SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
[ Bericht 0% gewijzigd door koei op 03-10-2011 23:20:03 ]
Da's reggae gek!! Oftewel Dub.quote:
kippenvel vanaf 2:00quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vanochtend bij evers staat op? want dat was candy dulfer
Samen blijkbaarquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:
maar ik ga dus door naar de volgende ronde?
Jij wel.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef Sharana_LV het volgende:
maar ik ga dus door naar de volgende ronde?
Jij niet..quote:
ja die klereherrie die jij luistert kun je niet klassificeren grapjurk, dis honderdmiljoenmiljard keer beterquote:
Oh wacht.. Was iets te voorbarig. Vanaf 2 minuten proberen ze er een dubstep beat doorheen te gooien ja.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef Mday het volgende:
[..]
ja die klereherrie die jij luistert kun je niet klassificeren grapjurk
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij wel.
[..]
Jij niet..
Jury moet streng zijn. Shar was eerder
Nou, moet zeggen dat ik schrik van Candy Dulfer d'r oudheid... Vond dat vroegah altijd wel een lekker wijf.. Maar misschien ben ik zelf ook wat ouder dan ik wil toegevenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Poit niet onder de indruk van een blonde vrouw?
Ben je ziek?
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Jij wel.
[..]
Jij niet..
Jury moet streng zijn. Shar was eerder
Ik schrok er ook een beetje van. Maar we worden idd oud Poit! Tijd om te settelenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou, moet zeggen dat ik schrik van Candy Dulfer d'r oudheid... Vond dat vroegah altijd wel een lekker wijf.. Maar misschien ben ik zelf ook wat ouder dan ik wil toegeven
jij settelen? is dat inclusief of exclusief kleine supervruchtjes?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik schrok er ook een beetje van. Maar we worden idd oud Poit! Tijd om te settelen
als jij oud bent wat ben ik dan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik schrok er ook een beetje van. Maar we worden idd oud Poit! Tijd om te settelen
Een verdomd sexy jonkvrouw!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als jij oud bent wat ben ik dan?
Voorlopig nog graag zonder!! Ik wil eerst een puppyquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef Mday het volgende:
[..]
jij settelen? is dat inclusief of exclusief kleine supervruchtjes?
Hoe oud ben je eigenlijk Shar?quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
QFTquote:
haha een pagepuppiet rightquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Voorlopig nog graag zonder!! Ik wil eerst een puppy
zelda is en zal nooit oud wordenquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk Shar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
QFTquote:quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Wel.. Veel jonger dan ik benquote:
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D![]()
Nee, dat ben ikquote:
ookquote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dan schele we niet veel hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En is een mooie leeftijd
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Hoe oud is Sol dan?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
jamaar jij hebt er al een paar jaar settlen op zitten!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou dan schele we niet veel hoor!
En is een mooie leeftijd![]()
Jij toch ook?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar jij hebt er al een paar jaar settlen op zitten!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Er is geen oude lul!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
wie is eigenlijk hier de oude lul van de SC?Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Solique het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ben ik ouder dan jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja dat is wel waar. Deze maand 4 jaartjes! (ik vertelde vorige week heel suf tegen iemand dat fruit en ik al 3 jaar samen zijn maar dat bleken er alweer 4 te zijnquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jamaar jij hebt er al een paar jaar settlen op zitten!en eigenlijk nog langer dan 4 als je scharrelmaanden mee telt
)
Ik lijk ouderquote:![]()
En niets mis met je hoor Shar
Zin om te drummen
oh, ja. Zou stukje gaan lopen buiten.
het was even zoeken, maar hier lag ie danquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Over puppy's gesproken, mday doe nog eens een foto van die lieve labrador![]()
![]()
Ik welquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
jezus ik heb t nog nooit 4 jaar vol gehouden
Hier ook niet, ben er zelfs niet in de buurt geweest.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
jezus ik heb t nog nooit 4 jaar vol gehouden
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Mday het volgende:
[..]
het was even zoeken, maar hier lag ie dan
[ afbeelding ]![]()
Dit is voor mij ook het eerst, relatie ervoor is gesneuveld ergens tussen de 2 en 3 jaar (door fruitquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
jezus ik heb t nog nooit 4 jaar vol gehouden)
record eerste keer 2 jaar en 2 maanden, tweede keer 2 jaar en 3 maanden, dus de volgnede mag gaan zweten bij 2 jaar en 4 maandenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier ook niet, ben er zelfs niet in de buurt geweest.![]()
![]()
Ik zweet al voordat ik bij je op bezoek ben geweestquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
record eerste keer 2 jaar en 2 maanden, tweede keer 2 jaar en 3 maanden, dus de volgnede mag gaan zweten bij 2 jaar en 4 maanden
Zit er in ieder geval vooruitgang inquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
record eerste keer 2 jaar en 2 maanden, tweede keer 2 jaar en 3 maanden, dus de volgnede mag gaan zweten bij 2 jaar en 4 maanden
die verrekte kut poker reclames lopen constant mijn mac in een kookplaat te veranderen! waarom blokt chrome die waardeloze popups niet?!![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zweet al voordat ik bij je op bezoek ben geweest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hier, eenntje van een paar maanden geleden, speciaal voor jouquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zit er in ieder geval vooruitgang in![]()
![]()
quote:
Voorlopig langst is 8 maandenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
AAAAAAAAAHWquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:15 schreef Mday het volgende:
[..]
hier, eenntje van een paar maanden geleden, speciaal voor jou
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:
Zelfs ik heb der al buiten een meet gezien, man.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zweet al voordat ik bij je op bezoek ben geweest| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Maar jij bent dan ook een echte vent!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Zelfs ik heb der al buiten een meet gezien, man.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
pff, praat mij er niet van.quote:
Ahw.. Trouwens.. We moeten even met z'n allen even GameBabe ondersteunen.. D'r mannetje gaat morgen weg voor 9 maanden
wat gaat ie doen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:18 schreef Poit het volgende:
Ahw.. Trouwens.. We moeten even met z'n allen even GameBabe ondersteunen.. D'r mannetje gaat morgen weg voor 9 maanden![]()
Daarom was ze de laatste tijd weinig op fok, laatste tijd goed spenderen met de kok.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:18 schreef Poit het volgende:
Ahw.. Trouwens.. We moeten even met z'n allen even GameBabe ondersteunen.. D'r mannetje gaat morgen weg voor 9 maanden
Jij ondersteund haar toch al genoeg Poit
En wat nog over is helpen wij wel met ondersteunen.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Hij is kok en gaat internationale keukens opzoeken. tot eind dit jaar binnen europa, daarna china en australie met misschien nieuw zeeland ook nog..quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ja, maar ik kan die last niet alleen dragen heur.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Daarom was ze de laatste tijd weinig op fok, laatste tijd goed spenderen met de kok.
Jij ondersteund haar toch al genoeg Poit
En wat nog over is helpen wij wel met ondersteunen.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Daar kun je idd trots op zijn als je een relatie kapot maaktquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dit is voor mij ook het eerst, relatie ervoor is gesneuveld ergens tussen de 2 en 3 jaar (door fruit)
Eerste 13 maanden, 2de 2 jaar en 6 maanden, en die van nu bijna 3 jaar. 24 oktoberquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
OMG wat een dropje!!!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:15 schreef Mday het volgende:
[..]
hier, eenntje van een paar maanden geleden, speciaal voor jou
[ afbeelding ]What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Niet zo zeiken jij, en gewoon ff langs gaanquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zweet al voordat ik bij je op bezoek ben geweest!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Zo zwaar is ze nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan die last niet alleen dragen heur.
Ja, hilarisch!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:21 schreef Mday het volgende:
ppooooit
http://www.dumpert.nl/med(...)ssen_in_rusland.htmlNee, da's waar.. Dat kind vliegt weg als het te hard waaitquote:
In dit geval wel, mijn ex was zon ontzettende klootzak maar zelf zag ik het nog niet helemaal in. Tot fruit heel droog opmerkte: zeg wat doet zo'n leuk meisje zoals jij bij zo'n vent?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daar kun je idd trots op zijn als je een relatie kapot maakt
[..]![]()
Verder heeft hij niet actief liggen stoken ofzo, daar is fruit een veel te grote gentleman voor!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
veel beter zo meisquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
In dit geval wel, mijn ex was zon ontzettende klootzak maar zelf zag ik het nog niet helemaal in. Tot fruit heel droog opmerkte: zeg wat doet zo'n leuk meisje zoals jij bij zo'n vent?![]()
Verder heeft hij niet actief liggen stoken ofzo, daar is fruit een veel te grote gentleman voor!![]()
![]()
Wat voor een?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Dan valt het nog wel meequote:Op maandag 3 oktober 2011 22:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
In dit geval wel, mijn ex was zon ontzettende klootzak maar zelf zag ik het nog niet helemaal in. Tot fruit heel droog opmerkte: zeg wat doet zo'n leuk meisje zoals jij bij zo'n vent?![]()
Verder heeft hij niet actief liggen stoken ofzo, daar is fruit een veel te grote gentleman voor!. Ik heb het ooit anders ervaren
Kijk, alleen maar goed dan tochquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Verder heeft hij niet actief liggen stoken ofzo, daar is fruit een veel te grote gentleman voor!
quote:komt bij jou ook 100% zeker goed!
Oh dat is zuur, had je een goede relatie en ging er iemand in stoken?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan valt het nog wel mee. Ik heb het ooit anders ervaren
quote:![]()
Verander alleen een beetje in een nerd sinds ik met fruit ben
Weljaaaaaaa, ik vind het ook wel prima zo hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]komt bij jou ook 100% zeker goed!
relaties komen vanzelf wel!
![]()
Mooie vrouwelijke nerds zijn de aantrekkelijkste mensen op deze aardklootquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Verander alleen een beetje in een nerd sinds ik met fruit ben
QFTquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Weljaaaaaaa, ik vind het ook wel prima zo hoorrelaties komen vanzelf wel!
Kom vanzelf iemand tegen.
clarksonquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:35 schreef Mday het volgende:
mensen, ik ben pitten,
[ afbeelding ]
goodnight!![]()
![]()
Ik slinger net Drive aan..
Slaap lekker mdayOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Nu heb je het idd ook goed voor elkaar!! Lekker appartementje kattenbeesten erbijquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welja
nu nog even van single genieten
In een echt goede relatie valt toch niet te stoken lijkt me? Net als wanneer er iemand in een relatie vreemd gaat. Dat komt niet doordat die persoon een leuker iemand tegen komt, maar vooral omdat de relatie zelf al slecht is waardoor er ruimte is voor een ander.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh dat is zuur, had je een goede relatie en ging er iemand in stoken?
Ik heb 6,5 jaar een relatie gehad, inclusief samenwonen enzo. Daarna vrij snel een nieuwe relatie van een half jaar (een heel jaar als je scharrelen mee telt) maar daar was ik toen ook echt nog niet aan toe. Was veel te blij eindelijk vrijgezel te zijnPas sinds een jaar ben ik weer een beetje aan het rondkijken. Zaterdag een nieuwe date
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk![]()
En dit iddquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:35 schreef Mday het volgende:
mensen, ik ben pitten,
[ afbeelding ]
goodnight!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: