Oh kom op zeg, doet ie dat echt niet ff voor je als je dat vraagt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb eiks wel zin om ff lekker in een heet bad te stappen met eucalyptusolie oid, maar geen zin om het klaar te maken en na die tijd het bad weer schoon te maken.
En nee, op meneer I. hoef ik met dat soort dingen niet te rekenen
ow ja... lekker dan. geeft je wel de griep maar niet het badquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb eiks wel zin om ff lekker in een heet bad te stappen met eucalyptusolie oid, maar geen zin om het klaar te maken en na die tijd het bad weer schoon te maken.
En nee, op meneer I. hoef ik met dat soort dingen niet te rekenen
Nopequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh kom op zeg, doet ie dat echt niet ff voor je als je dat vraagt?
Zal ik hem eens bellen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope![]()
Alleen als ik half dood en niet meer aanspreekbaar ben denk ik.
Dus ik ga het zo toch maar ff zelf doen en daarna maar weer es lekker slapen
I am strongquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kusje op de wang dan maar, anders ben jij strakkies ook ziek
Ik Quote hem nog ff.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:00 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Bedankt Greys!![]()
Mijn zoon (12) heeft een jaar geleden een hondje gered uit een Spaans asiel. Hondje was erg verwaarloosd, ondervoed... enzovoort. Nu doet ze het gelukkig weer geweldig.
Dat asiel (uitgebaat door Nederlanders) in Malaga houdt een wedstrijd en ons hondje zit in de finale. Grote prijs: tripje naar Malaga om eens een kijkje te gaan nemen en te helpen in het asiel. Mijn zoon droomt er natuurlijk van om dit te doen. Hij zou heel graag de diertjes gaan verzorgen.
De wedstrijd loopt een maand en is net begonnen. Er moet op de foto van onze hond gestemd worden, kan éénmaal per dag... Kans om te winnen is 1 op 11.
Willen jullie ons helpen stemmen? Je mag één keer per dag stemmen.
Hier de wedstrijd: www.arcanoah.eu (klik links op: foto van de maand)
Ons hondje heet Loekie. Dit is haar foto:
[ afbeelding ]
Alvast heel erg bedankt!
Wat lief (oops, zei ik het bijna ookquote:
Ik zweer het je Greys, opbokken hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lief (oops, zei ik het bijna ook) van je. Heb nog ff gestemd!
Mogguh!
quote:
Not verrie informative.quote:
quote:
Dankjewel, erg lief van julliequote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat lief (oops, zei ik het bijna ook) van je. Heb nog ff gestemd!
Mogguh!
Leukquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:22 schreef Ynske het volgende:
Zo kom je natuurlijk nooit aan je werk toe, als je opstaat met ideetjes om te klooien voor het onderwerp kleur
[ afbeelding ]
Mogguh!quote:
Make her!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:42 schreef Qwea het volgende:
Ik zit bij de doc te wachten voor die spoedbrief. Ik mag lijen dat ze die geeft.
Moet wel lukken, toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:42 schreef Qwea het volgende:
Ik zit bij de doc te wachten voor die spoedbrief. Ik mag lijen dat ze die geeft.
Ing heeft gisteravond haar badje genomen, maar ze werd er benauwd van dus is er maar weer uit gegaanquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:41 schreef Greys het volgende:
Ing, heb je je lekkere badje al gehad inmiddels?
Moet ik hem vol komen laten lopen voor je?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:55 schreef tombolafan het volgende:
OMG, mijn collega heeft een maillot aan alsof het een broek isDus niks erover zeg maar, die lijnen op dr kont ook
![]()
Succes!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:50 schreef Cat22 het volgende:
Douchen, katten inpakken en op naar de DA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |