quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:22 schreef Barbaaf het volgende:
Mmm... na het fotoboek van die fotografe gezien te hebben, kan ik van iemand een hond lenen voor een weekendje?
Doe eens even 2 vliegen in een klap, ga Sjon ophalen die mag je best lenen voor een weekendje (of misschien wel langerquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik leef nog!
Niet meer gespuugd sinds gisteren ook.
Ik moet wel nog wat aansterken geloof ik, een blokje om met de honden was een haast bovenmenselijke inspanning net
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik leef nog!
Ik moet wel nog wat aansterken geloof ik, een blokje om met de honden was een haast bovenmenselijke inspanning net
Oscar zou ook wel een verpleeghuishond kunnen zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee hoor maar Diaz is een beetje te wild om met oude mensen te knuffelen
Ik ben toch zo verdomd benieuwd wat jij ineens onder de leden hadquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik leef nog!
Ontwenningsverschijnselen, omdat ik er niet meer ben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben toch zo verdomd benieuwd wat jij ineens onder de leden had
Ja want ze zijn ook zo vies.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ik roep al de hele tijd dat het een allergische reactie was, wss op die warme chocomel.
Dat heb ik al eerder gehad, alleen is het verloop elke keer net iets anders, om het spannend te houden![]()
Bel ik net mn vader.
Ja dat komt van al die honden.
Gelukkig had ik hier ook veel leuks.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Je hebt het goed te pakken.
Beterschap en rustig aan maar.![]()
Nok, wat een shit nieuws![]()
Q, ook van MM
Ik dacht mijn kaart komt wat later.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:32 schreef Strega het volgende:
En ik ben er al achter, excuses hier.
De kaart is van Ferrari_Rood en Ean![]()
![]()
Ben een beetje erg zenuwachtig, de laatste dagen.
Donequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bedankt Greys!![]()
Mijn zoon (12) heeft een jaar geleden een hondje gered uit een Spaans asiel. Hondje was erg verwaarloosd, ondervoed... enzovoort. Nu doet ze het gelukkig weer geweldig.
Dat asiel (uitgebaat door Nederlanders) in Malaga houdt een wedstrijd en ons hondje zit in de finale. Grote prijs: tripje naar Malaga om eens een kijkje te gaan nemen en te helpen in het asiel. Mijn zoon droomt er natuurlijk van om dit te doen. Hij zou heel graag de diertjes gaan verzorgen.
De wedstrijd loopt een maand en is net begonnen. Er moet op de foto van onze hond gestemd worden, kan éénmaal per dag... Kans om te winnen is 1 op 11.
Willen jullie ons helpen stemmen? Je mag één keer per dag stemmen.
Hier de wedstrijd: www.arcanoah.eu (klik links op: foto van de maand)
Ons hondje heet Loekie. Dit is haar foto:
[ afbeelding ]
Alvast heel erg bedankt!
Terecht dat je trots bent!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gelukkig had ik hier ook veel leuks.
Joel had vrijdag de premiere van Staal. Wij zijn er natuurlijk geweest in de Krakeling in Amsterdam. Toffe voorstelling. Veel gelachen. Beetje gehuild, maar dat was omdat er een heel persoonlijk stukje in zat (en hij had me gewaarschuwd, dus het kostte me maar 2 zakdoekjes)
De recensies zijn goed en Joel is al door diverse mensen benaderd, o.a. door een producente van dansproducties en door een groot castingbureau.
En ik ben natuurlijk apetrots op hem.
Een beetje:quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:30 schreef Oognip het volgende:
Odie mauwt continu dus we weten waar hij zit. Hij zit momenteel in het maisveld en ik heb daar heel lang bij hem gezeten. Hij begon me te vertrouwen dus ik ga hem brokjes, hij heeft heel veel honger en is mager. Ik heb hem aan kunnen raken maar hij was te snel en rende weg. Nu hebben we een vangkooi in het veld gezet en hopen dat ie er in gaat.
Ja, vastquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ik roep al de hele tijd dat het een allergische reactie was, wss op die warme chocomel.
Dat heb ik al eerder gehad, alleen is het verloop elke keer net iets anders, om het spannend te houden![]()
Bel ik net mn vader.
Ja dat komt van al die honden.
Ow, dat gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip mag naar 1 pil prednoral om de dag en als dat goed gaad een halve pil om de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |