Mn moeder vindt Sawyer ook klein, zou hij dwergjesbloed hebben?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef Cat22 het volgende:
Zo, net thuis. ADHD kitten is blij me te zien na een dag opsluiting.En wil perse drinken uit mijn glas. Water uit datzelfde glas in een bakje is niet goed.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er weer een verse bij.Net opgehaald.
Nah, gewoon, omdat het kan. Of zo'n saaie Zweedse relatiefilm, van dat je twee mensen anderhalf uur in een auto ziet zitten en ergens over ziet praten.quote:
Ll?quote:
Oognip mag alleen stil zijn en naar mijn gezang luisteren want ik moet me concentreren enzo, en zij moet haar stem sparen voor het geroepquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, gewoon, omdat het kan. Of zo'n saaie Zweedse relatiefilm, van dat je twee mensen anderhalf uur in een auto ziet zitten en ergens over ziet praten.
Doe ff filmen morgenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:45 schreef Mama_Mia het volgende:
Het bekt wel lekker!
Inclusief slechte soundtrack natuurlijkik heb mijn USBstick vol
Hij groeit nog wel effe door hoor. En Sjefke is gewoon belachelijk groot.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn moeder vindt Sawyer ook klein, zou hij dwergjesbloed hebben?
Wat verstandig!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:40 schreef ElisaB het volgende:
Zo, ik ga maar eens naar bed... is me dat niet bijzonder
Da's dan niet alleen een slechte fillum, maar ook nog een saaiequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:46 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognip mag alleen stil zijn en naar mijn gezang luisteren want ik moet me concentreren enzo, en zij moet haar stem sparen voor het geroep![]()
AUWquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij groeit nog wel effe door hoor. En Sjefke is gewoon belachelijk groot.Is het bijna tijd voor snipsnip voor de knul?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vuilbekken.![]()
Gastgezin Redcat: Cat's 9e nestje -Toetjesfestijn!
Ja, met 9 maanden toch?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij groeit nog wel effe door hoor. En Sjefke is gewoon belachelijk groot.Is het bijna tijd voor snipsnip voor de knul?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's dan niet alleen een slechte fillum, maar ook nog een saaie
Goeie reis en goeie vangst meisjes
Fritz wordt nu pas een echte kerel; hij wordt een beetje bonkig, ligt wijdbeens en gaat zich als een kater gedragen. Het komt wel, maar je moet gewoon ff geduld hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik zat te wachten totdat de mijne dat gedrag ging vertonen maar die werd krolsquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fritz wordt nu pas een echte kerel; hij wordt een beetje bonkig, ligt wijdbeens en gaat zich als een kater gedragen. Het komt wel, maar je moet gewoon ff geduld hebben
Ow...quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zat te wachten totdat de mijne dat gedrag ging vertonen maar die werd krols
Ik heb Satsu met 6 maanden laten helpen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, met 9 maanden toch?
Of ben ik nu in de war, van de week maar even paspoort bekijken
Toch!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb Satsu met 6 maanden laten helpen.Het kan wat later (omdat ze bij jou niet buiten kunnen) maar als hij gaat sproeien heb je een ander probleem. Ik ben er graag vroeg bij. Satsu is in de breedte goed uitgegroeid, in de lengte had hij nog wel een centimeter kunnen gebruiken though.
Ik vind nooitquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toch!Ik dacht al zoiets gelezen te hebben maar ik kon het niet vinden (adoptiepapieren zijn beetje op onvindbare plaats
) en ik las op internet zoveel verschillende dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |