Zoiets?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:48 schreef Barbaaf het volgende:
'jouw hoofd in een pot sterk water' is wat er nu bij me opkomt, wat een muts
Slijmbalquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:28 schreef Muis006 het volgende:
Zijn jullie gek? Ik vind Q echt een verschrikking. Na de gemiddelde Q-uitbarsting moet ik 3 dagen bijkomen, en sinds ik Q ken ben ik fervent gebruikster van Tena Lady omdat ik minstens 2x per week in mijn broek pies van angst als dat monster uit Den Helder weer eens om de hoek komt kijken.
Brrr
Het is niet veel geld, maar ik zou wel nagaan of je ervaringen van anderen kunt krijgen. Dadelijk maakt hij/zij crappy foto's. En waar moet de fotograaf vandaan komen? Reiskosten kunnen oplopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:38 schreef ferrari_rood het volgende:
leuk zo'n collega cat
ik kreeg een mail met de aanbieding voor een shoot van de katten
15,00 en 7,50 voor elke volgende en excl. reiskosten geen idee of dit een goede aanbieding is.
Erger dan zaad. De tyfusquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:01 schreef oh-oh het volgende:
Erger dan zaad?
Zo, ik schrok net bruut wakker toen de hondenuitlaatservice binnenkwam
Fotograaf helpen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:38 schreef ferrari_rood het volgende:
leuk zo'n collega cat
ik kreeg een mail met de aanbieding voor een shoot van de katten
15,00 en 7,50 voor elke volgende en excl. reiskosten geen idee of dit een goede aanbieding is.
Mwah, ik heb net wat soep met rijst op, geen idee of dat nou zo een goed idee was nog ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Erger dan zaad. De tyfus![]()
Hoe gaat ie nu?
Rustig aan maar dus, beetje fruit misschien?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mwah, ik heb net wat soep met rijst op, geen idee of dat nou zo een goed idee was nog ...
Hoest met je oog?
Wat goed! Nacho is ook wel een echte knuffel hé!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Het was leuk in het verpleeghuis, Nacho vond het geweldig al die aandacht. Ze mochten over de tafels lopen..Nacho heeft nog cake gejat.. Ze hadden ook allemaal koekjes voor ze klaarstaan. Blue vond het ff spannend en daarna liet ze zich zo aaien door iedereen. Ze vroegen of we nog een keer terug wilden komen, dus dat gaan we wel doen over een poosje.
Ik spoot van de week per ongeluk een pipetje vlooienspul op mijn eigen voet. Daar zat een klein kattenkrabbeltje op. Dat beet ook! Niet het krabbeltje, maar het vlooienspulquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:00 schreef Qwea het volgende:
AAAAAAAAAAAH. Glansspoelmiddel in je ogen BIJT
Ja die vind dat echt super haha. Ze zijn nu kapot, daarna nog lange wandeling langs het water. Nacho met een lange lijn eraan, maar hij bleef goed in de buurt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat goed! Nacho is ook wel een echte knuffel hé!
Heb je wat afleiding?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:28 schreef oh-oh het volgende:
Maar de zon schijnt heul nie vandaag![]()
![]()
Multi, dat klinkt echt leuk![]()
Ik denk dat die van mij dat ook allemaal echt geweldig zouden vinden.
Waren jullie er alleen maar of nog andere mensen met honden ook?
Strega, ik heb al een fruitsalade op vanmiddag, die viel wel goed, die soep met rijst zit me niet zo lekker geloof ik
Ja, waardeloos zo iets.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik verveel me de tyfus op het moment, ik kan zo slecht stilzitten![]()
Lezen ben ik te moe voor, zodra ik ga liggen om tv te kijken slaap ik weer
Damn, denk je dan niet dat je dood gaat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Maar mn visite heb ik weggestuurd, die was gisteren ook al uren hier, en ik ben ook echt niet zo gezellig.
Gisteren toen mn long nog zo een zeer deed had ik niet eens genoeg lucht om te praten, nu gaat dat wel weer gelukkig
Nee hoor, vast geen voorteken. Mijn huis staat nog.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:27 schreef tombolafan het volgende:
Zo, beetje teruggelezen, iedereen die het nodig heeft een/
/
/
Kies zelf maar uit wat van toepassing is
En ik hoop maar dat 'door-de-gang-op-en-neer-rennende' katten geen voorteken zijn voor slecht weer want dan verwacht ik morgen een orkaan
Nou vooral als de ha zo in paniek raakt en je meteen doorstuurt naar het ziekenhuis jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Damn, denk je dan niet dat je dood gaat?
Ze liggen nu uitgeput naast me, dus even rustquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, vast geen voorteken. Mijn huis staat nog.
Ow bahquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh leeft nog![]()
Ik ben vandaag ook thuisgebleven; werd vannacht wakker met een alles zeer en auw-snottebellen overal-benauwd ende misselijk gevoel.
En koud met warm afgewisseld.
M'n baas wist vanochtend al genoeg toen ik m'n naam zei aan de telefoon![]()
Dus ik kruip zo maar weer es op bedje, maar wilde even lezen hoe het met Oognip en Odie was afgelopen
Ik denk het.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Blegh Ing, is het bij jou een griep?
OOk beterschap.
Ik ben echt misselijk na die rijst met soep, maar het komt dr maar niet uit
Kusje op de wang dan maar, anders ben jij strakkies ook ziekquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow bah
Jij ook een dikkeen beterschap dan
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kusje op de wang dan maar, anders ben jij strakkies ook ziek
Zal ik je emmert halen? Gaan we daarna samen op onze rug liggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja, ik kan ook slecht op mn zij liggen nu, echt irritant is dat he!
Ik wil nu ook weer liggen maar ik ben moed aan het verzamelen om een emmer te gaan halen
Meneer I. is al 2 weken snotterig en niezerig en niet helemaal fit, dus ik denk dat ik daar toch een graantje van heb meegepikt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]Zou dat nog uitmaken? Ik kan me niet herinneren ontzettend gezoend te hebben met een griepert toen ik het kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |