spaans asiel. Hondje was erg verwaarloosd, ondervoed... enzovoort. Nu doet ze het gelukkig weer geweldig.
Dat asiel (uitgebaat door Nederlanders) in Malaga houdt een wedstrijd en ons hondje zit in de finale. Grote prijs: tripje naar Malaga om eens een kijkje te gaan nemen en te helpen in het asiel. Mijn zoon droomt er natuurlijk van om dit te doen. Hij zou heel graag de diertjes gaan verzorgen.
De wedstrijd loopt een maand en is net begonnen. Er moet op de foto van onze hond gestemd worden, kan éénmaal per dag... Kans om te winnen is 1 op 11.
Willen jullie ons helpen stemmen? Je mag één keer per dag stemmen.
Hier de wedstrijd: www.arcanoah.eu (klik links op: foto van de maand)
Ons hondje heet Loekie. Dit is haar foto:
[ afbeelding ]
Alvast heel erg bedankt!
Dat is heel lief van je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh je kan vaker per dag stemmen hoor
*doen gaat
Jij hebt het over proxy'squote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat is heel lief van je.Maar dat mag niet... Ik weet ook hoe dat moet.
Je moet eens lezen boven de foto's... We waren normaal met 12 maar eentje is er al uitgegooid omdat hij/zij vals speelde dus dat doen we beter niet...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:22 schreef Barbaaf het volgende:
Mmm... na het fotoboek van die fotografe gezien te hebben, kan ik van iemand een hond lenen voor een weekendje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |