abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:24:27 #151
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_102689622
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:19 schreef PassieP het volgende:
De mensen met het laagste IQ beargumenteren niets maar gebruiken hun lichamelijke kracht
En dat zijn geen kantoorpikkies met tiepvingers
Maar grote kerels met spierballen van hun lichamelijke werk
Als het op brute kracht aan komt zijn die ambtenaren niets

Succes daarmee. Dat zijn ook ambtenaren.
quote:
En als er niets verandert is dat wat ik verwacht ,ANARCHIE
Dat doet politie ook niets meer want die hebben thuis ook een gezin om te beschermen.
Politie zijn ook maar gewoon mensen als ons
Dus ik ben zeer bang voor de ontwikkelingen het komende jaar
Vandaar dit bericht in de hoop dat het mensen na laat denken over dit dilema
En die anarchie komt van...? Hm.. Nee.. Ik zou toch nog maar een biertje nemen en de boel rustig afwachten. Komt wel goed.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:25:09 #152
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_102689653
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:20 schreef fruityloop het volgende:
Ze doen het niet gek voor een dictatuur, maar een land waar het rode kruis of amnesty international niet naar binnen mag, zal voor mij geen verbetering zijn tov Nederland. En ook daar heb je een vorm van diverse klassen, de Cubanen die werken rondom westerse toeristen hebben het veel beter dan de rest, omdat ze fooien in harde buitenlandse valuta krijgen.
Een aantal basisvoorzieningen zijn redelijk geregeld, true. Maar de bevolking is nog steeds werkeloos en straatarm. Ook grotendeels vanwege buitenlandse politiek overigens. Embargos vanuit het buitenland en de weigering van Castro om ook maar iets Westers toe te laten maken het land redelijk kapot.

De toeristen industrie is de enige uitzondering, de markt voor convertible pesos is gitzwart en booming. De gewone pesos niks waard. De tweedeling in winkels, wat je wel/ niet kan kopen voor gewone of convertible pesos is schrijnend en arbitrair.

Je kunt het land niet uit tenzij je arts of muzikant bent. Iedereen is dus arts of muzikant, om misschien maar het land uit te kunnen komen. Het gros van de mensen zit overdag te wachten tot het avond wordt (al dan niet met een instrument op schoot) zodat ze weer rum kunnen drinken en muziek kunnen maken.

Dag in dag uit...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:27:12 #153
273380 Sayex
Heeft altijd gelijk!
pi_102689738
Toch knap dat hier nog discussies uit rollen.
[Verwar de waarheid niet met de mening van de meerderheid.]
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:28:31 #154
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_102689796
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:19 schreef PassieP het volgende:
@ Linkse_Boomknuffelaar

RFID op id en paspoort kan je zo kapot maken.
Gooi de id card of paspoort even in de magnetron en de chip is kapot.

RFID op kaarten zit geen batterij in dus die zenden geen signaal uit.
Maar als ze scan paalen hebben staan waar je langs loopt dan zien ze je
Dus daarvoor even in de magnetron niet te lang dan smelt de kaart natuurlijk

Voor mobieltjes is er weinig oplossing op het moment
Tenzij je batterij leeg is van je telefoon.
De batterij geeft power dus die stuurt wel een signaal uit
Zo hebben ze de gast uit Jugoslavie ook gebombardeert
Gewoon door ze telefoon signaal op te zoeken en daar de raket heen te stuuren

Jammer genoeg vertrouwen de meeste Nederlanders onze regering onvoorwaardelijk
En ik vermoed zelfs dat sommige reacties hier door betaalde ambtenaren worden geplaatst
Dit om ons verzet te ontmoedigen
We zullen het zien Voor de Koninginen dag aanslag waarschuwde ik al
IK WIL EEN GEWELDLOZE OPLOSSING !
Daarom graag protest ipv mensen wanhoopig maken die op tilt slaan en aanslagen als enige oplossing zien
Want dit hoor ik dus meer en meer gezegt worden om me heen

Dan mogen die mensen niet zo inteligent wezen dan de spelling wonders en correctie gebruikers hier
Maar DAT is nu juist het probleem
Wij proberen met argumenten te komen al zijn de meeste het er niet mee eens
De mensen met het laagste IQ beargumenteren niets maar gebruiken hun lichamelijke kracht
En dat zijn geen kantoorpikkies met tiepvingers
Maar grote kerels met spierballen van hun lichamelijke werk
Als het op brute kracht aan komt zijn die ambtenaren niets

En als er niets verandert is dat wat ik verwacht ,ANARCHIE
Dat doet politie ook niets meer want die hebben thuis ook een gezin om te beschermen.
Politie zijn ook maar gewoon mensen als ons
Dus ik ben zeer bang voor de ontwikkelingen het komende jaar
Vandaar dit bericht in de hoop dat het mensen na laat denken over dit dilema
Mobiele telefoon thuislaten is sowieso het beste. Ik heb in het geheel geen mobiele telefoon, maar mijn ouders hebben wel een vaste lijn.
Ik heb bibliotheekpassen en bonuskaarten gewisseld met vrienden om de inlichtingendienst in de war te brengen.
Ik heb geen ov-chip, met als consequentie dat ik niet meer per bus kan reizen in Fryslan, enkel per trein. Bij bonus-kaart acties is het zaak zoveel mogelijk valse gegevens te vermelden.

Mijn paspoort met chip en vingerafdrukken heb ik helaas echt nodig, om Nederland uit te vluchten als de Big Brother-staat te ver doorschiet. Ik weet al waar ik naar toe ga, en nee, dit zet ik niet op internet. Mijn paspoort laat ik altijd thuis, paspoort zit in een mapje van plastic (ducktape) en aluminiumfolie.
Ik heb een oud-paspoort (ongeldig gemaakt met gaten door de ambtenaar) bij voor als ik me moet legitimeren.

Met internet zit ik nog in mijn maag, ik wil er eigenlijk van af. ;( Ik kijk wel altijd uit wat ik typ, al te nare opmerkingen over de machthebbers plaats ik niet.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:29:43 #155
116015 SicSicSics
pi_102689855
Ik heb een ander idee bij 'super-land' O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_102689876
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Mobiele telefoon thuislaten is sowieso het beste. Ik heb in het geheel geen mobiele telefoon, maar mijn ouders hebben wel een vaste lijn.
Ik heb bibliotheekpassen en bonuskaarten gewisseld met vrienden om de inlichtingendienst in de war te brengen.
Ik heb geen ov-chip, met als consequentie dat ik niet meer per bus kan reizen in Fryslan, enkel per trein. Bij bonus-kaart acties is het zaak zoveel mogelijk valse gegevens te vermelden.

Mijn paspoort met chip en vingerafdrukken heb ik helaas echt nodig, om Nederland uit te vluchten als de Big Brother-staat te ver doorschiet. Ik weet al waar ik naar toe ga, en nee, dit zet ik niet op internet. Mijn paspoort laat ik altijd thuis, paspoort zit in een mapje van plastic (ducktape) en aluminiumfolie.
Ik heb een oud-paspoort (ongeldig gemaakt met gaten door de ambtenaar) bij voor als ik me moet legitimeren.

Met internet zit ik nog in mijn maag, ik wil er eigenlijk van af. ;( Ik kijk wel altijd uit wat ik typ, al te nare opmerkingen over de machthebbers plaats ik niet.
Een bonuskaart kan je gewoon anoniem gebruiken hoor? Hoef je niks geks voor te doen. :N
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_102690004
quote:
Paspoort vernielen is strafbaar. :') .
1 Laat ze maar bewijzen dat de persoon het zelf heeft vernielt
2 We moeten er voor betalen ,dus dan zie ik het als MIJN EIGENDOM
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:34:52 #158
322645 Voorschrift
See if I care
pi_102690052
Mijn God.

:')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_102690121
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:33 schreef PassieP het volgende:

[..]

Jij ben verantwoordelijk voor het in 1 stuk blijven van dat ding, jij zal dus aannemelijk moeten maken dat het niét jouw schuld is als de chip kapot is. En het paspoort blijft eigendom van de staat, je hebt het in bruikleen. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:37:25 #160
116015 SicSicSics
pi_102690154
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:33 schreef PassieP het volgende:
Je huurhuis ook? :D

Er zijn wel meer dingen die je wel betaald, maar niet koopt. Accepteer je dat nergens?
Fine, fuck you then!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:41:03 #161
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_102690305
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:28 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

:'(

Natuurlijk is het leuk om je eigen leven onmogelijk te maken. Maar wat ben je hier nu precies mee opgeschoten? Behalve dan dat je niet meer met het o.v kan reizen en je een boete riskeert als een zeventien jarig ventje in opleiding het nodig vindt om jouw ID bewijs te controleren?

Prima om in angst te leven voor de overheid, iedereen zijn ding, maar de enige die daar last van heeft ben jezelf..
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 15:42:47 #162
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_102690379
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ja ik ben er wel eens geweest, heb 10 dagen bij mensen thuis gelogeerd en geen moment last gehad van de politie.
Er is geen internet, dus er kan ook niet getapt worden. Camera's hangen nergens.

Je wordt in Nederland veel meer in de gaten gehouden dan op Cuba. Op Cuba hebben ze er niet eens de techniek voor. Als ik een kaartje koop voor de bus of trein, is dat een papieren kaartje. Geen ov-chip waardoor ik door de overheid gevolgd wordt en men precies kan zien waar ik geweest ben.
Pinnen, pinbetalingen bestaan er evenmin.

Echt een super-land. O+
Geen pin, geen internet etc. Zoiets noemen normale mensen armoede.
pi_102690487
Als de kaart te lang in de zon ligt gebeurt het wellicht ook.
Dus jij denkt dat je dan gearesteert wordt ?

Ik ben geen staatseigendom of moderne slaaf
Een hond heeft een baas een mens niet.
Ik zie de regering als MIJN PERSONEEL.
Mijn belastinggeld betaald hun salaris dus ik ben HUN BAAS.

Daar denken de ambtenaren heel anders over ,maar dat is hun probleem.
pi_102690658
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:44 schreef PassieP het volgende:

Jij bent niet gek, maar de rest van de wereld is gek. ;)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 16:06:27 #165
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_102691469
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:42 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Geen pin, geen internet etc. Zoiets noemen normale mensen armoede.
Armoede?

Uitstekende (en preventieve) ziekenzorg, gratis tandarts, gratis acupuntuur, gratis studie zonder lening, ook op de universiteit, inclusief al het lesmateriaal en schoolboeken.

Als ik ergens ben en even wil bellen, is er in Nederland vrijwel nergens meer een telefooncel te vinden. Ik heb geld bij me, maar kan nergens bellen. Dat noem ik armoede. Ik heb geld bij me, maar kan niet mee met de Randstadrail in Zoetermeer, want dat gekke ding accepteert alleen een chip. Ik kan dus gaan lopen, ook al heb ik 100 euro op zak. Dat is armoede.
Geen mensen meer aan loketten, maar alleen dure 0900-nummers. Slechte gezondheidszorg en tandartszorg alleen voor de elite die dit kan bekostigen. Universiteiten alleen toegankelijk voor de elite, want de gewone burger kan de kosten hiervoor niet opbrengen.

Overal hangen camera's in dit land, politie intimideert mensen, service is er vrijwel nergens meer bij bedrijven, overal wordt men doorverwezen naar het internet. De overheid controleert iedere burgers middels technologische toepassingen. Nederland levert burgers uit aan Borat-staten als Polen en schurkenstaten als de VS.

Je wordt als burger gedwongen te internetbankieren, gedwongen pinbetalingen te doen, daar meer en meer bedrijven geen contant geld meer accepteren.

Dat is armoede, sociale armoede.

Cuba daarentegen doet niet mee aan die gekkigheden. De Cubanen leven buiten, in de zon. Leveren geen burgers uit aan schurkenstaten of Boratlanden. Hebben niet een samenleving waar je als bejaarde omdat je geen internet snapt, buiten de samenleving geplaatst staat. Geen skimmers daar, want er is geen pinverkeer. Geen ov-chipkaart daar, je kan gewoon met de bus mee als je een paar pesos op zak hebt.

De armoede is hier, in Nederland.
pi_102691477
Dat is hetzelfde als een revolutie in Duitsland ontketenen.. pure waanzin, de economie doet het prima in vergelijking met andere landen (amerika)
pi_102691776
quote:
Jij bent niet gek, maar de rest van de wereld is gek.
Nee ze zijn niet gek maar geindoctrineert [Brainwashed],dus onwetend.
Vandaar dat ik dit bericht bruikbaar vind.
Al jaren worden er liedjes over gemaakt ,zijn ook gek zeker ?

Def p - Het lot van de mens

drukwerk - laat de rijken de crisis betalen
pi_102692780
De TS draaft wat door maar het is wel juist dat ons land nog steeds wordt geleid door neoliberale vazallen van de graaiers die de crisis veroorzaakt hebben. En die als enige oplossing nog meer neoliberalisme willen.

Maar revolutie is niet nodig. We moeten gewoon een harde campagne tegen de deze leugenachtige kliek opbouwen. Dan zullen de ogen van velen open gaan en zullen deze hen democratisch wegstemmen.
pi_102693731
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:13 schreef PassieP het volgende:

[..]

Nee ze zijn niet gek maar geindoctrineert [Brainwashed],dus onwetend.
Vandaar dat ik dit bericht bruikbaar vind.
Al jaren worden er liedjes over gemaakt ,zijn ook gek zeker ?

Def p - Het lot van de mens

drukwerk - laat de rijken de crisis betalen
Ik vind ze niet mooi nee, maar dat is wat anders dan gek. Maar goed, ik vraag een bakker niet om mijn banden uit te lijnen, en een muzikant niet om economisch advies.
pi_102693830
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:35 schreef Arolsen het volgende:
De TS draaft wat door maar het is wel juist dat ons land nog steeds wordt geleid door neoliberale vazallen van de graaiers die de crisis veroorzaakt hebben. En die als enige oplossing nog meer neoliberalisme willen.

Maar revolutie is niet nodig. We moeten gewoon een harde campagne tegen de deze leugenachtige kliek opbouwen. Dan zullen de ogen van velen open gaan en zullen deze hen democratisch wegstemmen.
Dan konden veel mensen nog wel eens van een koude kermis thuis komen. Kijk maar eens waar een gemiddeld pensioenfonds in belegd, dat zijn diezelfde door jou verguisde banken en bedrijven. ;)
pi_102697997
Hahahaha. Valse gegevens invullen voor een bonuspas, dit is echt het afvoerputje van de maatschappij :')
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:24:40 #172
104963 ETA
European Travel Author
pi_102698074
hey TS, voor het gemak vergeten we dat al je argumenten binnen 1 minuut waren verworpen door feiten? In plaats daarvan kom je steeds met onzinnige aannames, zoals in het BTW voorbeeld.

Een prachtig mooi voorbeeld van de shotgun approach van discussiëren, je gooit talloze onzinnige argumenten tegen een muur, en je hoopt dat er 1 blijft plakken.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:14:43 #173
177885 JoaC
Het is patat
pi_102704198
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 15:44 schreef PassieP het volgende:

Als mensen geen bazen hebben, hoe kan jij dan tegelijkertijd argumenteren waarom jij de baas van de regering bent?

Ambtenaren betalen ook belasting over hun inkomen, hebben zij ook wat te zeggen?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_102710166
@ ETA er is niets verworpen.
Lees even terug dan zie je het als je engels kan lezen :)

Met CBS linkies smijten maakt weinig indruk op mij hoor.
Ik vertrouw die corrupte info niet maar kijk om me heen naar de realitijt

Hier kijkt de regering ook naar vandaag in de 2e kamer.
Kan je zien hoe veel vertrouwen wereld politici waard zijn.

Bron
http://www.eenvandaag.nl/(...)van_sergei_magnitsky

Justice for Sergei - TV version
pi_102710803
TS, zijn die spelfouten in de OP opzettelijk? Wellicht om de powers that be op het verkeerde been te zetten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:58:46 #176
104963 ETA
European Travel Author
pi_102711021
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef PassieP het volgende:

niet waar.

laat ik nu even 1 punt pakken. Jij beweert dat een patatje met een snack "net" te doen is met 5 euro. Vroeger kostte het maar 5 gulden. Ik heb aangetoond dat 5 euro niet overeenkomt met de werkelijkheid, een patatje met frikandel (1 van de meest populaire snacks, dus goed voorbeeld) kost gemiddeld zelfs onder de 3 euro. Verder is aangetoond dat de stijging binnen de inflatie valt, welke niet uitzonderlijk is geweest in de laatste 10 jaar.

dit is 1 punt, andere punten zijn ook weerlegt, en dat weet je donders goed. Mensen zoals jij zorgen voor een kapot Nederland, jij zorgt voor de neergang van de maatschappij door je geblaat... Dat jouw leven zo oersaai is en daarom gedwongen voelt naar iets spannend te zoeken, zoals een zogenaamde revolutie, is aandoenlijk te noemen.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_102711101
Kan ik niet op antwoorden koos sorrie

quote:
Je huurhuis ook? :D
Er zijn wel meer dingen die je wel betaald, maar niet koopt. Accepteer je dat nergens?
Ik niet maar de regering wel.
Laatst nog OZB geloof ik betaald.
Omdat mijn huurhuis een bepaalde waarde heeft moet ik betalen.
Heb gebeld en gezecht dat het niet mijn eidendom is maar een huurhuis
En dat ik op me maandelijkse huur al belasting betaal
Maar ik moet het toch al jaren betalen terwijl ik huur.

Dus fiscaal ben ik wel eigenaar anders had die belasting naar de woningbouw gegaan
Wel de lasten niet de lusten ,Goed geregeld weer he :)
pi_102711161
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:35 schreef Arolsen het volgende:

Onzin. Zelfs de VVD wil niet meer neoliberalisme. Ze willen andere regulering, namelijk regulering die werkt.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_102713101
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef PassieP het volgende:

Met CBS linkies smijten maakt weinig indruk op mij hoor.
Ik vertrouw die corrupte info niet maar kijk om me heen naar de realitijt

Hier kijkt de regering ook naar vandaag in de 2e kamer.
Kan je zien hoe veel vertrouwen wereld politici waard zijn.

Bron
http://www.eenvandaag.nl/(...)van_sergei_magnitsky

Justice for Sergei - TV version
Wat heeft de Russische politiek met de Nederlandse te maken?
pi_102713383
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:00 schreef PassieP het volgende:

[..]

Dus fiscaal ben ik wel eigenaar anders had die belasting naar de woningbouw gegaan
Als jij OZB betaalt voor een huurhuis, dan heb jij er een beperkt genotsrecht op (recht van bewoning, recht van erfpacht etc), en kan je niet niet vergelijken met een regulier huurhuis van een woningbouw oid. OZB is namelijk een belasting voor eigenaren, en dat ben je normaliter niet als je huurt.

Of ben je in de war met de afvalstoffenheffing? Die wordt ook geïnd door de gemeente. ;)
pi_102716869
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:00 schreef PassieP het volgende:

[..]

Weer het bewijs dat je om alle feiten heen slalomt om maar niet de waarheid te hoeven zien.
pi_102719110
As je zoo slegt Nederlans tiept ferdien je het ook gewon om het affoerputje van de maatsgapei te zein...

Laat de verontwaardiging over het totaal uit de klauwen gelopen hyperkapitalisme liever over aan mensen die wél nog werken en middels belastingafdracht "het systeem" dragen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 00:25:41 #183
177885 JoaC
Het is patat
pi_102719222
Waarschuwing

TS: als je niet op feiten ingaat van anderen, en dus steeds over andere zaken begint, discussier je niet en gooi ik hem dicht.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  woensdag 5 oktober 2011 @ 08:40:19 #184
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102723150
Verhuizen naar KLB geen optie?
The truth was in here.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 08:51:35 #185
116015 SicSicSics
pi_102723349
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:35 schreef fruityloop het volgende:
Als jij OZB betaalt voor een huurhuis, dan heb jij er een beperkt genotsrecht op (recht van bewoning, recht van erfpacht etc), en kan je niet niet vergelijken met een regulier huurhuis van een woningbouw oid. OZB is namelijk een belasting voor eigenaren, en dat ben je normaliter niet als je huurt.

Of ben je in de war met de afvalstoffenheffing? Die wordt ook geïnd door de gemeente. ;)
Volgens mij is het OZB huurdersdeel afgeschaft. Dus dat moet voor 2006 geweest zijn, toen er nog wel een huurdersdeel bestond.

Afvalstoffenheffing/ rioolheffing is natuurlijk wel voor de gebruiker. O+
Fine, fuck you then!
  donderdag 13 oktober 2011 @ 21:15:45 #186
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_103052356
Inderdaad, revolutie moet komen, maar zal ook komen.

Nog even en 2012 komt definitief aan de macht.

Ik hoop ook dat het nu ook eens iets zal opleveren voor continenten als Afrika,
en landen als Bangladesh en dergelijke. ^O^
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_103056671
Wat een leuk topic.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 22:37:08 #188
177885 JoaC
Het is patat
pi_103057227
En dicht
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')