SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
[ Bericht 0% gewijzigd door koei op 03-10-2011 23:20:03 ]
Da's reggae gek!! Oftewel Dub.quote:
kippenvel vanaf 2:00quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vanochtend bij evers staat op? want dat was candy dulfer
Samen blijkbaarquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:
maar ik ga dus door naar de volgende ronde?
Jij wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:
maar ik ga dus door naar de volgende ronde?
Jij niet..quote:
ja die klereherrie die jij luistert kun je niet klassificeren grapjurk, dis honderdmiljoenmiljard keer beterquote:
Oh wacht.. Was iets te voorbarig. Vanaf 2 minuten proberen ze er een dubstep beat doorheen te gooien ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef Mday het volgende:
[..]
ja die klereherrie die jij luistert kun je niet klassificeren grapjurk
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij wel.
[..]
Jij niet..
Jury moet streng zijn. Shar was eerder
Nou, moet zeggen dat ik schrik van Candy Dulfer d'r oudheid... Vond dat vroegah altijd wel een lekker wijf.. Maar misschien ben ik zelf ook wat ouder dan ik wil toegevenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Poit niet onder de indruk van een blonde vrouw?
Ben je ziek?
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij wel.
[..]
Jij niet..
Jury moet streng zijn. Shar was eerder
Ik schrok er ook een beetje van. Maar we worden idd oud Poit! Tijd om te settelenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, moet zeggen dat ik schrik van Candy Dulfer d'r oudheid... Vond dat vroegah altijd wel een lekker wijf.. Maar misschien ben ik zelf ook wat ouder dan ik wil toegeven
jij settelen? is dat inclusief of exclusief kleine supervruchtjes?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik schrok er ook een beetje van. Maar we worden idd oud Poit! Tijd om te settelen
als jij oud bent wat ben ik dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik schrok er ook een beetje van. Maar we worden idd oud Poit! Tijd om te settelen
Een verdomd sexy jonkvrouw!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als jij oud bent wat ben ik dan?
Voorlopig nog graag zonder!! Ik wil eerst een puppyquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef Mday het volgende:
[..]
jij settelen? is dat inclusief of exclusief kleine supervruchtjes?
Hoe oud ben je eigenlijk Shar?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
QFTquote:
haha een pagepuppiet rightquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Voorlopig nog graag zonder!! Ik wil eerst een puppy
zelda is en zal nooit oud wordenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk Shar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
QFTquote:quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Wel.. Veel jonger dan ik benquote:
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
Nee, dat ben ikquote:
ookquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dan schele we niet veel hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En is een mooie leeftijd
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Hoe oud is Sol dan?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
jamaar jij hebt er al een paar jaar settlen op zitten!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou dan schele we niet veel hoor!
En is een mooie leeftijd![]()
Jij toch ook?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar jij hebt er al een paar jaar settlen op zitten!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Er is geen oude lul!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
wie is eigenlijk hier de oude lul van de SC?Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Solique het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ben ik ouder dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja dat is wel waar. Deze maand 4 jaartjes! (ik vertelde vorige week heel suf tegen iemand dat fruit en ik al 3 jaar samen zijn maar dat bleken er alweer 4 te zijnquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar jij hebt er al een paar jaar settlen op zitten!en eigenlijk nog langer dan 4 als je scharrelmaanden mee telt
)
Ik lijk ouderquote:![]()
En niets mis met je hoor Shar
Zin om te drummen
oh, ja. Zou stukje gaan lopen buiten.
het was even zoeken, maar hier lag ie danquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Over puppy's gesproken, mday doe nog eens een foto van die lieve labrador![]()
![]()
Ik welquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
jezus ik heb t nog nooit 4 jaar vol gehouden
Hier ook niet, ben er zelfs niet in de buurt geweest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
jezus ik heb t nog nooit 4 jaar vol gehouden
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Forum Opties Forumhop: Hop naar: