Fijn dat de foto's schoon waren! Ik hoop dat de AB aanslaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Nou, de longfoto's waren helemaal schoon, dat is echt een hele erge opluchting, pfffffff.
wat een paniekvoetbal vanmorgen zeg, die ha schoot echt helemaal in de stress...
Slechte nieuws is dat ze dus geen idee hebben hoe het kan en wat het is, want dat het alleen aan 1 kant zit is echt heel bizar.
Maar ik krijg een of andere sterke AB kuur, vriendin is nu halen, hopelijk ben ik dan heel snel weer gewoon beter.
Wat een hoerige timing ook, vandaag had een collega vrij, morgen heeft een collega vrij, en we zitten met de maandafsluiting
Dit!quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Fijn dat de foto's schoon waren! Ik hoop dat de AB aanslaan
Aan dat laatste moet je nu even niet denken, joh. Beterschap!quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Nou, de longfoto's waren helemaal schoon, dat is echt een hele erge opluchting, pfffffff.
wat een paniekvoetbal vanmorgen zeg, die ha schoot echt helemaal in de stress...
Slechte nieuws is dat ze dus geen idee hebben hoe het kan en wat het is, want dat het alleen aan 1 kant zit is echt heel bizar.
Maar ik krijg een of andere sterke AB kuur, vriendin is nu halen, hopelijk ben ik dan heel snel weer gewoon beter.
Wat een hoerige timing ook, vandaag had een collega vrij, morgen heeft een collega vrij, en we zitten met de maandafsluiting
Gatver... heb je inhalers?quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de hele nacht niet geslapen, vanmorgen naar de huisarts, moest meteen door naar ziekenhuis voor longfoto's![]()
Nu wachten tot ze bellen over die foto's/
Boh
Godver... Heel veel sterktequote:Op maandag 3 oktober 2011 12:01 schreef vamperotica het volgende:
Schoolvriendinnetje is vannacht om iets over 4 overleden...
^^quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:42 schreef Oognip het volgende:
Jeetje Strega wat een heftige gebeurtenissen zo achter elkaar
Veel sterkte
Wie heeft die gestuurd?quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:50 schreef Strega het volgende:
De hele SC bedankt voor de lieve kaart voor Bullie![]()
Zullen ze wel weer buiten ons om gedaan hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door nokwanda op 03-10-2011 20:59:18 ]Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Nou, ik ben wel heel benieuwd eigenlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zullen ze wel weer buiten ons om gedaan hebben
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:10 schreef nokwanda het volgende:
Jezus, lekker kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nokmanda is dus werkeloos straks weer? Want ik neem aan omdat er geen contract ligt, hij niet betaald krijgt? En geen ww want hij heeft immers werk?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
wel ww want het was een proefplaatsing en de werkgever blijft in gebreken, niet nokManda.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, lekker kutNokmanda is dus werkeloos straks weer? Want ik neem aan omdat er geen contract ligt, hij niet betaald krijgt? En geen ww want hij heeft immers werk?
Ja, dat dus!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:13 schreef Rewimo het volgende:
Nok, dan is ie dus alsmaar aan het lijntje gehouden? Da's mooi %*&%#_!)*&%_
Jezus fuckquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
wel ww want het was een proefplaatsing en de werkgever blijft in gebreken, niet nokManda.
En hij werkte dus met behoud van uitkering. Maar hij werkte er hard voor. Veel weken veeeeel meer dan de 40 uur pw.
Hey, dat zei MM ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, dat dus!
En het lullige is dat ik hem al weken geleden heb gewaarschuwd en weer eens een wantrouwend wijf leek. Maar goed.......hij wilde het graag geloven en het is ook zijn aardige karakter.
Nog wel even. En dat wil ie ook helemaal niet opmaken. Hij wil werken tot zijn 80ste. Maar mocht dat niet lukken dan heeft ie nog tot november 2012 om iets anders te vinden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus fuckEn hoelang heeft hij nog ww?
Hij noemde me niet zo. Hij kijkt wel uitquote:
Zo hey... dan ben je echt ziek. Beterschap. Maar dat allemaal zonder aanwijsbare oorzaak... ja, allergie, maar waarvoor?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Sorry niks bijgelezen, dankzij de ab heb ik geslapen net, maar ik voel me nog een vaatdoek...
Ik heb daarstraks de hele slaapkamer onder gekotst, echt projectielbraken, ik had een bakje maar dat had een emmer moeten zijn geloof ik.
En het was alleen maar water en 1,5 broodje, meer had ik niet op vandaag.
Hele vloer vol bed vol, en mezelf van top tot teen![]()
En ik ben niet in staat om het bed te verschonen, ik heb gedouched en hen handdoeke neergelegd en ben gaan slapen![]()
Zometeen komt die vriendin weer terug, die gaat het voor me doen, gelukkig stinkt het niet en is het echt puur water
Ooh kijk! Dat is sowieo mooi! Tuurlijk wil hij het niet opmaken, maar dat hij er zolang gebruik van kan maken is iig wel fijner dan dat hij binnenkort in de bijstand komt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog wel even. En dat wil ie ook helemaal niet opmaken. Hij wil werken tot zijn 80ste. Maar mocht dat niet lukken dan heeft ie nog tot november 2012 om iets anders te vinden.
E.dentifiers maken geen onderscheid tussen zieke en niet zieke mensenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:39 schreef Qwea het volgende:
OOH JA HOOR!
Nieuwe soap ontwikkeling! Mike zit met die gast van die site aan de foon waar zijn poen blijft... Ja, hij heeft de ziekte van Lyme.
Ooh fuck me. Kipvergiftiging, waterhozen, ziekte van Lyme, flikker op. Ja vorige week had ie een tekenbeet. Ik weet niet hoor, maar kom op. Er zou bloed zijn afgenomen en nu heeft ie Lyme. Sodemieter opKrijg de stinktyfus. Leugenaar
Beterschap snolletjequote:Op maandag 3 oktober 2011 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Sorry niks bijgelezen, dankzij de ab heb ik geslapen net, maar ik voel me nog een vaatdoek...
Ik heb daarstraks de hele slaapkamer onder gekotst, echt projectielbraken, ik had een bakje maar dat had een emmer moeten zijn geloof ik.
En het was alleen maar water en 1,5 broodje, meer had ik niet op vandaag.
Hele vloer vol bed vol, en mezelf van top tot teen![]()
En ik ben niet in staat om het bed te verschonen, ik heb gedouched en hen handdoeke neergelegd en ben gaan slapen![]()
Zometeen komt die vriendin weer terug, die gaat het voor me doen, gelukkig stinkt het niet en is het echt puur water
Hij heeft nog wel ergens een ijzertje in het vuur. Dat gaat ie deze week weer aanzwengelen. Kijken of het aanbod nog geldt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh kijk! Dat is sowieo mooi! Tuurlijk wil hij het niet opmaken, maar dat hij er zolang gebruik van kan maken is iig wel fijner dan dat hij binnenkort in de bijstand komt.
Echt, dat ie grafebola krijgt. Ja hij geld komt eraan. Ja, als fucking pinksteren en pasen op 1 dag vallen zeker.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
E.dentifiers maken geen onderscheid tussen zieke en niet zieke mensen
Oh-oh, veel beterschap!
Ik hoop dat hij hem kan aanzwengelenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel ergens een ijzertje in het vuur. Dat gaat ie deze week weer aanzwengelen. Kijken of het aanbod nog geldt.
Ik ontken alles!!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef Qwea het volgende:
Nou gaat ie morgen het fixen, yeah right. En ik laat me morgen anaal vernederen door een muis in een leren pak met een enorme negerlul![]()
Ware vriendschap!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Hulde voor mijn kotsruimende vriendinnetje dat nu hard aan het werk is
Jeetje oh oh, da's idd wel heul liefquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:16 schreef oh-oh het volgende:
Hulde voor mijn kotsruimende vriendinnetje dat nu hard aan het werk is
Ja dit dusquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jeetje oh oh, da's idd wel heul lief![]()
Maar raar dat je ineens zo ziek bent.
Ga je nou es gewoon niet druk maken om dat werk en echt je rust pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |