SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
[ Bericht 0% gewijzigd door koei op 03-10-2011 23:20:03 ]
Da's reggae gek!! Oftewel Dub.quote:
kippenvel vanaf 2:00quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vanochtend bij evers staat op? want dat was candy dulfer
Samen blijkbaarquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:
maar ik ga dus door naar de volgende ronde?
Jij wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:
maar ik ga dus door naar de volgende ronde?
Jij niet..quote:
ja die klereherrie die jij luistert kun je niet klassificeren grapjurk, dis honderdmiljoenmiljard keer beterquote:
Oh wacht.. Was iets te voorbarig. Vanaf 2 minuten proberen ze er een dubstep beat doorheen te gooien ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef Mday het volgende:
[..]
ja die klereherrie die jij luistert kun je niet klassificeren grapjurk
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij wel.
[..]
Jij niet..
Jury moet streng zijn. Shar was eerder
Nou, moet zeggen dat ik schrik van Candy Dulfer d'r oudheid... Vond dat vroegah altijd wel een lekker wijf.. Maar misschien ben ik zelf ook wat ouder dan ik wil toegevenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Poit niet onder de indruk van een blonde vrouw?
Ben je ziek?
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij wel.
[..]
Jij niet..
Jury moet streng zijn. Shar was eerder
Ik schrok er ook een beetje van. Maar we worden idd oud Poit! Tijd om te settelenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, moet zeggen dat ik schrik van Candy Dulfer d'r oudheid... Vond dat vroegah altijd wel een lekker wijf.. Maar misschien ben ik zelf ook wat ouder dan ik wil toegeven
jij settelen? is dat inclusief of exclusief kleine supervruchtjes?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik schrok er ook een beetje van. Maar we worden idd oud Poit! Tijd om te settelen
als jij oud bent wat ben ik dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik schrok er ook een beetje van. Maar we worden idd oud Poit! Tijd om te settelen
Een verdomd sexy jonkvrouw!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als jij oud bent wat ben ik dan?
Voorlopig nog graag zonder!! Ik wil eerst een puppyquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef Mday het volgende:
[..]
jij settelen? is dat inclusief of exclusief kleine supervruchtjes?
Hoe oud ben je eigenlijk Shar?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
QFTquote:
haha een pagepuppiet rightquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Voorlopig nog graag zonder!! Ik wil eerst een puppy
zelda is en zal nooit oud wordenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk Shar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
QFTquote:quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Wel.. Veel jonger dan ik benquote:
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
Nee, dat ben ikquote:
ookquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dan schele we niet veel hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En is een mooie leeftijd
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Hoe oud is Sol dan?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
jamaar jij hebt er al een paar jaar settlen op zitten!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou dan schele we niet veel hoor!
En is een mooie leeftijd![]()
Jij toch ook?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar jij hebt er al een paar jaar settlen op zitten!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Er is geen oude lul!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
wie is eigenlijk hier de oude lul van de SC?Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Solique het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ben ik ouder dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja dat is wel waar. Deze maand 4 jaartjes! (ik vertelde vorige week heel suf tegen iemand dat fruit en ik al 3 jaar samen zijn maar dat bleken er alweer 4 te zijnquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar jij hebt er al een paar jaar settlen op zitten!en eigenlijk nog langer dan 4 als je scharrelmaanden mee telt
)
Ik lijk ouderquote:![]()
En niets mis met je hoor Shar
Zin om te drummen
oh, ja. Zou stukje gaan lopen buiten.
het was even zoeken, maar hier lag ie danquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Over puppy's gesproken, mday doe nog eens een foto van die lieve labrador![]()
![]()
Ik welquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
jezus ik heb t nog nooit 4 jaar vol gehouden
Hier ook niet, ben er zelfs niet in de buurt geweest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
jezus ik heb t nog nooit 4 jaar vol gehouden
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Mday het volgende:
[..]
het was even zoeken, maar hier lag ie dan
[ afbeelding ]![]()
Dit is voor mij ook het eerst, relatie ervoor is gesneuveld ergens tussen de 2 en 3 jaar (door fruitquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
jezus ik heb t nog nooit 4 jaar vol gehouden)
record eerste keer 2 jaar en 2 maanden, tweede keer 2 jaar en 3 maanden, dus de volgnede mag gaan zweten bij 2 jaar en 4 maandenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier ook niet, ben er zelfs niet in de buurt geweest.![]()
![]()
Ik zweet al voordat ik bij je op bezoek ben geweestquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
record eerste keer 2 jaar en 2 maanden, tweede keer 2 jaar en 3 maanden, dus de volgnede mag gaan zweten bij 2 jaar en 4 maanden
Zit er in ieder geval vooruitgang inquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
record eerste keer 2 jaar en 2 maanden, tweede keer 2 jaar en 3 maanden, dus de volgnede mag gaan zweten bij 2 jaar en 4 maanden
die verrekte kut poker reclames lopen constant mijn mac in een kookplaat te veranderen! waarom blokt chrome die waardeloze popups niet?!![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zweet al voordat ik bij je op bezoek ben geweest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hier, eenntje van een paar maanden geleden, speciaal voor jouquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zit er in ieder geval vooruitgang in![]()
![]()
quote:
Voorlopig langst is 8 maandenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
AAAAAAAAAHWquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:15 schreef Mday het volgende:
[..]
hier, eenntje van een paar maanden geleden, speciaal voor jou
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:
Zelfs ik heb der al buiten een meet gezien, man.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zweet al voordat ik bij je op bezoek ben geweest| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Maar jij bent dan ook een echte vent!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Zelfs ik heb der al buiten een meet gezien, man.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
pff, praat mij er niet van.quote:
Ahw.. Trouwens.. We moeten even met z'n allen even GameBabe ondersteunen.. D'r mannetje gaat morgen weg voor 9 maanden
wat gaat ie doen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:18 schreef Poit het volgende:
Ahw.. Trouwens.. We moeten even met z'n allen even GameBabe ondersteunen.. D'r mannetje gaat morgen weg voor 9 maanden![]()
Daarom was ze de laatste tijd weinig op fok, laatste tijd goed spenderen met de kok.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:18 schreef Poit het volgende:
Ahw.. Trouwens.. We moeten even met z'n allen even GameBabe ondersteunen.. D'r mannetje gaat morgen weg voor 9 maanden
Jij ondersteund haar toch al genoeg Poit
En wat nog over is helpen wij wel met ondersteunen.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Hij is kok en gaat internationale keukens opzoeken. tot eind dit jaar binnen europa, daarna china en australie met misschien nieuw zeeland ook nog..quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ja, maar ik kan die last niet alleen dragen heur.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom was ze de laatste tijd weinig op fok, laatste tijd goed spenderen met de kok.
Jij ondersteund haar toch al genoeg Poit
En wat nog over is helpen wij wel met ondersteunen.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Daar kun je idd trots op zijn als je een relatie kapot maaktquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dit is voor mij ook het eerst, relatie ervoor is gesneuveld ergens tussen de 2 en 3 jaar (door fruit)
Eerste 13 maanden, 2de 2 jaar en 6 maanden, en die van nu bijna 3 jaar. 24 oktoberquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
OMG wat een dropje!!!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:15 schreef Mday het volgende:
[..]
hier, eenntje van een paar maanden geleden, speciaal voor jou
[ afbeelding ]What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Niet zo zeiken jij, en gewoon ff langs gaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zweet al voordat ik bij je op bezoek ben geweest!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Zo zwaar is ze nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan die last niet alleen dragen heur.
Ja, hilarisch!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:21 schreef Mday het volgende:
ppooooit
http://www.dumpert.nl/med(...)ssen_in_rusland.htmlNee, da's waar.. Dat kind vliegt weg als het te hard waaitquote:
In dit geval wel, mijn ex was zon ontzettende klootzak maar zelf zag ik het nog niet helemaal in. Tot fruit heel droog opmerkte: zeg wat doet zo'n leuk meisje zoals jij bij zo'n vent?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar kun je idd trots op zijn als je een relatie kapot maakt
[..]![]()
Verder heeft hij niet actief liggen stoken ofzo, daar is fruit een veel te grote gentleman voor!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
veel beter zo meisquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
In dit geval wel, mijn ex was zon ontzettende klootzak maar zelf zag ik het nog niet helemaal in. Tot fruit heel droog opmerkte: zeg wat doet zo'n leuk meisje zoals jij bij zo'n vent?![]()
Verder heeft hij niet actief liggen stoken ofzo, daar is fruit een veel te grote gentleman voor!![]()
![]()
Wat voor een?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Dan valt het nog wel meequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
In dit geval wel, mijn ex was zon ontzettende klootzak maar zelf zag ik het nog niet helemaal in. Tot fruit heel droog opmerkte: zeg wat doet zo'n leuk meisje zoals jij bij zo'n vent?![]()
Verder heeft hij niet actief liggen stoken ofzo, daar is fruit een veel te grote gentleman voor!. Ik heb het ooit anders ervaren
Kijk, alleen maar goed dan tochquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Verder heeft hij niet actief liggen stoken ofzo, daar is fruit een veel te grote gentleman voor!
quote:komt bij jou ook 100% zeker goed!
Oh dat is zuur, had je een goede relatie en ging er iemand in stoken?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan valt het nog wel mee. Ik heb het ooit anders ervaren
quote:![]()
Verander alleen een beetje in een nerd sinds ik met fruit ben
Weljaaaaaaa, ik vind het ook wel prima zo hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]komt bij jou ook 100% zeker goed!
relaties komen vanzelf wel!
![]()
Mooie vrouwelijke nerds zijn de aantrekkelijkste mensen op deze aardklootquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Verander alleen een beetje in een nerd sinds ik met fruit ben
QFTquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Weljaaaaaaa, ik vind het ook wel prima zo hoorrelaties komen vanzelf wel!
Kom vanzelf iemand tegen.
clarksonquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:35 schreef Mday het volgende:
mensen, ik ben pitten,
[ afbeelding ]
goodnight!![]()
![]()
Ik slinger net Drive aan..
Slaap lekker mdayOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Nu heb je het idd ook goed voor elkaar!! Lekker appartementje kattenbeesten erbijquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welja
nu nog even van single genieten
In een echt goede relatie valt toch niet te stoken lijkt me? Net als wanneer er iemand in een relatie vreemd gaat. Dat komt niet doordat die persoon een leuker iemand tegen komt, maar vooral omdat de relatie zelf al slecht is waardoor er ruimte is voor een ander.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh dat is zuur, had je een goede relatie en ging er iemand in stoken?
Ik heb 6,5 jaar een relatie gehad, inclusief samenwonen enzo. Daarna vrij snel een nieuwe relatie van een half jaar (een heel jaar als je scharrelen mee telt) maar daar was ik toen ook echt nog niet aan toe. Was veel te blij eindelijk vrijgezel te zijnPas sinds een jaar ben ik weer een beetje aan het rondkijken. Zaterdag een nieuwe date
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
En dit iddquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:35 schreef Mday het volgende:
mensen, ik ben pitten,
[ afbeelding ]
goodnight!
Ben het al te lang volgens mijn eigen mening, maar ook gemerkt dat als je te hard gaat zoeken dat het ook fout gaat. Dus wacht nu wel af, komt vanzelf goed.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welja
nu nog even van single genieten| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Met de bruiloftdude toch?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:37 schreef koei het volgende:
[..]
In een echt goede relatie valt toch niet te stoken lijkt me? Net als wanneer er iemand in een relatie vreemd gaat. Dat komt niet doordat die persoon een leuker iemand tegen komt, maar vooral omdat de relatie zelf al slecht is waardoor er ruimte is voor een ander.
Ik heb 6,5 jaar een relatie gehad, inclusief samenwonen enzo. Daarna vrij snel een nieuwe relatie van een half jaar (een heel jaar als je scharrelen mee telt) maar daar was ik toen ook echt nog niet aan toe. Was veel te blij eindelijk vrijgezel te zijnPas sinds een jaar ben ik weer een beetje aan het rondkijken. Zaterdag een nieuwe date
Trusten Mdayquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:35 schreef Mday het volgende:
mensen, ik ben pitten,
[ afbeelding ]
goodnight!
Trusten Lotquote:![]()
Zo, net les 4 van Evy gelopen. Nu terug lopen en dan douchenKomt ooit wel goed met mijquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
truste lot
yay voor koei dr date
en idd solique, gewoon vanzelf iemand leuks tegen komen!
Trusten Sharquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga ok slapen babes, heb het opbiljven nu wel lang genoeg gerekt![]()
idd! Hij is al goedgekeurd en zelfs aanbevolen door familie, dus dat zit iig wel goed. Nu alleen nog kijken of hij boeiend genoeg is! En het is een Feyenoordfan uit Zoetermeer, dat is wel een beetje jammer.quote:RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Slaap lekker allen!
Oei... Sweet lake city.. da's niet best..quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:43 schreef koei het volgende:
[..]
idd! Hij is al goedgekeurd en zelfs aanbevolen door familie, dus dat zit iig wel goed. Nu alleen nog kijken of hij boeiend genoeg is! En het is een Feyenoordfan uit Zoetermeer, dat is wel een beetje jammer.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ach, gewoon zorgen dat je eerst de andere dingen in je leven op orde hebt! Baan heb je al, dus nu nog huis en eventueel een beestje en je bent er helemaal klaar voor!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:41 schreef Solique het volgende:
Zo, net les 4 van Evy gelopen. Nu terug lopen en dan douchen
[..]
Komt ooit wel goed met mij
Trusten Shar (en de rest)!RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Nee, dat is wel jammer inderdaad... Maar hij staat wel positief tegenover Den Haag, dus daar zijn nog wel wat mogelijkheden! En Feyenoord is al een stuk beter dan Ado Den Haag hou ik mezelf maar voor!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Oei... Sweet lake city.. da's niet best..RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Lol, het is maar net hoe groot fan hij isquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:46 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dat is wel jammer inderdaad... Maar hij staat wel positief tegenover Den Haag, dus daar zijn nog wel wat mogelijkheden! En Feyenoord is al een stuk beter dan Ado Den Haag hou ik mezelf maar voor!
Maar ik hoop het beste voor je koei
naam: wc-eendquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:48 schreef wc-eend het volgende:
Weltrusten... En ik sta nog steeds niet in de OP
Functie: Verzorger van de SC
Omschrijving: Niet de "wij van" variant. Fan van vechtende (man)wijven in strakke pakjes. Smeekt al jaren om een plekje in de OP.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
As alwaysquote:
Als het zo simpel zou wezenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:45 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, gewoon zorgen dat je eerst de andere dingen in je leven op orde hebt! Baan heb je al, dus nu nog huis en eventueel een beestje en je bent er helemaal klaar voor!
Probeer het eens zou ik zeggenquote:
Pff, allemaal gedoe weer in de mailMensen die ruzie hebben die wel samen in een leidingteam zitten en een ander leidingteam dat deels meeruziet en natuurlijk onderlinge relaties die daar ook weer invloed op hebben... En dat terwijl de oorspronkelijke oorzaak van de ruzie al geregeld is...
Met werk ben ik aan het regelen, als ik dan weet hoe het financieel geregeld is kan ik kijken voor een eigen huis.quote:
En met een eigen huis ben je in ene ook een stuk aantrekkelijker! Of nouja, vooral andersom, een man die nog bij zijn ouders woont moet wel van heel goede huize komen om dat minpunt weg te poetsen. Ongeacht wat de reden daarvoor is. Je kan dan vaak niet zomaar iemand uitnodigen om langs te komen ("Leuk, dan ontmoet je gelijk mijn ouders!"), moet met mensen rekening houden en over het algemeen genomen zijn mensen die nog (dus niet weer) thuis wonen ook een stuk minder zelfstandig. Een tijdje op jezelf wonen is echt goed voor je ontwikkeling (en daardoor wordt je wel weer interessanter). Kortom, dat is gewoon stap 1 richting een nieuwe relatie!quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Met werk ben ik aan het regelen, als ik dan weet hoe het financieel geregeld is kan ik kijken voor een eigen huis.
Maar goed, tegelijkertijd is het ook weer erg onhandig als je een koophuis hebt en je vriend(in) ook, want als je dan wil gaan samenwonen dan moet je toch één van de huizen met (zeer waarschijnlijk) verlies gaan verkopen, aldus een vriend van me met een eengezinswoning die na een verbroken relatie weer aan het daten was.RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
Ach, beide hebben zo de voor- en nadelen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:37 schreef koei het volgende:
[..]
En met een eigen huis ben je in ene ook een stuk aantrekkelijker! Of nouja, vooral andersom, een man die nog bij zijn ouders woont moet wel van heel goede huize komen om dat minpunt weg te poetsen. Ongeacht wat de reden daarvoor is. Je kan dan vaak niet zomaar iemand uitnodigen om langs te komen ("Leuk, dan ontmoet je gelijk mijn ouders!"), moet met mensen rekening houden en over het algemeen genomen zijn mensen die nog (dus niet weer) thuis wonen ook een stuk minder zelfstandig. Een tijdje op jezelf wonen is echt goed voor je ontwikkeling (en daardoor wordt je wel weer interessanter). Kortom, dat is gewoon stap 1 richting een nieuwe relatie!
Maar goed, tegelijkertijd is het ook weer erg onhandig als je een koophuis hebt en je vriend(in) ook, want als je dan wil gaan samenwonen dan moet je toch één van de huizen met (zeer waarschijnlijk) verlies gaan verkopen, aldus een vriend van me met een eengezinswoning die na een verbroken relatie weer aan het daten was.
En weet dat thuiswonen qua relatie toch wel een nadeel is, al ben ik niet iemand die gelijk een vrouw mee zou nemen.
Heb de laatste jaren al vaak genoeg het huis maanden voor mijzelf gehad omdat mijn ouders op vakantie waren dus weet enigszins hoe het zit.
Maar als ik nu weet hoe mijn salaris er voor staat kan ik eens informeren, met mijn huidige salaris kom ik gewoon nergens aan een huis in de randstad.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ik ga mijn bed in, weltrusten allen die nog wakker zijn![]()
Ach, iemand uitnodigen om te komen eten is een prima 2e date bijvoorbeeld. Ik bedoel niet gelijk dat je een date mee naar huis neemtquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Ach, beide hebben zo de voor- en nadelen.
En weet dat thuiswonen qua relatie toch wel een nadeel is, al ben ik niet iemand die gelijk een vrouw mee zou nemen.
Heb de laatste jaren al vaak genoeg het huis maanden voor mijzelf gehad omdat mijn ouders op vakantie waren dus weet enigszins hoe het zit.
Maar als ik nu weet hoe mijn salaris er voor staat kan ik eens informeren, met mijn huidige salaris kom ik gewoon nergens aan een huis in de randstad.Al is daar ook niks mis mee als het een geslaagde date was!
Yes , maar goed misschien maar beter zoquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh dat is zuur, had je een goede relatie en ging er iemand in stoken?Alles kan kapot. Je vreemd gaan verhaal is natuurlijk ook niet altijd zoquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:37 schreef koei het volgende:
[..]
In een echt goede relatie valt toch niet te stoken lijkt me? Net als wanneer er iemand in een relatie vreemd gaat. Dat komt niet doordat die persoon een leuker iemand tegen komt, maar vooral omdat de relatie zelf al slecht is waardoor er ruimte is voor een ander.
In welk geval is dat niet zo dan? Waarom zou je naar iemand anders kijken als je genoeg hebt aan wat je hebt? Een relatie moet je ook gewoon goed onderhouden. Ik heb nog geen enkel geval van vreemdgaan in mijn omgeving meegemaakt waarbij het me verbaasde omdat ze zo'n goede relatie haddenquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yes , maar goed misschien maar beter zo
[..]
Alles kan kapot. Je vreemd gaan verhaal is natuurlijk ook niet altijd zoAlles kan kapot natuurlijk, maar in een echt goede relatie maakt een stoker geen kans en krijgt hij gewoon de deksel op zijn neus. En als de een heel tevreden is met de relatie wil dat nog niet zeggen dat de andere partij er net zo over denkt natuurlijk. Maar mijn 'slecht' is inderdaad wat overtrokken. Dat zou 'niet heel goed' moeten zijn.
Ik zit in de mobiele layout, geen idee hoe ik een hartjes icoontje maak... Maar jij verdiend er 100000!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:52 schreef Poit het volgende:
[..]
naam: wc-eend
Functie: Verzorger van de SC
Omschrijving: Niet de "wij van" variant. Fan van vechtende (man)wijven in strakke pakjes. Smeekt al jaren om een plekje in de OP.![]()
Mogguh
Deze ochtend training, vanmiddag meetings zal dus waarschijnlijk weinig op fok wezen
same here.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 06:50 schreef Solique het volgende:
Mogguh
Deze ochtend training, vanmiddag meetings zal dus waarschijnlijk weinig op fok wezenmorgeh
![]()
Vandaag is het dierendag!![]()
Yay !!quote:. Mday! Gefeliciteerd beeb!
.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR![]()
Jongens, wat een liefde hier gisteravond, ik krijg het er alsnog warm van!
Of ik heb echt de griep, maar ik vind van nietOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
quote:
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!![]()
Een mooie dag om de kat naar de dierenarts te brengen voor een operatiequote:
Iedere keer als ik SocialDisorder zie staan denk ik aan Social Distortion en dan nja. Denk ik "Ohja, leuke username.. en dan kom ik bij order en denk ik: Oh wacht. Nee, toch niet."
Training/Meeting![]()
As always.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
MogguhOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Are you brave enough to fear?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:27 schreef SocialDisorder het volgende:
http://thefilmstage.com/r(...)-puppeteers-journey/
damn, die wil ik zienRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
d'aaaaaaaaaaaaaawhquote:Are you brave enough to fear?
Dat maakt een meid alleen maar aantrekkelijkerquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Verander alleen een beetje in een nerd sinds ik met fruit ben![]()
Mijn vriendin doet ook steeds meer alsof ze nerd-dingetjes snapt
Gisteren keken we een serie waarbij iemand C4 maakte, toen merkte ze op: " He, dat gebruik jij toch ook wel eens in dat schietspelletje van je?" "Die bom waarna je altijd zo hard lacht als je er iemand mee dood maakt!"
(C4 planten op een bombsite in MW2)
Ik vond het schattig
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat maakt een meid alleen maar aantrekkelijker![]()
Gisteren keken we een serie waarbij iemand C4 maakte, toen merkte ze op: " He, dat gebruik jij toch ook wel eens in dat schietspelletje van je?" "Die bom waarna je altijd zo hard lacht als je er iemand mee dood maakt!"
Ik vond het schattig![]()
Heerlijk!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Das best schattig, idd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat maakt een meid alleen maar aantrekkelijker![]()
Ik vond het schattig
ik ken dat niet. SB zit gewoon internet-memes op te lepelen waar je bij zit. Ze snapte de ThunderLOLCats in één keer!Are you brave enough to fear?
Die ThunderLOLcats is echt geniaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Das best schattig, idd.
ik ken dat niet. SB zit gewoon internet-memes op te lepelen waar je bij zit. Ze snapte de ThunderLOLCats in één keer!
De ThunderNyancat
Dat gaat me nog zeker 5 jaar kosten voor ik de mijne zo ver hebquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Das best schattig, idd.
ik ken dat niet. SB zit gewoon internet-memes op te lepelen waar je bij zit. Ze snapte de ThunderLOLCats in één keer!Ach ik heb haar iig al aan de Mario Kart en Lips... it's a start
Ze wil alleen niet gamen omdat ze denkt dat ik toch overal beter in ben. Is natuurlijk ook zo, maar dat terzijde
Haha ik hoor je al maniacaal lachen als je iemand C4't
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jij ziet die oogjes ook al twinkelen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Haha ik hoor je al maniacaal lachen als je iemand C4'tI am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
In BF3 heb je ook C4quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Haha ik hoor je al maniacaal lachen als je iemand C4't
Maar RPG's zijn ook fantastisch
Jammer dat je geen MW2 hebt, je zou eens met Nick en mij mee moeten spelen. Altijd dikke humor en pret!
Mooie truc in BF is altijd om C4 in de buurt van de M-com stations te plakken als verdediger en dan zodra je het bericht krijgt dat ie gearmed is meteen boem doen, gegarandeerde kill(s) en frustratie bij de aanvallers!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In BF3 heb je ook C4
Jammer dat je geen MW2 hebt, je zou eens met Nick en mij mee moeten spelen. Altijd dikke humor en pret!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
EmarWii loopt voor de camera langs in een Gamekings Firstlook Item![]()
wat een gek![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
I know, dat doe ik bij MW2 dus ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mooie truc in BF is altijd om C4 in de buurt van de M-com stations te plakken als verdediger en dan zodra je het bericht krijgt dat ie gearmed is meteen boem doen, gegarandeerde kill(s) en frustratie bij de aanvallers!
Of met de UAVquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mooie truc in BF is altijd om C4 in de buurt van de M-com stations te plakken als verdediger en dan zodra je het bericht krijgt dat ie gearmed is meteen boem doen, gegarandeerde kill(s) en frustratie bij de aanvallers!![]()
![]()
Maar ik ben noobtuberquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In BF3 heb je ook C4
Jammer dat je geen MW2 hebt, je zou eens met Nick en mij mee moeten spelen. Altijd dikke humor en pret!
Ik heb nu contact met een meisje dat in een StarCraft 2 clan zit... Black ops speelt, larped, D&D speelt en aan paintball is begonnen...
Larp is niet mijn ding.. maar de rest![]()
![]()
En dat meisje heeft een piemel en is 47 jaar oud?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:46 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb nu contact met een meisje dat in een StarCraft 2 clan zit... Black ops speelt, larped, D&D speelt en aan paintball is begonnen...
Larp is niet mijn ding.. maar de rest
c'mon, give the poor fella a breakquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:47 schreef Poit het volgende:
[..]
En dat meisje heeft een piemel en is 47 jaar oud?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:47 schreef Poit het volgende:
[..]
En dat meisje heeft een piemel en is 47 jaar oud?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Oei... Sweet lake city.. da's niet best..
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*![]()
Sorry V-jequote:
[..]
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Dit!quote:
Verder ben ik gewoon jaloers
Bazingaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:47 schreef Poit het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig niet.. en ja ik weet het zeker![]()
![]()
Learned that the hard way?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:47 schreef Poit het volgende:
[..]
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Mother Lover
quote:
Jaquote:Ze bleef volhouden dat het je moeder was..
Mijn moeder houdt niet van rughaar, dus dat is onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:57 schreef Poit het volgende:
[..]
JaZe bleef volhouden dat het je moeder was..
http://www.giantbomb.com/
Zit de Quick Look te kijken van Rage.. Damn wat ziet dat er fucking goed uit zeg!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
That's what she saidquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mijn moeder houdt niet van rughaar, dus dat is onwaarschijnlijk
Lunch..
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:57 schreef Poit het volgende:
[..]
JaZe bleef volhouden dat het je moeder was..
![]()
![]()
Yeah, maar de reviews zijn echt vreemd verdeeld. Iedereen is het er wel over eens dat de game beetje jaren 90 vibe heeft qua gameplay maar of dat nu juist leuk of niet is raken ze het niet over eens!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:03 schreef Poit het volgende:
http://www.giantbomb.com/
Zit de Quick Look te kijken van Rage.. Damn wat ziet dat er fucking goed uit zeg!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Van wat ik zie is het Borderlands 4.0!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah, maar de reviews zijn echt vreemd verdeeld. Iedereen is het er wel over eens dat de game beetje jaren 90 vibe heeft qua gameplay maar of dat nu juist leuk of niet is raken ze het niet over eens!
GB noemt het CoD in a Fallout world.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Zo, training/meeting afgelopen.
Ben aan lunchpauze toe
Je zit dus nog steeds 'ziek' thuis.quote:
yeah ben nog steeds belabberdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:05 schreef Solique het volgende:
Zo, training/meeting afgelopen.
Ben aan lunchpauze toe![]()
[..]
Je zit dus nog steeds 'ziek' thuis.![]()
![]()
Lekker rustig aan doen en goed voor jezelf zorgen dusquote:![]()
Poit, hoe vaak moet ik het nog zeggen dat je niet zomaar vrouwen mag labberenquote:
Operatie met de kat is goedgegaanMag dr om half vier ophalen en dan een avondje relaxen in mijn ouderlijk huis!
Maar dat vinden ze fijn! Geloof me!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Poit, hoe vaak moet ik het nog zeggen dat je niet zomaar vrouwen mag labberenOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Rossdale is geen rechter, no worries!quote:DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit![]()
Like a bossquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:21 schreef Mday het volgende:
Ik ben bang dat Blizzard mij over gaat slaanTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik voel me verbonden met SharIk ben ook ziekjes, zo'n naar drukkend gevoel in den oren, zo'n irritant gevoelige huid en bergen snot!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik voel me verbonden met SharIk ben ook ziekjes, zo'n naar drukkend gevoel in den oren, zo'n irritant gevoelige huid en bergen snot!
![]()
![]()
Dark Souls is lastig
Ik had Deus Ex binnen netquote:
quote:veel plezier! En vergeet niet mensen in hun gezicht te meppen!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]veel plezier! En vergeet niet mensen in hun gezicht te meppen!
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
bah toch maar even straks naar supermarkt, waardeloos zo over straat te gaan maar koelkast en alles is bijna leeg![]()
![]()
Middagquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]Je hebt flink huis gehouden de laatste daagjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:40 schreef Sharana_LV het volgende:
bah toch maar even straks naar supermarkt, waardeloos zo over straat te gaan maar koelkast en alles is bijna leeg
Hoe meer ik verander aan mijn ontwerp, hoe meer ik mijn nieuwe ontwerp begin te haten
#isgeengrafischontwerper, #ikwildarksoulsspelen, #zoveeltedoenzoweinigtijd![]()
Dark Soulsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe meer ik verander aan mijn ontwerp, hoe meer ik mijn nieuwe ontwerp begin te haten
#isgeengrafischontwerper, #ikwildarksoulsspelen, #zoveeltedoenzoweinigtijd
Heb hem net gehaald Fruit.. Vind hem geweldig al maak ik soms zulke stomme fouten
Slechte nieuws is.. Uitslag van rontgenfoto's binnen. Niets op te zien, jammer joh, blijf maar als een ouwe lul rondkruipen.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Hopelijk is die net zo tof als Alpha Protocol
Tijd om naar huis te gaan
fixedquote:
Voor je het weet heb je de lokale brom snor op bezoek
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
fixed
Voor je het weet heb je de lokale brom snor op bezoek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
okay in killzone dan voor de duidelijkheid![]()
![]()
PS3 mag ik hopen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Dark Souls
Heb hem net gehaald Fruit.. Vind hem geweldig al maak ik soms zulke stomme fouten
Slechte nieuws is.. Uitslag van rontgenfoto's binnen. Niets op te zien, jammer joh, blijf maar als een ouwe lul rondkruipen.
Dan kenne we cooooopen
Visuals --> DELIVERED.
Nu ga ik tjappen bij mn ouders in Remunj.
HOUDOE.![]()
The Poit does not own a Xboxquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
PS3 mag ik hopen?
Dan kenne we cooooopen
Visuals --> DELIVERED.
Nu ga ik tjappen bij mn ouders in Remunj.
HOUDOE.
Maar als ik verder durf gaan we dat doen! Aidse!Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
I'm in!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:07 schreef Sharana_LV het volgende:
dat rolluiken subforum![]()
Rolluiken Sexy & Gewaagd #1
Liever nietquote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Zo thuis, heerlijke file
Nu eerst sperziebonen eten![]()
Whaha dat heb ik serieus ook gedaan een paar weken terug. Soms ging het per ongeluk, maar deze vroeg er gewoon omquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
kenker man ik stond er gister al dik in! Gelukkig vandaag vrij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:36 schreef Solique het volgende:
Zo thuis, heerlijke file
Nu eerst sperziebonen eten
Gaat die wel?quote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Verwissel dan de accu, ooh wait ps3quote:![]()
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
ass!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:50 schreef badboynova het volgende:
[..]
Verwissel dan de accu, ooh wait ps3![]()
![]()
![]()
Heheheeh reviewame 2 is in de pocket!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Wat i dat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Heheheeh reviewame 2 is in de pocket!Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
mehhh is nixquote:Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Net aangevraagdquote:
Awesomesauce!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Heheheeh reviewame 2 is in de pocket!
![]()
Hehe zowel engadget, ars technica als gizmodo liggen er nu uit bij mij! Zal wel lekker druk zijn!quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
http://live.thisismynext.com/Event/Apple_iPhone_5_event_live_blogquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hehe zowel engadget, ars technica als gizmodo liggen er nu uit bij mij! Zal wel lekker druk zijn!
Werkt perfectTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Zooo. Net bij de plaatselijke Nedgame geweest en daar lag (tot mijn verbazing) een losse cartridge van Zelda: a Link to the Past voor ¤52,-!
Nog even wachten en mijn games worden weer geld waard. Wat een prijzen![]()
Zo, eten ook weer op.
Maar weer eens mijn ps3 aanzetten
Tijd om de SNES en NES van zolder af te halenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:32 schreef Reintji het volgende:
Zooo. Net bij de plaatselijke Nedgame geweest en daar lag (tot mijn verbazing) een losse cartridge van Zelda: a Link to the Past voor ¤52,-!
Nog even wachten en mijn games worden weer geld waard. Wat een prijzen
Pizza timeTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Dat operation repo lijkt af en toe zo nep. Jammer dat RTL5 morgen toch weer een andere pakt zoals altijd, weet ik gvd nog niet hoe het afloopt met die auto
Koei! Goed dat de operatie goed is gegaan! Het beestje is nu zeker harstikke rustig?
En andere sc-ers nog iets liefs gedaan voor hun huisdieren (en nee iets liefs doen voor je vriendin/vrouw telt niet)
mate, die shit IS nepquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat operation repo lijkt af en toe zo nep. Jammer dat RTL5 morgen toch weer een andere pakt zoals altijd, weet ik gvd nog niet hoe het afloopt met die auto
De show maakt gebruik van acteurs die volgens een script gedramatiseerde situaties naspelen.[2].![]()
Aai over de bolquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Koei! Goed dat de operatie goed is gegaan! Het beestje is nu zeker harstikke rustig?
En andere sc-ers nog iets liefs gedaan voor hun huisdieren (en nee iets liefs doen voor je vriendin/vrouw telt niet)
Extra koekje en iets meer etenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
hondje heeft een bot ter grootte van zijn torso gekregenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:36 schreef Mday het volgende:
[..]
hondje heeft een bot ter grootte van zijn torso gekregen![]()
Ik heb vandaag niet de kans gehad om de labrador thuis te gaan knuffelen.![]()
Van de week krijgt ie nog een kadootje![]()
En voor de vogeltjes ga ik ook nog iets leuks halen!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Was ie vast heel blij mee! Vooral met dat extra etenquote:
Is al oud beestje dus kunnen m niet te veel extra geven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Was ie vast heel blij mee! Vooral met dat extra eten
Maar toonde niet extra blijdschap ofzo, eten was zo weg.
Dat is een goed etenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Is al oud beestje dus kunnen m niet te veel extra geven.
Maar toonde niet extra blijdschap ofzo, eten was zo weg.
Onze hond is ook op dieet, niet omdat hij te dik is maar omdat hij grote hoeveelheden niet meer verteerd krijgt vooral niet omdat het begrip kauwen hem geheel onbekend is!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ik heb de katten net brokken gegeven
Ik neem aan dat ze die elke dag krijgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef badboynova het volgende:
Ik heb de katten net brokken gegeven
ja beetje rare honden wat dat betreft. vreten alles van de grond, slikken het in een keer weg, en hebben vervolgens dagen schijterijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat is een goed eten
Onze hond is ook op dieet, niet omdat hij te dik is maar omdat hij grote hoeveelheden niet meer verteerd krijgt vooral niet omdat het begrip kauwen hem geheel onbekend is!![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze die elke dag krijgen![]()
Wij kunnen hem ook niet veel meer geven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat is een goed eten
Onze hond is ook op dieet, niet omdat hij te dik is maar omdat hij grote hoeveelheden niet meer verteerd krijgt vooral niet omdat het begrip kauwen hem geheel onbekend is!
Alleen zijn eigen voer, rest krijgt hij niet meer weg.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ja I know!! Eerst allerlei troep die ze in de bosjes vinden naar binnen schrokken en daarna miepen dat ze buikpijn hebben!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef Mday het volgende:
[..]
ja beetje rare honden wat dat betreft. vreten alles van de grond, slikken het in een keer weg, en hebben vervolgens dagen schijterij
Mijn moeder was het op een gegeven moment helemaal beu omdat de hond elke nacht moest overgeven, nu mag hij de tuin niet meer in als er niemand in de tuin is![]()
(er zitten heel veel vogels rondom het huis en die laten heel vaak eten vallen, wat onze labrador dan allemaal netjes opruimt)
Die van ons krijgt seniorenbrokken maar die zijn zo klein en hij is zo gulzig dat ik vermoed dat er al een paar in zijn longen zitten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Wij kunnen hem ook niet veel meer geven.
Alleen zijn eigen voer, rest krijgt hij niet meer weg.
Maar alles beter als onze vorige hond die zo'n ontzettende baknijd had dat hij altijd gromde en schrokte tegelijk en daarom bijna dagelijks in zijn eten stikte
(arme beestje was door zijn vorige baasje mishandeld)What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Mijn katjepoekiewoekie heeft een mooi halsbandje met diamantjes gekregen, kleine pimp dat ie is!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
eigenlijk ben je best gay.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Mijn katjepoekiewoekie heeft een mooi halsbandje met diamantjes gekregen, kleine pimp dat ie is!![]()
Geen last van gehadquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Ja man geen idee, maar ik moest diep graven in mijn internetgeheugen om hier weer op te komen, moet nog steeds bestwel LOL voor die dingenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef Mday het volgende:
WTF. wie de neuk heeft uberhaupt de moeite gedaan om die shit te gayen
NEE JIJ BENT AWESOMEquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nohquote:
En ons eerst maar niet geloven. tssquote:quote:
Haha briljant manquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef Rossdale het volgende:
Spankert! Held! Die game is nog echt heel erg tof ook
Renegade Ops is ook echt n leuke game, doet me erg denken aan Desert en Jungle Strike uit de SNES tijdperken!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Demo gespeeld en inderdaad deed mij ook al aan het SNES en C64 tijdperk denken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha briljant man
Renegade Ops is ook echt n leuke game, doet me erg denken aan Desert en Jungle Strike uit de SNES tijdperken!
Nicequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha briljant man
Renegade Ops is ook echt n leuke game, doet me erg denken aan Desert en Jungle Strike uit de SNES tijdperken!De demo was echt leuk ja
Mercury is tof maar heb je na een uurtje of 3 wel uitgespeeld denk ik. Maargoed het kost dan ook maar 400 punten natuurlijk
Ik heb wel iets gehoord van Mercury dat er nu al een DLC-pack is ofzo en dat dat ook al half in het spel is geïntegreerd? Dat zou natuurlijk wel een beetje lame zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NiceDe demo was echt leuk ja
Mercury is tof maar heb je na een uurtje of 3 wel uitgespeeld denk ik. Maargoed het kost dan ook maar 400 punten natuurlijkOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
dat is de reden dat het mijn aandacht trokquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha briljant man
Renegade Ops is ook echt n leuke game, doet me erg denken aan Desert en Jungle Strike uit de SNES tijdperken!![]()
![]()
Voor je het weet is het spel uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee had net de buren op bezoek dus toen paar uurtjes niet gespeeld, morgen ook nog
sssssssssh ik geniet nog teveelquote:
alhoewel, nu even niet want mijn popje word verkracht door zo'n freak![]()
Killzone 3?!quote:
Toen ik de alpha speelde was ik er toch 10 uur mee bezig!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
hehe, zeg er verder niets over moet je zelf mee maken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sssssssssh ik geniet nog teveel
alhoewel, nu even niet want mijn popje word verkracht door zo'n freakBinnen 8 a 10 uur uit te spelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Killzone 3?!
Toen ik de alpha speelde was ik er toch 10 uur mee bezig!
Maar doel meer qua verhaal dat het ineens snel gaat| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ja verhaal heb ik vrij weinig van meegekregen, 3/4e was nog storyboard met stemmen van de producent ofzo dus ik snapte er geen tiet vanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Binnen 8 a 10 uur uit te spelen
Maar doel meer qua verhaal dat het ineens snel gaatSommige levels hadden ook nog grotendeels geen textures enzo, was wel tof om eens te zien hoe ze zo'n spel nu opbouwen!
Is zeker tof om eens te zienquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja verhaal heb ik vrij weinig van meegekregen, 3/4e was nog storyboard met stemmen van de producent ofzo dus ik snapte er geen tiet vanSommige levels hadden ook nog grotendeels geen textures enzo, was wel tof om eens te zien hoe ze zo'n spel nu opbouwen!
Zelf bij EA wat games opgebouwd zien worden| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Je moet wat vaker op die rechterstick drukken als je in de buurt van mennekes bent, met een beetje geluk druk je iemand's ogen uit en kom je vijf minuten niet meer bij van het lachenquote:
bwehhehehequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je moet wat vaker op die rechterstick drukken als je in de buurt van mennekes bent, met een beetje geluk druk je iemand's ogen uit en kom je vijf minuten niet meer bij van het lachenik zit nu op een stuk waar ik mensen neer moet knallen zonder gezien te worden ... de eerste tig headshots gaan super maar verderop staan ze met een groep, dus nog niet helemaal door hoe ik er voorbij kom zonder dat niemand mij ziet of dat ze iemand zien neervallen ... zal nog paar keer proberen zijn maar t lukt vanzelf wel keer
![]()
![]()
Crouch en dan via de bosjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bwehheheheik zit nu op een stuk waar ik mensen neer moet knallen zonder gezien te worden ... de eerste tig headshots gaan super maar verderop staan ze met een groep, dus nog niet helemaal door hoe ik er voorbij kom zonder dat niemand mij ziet of dat ze iemand zien neervallen ... zal nog paar keer proberen zijn maar t lukt vanzelf wel keer
En de melee engine blijf ik toch wel het tofst van de hele game vinden
ja dat doe ik ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Crouch en dan via de bosjes
En de melee engine blijf ik toch wel het tofst van de hele game vindenmaar hier lukt t nog nieeee helemaal
maar mag ook wel eens! tot nu toe kon de game makkelijk doorgerend worden, dus ergens paar keer over doen is niet erg![]()
![]()
Je zit dus in het 'bos' planeet gedeeltequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja dat doe ik ookmaar hier lukt t nog nieeee helemaal
maar mag ook wel eens! tot nu toe kon de game makkelijk doorgerend worden, dus ergens paar keer over doen is niet erg
ja ergens in die vieze ranzige drek in dat koekblik dingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Je zit dus in het 'bos' planeet gedeelte![]()
Ja, op de planeet
damn, heb game al maanden niet gespeeld en herken het level in 1 omschrijving![]()
Wat een beschrijving van de gamequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
nouja er lopen van die koekblikken rond iig en veel spinnetjes ..
JONGENS HET WORDT EEN SPANKYTOPIC!!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
DICHT!!!!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: